Činjenica je da slogan nije korišten u turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo - kažu u HTZ-u
HTZ: Teško je danas pronaći slogan koji nije negdje korišten
Hrvatska turistička zajednica reagirala je na napise da je novi hrvatski turistički slogan plagijat i da su ga već koristile neke kompanije. Naglasili su da je odluku o odabiru slogana „Croatia, full of life“ donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice jednoglasnom odlukom.
U Zajednici su utvrdili da navedeni koncept u ovom trenutku ne koristi niti jedna nacionalna turistička organizacija država konkurenata, da njegovo korištenje u drugim granama ne ugrožava njegovu originalnost korištenja upravo u segmentu kojim se bavi Hrvatska turistička zajednica, da je tenderom određeno kako je ponuditelj Hrvatskoj turističkoj zajednici dužan nadoknaditi svu štetu koja bi proizlazila iz zaštite intelektualnog vlasništva trećih osoba.
- Živimo u 21. stoljeću te je gotovo nemoguće pronaći slogan ili složenicu koja nije negdje korištena u svrhu promocije. Činjenica je da slogan „Croatia, full of life“ nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa tako nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo. Hrvatska turistička zajednica poduzela je sve aktivnosti da se slogan zaštiti. Također, napominjemo da i Hrvatska turistička zajednica može kao intelektualno vlasništvo zaštititi samo koncept kojim promoviramo proizvod kojeg nudimo, a to je turizam - rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.