Prvo je u planu gradnja dva broda, a nakon toga još dva. Svaki je vrijedan između sedam i osam milijuna eura. Bit će to najveći ikada izgrađeni trajekti za Jadroliniju
Gradit će trajekte koji će preko Neuma ploviti do Dubrovnika
Do kraja godine počet će gradnja dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika, koji bi već od 1. srpnja 2013. trebali prevoziti ljude preko Neuma. U Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku su razgovori o realizaciji projekta bez državnih jamstava. Tako bi se dao posao hrvatskim brodogradilištima i obnovila flota Jadrolinije. O svemu tome razgovaralo se prošlog tjedna u Rijeci u vrijeme posjete ministra Siniše Hajdaša Dončića, piše Novi list.
Prvo je u planu gradnja dva broda, a nakon toga još dva. Svaki je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura. Svi ti brodovi rasporedit će se i na druge trajektne linije ovisno o potrebama. Bit će to najveći ikada izgrađeni trajekti za Jadroliniju. Kreditnu liniju trebalo bi osigurati pulsko brodogradilište Tehnomont, a trajekte bi mogli graditi Brodosplit, 3. maj i Kraljevica.
Razmatra se i izgradnja trajektnog pristaništa, a najizglednije je da će ono biti kod temeljnih stupova Pelješkog mosta. Riječ je o najkraćoj prometnoj vezi (10 minuta), koja bi garantirala najmanju cijenu karte za trajekt i najmanje troškove održavanja linije.