Obavijesti

Promo sadržaj

Kafići su i dalje omiljena mjesta za druženje: Evo kako na sve gledaju domaći ugostitelji

Omogućava HEINEKEN Hrvatska


                    
                        HEINEKEN Hrvatska
Kafići su i dalje omiljena mjesta za druženje: Evo kako na sve gledaju domaći ugostitelji

Pandemija je i pred Hrvate i pred ugostitelje stavila nove izazove. Ograničenje radnog vremena, mjere koje onemogućuju bezbrižan boravak u kafićima i izazovi koji su pred ugostiteljima

Novo normalno u kratkom je vremenu prestao biti novi termin i postao novi koncept življenja. Koncept koji uključuje maske, fizičku distancu i ono najvažnije, pojačanu individualnu odgovornost, ne samo za svoje zdravlje, već i za zdravlje drugih. Niti jedno mjesto na kojem se nađemo u vrijeme ove pandemije nije izuzeto novonaučenih obrazaca ponašanja. Hrvatima su druženja jako bitna, a kafići i barovi omiljena mjesta za izlaske. Uz kavu ili hladno pivo se dijele tajne i tuge, slomljena srca liječe prijateljskim savjetima, započinju i završavaju razne zabave. Stoga nije ni čudno da za Hrvate vrijedi izreka: ''Svaka prazna boca je napunjena pričama''.

Kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa stavila je nove izazove pred sve grane ekonomije, a posebice pred ugostiteljstvo. Mjere koje su na snazi propisuju društvenu distancu i ograničavaju radno vrijeme kafića i barova, onemogućujući bezbrižno uživanje na koje su gosti navikli, zbog čega mnogi biraju svoje piće popiti unutar vlastita četiri zida, a promet ugostitelja nesumnjivo pada. Zbog toga su brojni kafići u velikim problemima ili pred zatvaranjem, a da bismo saznali kako na cijelu situaciju gledaju ugostitelji koji su izravno pogođeni, razgovarali smo s nekima od njih.

Zoran Čović, vlasnik ugostiteljskog objekta Cool Žnjan, otkrio nam je kako je cijela ova situacija isprepletena neizvjesnošću, ali da i u njoj nalaze nešto pozitivno - uče se fleksibilnosti i brizi za svoje radnike. Cilj je da nitko ne ostane bez posla, ali i da plaće ostanu iste.

Split: Zoran Covic voditelj puba Cool Garden

- Tijekom ovog perioda osvijestio sam, kao i moji kolege, da postoje brojni rizici u poslovanju na koje prije nisam obraćao pažnju i na koje nas nitko nije mogao pripremiti. Evo, primjerice, pojava globalne pandemije. U cjelokupnoj situaciji naučio sam da je jako bitno uključiti sve faktore rizika u cjelokupnom poslovanju te razvijati kratkoročne i dugoročne vizije u svim situacijama. Također je jako bitno da svako trgovačko društvo tijekom godina akumulira određena sredstva kroz zadržane dobiti, a iz kojih bi mogao financirati eventualne gubitke koji nastanu u ovim neočekivanim situacijama, rekao je Čović.

Objašnjava kako ljudi i dalje koriste ugostiteljske objekte za druženja, razgovore i poslovne sastanke. To ih veseli, a svojim gostima preporučuje da se drže propisanih mjera.

Slično razmišlja i vlasnik caffe bara Sax iz Karlovca, Nikica Popović, koji kao glavni izazov navodi postizanje harmonije između zaštite zdravlja radnika i gostiju, ali i pružanja valjane i kvalitetne usluge. Na kraju je, kako kaže, bitno osigurati mjesto za druženje, opuštanje i sklapanje poslovnih dogovora. Ova situacija podsjetila ga je da unatoč bilo kakvim preprekama treba ustrajati na kvaliteti usluge, a sve zbog onih kojima je usluga namijenjena.

popovic


- Svojim gostima sugeriramo da budu odgovorni, da čuvaju sebe i ljude oko sebe, da reagiraju na svaki mogući simptom eventualne zaraze. S druge strane važno je da znaju da mi ugostitelji poduzimamo sve moguće radnje radi očuvanja zdravlja naših gostiju i nas samih te da bez straha, ali s dodatnom pažnjom i nadalje koriste sve ugostiteljske usluge, rekao je Popović.

U razgovoru s vlasnikom ugostiteljskog objekta Marabu u Vinkovcima, Hrvojem Beljom, saznali smo da bez obzira na sve i dalje ulažu trud kada je riječ o organiziranju događaja i privlačenja gostiju u njihov lokal.

- Predanost poslu, kvaliteta i stalno praćenje trendova u ugostiteljstvu, doveli su nas do zavidne razine poslovanja. S time su došli i stalni gosti, koji su prepoznali sav trud, a njihove povratne reakcije nam govore da su naoružani strpljenjem i razumijevanjem za sve što donosi poslovanje zimi, u doba korone. Ljudi se u kafiće dolaze opustiti i u njima se tako, opušteno, i ponašaju. Mi ugostitelji im dugujemo to i omogućiti usklađujući potrebe gostiju s aktualnim mjerama. Ipak, ova nas je strašna situacija sve zajedno naučila samokontroli i međusobnom poštivanju. Dokazali smo da se možemo družiti i zabavljati uz sve mjere koje su na snazi, rekao nam je vlasnik Marabua.

Da Hrvati vole ispijanje piva u omiljenom kafiću, kako je istaknuo Beljo, nije neka novost. Gosti i dalje ne odustaju od ovakvog načina života, a tome svjedoči i njihovo razumijevanje za pridržavanje određenih pravila odnosno mjera u prostoru lokala.

Ugostiteljski objekti iz teksta partnerski su kafići Heinekena, priznate društveno odgovorne kompanije, koja svojom agilnošću i stalnom komunikacijom s ugostiteljima ulaže sve napore kako bi se poslovanje neometano nastavilo. Globalnom kampanjom „Back to the Bars“ HEINEKEN žele podići svijest o potrebi odgovornog ponašanja, a sve kako bi naša omiljena mjesta okupljanja za nas i dalje ostala otvorena. S tim ciljem, u partnerskim kafićima i barovima raznim komunikacijskim materijalima podsjećaju goste na  pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka. Sve to objedinili su hashtagom #SocialiseResponsibly, a poruka je jasna – odgovornost je jedini način.

Omogućava HEINEKEN Hrvatska


                    
                        HEINEKEN Hrvatska
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Zgrabi 15 € na Horizont Shopu i počasti se. Požuri, samo najbržih 100  dobiva ovaj kupon!
ORANŽ EUFORIJA

Zgrabi 15 € na Horizont Shopu i počasti se. Požuri, samo najbržih 100 dobiva ovaj kupon!

Osim godišnjeg pristupa ekskluzivnom sadržaju na dar dobivate kupone za shopping i usluge vrijedne 85 eura. Najbržih 100 dobit će Horizont Shop kupon od 15 eura

Autotek autoservis: Vaša sigurnost na cesti
PROMO

Autotek autoservis: Vaša sigurnost na cesti

Autoservis Autotek Vaš je pouzdani partner za održavanje i popravak vozila. Pružaju vrhunsku uslugu uz korištenje najnovije tehnologije i visokostručno osoblje
B2Run sezona 2024. kreće iz Splita: Pridružite im se i vi 16. svibnja na poslovnoj utrci
PROMO

B2Run sezona 2024. kreće iz Splita: Pridružite im se i vi 16. svibnja na poslovnoj utrci

Sa splitske Rive poslovnjaci iz grada i okolice startaju s utrkom 16. svibnja. A nakon toga, očekuje ih aftework druženje uz glazbu