Povodom poteškoća nastalih u isplati mirovina i drugih primanja klijentima čija su potraživanja prodana, a računi zatvoreni, HPB poziva klijente da otvore nove račune bez naknade za blokirane, te nude oprost malih dugova
HPB priznao grešku: Nudimo oprost malih dugova klijentima
Nakon objave brojnih svjedočanstava klijenata Hrvatske poštanske banke, kojima su ugasili račune i prodali dugovanja tvrtki za otkup dugova, HPB se oglasio priopćenjem u kojem poziva klijente da otvore nove račune bez naknade za blokirane, te nude oprost malih dugova.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:
'Povodom poteškoća nastalih u isplati mirovina i drugih primanja klijentima čija su potraživanja prodana, a računi zatvoreni, Hrvatska poštanska banka poziva te klijente da u njima najbližoj poslovnici HPB-a ili poštanskom uredu još danas otvore tekući račun. Banka će, prema dogovoru s Hrvatskim zavodom za mirovinsko osiguranje, isplatu mirovina i drugih primanja na novootvorene račune omogućiti u najkraćem roku, najkasnije do 10. ožujka.
Svim klijentima koji su u postupku ovrhe, odnosno čiji su računi blokirani, HPB neće naplaćivati naknade za vođenje računa.
Građani čije je potraživanje prodano fondu, a čiji je ukupni dug manji od 200 kuna, prema HPB-ovom dogovoru s fondom, bit će oslobođeni plaćanja duga.
Žao nam što je došlo do nemogućnosti isplate mirovina nekim korisnicima 1. u mjesecu kako je to uobičajena praksa HPB-a usprkos tome što smo klijente obavijestili o prodaji njihovih potraživanja.
Klijente još jednom pozivamo da što prije otvore račune kako bismo ubrzali isplate.'
Veliki šok: Ogorčeni klijenti ostali bez jedinog izvora novca
Podsjetimo, u srijedu nam je u redakciju do podne došlo više od stotinu poziva ogorčenih čitatelja koji nisu mogli do svojeg novca. Naime, svim klijentima sa zaštićenim računima, koji imaju dugovanja prema HPB-u, odbili su isplatiti primanja, dok su dugovanja prodali B2Kapitalu, tvrtki za otkup i naplatu dugovanja. Mnogima od čitatelja koji su se javili to je bio jedini račun kojeg imaju, ali i jedini izvor prihoda.
Javili su nam se i čitatelji koji kažu kako ih iz tvrtke za otkup i naplatu dugova zovu od jutra do mraka.
- Telefon mi počinje zvoniti u 8 i tako do 20 sati. Govore mi kako bi bilo dobro da uplatim bar 50 ili 100 kuna od dugovanja. Mislim da je takvo maltretiranje protuustavno. Čak su mi i u policiji rekli da ih ne mogu prijaviti za uznemiravanje jer je, eto, to njihov posao. Da zovu dužnike - kazao nam je čitatelj.
HPB-u u srijedu nije bilo ništa sporno.
- Žao nam je što je došlo do ove situacije jer su klijenti imali dovoljno vremena otvoriti nove račune i doći do svojih primanja bez čekanja. Hrvatska poštanska banka je svojim klijentima 10. veljače 2017. poslala pisanu obavijest o prodaji potraživanja i zatvaranju njihovih računa. Također, Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje ove je klijente uputio da otvore novi račun u bilo kojoj banci kako bi bila moguća uplata njihovih primanja - stoji u priopćenju koje su nam poslali u srijedu.
No, u četvrtak su, očito, promijenili 'ploču'...
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...