Obavijesti

Promo sadržaj

Grupa Podravka: Rekordni poslovni rezultati i ove godine

Grupa Podravka: Rekordni poslovni rezultati i ove godine
1

Prihodi od prodaje ostvarili rast od 28,6 milijuna kuna kao rezultat rasta prihoda oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike

Nakon 2018. godine koja je bila jedna od najuspješnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj povijesti, Grupa Podravka nastavlja s rekordnim poslovnim rezultatima i u prvom tromjesečju ove godine. Nadzorni odbor Podravke d.d. na današnjoj je sjednici potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za 1. – 3. 2019. godine te izrazio veliko zadovoljstvo ostvarenjem najboljeg operativnog rezultata i najviše operativne dobiti prvog tromjesečja u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti. Posebno vrijedi istaknuti činjenicu kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom tromjesečju.

Neto dobit Grupe Podravka za prvo tromjesečje ove godine iznosila je 80,1 milijun kuna što predstavlja značajan rast od 14,8 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 69,8 milijuna kuna. Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 1.017,4 milijuna kuna što predstavlja rast od 28,6 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, čime su prvi put u povijesti u prvome tromjesečju ostvareni prihodi od prodaje viši od milijardu kuna. Ostvarenje rekordnih prihoda od prodaje rezultat je rasta prihoda oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike, pri čemu je snažniji doprinos došao od prehrambenog segmenta. 

Segment Prehrane ostvario je (unatoč pomaku prodajnih aktivnosti povezanih s preduskrsnim razdobljem) 815,5 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 25,7 milijuna kuna odnosno 3,3 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Najveći rast od 10,5 milijuna kuna ostvaren je kod Poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack, Poslovnog programa Kulinarstvo od 6,2 milijuna kuna te Poslovnog programa Riba od 5,1 milijun kuna.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 201,9 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 2,9 milijuna kuna, odnosno 1,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje, čime je ovaj segment prvi put u dugogodišnjoj povijesti u prvome tromjesečju ostvario prihode od prodaje više od 200 milijuna kuna. 

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast zabilježen je u regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje i to u iznosu od 6,8 posto te regiji Istočna Europa 4,8 posto. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je značajan  rast prihoda od prodaje u iznosu od 3,7 posto, odnosno povećala je prihode od prodaje za 25 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Fokus menadžmenta u nastavku godine bit će na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, na ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te na daljnje učinkovito upravljanje troškovima.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.
Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?