Obavijesti

Promo sadržaj

Imate li neugodan osjećaj nadutosti nakon što popijete mlijeko?

Imate li neugodan osjećaj nadutosti nakon što popijete mlijeko?
1

Osjećaj nadutosti ili pak grčevi i bolovi u trbuhu mogu biti posljedica netolerancije na laktozu

Kako biste unatoč netoleranciji na laktozu organizmu svakodnevno osigurali visokovrijedne sastojke iz mlijeka, posebno kalcij, posegnite za mlijekom bez laktoze.
Procjenjuje se da pet posto europske populacije, pa tako i stanovnika Hrvatske, ima poteškoća s probavljanjem mliječnog šećera laktoze, kod kojih organizam ne proizvodi dovoljno ili pak uopće ne proizvodi laktazu, probavni enzim koji razgrađuje mliječni šećer laktozu na jednostavnije šećere. Kod tih osoba laktoza dolazi u debelo crijevo nerazgrađena, što može dovesti do nadutosti, grčeva, pa ponekad i bolova u trbuhu.
 

Kako utvrditi netoleranciju na laktozu

Kako bi se utvrdila eventualna prisutnost problema netolerancije na laktozu, potrebno je posavjetovati se s liječnikom. Liječnik će za postavljanje dijagnoze preporučiti privremeno izbjegavanje konzumacije mlijeka i određenih mliječnih proizvoda kroz kraće vremensko razdoblje. Ukoliko se u tom periodu simptomi povuku, u većini slučajeva nije potrebno raditi daljnje pretrage, već je potrebno prilagoditi prehranu problemu netolerancije na laktozu, u kojoj će i dalje biti zastupljeni mlijeko i mliječni proizvodi bez laktoze.
 

Savjeti za prehranu

Naime, mlijeko i mliječni proizvodi najbolji su izvor kalcija iz hrane, građevnog minerala naših kostiju i zuba. Stoga je svakodnevno konzumiranje mlijeka i mliječnih proizvoda, i to dva do tri serviranja dnevno, preporuka vodećih liječnika i nutricionista. Kako bi se kod tih osoba osigurao dovoljan i stalan unos kalcija, preporučuje im se konzumiranje mlijeka i mliječnih proizvoda sa smanjenim udjelom laktoze u odnosu na nutritivno siromašnije napitke od žitarica ili orašastih plodova.
 

Kalcij iz mlijeka doprinosi održavanju zdravlja kostiju

Redovnom konzumacijom mlijeka i mliječnih proizvoda, bilo konvencionalnih ili onih bez laktoze, organizmu osiguravamo visokovrijedne sastojke iz mlijeka, posebice kalcij, čime se smanjuje rizik od prijeloma kostiju i osteoporoze, od koje danas podjednako obolijevaju i muškarci i žene. Nadalje, važno je naglasiti kako se osteoporoza stvara u mlađoj, a ispoljava u kasnijoj životnoj dobi, stoga je za ranu prevenciju osteoporoze važan dostatan unos kalcija iz mlijeka.
Ustanovili ste da vam teško pada mlijeko, ali vam još teže pada odricanje od omiljenog napitka? I dalje možete uživati u mlijeku Lagano jutro, jer je u potpunosti bez laktoze, a može se pronaći u tetrapak pakiranju od 1 litre te u praktičnoj bočici od pola litre.
Mlijeko Lagano jutro ima 1,5% mliječne masti, a i dalje sadrži jednaku količinu visokovrijednih hranjivih tvari poput kalcija, bjelančevina i vitamina kao i standardno Dukat mlijeko.
 
Više o problemu netolerancije na laktozu i savjetima za pravilnu i uravnoteženu prehranu osoba koje teže probavljaju mlijeko saznajte na www.netolerancijanalaktozu.hr

 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve