Pruga se gradi na dionici Gradec - Sv. Ivan Žabno. Time se putovanje, koje je dosad za lokalno stanovništvo trajalo 1. 45 sati planira skratiti na sat vremena
Gradi se 12,2 km nove pruge u vrijednosti od 203,4 mil. kuna
Hrvatska dobiva 12,2 km nove pruge vrijedne 203,4 milijuna kuna na dionici Gradec - Sv. Ivan Žabno. Time se putovanje, koje je dosad za lokalno stanovništvo trajalo 1. 45 sati planira skratiti na sat vremena.
- Ovo su prvi kilometri pruge koju gradimo nakon 50 godina. Zadnja dionica koja je bila građena na potezu Zadar - Knin radila se 1967. Ovim projektom dobit ćemo kroz dvije godine i potpuno nova željeznička stajališta s nadstrešnicama i parkiralištima - rekla je predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture Renata Suša.
Na ovom projektu radi se od 2003., a prvi vlakovi prugom bi trebali proći 2017. Dok je premijer Zoran Milanović zajedno s ministrima Sinišom Hajdašem Dončićem i Brankom Grčićem podupirao svojom prisutnošću potpise ovih ugovora, ponuditeljima i nadzornicima radova ispred zgrade HŽ Infrastrukture ljudi, očito dobro upućeni u stanje u HŽ-u dijelili su letke na kojima su opisali 'drugu stranu medalje'.
Između ostalog su naveli da je HŽ Putnički prijevoz donio odluku o djelomičnom ukidanju direktnih vlakova iz Zagreba za Bjelovar od 7. rujna 2015.
- Znate li da je HŽ Putnički prijevoz neodržavanjem u tri godine uništio flotu dizel motornih vlakova te umjesto njih putnike svakodnevno voze privatni autobusi do Osijeka, Županje, Vukovara, Varaždina, Bjelovara, Zadra- stoji u letku.
Ističu kako država daje 505 milijuna kuna godišnje za pružanje usluga željezničkog prijevoza putnika, a s tim se novcem plaćaju privatni autobusi.
Osim, što nedostaje vlakova, pišu da nedostaje i strojovođa pa se pitaju hoće li HŽ putnike novom prugom prevoziti odnosno slati e-mailovima na odredište.
Premijer je hvaleći ovaj projekt rekao kako je Hrvatska lani uspjela izvući iz EU fondova 200 mil eura plusa. I ovaj projekt se financira EU novcem i to 85 posto.
- Željeznice su nam silno zaostale i zato svaka čast svima na dobro odrađenom poslu. Ovo nije najveća investicija u Hrvatskoj, ali je simbolično važna - zaključio je premijer.