Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Izrael je žestoko bombardirao Siriju: 'Napadamo terorizam'

Sirijski režim smatramo odgovornim za akcije protiv nas s njihova teritorija i upozoravamo ih da ne dopuštaju daljnje akcije protiv Izraela, oglasila se izraelska vojska

Komentari 162 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar lolita 29
    lolita 29

    Kako se osilio ovaj izrael! Sta oni imaju napadati siriju? Tudji teritorij? Neki dan im je amerika dala zeleno svjetlo da grade na teritoriju palestine i to pod parolom da je to za bolju buducnost svih i cijeli svijet suti. ...prikaži još! Nadam se da ce palestina u buducnosti vratiti svoje. I nadam se da ce izrael platiti za sve sto rade jadnom narodu palestine!

    105 Srijeda, 20.11.2019. u 13:40
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: Narod Palestine ne postoji, ono sto se naziva "narodom palestine" su pripadnici raznih plemena koji su ostali nakon sto je Britansko carstvo izbacilo Ottomansko s tog teritorija i ustalilo Britansku Palestinu. VB je dala taj teritorij Izraelcima, nakon grozota WWII, ...prikaži još! zbog njihove povezanosti sa zemljom (koja je ustaljena u zakonu). Izrael ima pravo na tu zemlju po svim medunarodnim zakonima, isto kao sto su Aboridani dobili vlasnistvo (no ne kontrolu) nad Australijom i kako su razlicita plemena Indijanca putem cesije dobili svoje rezervate u zamjenu za to sto su predali vlasnistvo nad ostatku Sj. Amerike - po zakonu.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 13:59
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: @pametni, to je istina ali aj to svitu objasni da palestinci kao narod ne postoje..

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 14:41
    • Avatar urnebes

      urnebes: pametni, po toj logici ne postoji ni jedan narod, svi su se tokom više stoljeća udruživali, međusobno ženili i razmnožavali, naseljavali neke kontinente sa svi strana zemaljske kugle, i možeš takvu gemiš nazvat imenom kako ti padne na pamet, ništa ...prikaži još! se ne razlikuje od onih koji se smatraju originalnim.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 15:04
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @urnebes Ja tebi dam potporiste u zakonu (i to tri razlicite juristikcije), a ti meni filozofsko pitanje. Plemena koja su ostala nakon Ottomanskog caratva, oni jesu ljudi, koji su zivili, zenili se, selili se no nisu pripadnici Palestinskog naroda vec ...prikaži još! Turski habitatni subjekti (ne gradani zato sto nemaju Turske papire, a Palestina kao takva i ne postoji tada) nesto slicno kao sto su i politicki migranti u Hrvatskoj dok ne dobiju nase papire (tj. zemlje u kojoj migriraju). Britanska Palestina nastaje nakon, Laussanskog sporazuma i preuzimanja teritorija od strane Britanskog carstva. Sto znaci da se prema medunarodnom zakonu automatski aplicira anglosaksonski zakon i njihova pravno-politicka juristikcija na tom teritoriju.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 15:59
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: Cime 1925, Britanci pozivaju svoje nove subjekte (plemena koja su ostala na tom teritoriju) da se apliciraju za dokumente subjekata Britanskog carstva, sto su dokumenti Britanske Palestine (isto kao sto su gradani Hong Konga rodeni prije 1999 mogli zatraziti putovnicu ...prikaži još! B klase (subjekta) VB - nisu gradni VB no netrebaju vizu za smjeataj ili put u VB). Izraelcima je dan teritorij prema Britanskom zakonu o "native title" gdje oni zbog povezanoati sa zemljom (svi znamo za pricu o Mojsiju i Egiptu). Sto znaci da plemena koja su se nomadski doseljavala i selila, nisu nikada bili drzavljani tog teritorija vec samo privremeni habitanti. I nikada sami kao narod nisu proglasili nezavisnost, kao npr sto su Amerika, Australija i gomila kolonijalnih zemalja poput Nigerije, Bahama i manjih plemena otoka (ima ih previse za nabrajati). "Palestinski narod" je isto kao da se gomila Srba, Bosanskih muslimana, Hrvata, Makedonaca , Crnogoraca, Ceha ustali Liberlandski narod na teritoriju Liberlanda Vida Jetlicke

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 16:00
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: A teritorij Liberlanda, zapravo zakonski spada pod Srbiju kada su se crtale granice nakon raspada Jugoslavije. I ako sad Srbija odluci vratiti svoj teritorij (tih nenastanjenih i mizernih 7 kvadratnih kilomentara). Onda smatras da su svi ti ljudi zapravo Liberlandci, ...prikaži još! , a ne Hrvati, Srbi, Cesi i sl?

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 16:05
    • Avatar urnebes

      urnebes: uopće me ne tangiraju te pizdarije koje kada koga progonio ili koje se kim udruživao, fakt je postoji narod kojemu se uskraćuje pravo na život koji ga pripada, uostalom palestnci su od uvijek na tim prostorima i mora im se ...prikaži još! dozvolit pravo na egzisrtenciju kao i što drugima pripada, a to nije sada slučaj, na protiv.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 16:17
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @Urnebes Ti shvacas da su zapravo narod kojem se uskrajuce pravo na zivot zidovi? Po treci put dokumentirano. Shvacas da su muslimani htjeli izbaciti Zidove te su pomagali silama osovine kako bi ih ubili pri njihovom transferu iz Europe na ...prikaži još! podrucje Gaze, cisto zbog razloga nekompatibilnosti njihove vjere s muslimanskom te je 1948 zbog toga i nasilja oko prihvacenosti judejske religije izbio gradanski rat. U kojem su Zidovi pobjedili, protjerali muslimane u pojas gaze, kako bi stvorili buffer zonu i smirili konflikte. Shvacas da je nakon pobjede Islamskih extremista na izborima 2001, od tada Hamas lansirao preko 1000 raketa u zajednicki pojas Gaze i na Izrael, gdje su zivjeli i zidovi i muslimani. Nije izrael poceo borbu, no jednostavno nedaju da se nad njima ikada vise pocini genocid.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 16:48
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Ne zaboravimo spomenuti i postotke podjele zemlje na koje palestinci ne pristaju.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 17:58
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Ovi zidovi u Izraelu NEMAJU VEZE sa zidovima. Prokletstvo koje je Isus izrekao prije raspeca, sto Ga nisu prihvatili kao Mesiju. Da ce bit Jerulazem unisten a zidovi rasuti po svim narodima. Prorocanstvo je ispunjeno 70god kada je Tit osvojio ...prikaži još! Jeruzalem, srusio i protjera zidove po cijelom svitu. Zidovi će se vratit u Jeruzalem u posljednje dane, kada Bog odobri?? Recite mi jeli 1948 Bozijom rukom osnovana drzava Izrael?? Nije nego uz pomoc sotonske ruke, a uz pomoc 2sv rata (to je sad druga prica). Treca stvar, NI JEDAN zidov u Izraelu nemoze DOKAZAT da je pripadnik jednog od 12 Izraelovih plemena, NI JEDAN.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:14
    • Avatar Emmino

      Emmino: Isus je imaginaran

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:49
    • Avatar NIJESAM

      NIJESAM: Pametnih li lj., djelujeś kao upućen,moram kazat! Koliko istinitim smatras hitlerov holokaust tada?

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 20:02
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @El Roi Jesi li ti uopce procitao sto sam napisao kako je stvorena Izrael kao drzava. Sto se tice dokazivanja, mogu se dokazati i jesu dokazali. Povijesni zapisi su dokazali. Zapisi 8. stoljeca prije krista o judejskom narodu nastanjenom na ...prikaži još! podrucju Sjevernog kraljevstva ili unekim zapisima Sjeverne Samarije, 5.st.pr.kr navodnog vremena egzodusa u Bibliji, i jos gomila drugih. I sama cinjenica da je muslimanska vjera nastala u 5. stoljecu poslije Krista. Znaci zapisi su 1800 godina prije postojanja bilo kojeg muslimana. U 11st. Muslimani vodeni Kilijem Arslanom I (sultanom Ruma, tursko-perzijske drzave) protjerali su sve osobe ne muslimanske religije. Zato su i poceli krizarski ratovi. Nakon prvog krizarskog rata su pak Krscani protjerali i muslimane i zidove, a pobili one koje nisu htjeli napustiti. Ljudi razvijene maste mogu teoretizirati o postojanju teorija zavjera i sl. No cinjenica je da postoje povijesni zapisi kako je nad zidovima vrsena, u najmanje ruku nepravda i cinjenica je da zidovi kao narod nisu pali s neba ili Marsa te da postoje zapisi razloga zbog koji su prvo baceni u ropstvo, izbaceni iz tkz. protjerani iz svete zemlje, vrsenje genoicda nad njima za vrijeme WWII te pokusaj ponovnog izbacivanja od strane muslimana iz Britanske Palestine.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 20:34
    • Avatar NIJESAM

      NIJESAM: @pametnih li lj. Postoje i zapisi da je Sao Paolo najjužnija srpska pokrajina,onda postoje i da je ET ostao na zemlji i iz njega evoluirao Trump,svašta nešto. Nego jesi li ti židov ili kakav neutralan povijesničar pa tako precizno "barataš" ...prikaži još! " stanjem? I da li je genocid moguće preuveličan,znas teorija zavjere i te kerefeke? Najiskrenije pitam,jer nisam nikad naletio na nekog s toliko znanja o temi?

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 20:52
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @NIJESAM Mislim da se koristenjem kritickog misljenja mozemo sloziti sto je povijesno vjerodostojan zapis, a sto nije. Isto kao sto je zapis o kojem postoji generalni konsensus strucnjaka u podrucju, a za koje ne postoji. U svezi mojeg znanja o ...prikaži još! temi, ne nisam zidov, vec katolik. Uvijek sam volio povijest i da nisam upisao pravo vjerojatno bih studirao povijest. Na pravu sam bio jedan od najboljih ikad sa A+ i gpa 4.0 na predmetima International law i International law of armed conflicts te bi vjerojatno radio za nekakav NGO, UN, international state office ili bio research fellow da se nisam opredijelio za korporativno pravo i karijeru u privatnom sektoru. Tako da sam odlicno upoznat sa pravnom, socijalnom i drugim tematikama koje su vezane za predmet u pitanju.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 22:20
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @NIJEJESAM "Koliko istinitim smatras Hitlerov holokaust"? Ako impliciras da holokaust nikada nije postojao, 17 drzava koje su eksplicitno zabranile osporavanje holokausta se ne slazu s tobom. Registrirani zapisnici o teretu se ne slazu s tobom , brojevi tetovirani na rukama ...prikaži još! po kojima su evidentirani se ne slazu s tobom. Svjedocenja vojnika koji su prvi stupili u Auswitz i druge kampove se ne slazu s tobom. Cak i da se sve te cinjenice ne slaze s tobom, Engleski Sud u Irving v Penguin Books ex p Deborah Lipstadt se ne slaze s tobom i imas 349 stranica svjedocenja strucnjaka i davanja dokaza (uzevsi u obzir da je Irving cak manipulirao i lazirao dokaze). Tako da se ja iskreno nadam kako se salis s asumpcijom da nikada nije ni bilo holokausta te da je to sve dobro razradena laz...

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 22:43
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Izrael je osigurao svoju buducnost onog dana kada su zajedno sa J.Afrikom razvili nuklearno oruzje, Samson opciju koja im garantira opstojnost tisucljetnog sna domovine sa koje su potjerani od osvajaca koji se danas prozvase palestincima. Provalnikova obitelj moze zivjeti u ...prikaži još! ukradenoj kuci generacijama, ali to im opet nedaje zakonski niti moralni legitimitet nad istom, identican primjer tzv. krajina, nikad nije bila srpska jer su naseljeni od strane Osmanlija na zemlju potjeranih Hrvata, isto tako muslimanski osvajaci nemaju pravo na svetu zemlju Judeje i Izraela.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 23:48
    • Default avatar - Kos21

      Kos21: Isus se vraca... cip je Biblijski zig zvijeri. Antikrsit ude u 3svj rat kao mirotvorac..okrenite se od grijeha ili budite prokleti. Pozz

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 00:09
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Pametni@ Sve sto pises nema veze sa ISTINOM? Zapravo miljama od istine. Ovi "zidovi" su vecinom Kazari. A ne pravi zidovi. Jer je NEMOGUCE UTVRDIT jeli pripadas jednom od 12izralski plemena. NEMOGUCE. Isusovo proklestvo koje je izreka prije razapinjanja, jer ...prikaži još! Ga nisu prihvatili kao Mesiju (da jeruzalem bit razrusen, a zidovi rastjerani po svim svjetskim narodima, i da se nece vratit u obecanu zemlju do posljednji vremena kada se pokaju i Bog odbori) 70god proročanstvo je se ispunilo. Kada je Tit sa vojskom srusio i spalio do temlja Jeruzalem a zidovi se rasuli po svitu. Treca stvar, ovi zidovi iz Izraela, NEMAJU VEZE, sa Biblijom nego Talmudom. Talmud koji ima negdi oko 70knjiga, napisani oko pocetka nove ere, tkz Rabinove knjige, a jedna od tih knjiga piše samo o Isusu, i to najodvratnije stvari. Kako je kopile ku..., a otac mu je rimski vojnik po imenu Pantera. Znaci kakve veze imaju zidovi (ovi iz izraela) sa kršćanima????? Nikakve! Da bi dobio Izraelsko državljanstvo moras bit zidov, to jest moras se odrec isusa prid svjedocima. Ako meni nevirujes, upitaj nekog zidova jeli on po "krvi" zidov ili samo onako. I jos ga upitaj sta im znaci onaj znak na zastavi. Di vecina misli da jr zo Davidova zvjezda. On ce ti rec da to nema veze ni sa kakvom davidom zvjezdom, sto vise da nema veze ni s cim u Bibliji. Okani se citanja gluposti i skrabotina. Ako mi nevirujes, otidi pronadi zidova pa ga upitaj. I poslusaj na svoje usi odgovor.

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 06:12
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: I jos nesto, u Izraelu ne ZABRANJENO, propvjedanje o Isusu. Ako te uhvate na ulici ides u zatvor ili samicu. Pa mi reci kojeg Boga je taj narod??? I pogledaj pentagram i izralesku zastavu pa zakljuci sam. Lazi lazi lazi ...prikaži još! i lazi to vas uce. Mozes ti bit prof povjesti ali njihove i neki Ns mg il ili sta vec pises ali MILJAMA od istine. Sluga lazi. I da umalo zaboravih, Izrael ti je drzava u kojoj gey osobo imaji najveca prava i najvise su zasticeni. Zastave njihove su na svakom koraku a drzava im daje veliku podršku. Pa povezi konce

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 06:27
    • Avatar Syrian

      Syrian: U Izraelu živi preko milijun Arapa/Palestinaca/muslimana i nitko ih ne dira, lijepo i mirno žive, dok u većinski arapskim/muslimanskim sredinama niti jedan Židov ne bi mogao normalno hodati ulicom. Mislim da to dovoljno govori.

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 10:05
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Arapi u Izraelu uzivaju demokraciju i slobodu, ironije ti, dok u Arapskim drzavama vladaju Islamisti ili diktatori. Mnogi Izraelski Arapi su zahvalni na tome pravu i podrzavaju Izrael, jer znaju ako Izrael propadne nema vise slobode i demokracije za njih, ...prikaži još! nego zene obucu u satore i zakljucaju u kuce, a muskarcima haljina i obaveza klanjat se par puta u danu, ako ne ode glava.

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 10:24
    • Avatar NIJESAM

      NIJESAM: @pametnih li lj. Krivo sam shvacen od tebe. Ja ne osporavam hitlerov holokaust nego jos uvijek gradim., dograđujem mišljenje o tome svemu. A kao osoba s razvijenom maštom nije me teško navuć na teorije zavjera bilo kakve tematike. Svejedno hvala ...prikaži još! ti na prosvjeti. Poz

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 18:17
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Nijesam@ Jesu li tu da ti proslijedim jedan link dok ga ne obrisu da ga kopiras. Da vidis pravu istinu a ne ove glu...posti sto citas ovde. Ako zelis naravno

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 10:54
    • Avatar Syrian

      Syrian: @GOLF da , većina Palestinaca koji žive u Izraelu bi radije bili manjina u Izraelu nego većina u islamskoj Palestini.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 11:30
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @NIJEJESAM Zato sam i napisao, ukolko aludiras. Gledaj, ne znam koliko si star no internet i drustveni mediji uz sve sto su dobro donijeli, takoder su omogucili raznim spodobama da propitkuju znanstvene teorije (teorija u ovom smislu rijeci znaci cinjenicu), ...prikaži još! povijesne cinjenice i slicno. Internet je omogucio da se nalazis izmedu dvoje ili vise osoba za koje svatko svakog naziva lazljivcem (cime se "prorocanatvo" i kraj iz Orwellove knjige 1984, objestinio; toplo preporucam procitati ukoliko volis citati). Masta i mastanje nije lose samo po sebi, Einstain je sam podrzavao mastanje, no za donijesti zakljucak u ovakvim situacijama je potrebno procitati sto vise ne pristranih radova i sam na temelju cinjenica i dokaza donijeti zakljucak, ne obrnuto, korisriti cinjenice i dokaze kako bi poduprio tezu i kloni se "stvarnih istina" poput ovog EL ROI-a. Ne pricam da ne postoje drzavna zataskivanja poput Watergatea (gdje nedostaje 18 minuta kompromirajuce snimke) ili sl. no ima puno previse zagovornika razlicitih "stvarnih istina" na temama o kojima su dostupne ogromne kolicine podudarajucih dokaza iz raznih izvora, poput "prave istine" da je zemlja zapravo ravna ploca, a ne okrugla (po kojoj logici, ukoliko se popnes na vrh Velebita bi vidio svjetla Londona ili Pariza mozda cak i New Yorka, da ostale dokaze ne nabrajam), da je Engleska kraljica reptil i drugih apsurda. Samo zapamti, uvijek prvo cinjenice i dokazi pa onda zakljucak. Sretno!

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 11:48
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Popis Židova na svjetskog razni 1941: 15,748,091 1944: 15,192,089 1947: 15,688,259 #1948: 15,688,259# #1949: 11,266,600# The World Almanac estimates figured prominently in another instance of the Gambit when the New York Times published inflated estimates of the post-war Jewish population ...prikaži još! tion in 1948, and early deniers used the story to dismiss claims of 6 million Jewish deaths. The Times later explained that their data had come from the 1948 World Almanac in this letter to Morris Kominsky from the author of the piece

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 11:56
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Po vama pametnima, ovo su sve nacisti. Drzave ko je su izbacile židove u posljednih 1000godina. Pitate li se ZAŠTO?????? Just in Europe and Russia alone, the Jews have been banished 47 times in the last 1,000 years: Mainz, 1012 ...prikaži još! 1012 France, 1182 Upper Bavaria, 1276 England, 1290 France, 1306 France, 1322 Saxony, 1349 Hungary, 1360 Belgium, 1370 Slovakia, 1380 France, 1394 Austria, 1420 Lyons, 1420 Cologne, 1424 Mainz, 1438 Augsburg, 1438 Upper Bavaria, 1442 Netherlands, 1444 Brandenburg, 1446 Mainz, 1462 Lithuania, 1495 Portugal, 1496 Naples, 1496 Navarre, 1498 Nuremberg, 1498 Brandenburg, 1510 Prussia, 1510 Genoa, 1515 Naples, 1533 Italy, 1540 Naples, 1541 Prague, 1541 Genoa, 1550 Bavaria, 1551 Prague, 1557 Papal States, 1569 Hungary, 1582 Hamburg, 1649 Vienna, 1669 Slovakia, 1744 Mainz, 1483 Warsaw, 1483 Spain, 1492 Italy, 1492 Moravia, 1744 Bohemia, 1744 Moscow, 1891

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:06
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Vama rec da ste ov.... ce je kompliment. Zapravo zar trazite da vas Bog spasi ili tko vec ako sami sebe ne spasavate. “Ma gdje bilo, u zemlji, u kojoj se naseljavaju Židovi, nezavisno od njihovog broja, oni snizavaju njen ...prikaži još! en moral, komercijalno postenje, izoliraju se i ne dopustaju asimilaciju. Ako ih mi putem Ustava ne iskljucimo iz SAD, onda za manje od 100 godina oni ce navaliti u velikoj kolicini, uzeti ce vrhunac, progutat ce zemlju i promijeniti oblik naseg upravljanja. Ako ih ne iskljucite, onda za manje od 200 godina nasi potomci ce raditi na poljima, izdrzavajuci njih, dok ce oni trljati ruke u svojim uredima. Upozoravam vas, ako Židove ne iskljucite zauvijek, Vasa djeca ce vas proklinjati u Vasim grobovima“. Benjamin Franklin (1706 – 1790)

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:17
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Jeli vam jasno sta je UN i EU i ove izbjeglice. Pa evo vam odgovora. “Židovski ce narod sam predstavljati svojega mesiju. Židovi ce svoju vlast protegnuti nad cijelim svijetom onda, kada im uspije procistiti sve ljudske rase, kada odstrane ...prikaži još! ne granice i monarhije, kada ostvare svjetsku republiku.“ Židov Baruch Levi, prijatelj Karla Marxa

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:18
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Kada shvatite za što su se njemci borili koji su imali križeve na tenkovima i uniformama. Vec ce bit kasno. Zapravo vec je kasno, jako jako kasno. Ljudska rasa je propala, degradila. Samo mogu zahvalit didovima sto su bili na ...prikaži još! dobroj strani i platili glavom. Ako hocete malo o komunizmu i tko ga je osnovao, mozemo i o tome. Ali dosta vam ovo za danas. Svaki isprani mozag od ovliko istinitih informacija moze samo prokuvat i da mu pjena na usta pocme tec.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:23
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Evo vam za kraj jos malo. O, kako je krasno biti Židov koncem XX stoljeca! Mi vise nismo optuzenici povijesti, vec njezini miljenici. Duh vremena voli nas, casti i stiti, bdije nad nasim probitkom, cak im treba nas imprimatur. Novinari ...prikaži još! podizu nesmiljene optuznice protiv svega sto u Europi jos preostaje od naci-kolaboracionista i naci-nostalgicara. Crkve se kaju, drzave cine pokoru. Svicarska vise ne zna sto bi...“ Alain Finkielkraut, francusko-Židovski filozof “NY Times« 8.ozujka 1925.g.). »Podvrgni te kontroli 50 najbogatijih židovskih financijera, koji financiraju ratove radi osobnog prihoda, i ratovi ce nestati“. Henri Ford , americki autoritet automobilske industrije i pisac, 1863 – 1947

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:25
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: EL ROI, da li ti sebe cujes? Navodis neke alternativne cinjenice koje postoje samo na islamistickim i neonacistickim portalima. Koliko si ti upoznao Zidova u zivotu? Nijednog vjerojatno. Zidovi nisu postali financijeri svojim izborom, nego zabranom koju je postavila RKC. ...prikaži još! Zidovi nisu svojim izborom otisli u Europu niti u novi svijet, nego su ih prvo potjerali muslimanski osvajaci, a u novi svijet ih prvo potjerali krscani (ironicno obzirom da su izabrani narod u Bibliji), a drugi put Nacisti i Fasisti, i onda takav izmuceni narod dode na na zemlju svoji predaka da nije opere isto agresori napadali u vise navrata, u omjeru 1:3, i opet su se obranili i napravili bastion demokracija i slobode na Bliskom istoku, i onda ovaki kao ti nesto pametuju istima. U mnogim zemljama rasprava o legitimnosti holokausta je zakonom zabranjena, kad vidim komentare nema druge nego i u nas provesti isti zakon.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:29
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Da,da nosili krizeve a planirali Krscanstvo zamjeniti paganizmom, sami su rekli kako je Krscanstvo zidovska podvala koju ce nakon rata iskorijeniti, a da je ta tvoja ekipa pobjedila danas bi lunjao po mocvarama Bjelorusije sluzeci folksdojcer, a ostatak Slavena bi bio eliminiran

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:34
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Zasto je zabranjeno rapravljat o hokaustu?? Jer postoje slike i dokazi koji sve opovrgavaju. Plinske komore koje su sluzile za deratizaciju ušiju i ostali nametnika na odjeci. Ako oces slike ti posaljem? Zasto su zidovi istjerani iz obecame zemlje, je ...prikaži još! Isusovo obećanje prije razpinjanja jer Ga nisu prihvatili kao Mesiju. On ih je prokleo. Jeli sad napokon kuzis ili jos nisi. Zidovi NEĆE biti vraceni u obecanu zemlju dok ne prihvate Isusa kao spasitelja, to jest tek kad se pokaju i Bog odbori. Jeli Bog odoborio 1948god drzavu Izrael. Jesu se zidovi pokajali?? NIJE i NISU. I Zato NIKAD nece biti mira tamo, NIKAD. Ne triba krivit mislimane, to je borba dobra i zla. A zlo trenutno pobjeduju, jer mu je dopusteno od Boga. Isto piše u Bibliji. Citaj uci

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:36
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Evo ti komentar korisnika pametnih li ljudi, ""Koliko istinitim smatras Hitlerov holokaust"? Ako impliciras da holokaust nikada nije postojao, 17 drzava koje su eksplicitno zabranile osporavanje holokausta se ne slazu s tobom. Registrirani zapisnici o teretu se ne slazu s ...prikaži još! tobom , brojevi tetovirani na rukama po kojima su evidentirani se ne slazu s tobom. Svjedocenja vojnika koji su prvi stupili u Auswitz i druge kampove se ne slazu s tobom. Cak i da se sve te cinjenice ne slaze s tobom, Engleski Sud u Irving v Penguin Books ex p Deborah Lipstadt se ne slaze s tobom i imas 349 stranica svjedocenja strucnjaka i davanja dokaza (uzevsi u obzir da je Irving cak manipulirao i lazirao dokaze). Tako da se ja iskreno nadam kako se salis s asumpcijom da nikada nije ni bilo holokausta te da je to sve dobro razradena laz..."

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:39
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @El Roi Evo ovo je upravo ono sto ja pisem o internetu kao podiju za iznosenje raznih gluposti. Ti shvacas da postoje ocuvani originali tog Almanaca o kojem ti pricas na sveucilistu Alberte u Kanadi? Shvacas da su podatci iz ...prikaži još! Almanaca procjena temeljena na razlicitim nacistickim dokumentima iz tog razdoblja i procjeni vjerskih udruga ne tocan broj (to cak i pise u Almanacu), ali je zanimljivo kako nisi naveo 1938 godinu gdje je razmjer izmedu nje i 1948 - 5 milijuna + ljudi. Ti ljudi su svi nestali jelda zajedno sa 700,000 imena dusa na popisu manafesta tereta za Treblinku 1942 za koje nitko nije vise nikada cuo? Ali zato izmedu 1947 i 1948 ili se rodio identican broj preminulih ili nije preminuo niti jedan zidov niti se rodilo dijete zidova?! Ili baratas statistikom kao regionalne vlade kada se broji stanovnistvo pred izbore ili kao sto sam rekao koristis izvore kao "cinjenice" koji bi ti mogli ici u korist tezi, dok odbacujes de facto cinjenice koji ih pobijaju. Sto me dovodi u vjerovanje nedostatka visokoskolskog obrazovanja ili u upitnost kvalitete istog..

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:40
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Sve ti piše citaj. Authors: Annie Alpert, John Morris In August of 1997, an author identifying himself as Bob Djurdjevic, the founder of "Truth in Media," included the following paragraph in a letter to The Arizona Republic: "The World Almanac ...prikaži još! ac for 1940 gives the world's Jewish population as 15,319,359. The World Almanac for 1949 puts the number of Jews in the world at 15,713,638. "If the World Almanac figures are correct, "the world's Jewish population did not decrease in the war decade, but showed a small increase." The 1949 figure offered by Mr. Djurdjevic was, as you're about to see, an outright lie, as was the conclusion drawn. When citing the World Almanac as a source for data "proving" that there was no Jewish population decline during World War II, Holocaust deniers are simply propagating one of the standard denier myths that has recurred regularly for more than a decade. The problem has nothing whatever to do with rates of population increase or anything like that. It has to do with how frequently the World Almanac's sources had access to fresh estimates of religious populations. Whoever first started propagating World Almanac figures neglected to mention that all figures before  1949 were from 1938 estimates. Since the year of etimate is given at the top of the chart it is difficult to believe that the originator did not intentionally mean to decieve by negelecting this key piece of information. I have posted the following correction several times:

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:43
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: The World Almanac estimates figured prominently in another instance of the Gambit when the New York Times published inflated estimates of the post-war Jewish population in 1948, and early deniers used the story to dismiss claims of 6 million Jewish ...prikaži još! deaths. i The Times later explained that their data had come from the 1948 World Almanac in this letter to Morris Kominsky from the author of the piece:

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:45
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Dear Mr. Kominsky, "Thank you for your letter of inquiry of January 6. "The world Jewish population figures printed in this story came from the 1948 edition of the World Almanac. Later we checked it with the American Jewish Committee ...prikaži još! ttee and  other sources and said in the correction, as I noted to you  in my previous letter, that the authorities agree that  Hitler's wholesale massacre of Jews during the war reduced  the Jewish population to perhaps 12 million today (2/26/48).  "If Mr. Freedman met with me I do not remember it.  The problem is of course, that you are talking about events  that took place 19 years ago. I see hundreds of people per  year, many of them only for a few minutes so I could not  swear that I did not see Mr. Freedman but if I did it made  no impression either upon me or upon my assistant.  "I do not know what Mr. Freedman means by examination  of documents but to my knowledge we had no particular  documents bearing on the issue in question.  "I hope this answers your questions; if there is  anything else you wish to know please do not hesitate to  write again.  "Sincerely, Hanson W. Baldwin (Military Editor)"

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:45
    • Avatar Syrian

      Syrian: Postoje na mikrolokacijama jasni podaci o 90 % nestanku židovske populacije u gradovima i mjestima diljem Europe. Ako nisu pobijeni, gdje su ? Na Marsu, u Brazilu, na Grenlandu? Ili se nekim čudom preobratili na drugu vjeru, uzeli druga imena ...prikaži još! i novu naciju, sve kako bi zavarali negatore Holokausta?

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:47
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Syiran@ Imas jednog poznatog HR voditelja od te branse, mjenjanja imena, a nije sam u HR. pa se zapitaj. Sta i kako. Jednostavno ovo neide dalje, vi virujete u svoje ja u svoje i to je to. Sta vam ja mogu.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:49
    • Avatar Syrian

      Syrian: Židovi su se počeli bavit bankarstvom i trgovinom jer im je obrađivanje zemlje i neki drugi poslovi bilo zabranjeno. Isto tako masovno su naselili Ameriku jer im je pola toga u Europi bilo zabranjeno, da ne pričam o progonima. I ...prikaži još! sad se žele vratit u svoju prapostojbinu i tamo živjeti u miru i sagraditi svoju lijepu državu i da budemo zbog toga protiv ? Zašto? Pa oni koji ne vole Židove bi prvi trebali bit za to da se oni svi tamo nasele, ne vidim zašto ti je to problem (uzmimo da ih ne simpatiziraš ) ?

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:49
    • Avatar Syrian

      Syrian: Ja sam za argumentiranu raspravu. Nemam problema s drukčijim mišljenjem, no probaj naučiti nešto od argumenata druge strane, ne se samo slijepo držati svoga. poz

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:50
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Na cijelom svijetu zasigurno nema naroda koji bi se toliko tuzio na svoju sudbinu, ponizenje, stradanje, mucenistvo, kao sto su Židovi. Pomislio bi covjek da doista nisu Židovi ti koji gospodare u Europi, upravljaju burzama, politikom, moralom jedne drzave. A ...prikaži još! sto bi bilo da u Rusiji nije tri milijuna Židova nego Rusa, a Židova osamdeset milijuna? Sto bi bilo od Rusa? Ne bi li ih odmah pretvorili u robove? I jos gore: ne bi li im i kozu ogulili? Ne bi li ih posve iskorijenili, unistili?“ Fjodor Dostojevski, ruski romanopisac

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:51
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Nemoj biti naivan pa da mislis da ce se vratit svi 😂😂🤣🤣🤣🤣 Dao Bog da hoće. Ali grdno se varas

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:52
    • Avatar Syrian

      Syrian: Pa velik broj njih odlazi u Izrael, osobito iz Europe. Francusku masovno napuštaju, Rusiju. Europa se polako ispražnjava od Židova, jer buja antisemitizam zbog poplave muslimana u Europi, a i Izrael je relativno blizu Europi i ljudi se nekako lakše ...prikaži još! odluče na taj korak. Američki Židovi žive u puno tolerantnijoj sredini i nemaju toliko motiva za odlazak u Izrael, iako u zadnje vrijeme i to je u porastu.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:55
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Oni se izvlace iz EU jer je guraju u nerede i rat koji tek dolazi. Izrael ce im bit sigurna zona, okruzena debelim zidinama i modernim naoružanjem. Ali jos drze sve vlasti i banke itd. To nije mit to je ...prikaži još! istina. Nisan ja od jucer poceo ovako mislit o zidovima. Ispocetka sam se pita koji je k bio njemacima pa to poceli radit. Pa polako godima svasta cita, svasta dok se neke stvari nisu pocele otkrivat. Bio sam u njemackim logorima i to sve gledao na svoje oci ali ALI zasto. Pa se klupko pocelo odmotavat.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 12:59
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Sele itetako, zbog rastuceg antisemitizma u Europi, posebno Svedskoj i Francuskoj, pogledaj dokumentarac na YT o naselju francuskih Zidova na zapadnoj obali, prica se francuski, natpisi na francuskom, te kazu da se osjecaju sigurnije tu nego u Francuskoj, eto to dokle smo dosli.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:00
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Ja sam za zabranu, jer ista ekipa negira genocide na ovim prostorima, a to duboko pogada zrtve istih.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:01
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Sto je gori Golf@ spomenuo o zidovima i kršćanstvu i nacistima. Hm u to jos nisan siguran, ali nacisti su jako sumnjali u stari zavjet. O tome ima jos pisano o starom zavjetu kao prevari u Slaveno arijevskim vedama, a ...prikaži još! tadoder Isus se spominje kao Boziji Sin. To jos neznam sa sigurnoscu sta i kako. Ali o zidovima, to je po.. gan par.... tski narod. Koji nema veze s Bogom NIKAKVE

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:03
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Da, bio sam i ja u Auschwitzu u vidu maturalne ekskurzije, moga bi i ti posjetit isti.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:04
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @Syrian Ja se zapravo slazem sa zabranom iz razloga sto dolazi iz ideje da je to najveci zlocin 20tog stoljeca i da nas mora podsjecati na nacin kako ne bi trebali tretirati jedni druge u buducnosti, ne ga osporavati u ...prikaži još! cilju potpore pri omogucavanja ponavljanja i pocinjenja istog ili slicnog - npr. Srpski zlocini u Srebrenici. Iako sam ja osobnog stava da se o svemu smije diskutirati, no opet te diskusije, pogotovo u ovom slucaju izvoze razne ludake na povrsinu - i to na ultra ekstreman nacin. @EL ROI Jesi ti uopce procitao sto si zaljepio ili jednostavno ne razumijes dobro Engleski? Osim sto clanak ne ide tebi u korist van citata nekog Djordevica? Stovise procitaj u svom postu: Red 19-22, tocno ono sto sam ti ja napisao u predhodnom komentaru. I opet ti nedostaje 38 i 39 godina koje su sadrzane u Almanacu o kojem ti pricas i u kojima je razmjer nedostatka vise od 5 milijuna ljudi koji su nestali s lica zemlje izmedu 38 i 48. A opet godina nakon toga iz 1949 u originalu pokazuje 11 milijuna zidova, stovise nije sacuvana fotografija vec je slikan original. Buduci da se original jos i dan danas cuva. Pa ako te zanima - pravac Sveuciliste u Alberti... Ja ovdje prestajem naknadno komentirati o temi buduci da je ovo gubitak vremena, s obzirom da suprotna strana ne prihvaca cinjenice, a samu sebe demantira. LP

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:10
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Martin Bormann Hitlerov tajnik, Alfred Rosenberg nacisticki ideolog i Heinrich Himmler Reichsfuhrer, zajednicko im je bilo da su se zalagali za unistenje Krscanstva i da su bilo u samom vrhu nacistickih krugova, bliski Hitleru, a ovo sto ti govoris je ...prikaži još! djelo mimistra za odnose sa Crkvom, Hansa Kerrla koji se zalago za tzv. "pozitivno" Krscanstvo, brisanje staroga zavjeta i uspostavljanje Isusa kao Arijevca i spasitelja arijevske rase.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:13
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Toliko o tvojim krizevima u Nacista, a sama svastika je izvedena iz Indijskog simbola.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:14
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Pa valjda shvacas o tome popisu da je ne vrijedi i da je kompromitiran. Da je pisano sve i svasta. A da ne postoji tih famozni 6milijuna. Da je dodavno ko kako zeli.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:15
    • Avatar Syrian

      Syrian: EL ROI, konkretno iz Francuske odlaze zbog antisemitizma. Aj ti nosi židovsku kapu u gradu u kojem ima milju Arapa.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:17
    • Avatar Syrian

      Syrian: Ironija sudbine je da su Bormann i Rosenberg lako moguće židovskog porijekla.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:18
    • Avatar Syrian

      Syrian: O vjeruj mi EL ROI, 100 puta je ljepše živjeti u Rimu, Budimpešti ili Munchenu nego Izraelu kad je sigurnost u pitanju. Pa tamo si okružen do zuba naoružanim Palestincima koji jedva čekaju da te koknu, a zemlja ti je ...prikaži još! puna sigurnosnih restrikcija, barikada, vojnik rok traje 3 godine, za žene 1.5 godinu, ne kužim kak je to sigurnije i ljepše od života u sred mirne Europe.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:19
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Golf@ Da i? Kriz je simobol Isusa, Novog zavjeta, a ne starog zavjeta. Reka san ti to je iz Slaveno-Arijevski veda. Koje spominju stari zavjet žrtvovanja itd koji su ovi smatrali pogresnim.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:19
    • Avatar Syrian

      Syrian: Židovi nisu pogani. Oni vjeruju u Jahvu. Mi kršćani smo nasljedili vjeru od Židova. Isus je bio (pravovjerni) Židov ˝samo˝ ga oni nisu prihvatili kao Mesiju - osnivača kršćanstva.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:20
    • Avatar Syrian

      Syrian: Protiv sam zabrane bilo kakvih teorija i revizija. Ako su te teorije lažne, pobit će ih se istinitim argumentima i suzbiti mitomaniju. Ako su istinite, onda će se pobiti lažnu doktrinu koja nam se servirala kao jedina istina.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:22
    • Avatar Syrian

      Syrian: EL ROI kao i u svakom narodu postoje 3 vrste Židova: normalni ljudi koji su većina, ateotalibani i talibani. Znači vjerski/nacionalni ekstremisti, ateistički ekstremisti i normalni ljudi. To što neka grupa židovskih pohlepnih ekstremista drma ovim ili onim, ne znači ...prikaži još! i da 90 % običnog naroda zbog toga treba ispaštati.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:24
    • Avatar Syrian

      Syrian: Isto tako teza da ne bi bilo Izraela da nije bilo Holokausta je ne netočna, već dvostruko netočna. Prije svega Balfourova deklaracija je utrla put Izraelu i on bi kad tad nastao nakon britanske dekolonizacije koja je uslijedila iza 2. ...prikaži još! svjetskog rata. A drugo, Izrael bi danas bio u puno jačoj poziciji da je 6 milijuna Židova ostalo u Europi ili da su mogli otići u Izrael.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:26
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Csanad Szegedi, madarski politicar anti semitske stranke JOBBIK, koji je saznao za Zidovske predake i presao na Judaizam te postao aktivni borac protiv antisemitizma, vjerujem da je i takvi bilo podosta u redovima Nacista. Tko zna, mozda Roi ima nekoga ...prikaži još! Zidovskog predaka...

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:30
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Ta iskrivljena verzija Krscanstva nema veze sa istim, to je sekta vodena od strane heretika, te kao takva nema veze sa Krscanstvom koje u potpunosti prihvaca Stari i Novi Zavjet, pitaj bilo kojeg svecenika, uostalom sami Papa i RKC su ...prikaži još! bili na meti nacista.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:34
    • Avatar Syrian

      Syrian: ROI nije nacist , on ne voli Židove i to je njegovo pravo, dok god ne ide u poziv na nasilje to je u granicama.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:40
    • Avatar Syrian

      Syrian: Hitlerovo kvazi kršćanstvo je bilo sinkretičko pogansko vjerovanje koje ima puno više veze sa okultnim i demonskim nego sa kršćanstvom.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:41
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Syrian@ Slazem se za zabrane. Golf@ Da radio sam dna test i hvala Bogu neman. Po muskoj liniji porijeklo mi je nordisko slavensko 70% i ostalo balkansko i mediterasnko Talijasnko. Po pretku sam najvjerovatnije stare hr loze, koja je dosla ...prikaži još! na balkan. A i prezimu sam vitsko plemicko hrvatsko. I gle cuda hercegovac san :). I nisam zidov ;))) Da znam za to netribas mi pricat, cak je i papa napisa Reciklu mislim 1930god o nacizmu kao prijetnju kršćanstva. Ja sam kazem kako su nacisti uzimali stari zavjet kao lazan, zbog slavensko arijevski veda koje pišu o njemu kao lažnoj vjeri. A o Isus vede pišu kao Bozijem sinu. Jeli sad jasno

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:44
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Dio iz veda. I poslaće im Bogovi... Velikog Božjeg čovika koji će ljubav doneti, ali žreci Zlatnoga Bika predaće ga smrti mučeničkoj. I nakon smrti njegove, proglasiće ga za Boga... i sačiniće novu viru , sazdanu na laži, krvi i ...prikaži još! i ugnjetavanju... I proglasiće sve narode nižim i grišnijim, i pozvaće ih da se pred likom njima sazdanoga Boga kaju i mole oproštaj za dila učinjena i neučinjena....

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:45
    • Avatar NIJESAM

      NIJESAM: @pametnih li.lj. nije ovo tvoja liga za raspravu! Nekako se "neizuklapaš" kao uljez si. Znas da nasim ljudima (većini barem) božemeoprosti lakše staviš "metar u guzicu nego centimetar u glavu" Tvoja retorika,broj upotrebljenih riječi u tekstu,osjeća se,može se nožem rezat ...prikaži još! obrazovanje! Meni je zadovoljstvo čitat i od sad ću te viralno pratit,cvrsto sam odlucio.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 13:46
    • Avatar Syrian

      Syrian: EL ROI Nacisti su mrzili Cigane iz dna duše, a oni su Indo-Arijevci najveći :D

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:00
    • Avatar Syrian

      Syrian: EL ROI ti tvrdiš da Vede predviđaju dolazak Krista i kršćanstva i da osuđuju kršćanstvo?

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:02
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Ci...ni su takvi kakvi jesu. Slicno ko i većina hrvata :)) export import i prev...are, izd...je. Nebitno kojeg si roda ako si takav. Netribas nikom, a posebno zajednici. Para...ziti

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:03
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: Jel to on napisao da su njemci imaju krscanske krizeve na tenkovima? To je zeljezni kriz koji potjece iz Prusije i nije koristen u svrhu simbola Isusa. Opce je poznato da je Hitler vjerovao u okultno i ideju nadmocnih (super) ...prikaži još! ljudi koja je izrasla iz narodnih prica o Nordijskim polubogovima. @Syria Nisam se dobro izjasnio, slazem se s zabranom buduci da je sve dokazano i postoji konsensus strucnjaka o temi te je i samo propitkivanje pionira demantiranja dokazano na Sudu kao lazno. I svaka daljnja rasprava u tom tonu i s tom narcijom steti na cast prezivjelima i njihovoj rodbini.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:10
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Syrian@ Samo tvrdim ono sto sam napisa gore. Da su vjerovatno zbog toga nacisiti ne priznavali stari zavjet a te natpise sam nasa i kod ruski povjesnicara koji tvrde da stoji u vedama. Jeli istina 100% nisan siguran, jer to ...prikaži još! ne poznam dovljno da bi tvrdi 100%

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:10
    • Avatar Syrian

      Syrian: pametni, bilo kakva zabrana slobodnog istraživanja bilo čeg i slobodnog propitivanja bilo kojeg povijesnog događaja je antidemokratska i antiliberalna i ja je odbacujem.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:14
    • Avatar Syrian

      Syrian: U svakom slučaju nacisti nisu bili kršćani, već pogani.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:14
    • Avatar Syrian

      Syrian: pametni i taj željezni križ je porijeklom kršćanski simbol, no naravno nacisti ga nisu koristili u kršćanske već neke druge svrhe.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:15
    • Avatar Syrian

      Syrian: EL ROI, nisu slični, ti si Dalmatinac pa ih ne poznaš dobro, na žalost najveći broj Roma u RH žive jednim nepoštenim, primitivnim i nasilničkim životom.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:15
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Njemacki križ je od teutonski vitezova. A petokraka ili zvjezda koji su koristili rusi i amerikanci ne iz babilona ima jedno drugo znacenje. Kriz vs petokraka.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:16
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Syrian@ Pa to sam i napisa o romima. Parazi....ti su oni, nebitno sta su, to im nije olakotna okolnost.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:18
    • Avatar Syrian

      Syrian: Jedno je crvena zvijezda drugo je petokraka koja nije crvena i koja nije pentagram.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:19
    • Avatar Syrian

      Syrian: ova prva je znak komunizma, a pentagram sotonizma. obična zvijezda petokraka simbol je raznih naroda i pokreta diljem svijeta u raznim vremenima.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:19
    • Avatar Syrian

      Syrian: Navodno je zvijezda petokraka simbol opoganjenog židovskog plemena Dan, po kojem će na svijet doći Antikrist. Sad je li tome tako, tko zna :D

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:20
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Syiran@ A da istrazis tko je pokrenio oktobarsku revoluciju i smaka rusku carsku obitelj, i nakon toga odmag legalizira istospolne brakove, i odveo u smrt 50milijna slavena. Povezat ces neke kockice o tome sto si reka, sta znaci petokraka

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:23
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Nacisti su u ratu ubili +20m Slavena! Zvijezda je simbol slobode od Americke revolucije pa do WW2, pod zvijezdama su porazeni nacisti.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:26
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Tako je golf@ Bravo. Svaka cast ima ces 5 iz povjesti.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:35
    • Avatar Syrian

      Syrian: In reply to an appeal from the rabbis of New York City to spare friar Budkiewicz's life, Pravda wrote a blistering editorial against 'Jewish bankers who rule the world' and bluntly warned that the Soviets would kill Jewish opponents of ...prikaži još! the Revolution as well.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:37
    • Avatar Syrian

      Syrian: Da, židoateistička talibanija je imala jak utjecaj u ateotalibaniji u Rusiji, no trebaš znati da su prije toga carski Rusi masovno desetljećima klali Židove ili dopuštali da ih se kolje i ovi su se naravno odlučili osvetiti, a komunizam se ...prikaži još! tu uhvatio na plodno tlo.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:38
    • Avatar Syrian

      Syrian: Al pitanje je jesu li židovski ateisti uopće Židovi (u punini) s obzirom da budeš Židov ( u punini) trebaš biti judaist, a ne ateist.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:39
    • Avatar Syrian

      Syrian: Otkud ti to da su Sovjeti legalizirali istospolne brakove?

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:39
    • Avatar Syrian

      Syrian: Ovo je točno, da su komunisti pobili više Slavena od nacista.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:40
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Tako je syrian. Upravu si. Oni su Kazari, ne postoji nista sto moze utvrdit da si pripadnik jednog od 12 izraelski plemena. S tim da je 10plemena odavno izgubljeno. U Bibliji pise vrlo jasno da je zidov onaj tko prihvati ...prikaži još! Isusa kao Mesiju. Znaci bio on crnac, zuti ili sta vec. Rodoslovlje ne igra ulogu uopce. A ovi zidovi to ne prihvaćaju. Upitaj bilo kojeg zidova dali je moguce do dokazat reci ti da ne, neko ako prođeš te njihove cari bari stvari postajes zidov. Vrlo jasno

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:49
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Syrian@ Da sovjeti su odmah posle oktobarske revolucije dopustili istospolene brakove pa ih je stanjin 1930 i neke ponovo zabranio. Znači dolaskom zidova na vlast u Rusiji. Oktobrska revolucija je njihov plan, glavni novac je donio američki zidov u rusiju ...prikaži još! koji su placali razne grupe kriminalne i ostale da rade nerede i prljava ubojstva kao da je to poteklo od naroda a tu je i famozni blindirani zapececeni vlak koji je doveo jedno od najopasnijih mafijski kineski organizacija da rade prljave poslove po Rusiji.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:52
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Nema potrebe preuvelicavati ulogu, koju su odigrali medunarodni Židovi-ateisti u stvaranju boljsevizma i njihovog ucesca u ruskoj revoluciji. Vise od toga, glavna inspiracija i pokretacka snaga dolaze od židovskih vođa. U sovjetskim institucijama dominacija Židova vise je nego porazavajuca. I ...prikaži još! glavni dio u provođenju sistema terora, izvrsili su Židovi i u nekim slucajevima Židovke. Takvu đavolsku slavu Židovi su postigli u vrijeme terora, kada je Mađarskom vladao Bela Kuhn“. Winston Churchill , engleski drzavnik, istupanje u predstavnickom domu 5.11 1919.g.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 14:53
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Židovski ateist? Što je to?

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 15:49
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Sinagoga so.t...ne i lažna religija. Priča da su zidovi Boziji izabrani narod je nova doktrina od kraja 19st. Koja je nema veze sa kršćanima. Koju je pokrenio C.I Scofield tkz Scofield Biblija, obicnog pijanca koji se zenio vise puta i ...prikaži još! ostavlja žene, korumpirani odvjetnik koji je osuden i izbacen zbog korupcije. Postaje clan "Lotos kluba" i odjednom postaje bogat i pise Scofield Bibliju za "Oxford University press". Gdje dobiva milijune za promidzbu svoje knjige koja je u americi prodavana u velikin količinama. Biblija je izrazito pro-izraelska i cionistica. Sadrzi stvari koje ne postoje u stvarnoj Bibliji. Kao npr kako triba blagoslivljat izrael ako zelimo Boziji Blagoslov. Tako da je ta "biblija" zapečatila ono sto je bio namjera zlog. Generacije i generacije cak i propovjednika su ucene pogresno. I danas imamo ovaj problem. Bog je obeca Abrahamu i njegovu potomstvu, a ne cjelini kao židovima. Galaćanima 3:29 'Ako li ste Kristovi, onda ste Abrahamovo potomstvo, baštenici po obećanju.' Znači ako virujete u Krista Isusa kao Mesiju i spasitelja po obećanju ste Zidovi-Abrahamovo potomstvo. A današnji zidovi njih 99% Ne viruje u Isusa. To su ti zidovi ateisti

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 16:33
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Prva Ivanova 2 22-23 'Tko je lazac, ako ne onaj koji niječe da je Isus Krist? Ovo je Antikrist: tko niječe Oca i Sina. Tko god niječe Sina, NEMA ni OCA; tko priznaje Sina, ima i Oca.' Prva Ivanova 4 ...prikaži još! 6 'Ljubljeni, nemojte vjerovati svakom duhu, već duhove ispitivajte da vidite dali su zbilja od Boga; jer, mnogi su lažni proroci izašli u svijet. Po ovome poznajete duh Božji: svaki duh koji priznaje Isusa Kristom koji je došao u tijelu, od Boga je; svaki duh koji ne priznaje Isusa, nije od Boga. To je duh Antikrista, o kome ste čuli da dolazi. I sad je vec u svijetu' A zidovi ne priznaju Isusa, ne samo da Ga be priznaju. Nego o Njemu imaju nagore riječi. Sta to znači??

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 16:49
    • Default avatar - Kos21

      Kos21: 362. Katolička crkva i Izrael biti će progonjeni, nedjelja, 04. 03. 2012, 15:30 sati Moja iskreno ljubljena kćeri, vrijeme za otvaranje pečata je skoro stiglo, što će voditi ka tome, da ćeš ti (i) sedmi pečat otvoriti. Temeljem vaših molitava ...prikaži još! puno buna biti će otklonjeno. Vi, Moje pristaše, prihvatite Moj Križ, i vi će te se ujediniti sa Prečistim Srcem Moje Majke, za vrijeme dok vi prilazite Mome slavnome Kraljevstvu. Isto tako, kako se neiskrenost i pokvarenost u svijetu šire, tako će i vjera onih, koji Moju armiju predvode, biti veća. Crkve će biti proganjane – i to katolička crkva i dom Izrael. Mnogi će (zbog toga) biti razveseljeni. Ove dvije religije biti će mučene i poduzet će se svaki napor – kako izvana tako i iznutra – da bi im se uništio svaki trag. U svijetu će biti veliko klicanje od veselja, kad (ove religije) budu pale. Mnogi će misliti, da su uništene. Ljudi se onda neće obazirati na njihove „leševe“ (*). Ali to bi bilo glupo. Jer one će ponovo ustati (uskrsnuti), da bi stvorili Novo Nebo i Novu zemlju, (onda) kad se otvore vrata Moga Raja. Nitko ne može i nitko neće uništiti Moje izabrane ljude na Zemlji. Oni vam mogu zadati bol, mučenje i smrt i mogu one građevine i hramove porušiti, koje ste vi izgradili, da bi častili Moga Oca. Ali ipak oni će opet ustati (uskrsnuti) i zahtijevat će natrag po zakonu pripadajuće prijestolje, onda, kad budu vladali sa Mnom u Raju. Nemojte Boga nikada odbiti. Nemojte nikada odbiti Njegove crkve. Jer ako to činite, onda će te

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 16:59
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: Zidovi-ateisti? Postoji grupa ljudi koji se nazivaju Krscanski ateisti, no i Raelistika i Scientologija se vode kao religija, a scientologiju je npr. osnovao pisac naucne fantastike. Obrazovanom dosta. Dvije rijeci: lijekovi i lijecenje. Mislim da je to dovoljno. Toliko od ...prikaži još! mene, a ovaj pataloski slucaj ide na ignore listu. LP

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 17:05
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Samo upisite u google, 'zvijezda boga Refana'

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 17:19
    • Default avatar - Kos21

      Kos21: Krscani ateisti ? Isto kao i LGBT svecenici ? Daj ljudi ne pricajte glupost, Kršćanin je netko tko se drzi/ostaje u 10 Bozijih Zapovijedi i slijedi Isusov nauk. Ostalo su pogani, ima ih i u Crkvama, i vidate ih u ...prikaži još! u crkvama ,..neke i cesto mozda ? Pozdrav. Isus se vraca. Cip je Biblijski zig Zvijeri, rat 3svj je pred nama, antikrist se pojavi kao mirotvorac i mozemo se pokajat dok smo zivi .

      Odgovori Nedjelja, 24.11.2019. u 00:36
    • Avatar NIJESAM

      NIJESAM: Ah smo se navukli na temu!? Joś malo i Hajduk-dinamo će postat mačji kašalj.

      Odgovori Nedjelja, 24.11.2019. u 18:13
    • Avatar Syrian

      Syrian: judaisti nisu ateisti. Židovi imaju jednaka, ako ne i veća prava od nas kršćana na Stari Zavjet. Od njih baštinimo vjeru. Oni će kad tad (a to je i proreknuto u Bibliji) priznati Krista za Mesiju i postati kršćani, bit ...prikaži još! će to na kraju vremena.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.12.2019. u 09:58
  • Avatar realan1234
    realan1234

    Izrael o teroristima moj bože pa nema vecih terorista od vas, imo sam par poslovnih suradnja sa njima i uzasno me smeta sto na prvu smatraju svakog neprijateljom jako ruzna odlika tog naroda i ponasaju se koda su oni naj ...prikaži još! vazniji narod na planetu

    6 Srijeda, 20.11.2019. u 13:32
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Izraelci ne smatraju svakog neprijateljem već samo zemlje koje ih pokušavaju uništiti. Zar je grijeh braniti svoju zemlju.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 14:45
    • Avatar realan1234

      realan1234: Crnbog kaj smo im mi skrivili da me gleda ko da sam mu ja nekaj skrivil

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 15:56
    • Default avatar - GOLF4R32

      GOLF4R32: Kad netko proganja tvoj narod cijelu povijest postojanja logicno je rekacija zatvaranja prema strancima.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 23:55
    • Avatar Syrian

      Syrian: Izrael je ugrožen od svih svojih susjeda koji žele da ga se zbriše s mape.

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 10:02
    • Avatar Borna2

      Borna2: Ako mene izbace iz 100 barova u gradu zbog mog ponašanja, da li je problem u meni ili su svi u gradu antisemiti?

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 10:38
    • Avatar Syrian

      Syrian: Arapi su daleko žešći i fanatičniji ljudi od Židova. Vjeruj mi. Da živiš u Tel Avivu ko Hrvat i katolik nikakvih velikih problema imao ne bi. U nekoj većinski muslimanskoj sredini, itekako.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 11:28
  • Avatar ljeto64
    ljeto64

    Izrael velite . Ne bih o njima ovdje. Hehehehehe

    1 Srijeda, 20.11.2019. u 14:36
  • Avatar smilodon
    smilodon

    Niste normalni , pa Mosad vas je sve sada popisal na svoju listu! taki vam buju počele otkazivati kočnice na autimai bude vam plin procuril u stanu!

    Srijeda, 20.11.2019. u 14:36
  • Avatar realista 7
    realista 7

    izrael je teroristicka org. broj jedan u svijetu i nikom nista , ti dovoljno govori da neko smije a neko ne

    Srijeda, 20.11.2019. u 14:26
  • Avatar sanoborusrcu1
    sanoborusrcu1

    Samo cekamndan kad ce netko njih nagazit.Malo su si previse maha uzeli.Kaj je previse previse je

    Srijeda, 20.11.2019. u 13:39
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Židovi si zbilja svašta dozvoljavaju u zadnje vrijeme. Doslovno ću se smijati kad ih neko jednostavno zbriše sa karte.

    Srijeda, 20.11.2019. u 13:59
  • Default avatar - Kos21
    Kos21

    Nemaju pojma s kim se 'igraju' i sto ce se ubrzo dogodit. Plus Isus se vraca <3

    Srijeda, 20.11.2019. u 13:29
  • Avatar najiram 10
    najiram 10

    ovi nisu mojsijini ovi dsu sotonji sluge...fašisti...jedino hitler je svatio koja su oni prijetnja ljudskom rodu....

    Srijeda, 20.11.2019. u 21:59
  • Default avatar - Usora1
    Usora1

    ma sve ja to kontam, da ameri, izraelci, englezi francuzi, rusi pa i iran brane svoje interese, samo ne kontam zasto to rade u siriji?

    9 Srijeda, 20.11.2019. u 16:51
    • Default avatar - Zapadnjak_1

      Zapadnjak_1: Zato sto se u siriji nalaze iranski vojnici i teroristi hezbolaha pri cemu i jedni i drugi deklarativno isticu da im je glavni cilj unistenje Izraela... Isti su se pokusavali i nakupiti na Izraelskoj granici ali ih je odvratilo to ...prikaži još! sto se rusija striktno protivila... Hipotetski, da pred kucom vidite covjeka s pistoljem koji vas zeli ubiti biste li reagirali ili biste cekali da taj skupi jos pet svojih pajdasa i dovede vas u situaciju da nemate sanse - svatko tko nije totalna budala ce reagirati, ne znam koliko su tocno Izraelci pametni ali je ocigledno da nisu totalne budale..

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:31
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: Zapadnjak_1: a iranci i hezbolah ne bi bili u siriji da ameri uz pomoc istog tog izraela, saudijaca, rusa i svekoliki saveznika nisu raskupusali siriju i omogucili da se njihovi puleni zvani isil rasire.

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 11:00
    • Default avatar - Zapadnjak_1

      Zapadnjak_1: Izuzev dijela o isilu u potpunosti ste u pravu - a navedeni ne bi raskupusali siriju da asad nije dopustio da sirija postane platforma na kojoj se iran i hezbolah nabrijavaju i uvjezbavaju za rat protiv Izraela - a to ...prikaži još! se pak ne bi dogodilo da iranom nisu zavladali vjerski fanatici - a to se ne bi dogodilo da sah nije bio diktator koji je u iranu gurao nesto za sto iransko drustvo nije bilo spremno - a sah nikad ne bi dosao vlast da prije toga nisu prosovjetski polucrvendaci dosli na vlast i da svijet nije bio u hladnom ratu koji je na periferiji bio itekako vruc... Povijest je vrlo kompleksna i puna uzrocno-posljedicnih veza, koliko ja vidim svi u ovoj prici rade manje-visu istu stvar a ne postoji niti jedan razlog zasto bih navijao za dzihadisticku diktaturu protiv slobidne, demokratske drzave... Cest kontraargument je da SAD i Izrael nisu takve zemlje, neki drugi ljudi se naprosto pale na tipove (i njihova drustvena uredenja) poput xia, putina, ajatolaha, mbs-a, pinocheta, pavelica, tita, hitlera i takvog sljama - prvi su u zalosnoj, ali opasnoj zabludi, a drugi su naprosto izdajnici...

      Odgovori Četvrtak, 21.11.2019. u 20:55
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: a netko navija za diktaturu? ne prijatelju, ne radi se o tome vec o nasilnom nametanju demokracije uz cesto lazne iskonstruirane optuzbe pocev od iraka pa nadalje a sto na kraju zavrsava ne kao diktatura vec kako totalni kaos. prica ...prikaži još! o demokraciji je glupost i dimna zavjesa za sukobe u cijoj pozadini stoje interesi i samo interesi, svejedno radi li se samo o prirodnim resursima ili pak o "potrosnji" proizvoda vojne industrije. sovjetski savez je mrtav vec 30 g. a snjim i "izvoz" ideologije. uzmimo za primjer ukrajinu, jasno je tko je "ufurao" silne mil. u finaciranje prosvjeda, a vidimo i kakvi su rezultati, lomaca u odesi i lov na ljude se nisu smjeli desiti, nisu se smjela desiti ni ubojstva na majdanu ali jesu, i ubojice nece biti otkrivene jer nalogodavac "vodi" istragu, zasto? cilj je bio sukob pod plastom demokratizacije. cijenu tog sukoba placat ce ukrajina jos destljecima a bidenov sin kao kontrolor energetskog sektora ili sakasvili kao guverner u odesi jasan su znak od kuda vjetar puse i u kom smjeru.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 10:55
    • Default avatar - Zapadnjak_1

      Zapadnjak_1: Prica o demokraciji je cesto dimna zavjesa, sadam kojeg tu spominjete je bio diktator i sljam koji se oostavljao kao neprijatelj zapada i SAD ga je unistio, to se radi s neprijateljima, a nije na SAD-u da iraku gradi demokraciju ...prikaži još! i institucije to moraju iracani sami napravit - ako se iz vakuuma nastalog nakon unistenja nekog poput sadama uzdigne nova diktatura treba ju ponovno unistiti, posebno ako se postavlja kao neprijatelj zapada i tako metodom pokusaja i pogresaka dok se u iraku ne izrodi zdrav razum - prioritet trebaju imati oni koji se otvoreno postavljaju kao neprijatelji ali sto se mene tice jednog dana na red trebaju doci i kvazisaveznici poput SA ili al-sisija - zvuci agresivno i kao nesto za sto treba biti beskrupulozan i tako i jest ali to je najbolji put dugorocno i da se ovo primijenjivalo od kolonijalnog doba svijet bi danas bio puno bolje mjesto s jos krvavijim povijesnim knjigama... I ovo vase cudenje da ne navijate za diktatore je naprosto uvredljivo - ako ste u ovoj prici protiv SADa i Izraela onda ste po defaultu za ajatolaha koji jest dzihadisticki diktator, ovo vase relativiziranje vasih vlastitih stavova je obicni kukavicluk...

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 21:19
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: ma u pravu si, evo ovaj saudijac je cisto olicenje demokracija, sad mi je jasno zasto su mu ameri tako privrzeni, valjda dobro placa. koliko se sjecam i sa sadamom su bili bliski dok se on nije malo osilio, vjerovatno ...prikaži još! je prestao placati reket. a vidi vraga i ova sirija kojoj su probleme donijeli upravo vijesnici arapskog proljeca dodijala amerima, povukli kobajagi vojsku samo zadrzali kontrolu nad naftnim busotinama, bas ono u duhu demokracije. politika (pogotovo ova demokratska) prevtrljiva je kao k...va, postojan je samo interes. jedino u cemu se mi mozemo sloziti je da u gradnji demokracije i institucija trebaju odlucivati, iracani, libijci, sirijci, iranci... ostali tu nisu imali sto traziti jer svi neokolonijalisti koji su se bilo gdje uplitali radili su to zarad svojih interesa a na racun naroda kojem su naime pomagali.

      Odgovori Petak, 22.11.2019. u 23:03
    • Default avatar - Zapadnjak_1

      Zapadnjak_1: Da znate citat procitali biste doslovno u prethodnom komentaru kako kazem da bi volio i da saudijski rezim jednom dode na red... Dodatno, ja ne branim SAD u svemu, ali u sukobu s iranom su u pravu i logican izbor, ...prikaži još! vasa argumentacija da stajete na iransku stranu zato jer je SAD dobar sa saudijskom arabijom je pogresna na dvije razine - prva, iran i SA su ekstremno slicni rezimi po strogim islamskim zakonima, moralnim policijama koje scepaju zene na ulici jer im se vidi malo kose i slicno, a druga razina je da saveznistvo sa SA ne definira interese SAD-a niti posljedice koje bi proizasle za siriju da je obama imao hrabrosti da srusi asada prije ruskog ukljucena- ovo se cesto vida u raspravama o ovoj temi, ljudi koriste imbecilne lose osmisljene argumente kako bi sakrili cinjenicu da im se naprosto svida nacin na koji su uredeni iransko, sirijsko, rusko, kinesko, nekad sovjetsko drustvo - da SA nije dobra sa SAD-om takvi bi i mbs-a slavili na sva zvona, radi se naprosto o ljubavi prema totalitarizmu koja u zadnje vrijeme raste kao korov diljem europe i sjeverne amerike...

      Odgovori Subota, 23.11.2019. u 09:45
    • Default avatar - Zapadnjak_1

      Zapadnjak_1: Sadam je bio zlicinac i diktator, u datom trenutku ga je SAD iskoristio kao korisnog idiota a kasnije ga se rjesio i dobio je sto je zasluzio, i opet kazem nadam se da ce se isto jednog dana dogodit i ...prikaži još! sa SA premda su zasad male sanse za to... Da se SAD nije rjesio sadama ovakvi poput vas bi ga mrzili jer je eto relativno dobar sa SAD-om i govirili biste kako je diktator, zlocinac itd a sad vam je odjednom dobar iskljucivo zato sto ga se SAD rjesio, da ga se rhesio iran ili npr rusija onda biste ga jos uvijek mrzili jer podrzavate iranski i ruski rezim, to se zove licemjerje, takvi ce uvijek zauzeti iransku ili rusku stranu neovisno o kojoj se temi radi ili tko je s druge strane i bitnije, uvijek cete zauzeti stranu protiv SAD-a neovisno o kojoj se temi radi i tko he s druge strane... Za razliku od takvih licemjera ja imam jasan stav i ne mislim da je SAD ili europa ili Izrael uvijek u pravu i spreman sam kritizirati iste kad rade nesto s cime se ne slazem...

      Odgovori Subota, 23.11.2019. u 09:45
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: ma jak mi je vas stav, slican slijepcu koji se drzi plota jer drugo ne vidi ili ne zeli znati. na kraju krajeva zaboli me i za amere, ruse, kineze, saudijce.... ali kad rusi budu branili svoje interese na floridi ...prikaži još! a kinezi svoje u emiratima budi siguran da cu biti i protiv njih. sad provodi neokolonijalnu politiku kombiniranu ucjenama, sankcijama i djelimicno vojno, ne zbog neke pravde, ne zbog dobrobiti neki tamo "lijevih" naroda vec radi svojih interesa i profita.... za to imamo dokaz gdje god su nazocni a za nesto drugo nigdje...

      Odgovori Subota, 23.11.2019. u 09:51
  • Default avatar - Torpedo123
    Torpedo123

    Tko je čitao Stari Zavjet razumije zašto Izrael napada Siriju. Više od 2 tisuće godina oni ratuju protiv Sirije, tadašnje Asirije i Babilona. Ali, to je ipak neka glupa stara knjiga koja nema veze sa vezom jel tako?

    6 Srijeda, 20.11.2019. u 15:53
    • Default avatar - kakomijetakomije

      kakomijetakomije: povjest se stalno ponavlja i povjest ljudske izopačenosti i zla

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:04
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Kakve veze stari zavjet ima sa ovim današnjim zidovima???????

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:39
    • Avatar Emmino

      Emmino: Isto kakve i ti iz BiH s ratom

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:49
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Daj dosadan si s tim ratom. Puna su ti ga usta.... sigurno si dobro biza.......

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 18:53
    • Default avatar - kakomijetakomije

      kakomijetakomije: moguće da ovi novi Izraelci nisu potomci onih koji su bili prije 2000g u toj zemlji.neki tvrde da su većinom Kazari sa Krima koji su prihvatili judaizam a koje su Rusi okupirali i većinu rastjerali u srednjem vijeku.

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 19:03
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Kakomije@ Nije moguce, nego je tako. Ovi zidovi uopce nemaju veze sa starim zavjetom ni biblijom, nego Talmudom, koji ima negdi oko 70 knjiga. Postoji i jedna knjiga samo o Isusu. Puna odvratni stvari, kako je kopile, sin ku...ve a ...prikaži još! otac mu je rimski vojnik po imenu Pantera. I naravno ovi nasi katolici nemaju pojma,.misle da je to Boziji izabrani narod. I jos ih brane. Druga stvar, Izraelsko državljanstvo možeš dobit samo ako prihvatis njihovu vjeru. To jest ODREKNES se Isusa, pred svjedocima. Drzavljani moze bit samo zidov. I zabranjeno je na ulici pripovjedat o Isusu. Ako te ulove ne gine ti zatvor ni samica. Pa mi vi sad recite kakve to veze ima sa nama???? Kojeg Boga oni mole a i ovi nasi sto njih zovu izabranim Bozijim narodom??? Pogledajte njihovu zastavu, svi kažu to je Davidova zvjezda. Evo nadite nekog zidova pa ga upitajte, jeli to na zastavi Davidova zvjezda. Poslusjate odgovor, rece da nije sigurno a da ni nije iz Biblije. Rece da nemaju pojma ali sigurno nije nigdi iz biblije. Pa ajmo pogledat pentgaram pa usporedit

      Odgovori Srijeda, 20.11.2019. u 19:14
  • Avatar Roy Ban
    Roy Ban

    Ovi Izraelci ratuju sa svima....

    Četvrtak, 21.11.2019. u 08:38
  • Avatar mjerni instrumenti
    mjerni instrumenti

    Svašta ja pročitah u komentarima. I što sad, državu Židovi ne bi trebali imati? A to što su političari takvi kakvi jesu pa je međunarodnoj zajednici lakše narediti da se Palestincima novčano mora pomagati nego da svi ti političari sjednu ...prikaži još! pa se dogovore o teritoriju koji bi bio država Palestincima, to se ne spominje. Jer, političari nikada nisu krivi? One koji to zaista mogu, njih se zaobilazi u širokom luku? Pa se ide od kraja da se ne bi vidio početak, a samo se od početka nešto može stvoriti. Kad bi se svi usmjerili na političare, nešto bi se i posijalo pa bi nešto i naraslo. Ali valjda ovako mora biti, uvijek sve naopako.

    Srijeda, 20.11.2019. u 20:12
  • Default avatar - UNPROFOR
    UNPROFOR

    Kako god da bilo onomad onaj 9.maj, je ipak došao još koju godinu prerano ! Jedine teroristićne države svijeta IZRAEL i USA-a !

    Srijeda, 20.11.2019. u 19:38
  • Avatar abava
    abava

    Ono, kad se protiv terorizma bore teroristi!

    Četvrtak, 21.11.2019. u 07:48
  • Default avatar - UNPROFOR
    UNPROFOR

    Likovati ću , kad "teroristi " Palestinci i Arapi bace atomsku bombu na svoja imanja !

    Srijeda, 20.11.2019. u 19:43
  • Avatar mdcro24
    mdcro24

    Ocekujem zestok protuudar od Sirije, nakon Isila sad se moraju obraniti ovih neprijatelja sa zapada

    Srijeda, 20.11.2019. u 19:09
  • Avatar napoleonovsin77
    napoleonovsin77

    izraeel podupire amerika i oni napadaju koga hoće mogu li drugi tako usvijetu'rusi su za siriju

    Srijeda, 20.11.2019. u 19:51
  • Avatar Miške
    Miške

    Navijam za Izrael . Ne dajte se više klati ni od koga.

    1 Srijeda, 20.11.2019. u 15:25
  • Avatar Crnbog
    Crnbog

    Izraelci su u pravu, drže do svoje zemlje i brane je pod svaku cjenu.

    4 Srijeda, 20.11.2019. u 14:43
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message