Obavijesti

Promo sadržaj

INA pokreće svoj prvi start-up program pod nazivom ANI

INA pokreće svoj prvi start-up program pod nazivom ANI
3

Potpisivanjem ugovora između Ine, Algebre LAB, Step RI-ja i ZICER-a simbolično je označen početak prvog Ininog start-up programa pod nazivom ANI

ANI je kratica od „akceleriranje novih ideja“, ali i INA čitana unazad, čime se želi naglasiti namjera kompanije da sagleda poslovne izazove iz druge perspektive, sa stajališta novih tehnologija i potencijalno novih načina obavljanja poslova.

Kroz start-up program i javne pozive INA će pristupiti velikom broju ljudi u Hrvatskoj koji svojim inovativnim rješavanjem različitih problema pokušavaju svoju ideju učiniti poslovno održivom. Fokus natječaja bit će na maloprodaji, mobilnosti i energiji, ali i drugim izazovima koji mogu biti relevantni za kompaniju ili mogu funkcionirati kao samostalni poslovni model. ANI program uključit će tri partnera Algebra LAB, ZICER i Step RI,  tri start-up inkubacijska programa, dva hackatona i niz manjih događanja.

- INA je pokrenula sveobuhvatan start-up program za privlačenje inovativnih ideja, timova i start-upova u skladu s vlastitom razvojnom vizijom koja prati promjene na tržištu kako bismo se prilagodili novim navikama kupaca i dugoročno ostali njihov prvi odabir. Projektom ANI povezujemo se sa start-up zajednicom i ulazimo u prostor razvoja novih ideja i poslovnih modela u njihovoj ranoj fazi, stoga ovim putem pozivam sve zainteresirane da nam se jave - izjavio je Marijan Mrkonjić, direktor Novih biznisa Ine. Hrvoje Balen,  član Uprave Algebre, napomenuo je da je Algebra LAB  pravo mjesto za nove, tehnološki napredne ideje i projekte kojima treba mentorska i inženjerska podrška.

-  Po tome smo prilično jedinstveni, jer na jednom mjestu osiguravamo podršku kroz obrazovne, istraživačke, tehnološke i logističke kapacitete. U ovaj projekt unosimo iskustvo jedanaest generacija u posljednjih sedam godina, ali i veliku energiju Algebre sa svojih 500 nastavnika, istraživača i znanstvenika – istaknuo je Hrvoje Balen. Boris Golob, direktor Step RI, napomenuo je da je INA i prerada nafte  oduvijek u Rijeci sinonim visokotehnološke proizvodnje i industrijske primjene novih znanja.

-  ANI@StepRi Playpark kao zajednički program inkubacije otvara novu dimenziju našeg modela podrške start-upovima, no za Step Ri je partnerstvo s Inom silno važno i kao simbol tehnološke reindustrijalizacije Rijeke i stvaranja suvremenog, na inovacijama utemeljenog gospodarstva -  rekao je Golop. 

-  Startup Factory, prvi javno financiran predakceleracijski program u Zagrebu i šire, pokrenuli smo 2016. godine. Kroz intenzivnu edukaciju, mentorsku i infrastrukturnu podršku tu se razvijalo 39 timova, a najboljih 16 ostvarilo je i bespovratna sredstva Grada Zagreba u iznosu višem od 2 milijuna kuna. Danas oni rade na daljnjem razvoju, privlače investicije i osvajaju strana tržišta. Spremni smo za  Startup Factory 2019 kojem partnerstvo s Inom donosi novu širinu te svježe prilike za testiranje i implementaciju ideja -  izjavio je Frane Šesnić, direktor ZICER-a.

Zainteresirani start-upovi se mogu prijaviti već danas, a više informacija o programu pronađite na https://www.ina.hr/ani/.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve