Obavijesti

Promo sadržaj

Huawei predstavio "True Stories" kampanju

Huawei predstavio "True Stories" kampanju
3

Huawei, vodeća svjetska tehnološka kompanija, danas je predstavila True Stories, novu kampanju koja naglašava kako otvoreni i suradnički pristup tehnologijama mogu svijet učiniti boljim

Kampanja "True Stories" temelji se na nizu nedavnih projekata koje je proveo Huawei, a koji pokazuju da primjenom tehnologije učinkovito možemo promijeniti svijet.

"U Huaweiju želimo koristiti tehnologiju kako bi između ljudi gradili mostove, a ne zidove", rekao je Walter Ji, direktor Huawei Consumer Business Group, zapadna Europa. „Bez obzira tko smo ili odakle dolazimo, vjerujemo da tehnologija može i treba koristiti tome da svijet učini boljim mjestom. Posljednjih nekoliko godina mi smo se iskreno zalagali za postizanje ove vizije, koristeći naprednu tehnologiju i u mnogim slučajevima naše visoko inteligentne pametne telefone."

Pokretanje projekta “Huawei True Stories” predstavljen je s novim emotivnim filmom koji prikazuje šest Huaweijevih projekata iz cijelog svijeta, zajedno s pričom koja potiče svijet da prihvati napredne tehnologije koja ljudima svakodnevno pruža nove mogućnosti. 

Izdvojeni projekti Huaweija uključuju:

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Poticaj gluhoj djeci da uče i čitaju uz StorySign  

U partnerstvu s Europskom unijom gluhih, Britanskim udruženjem gluhih, Penguing Books te Aardman Animations, Huawei je kreirao “StorySign” – besplatnu mobilnu aplikaciju čiji je cilj pomoći 32 milijuna gluhe djece diljem svijeta da čitaju koristeći se AI i AR tehnologijom, koja prevodi tekst iz određenih knjiga u znakovni jezik. 

StorySign knjige su dosad bile toliko popularne da su nedavno dodane još četiri nove na svakom od 13 znakovnih jezika u zapadnoj Europi i Australiji. Novi naslovi knjiga uključuju neke od omiljenih dječjih knjiga poput Max the Brave, There's a Dragon in your Book i All about Spot. 

Uz to, Huawei je ove godine prepoznat i nagrađen za svoj napredak s aplikacijom StorySign, primivši sedam Cannes Lion nagrada od kojih su četiri bile Zlatne – što je i najveći broj Cannes Lions nagrada dodijeljen bilo kojem drugom kineskom brendu. 

Zaštita prašume uz AI

U suradnji s neprofitnom organizacijom Rainforest Connect, Huawei je razvio posebnu “osluškujuću” tehnologiju koja pomaže detektirati i zaustaviti ilegalnu sječu šuma u Južnoj Americi, kao i očuvati neke od najugroženijih životinjskih vrsta, poput majmuna pauka. 

S obzirom da su zvukovi prašuma previše složeni da bi ih ljudi mogli protumačiti, Huawei i Rainforest Connect upotrijebili su Huawei pametne telefone kako bi dvije godine prikupljali zvukove prašume te ih potom prenijeli u cloud. Koristeći Huaweijevu uslugu velikih podataka i moćni AI, zvukovi su se mogli analizirati u stvarnom vremenu, što znači da su lokalni rendžeri mogli upozoriti na prijeteće zvukove, poput motornih pila ili kamiona, što im je omogućilo brzu reakciju.

Pomoć slijepima da osjete emocije 

U partnerstvu s Poljskim udruženjem slijepih te zajednicom slijepih, Huawei je izradio mobilnu aplikaciju Facing Emotions koja uz pomoć tehnologije slijepima te slabovidnim ljudima pomaže da “vide” emocije ljudi oko sebe pomoću zvukova. Koristeći snažnu kameru i umjetnu inteligenciju Huawei pametnih telefona, Facing Emotions aplikacija skenira lice osobe s kojom slijepa osoba razgovara, identificirajući joj lice, nos i usta te potom procesuira te podatke u realnom vremenu te ih “prevodi” u zvuk određene emocije. Otkako je predstavljena, aplikacija se preuzela više od 1.000 puta diljem 22 zemlje. 

Pružanje bolje edukacije djeci 

Naslanjajući se na UN-ovih 17 ciljeva održivog razvoja za 2020. godinu, Huawei vjeruje da put održivom razvoju počinje s edukacijom. S više od 10 milijuna djece između 5 i 14 godina u Nigeriji koji ne polaze školu, Huawei je osnovao RuralStar, mrežu rješenja koja pruža mobilnu povezanost kroz nisko energentne bazne stanice te pojednostavljene signalne kutije. 

Track AI: Korištenje pametnih telefona za borbu protiv bolesti

U suradnji s DIVE Medical, Huawei je kreirao Track AI; inovativan softver koji prati poglede dječjih očiju kako bi se otkrilo oštećenje vida za koje se procjenjuje da utječe na 19 milijuna djece širom svijeta.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Otkrijte idealnu destinaciju za Uskrs i proljetne praznike
PROMO

Otkrijte idealnu destinaciju za Uskrs i proljetne praznike

Obiteljska oaza u Amadria Park Hotelu Andrija i Dalmatinskom selu

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet
PROMO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet

Tvrtka REHAU je i ove godine sudjelovala na jednom od najvećih sajmova industrije prozora i vrata, Fensterbau Frontale 2024 u Nürnbergu, u Njemačkoj
Tradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu
PROMO

Tradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu

Gastro stručnjak Mile Butorac iz prve ruke isprobao Pan-pekov recept za najukusnije pince