Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Kći HDZ-ova vijećnika: Tata me tukao kuhačom zbog ocjena...

Nakon što je u Facebook grupi #spasime ispričala kako ju je otac zlostavljao, djevojka nam je ispričala svoju priču. Prozvani vijećnik tvrdi kako je nikad nije zlostavljao, već da ju je čak spašavao

Komentari 413 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Marun
    Marun

    Što je više kleveta l laži kradeze nam je sve draži. Više afera , više zlostavljača , više lopova = više glasova ovaca.

    5 Utorak, 19.03.2019. u 10:46
    • Avatar Mystic.

      Mystic.: E ovo sa ovcama je moja fora :) Deru ih, struzu ih a ovce i dalje glasaju za HDZ.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:16
    • Avatar Hećim

      Hećim: Tja, dok je ovaca, niti runa neće nedostajati....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:38
    • Avatar MateCro

      MateCro: Dok je para bit će i HDZ-a.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:48
    • Default avatar - baja88

      baja88: Mystik@ po vašoj logici adezeovci nederu svoje članove, oni imaju sve, posao, novac, moć, privilegije..... Po svemu ispada da adezeovci deru vas ne adezeovce odnosno poštenjačine....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:49
    • Avatar Anon Ymus

      Anon Ymus: Dakle, definitivno smo los, zao, lijen, pokvaren, nasilan, kriminalan narod...jer kad biras, sebi na sliku i priliku, ovo je rezultat...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:05
  • Avatar miroslav24
    miroslav24

    bio konobar , to su ti adzovci sa školom i vode grad zna se gde je lova

    13 Utorak, 19.03.2019. u 10:59
    • Avatar Nerd86

      Nerd86: O hdz-u nemam ni malo lijepo misljenje, ali kakve veze kaj je konobar? Niti jedna stranka ne uvjetuje da moras imat visoke skole kako bi usao u nju. Osim toga, lik je vijecnik, a ne gradonacelnik...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:28
    • Default avatar - perobao

      perobao: A kakvu je skolu imao priuceni bravar, da bi posle nosio bele rukavice, posjedovao otok, imao svoj vlak, brod, raspolagao sa zivotima ljudi i i i ???

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:32
    • Default avatar - Knez Drpimir

      Knez Drpimir: Priučeni bravar se rodio u 19. stoljeću, a ovaj je rođen kad je na faks (ili bar u četverogodišnju srednju) mogao bilo tko sa mozgom.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:44
    • Default avatar - perobao

      perobao: Drpimir, znas li ti uopce sta pricas, podsjeti se malo o nekim stvarima i dostignucima iz 19 stoljeca, o obrazovanju, pa svako selo u Hrvatskoj je u to vrijeme imalo pedesetak obrazovanijih od priucenog bravara.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:57
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Perobao aj se ti malo raspitaj jer ovo što ti radiš je tipični kompleks malih, sužanjskih naroda. Ne znam napamet podatke, ali poslije WWII je u HR bio ogroman broj nepismenih pa sad zamisli koliko ih je onda tek bilo ...prikaži još! u 19st.jer koliko god se mi sad furali na gospodu iz Austo-Ugarske realno većina Hrvata je bila kmetovi, konjušari itd.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:42
    • Default avatar - perobao

      perobao: To naprosto nije tocno, rijec je o vremenu priucenog bravara a u to vrijeme je od njega bilo pismenije vise od polovine Hrvata I tocka.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:48
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: To je itekako točno i javno izrečeno u Petom danu od strane Aleksandra Musića najvećeg razbijača mitova na ovim prostorima. Argumentirao je sve navedeno glede društvenog statusa, pismenosti te obrazovanosti Hrvata u Aut-Ug. i baš nitko mu od preostalih realno ...prikaži još! desničara: Selakice, Raspudića i Makedonca nije oponirao, naprotiv priznali su da smo skloni mitovima umjesto povijesnim činjenicama.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:08
    • Default avatar - perobao

      perobao: Pa ti to ne kuzis, ne treba ti nikakav Music za to, rijec je o pojedincu koji je totalno bio nepismen za to vrijeme priuceni bravar ti dodje isto kao i pastir koji cuva ovce.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:14
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ja sam sretan jer koliko god vi tvrdoglavi bili ipak sam razbio još jedan u nizu desničarskih mitova, a ti slobodno za sve krivi jednog bravara koji je vedrio i oblačio samo 35 godina ovim prostorima, a HDZ u malo ...prikaži još! manje vremena ga sustiže po nepoštenju, partijskom namještenju i privilegiranosti određenih skupina ljudi dok zemlja naočigled sve dublje tone u provaliju. Znači nije do vlastodržaca nego naroda!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:53
    • Default avatar - perobao

      perobao: Ti si nesto razbio, haha. Slazem se "vedrio i oblacio" jeste samo malo malo nije bili deterdzenta, kave, struje, benzina, juzno voce je bilo san svih snova itd. i to u procvatu njegove diktature. Za vrijeme HDZ-a u samom ratu ...prikaži još! si imao sve to da ne govorim o danasnjem vremenu. No licemjeri i lazljivci se radjaju i umiru takvi kakvi jesu, kukavicluk da i ne spominjem

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 15:03
    • Avatar ursus335

      ursus335: Za vrijeme vkadavine hdz-a ima onih koji ni vodu nemaju

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 17:44
    • Default avatar - mirkakopirka

      mirkakopirka: perobao zaboravio si voćni jogurt

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 22:25
    • Avatar ursus335

      ursus335: U ono vrijeme vani su mogla studirati samo djeca komunista. Kolinda je koliko znam studirala vani

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 01:30
  • Avatar nnjmkd
    nnjmkd

    Prije nekoliko godina je jedan očuh završio u istražnom zatvoru jer ga je prijavila pastorka zbog navodnog seksualnog uznemiravanja. Na kraju je ispalo da se mala osvećivala očuhu jer ju nije pustio s društvom u grad. Šta želim reći, svaka ...prikaži još! priča ima dvije strane. A ovdje se očito radi o nerašćišćenim odnosima unutar obitelji.

    5 Utorak, 19.03.2019. u 11:17
    • Avatar Hećim

      Hećim: Iako su traume iz djetinjstva moguće i ružne, neke su stvari ponekada nužne. Ne kaže ona narodna poslovica uzalud, šiba je iz raja izašla....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:44
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Čim je lik kradezeovac znam da je istina da mlati žene i da je još pritom nasilnik i lopov jer ih je ogromna većina takva!!!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:46
    • Default avatar - Sigmund Freud

      Sigmund Freud: ]prvu ženu is dvoje svoje djece izbacio je iz kuće a s drugom i njenim djetetom je živio u skladu..

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 22:31
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Drugo je očuh a drugo je otac. Oca se ne blati bez razloga. Nemojte samo tražiti izgovore.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 23:11
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Sigmund - Niste pažljivo pročitali članak. Nakon razvoda, sa drugom ženom živjelo je i dvoje djece iz prvoga braka.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 00:08
  • Avatar Cajger
    Cajger

    i mene je mama tukla z kuhačom

    37 Utorak, 19.03.2019. u 11:31
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Zaslužio si

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:10
    • Avatar PRCO

      PRCO: To nije nasilje, svasta

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:48
    • Avatar Fenix7

      Fenix7: Mene z metlom! I onda sam joj ju maznula i odletjela na njoj... ;)

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:21
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Mene i dalje mlati iako odavno ne živim s roditeljima!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:44
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: I ja sam pretučen po riti ko zver, ali i dan danas sam zahvalan mami što me u tih 3-4 puta tako nalupala, jer bio sam zločest, neposlušan i samovoljan i nisam vidio opasnost koja je prijetila iz mojih blentavih ...prikaži još! postupaka. Onda sam bio ljut i ogorčen, ali kada sam i ja postao roditelj, sve mi je postalo jasno. Nekada samo sila dovodi do reda, jer prije tih batina, mama je doslovno 100 puta ponovila da nešto ne činim, ali ja nisam reagirao i šta je trebala učiniti ? Onda je upotrijebila šibu, a jednom i klofer i da vidiš, nikada više mi te gluposti nisu pale na pamet. Da tada nije posegnula za krajnjom mjerom, vjerovatno me nebi više bilo, ili bih bio invalid i sl. Normalan roditelj neče ubiti batinama svoje dijete, ali masnicu po riti mora zaraditi, jer inače neče ni biti svrhe za prisilom. No sila-šiba, dolazi tek kada druge metode ne djeluju.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:47
    • Avatar bukteš

      bukteš: vas z .... mene s ...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:57
    • Avatar blokirani_lovac

      blokirani_lovac: Mene stari mlatio, onda nisam razumio a sad sam mu zahvalan....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:18
    • Default avatar - Larsen

      Larsen: E izvinite ali ponekad dijete treba dobiti po turu. Ne kažem, da treba djecu mlatiti, da ostaju posljedice ali u mom slučaju kad je mali skočio na cestu a da nije pogledo, dobro je dobio po guzi! Od tada je uvijek pazio!!!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:23
    • Avatar Antares777

      Antares777: papuča, kuhača..... nema laganja kad su ocjene u pitanju, .... odgojna mjera.... ali ovo drugo je mučno i ružno..... ženu i djecu izbacio iz kuće ..... bilo je tu očito i više od kuhače za jedinicu

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:43
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Larsen poz., tako sam i ja dobio batine, zbog istih stvari i smatram da ako slušamo one pametnjakoviće da samo riječima objasnimo finjaka, 25% djece bi bilo pokojno ili invalidi, a onda bi roditelje još ti pametnjakoviči naribali, da kao ...prikaži još! nisu dovoljno dobro rastumačili svom djetetu šta mu se može desiti. Ma te mudrace bi trebalo dobro izbatinati, da progledaju napokon kakve sulude zakone uvode.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:09
    • Avatar pocetakkraja

      pocetakkraja: Mene moja jednom i klompom gadala hahah , ovo je opet za onaj naslov "glup i gluplji". Naravno izmedu novinara i tog diteta. Mozda taj naslov samo novinari smiju koristit pa ja sad dobijem zuti jer je neki novinar 24 h ……. gluplji

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:12
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Ma nas 4 divljaka je baka čuvala po ljetu, a jadna nas uopče nije mogla pratiti ni pogledom, jednostavno bi lutali po selu i okolici - a ona u brizi, samo bi se pojavili na jelu. No povremeno bi gadno ...prikaži još! pali, razderali se i skoro poginuli (pad sa vrha stare kruške), tako da bi nas baka onako jadna onda dohvatila, vikala u suzama i polila najljučom rakijom po rani i još poterala sa kloferom, šibom i gađala papučama, kuhačama- jednostavno smo je doveli do ruba ludila. I onda oni knjiški moljci, beskrvne točkice koje donose nerazumne zakone, govore da je baka zločinac koji maltretira jadnu dječicu - a zapravo nas je trebala polomiti ko konje, jer da smo stradali, ona bi istog dana umrla od tuge. Zato dobro Bog kaže u Bibliji: "Šiba če djetetu istjerati bezumlje iz misli i sačuvati ga na životu", a to vide i znaju svi normalni ljudi pa se pitam tko su ti ljudi koji tvrde da se bezumlje može kod večine istjerati samo riječima i pusicama, kada se dobro zna da velika večina djece nije dovoljno mudra i oprezna da se ponaša u skladu sa našim uputama ??

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:24
    • Avatar Antares777

      Antares777: Eh Govorim istinu, podsjećaš me na mog brata.... što je on radio, gdje se penjao, a kad bi pao ne bi smio reći jer bi dobio batine od mame koja bi umrla od straha da mu se što ne dogodi....ali ...prikaži još! nije pomagalo..... živ je bio ko srebro, vječno u nestašlucima, ali Bog ga je čuvao i evo sad je zašao u godine i strepi nad svojim kćerima, i sjeća se kako je mama i papuče bacala za njim, ijer ga ne bi mogla uhvatiti, ili kuhačom ponekad dohvatila i kako bi joj slabo bilo od straha kad bi shvatila što je radio i koliko je falilo da ga ne bude..... eh ne kaže se za ništa da je bolje da djeca plaču, nego roditelji..... i sad bi netko rekao da je moja majka bila zlostavljač..... a riskirala je glavu da ga rodi jer je doktor rekao da je opasno po njenzino zdravlje tada...a kasnije s njime prošla godine po bolnicama..... eh kad se sjetim...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 20:18
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Ma neka pričaju šta hoće! Djecu treba držati pod kontrolom jer su sami po sebi nesposobni odlučivati. Trebaju poštovati starije jer im svojim iskustvom i godinama ne misle ništa loše. Slomila sam i ja kuhača. Ali sam postigla cilj.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 21:12
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Pa roditelji koji tuku kuhačom nisu normalni. Nekad se tuklo djecu tankom šibom. Kuhača može napraviti veliki problem.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 23:08
    • Avatar Mamatijesestra

      Mamatijesestra: Dobio sam par puta i draza mi je bila od šibe, šiba pece jako a kuhaca trenutano malo zaboli

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 10:19
    • Avatar Antares777

      Antares777: šiba je kao da te kopriva opeče..... a kuhača i promaši i ne boli toliko... Liliana nisi ti šibu probala....

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 10:25
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Daleko najgori je remen ili kako hadezeovci rođeni u komšiluku kažu kaiš!

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 10:45
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Šiba boli ali ne može napraviti ništa loše. Kuhača može jače povrijediti. Može tumor izaći na mjestu udarca. Znam takav slučaj.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 13:25
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Zato svi boksači umiru od tumora. Možda da doktorat napišeš, jer tu tezu mislim da nitko nije obradio.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 15:14
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Šiba ostavlja masnice koje se dugo vide na riti i nogama, a znamo da te netko onda od brižnih ameba iz školskog sustava može prijaviti socijalcima za zlostavljanje djece. Danas tebe djete može omalovažavat, tuči, pravit budalom i ništa - ...prikaži još! ne možeš mu ništa. I kad ti pukne film, izleti ti šamar, udarac po guzi, krik muke na tu bezobraznu balavurdiju i onda nastradaš. Mislim da su današnji zakoni za zaštitu djece vrh ludila i zadnji čavao prije sloma društva i obitelji, znak posljednjih vremena iz Biblije, jer tamo je napisano kako će se ponašati ljudi u današnje vrijeme i točnost je 101 % ( pročitajte iz Biblije, iz poslanice 2. Timoteju 3:1-5), a Isus je rekao da kada vidimo da se to ispunjava pred našim očima, da če iznenada započeti uništenje od Svemogućeg Boga - Oca Jahve !

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 15:49
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Da boksači se boksaju kuhačama.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 16:24
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Ispričavam se, ja sam shvatio da misliš da tumor nastaje od udaraca. A ti si mislila da nastaje baš od kuhače.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 17:18
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Tumori često nastaju od udarca tvrdim predmetom. Bratića od mog muža otac je sa kuhačom lupao po bedrima i dečko je dobio tumor na tom mjestu i umro.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 17:28
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Vjerojatno je prije toga pržio nešto na ulju pa je izgoreno ulje ostalo na kuhači. Izgoreno ulje je kancerogeno. Bolje da ga je mlatio podzemnim visokonaponskim kablom, oni nisu tvrdi.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 17:55
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Probaj se udarit sa kuhačom. To je strašno. Ja probala jer je muž kćer udario. Od tada ga mrzim.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 18:51
    • Avatar Antares777

      Antares777: Liliana ti si zbilja pretjerala s tom kuhačom.... po tome bi moj brat davno bio mrtav koliko je puta zbog nestašluka kojima je ugrožavao život dobio po guzi od mame.... a nije lijepo čuti da supruga mrziš, nemaš zašto..... i ...prikaži još! ne pretjeruj s tim pričama o raku uzrokovanom udarcem kuhače jer je to glupost.... kao i kancerogeno ulje Cenzura...daj me nemojte s tim idiotarijama...kolko sam ja pekla na ulju pomfri , meso, ribu, itd itd.... i to na svim vrstama od običnog do maslinovog, masti itd.... rak je priča koja ima genetsku komponentu , a sve više ima veze s hranom koju pumpaju svim i svačim...ako možete kupite domaću hranu iz domaćeg uzgoja, imajte svoj vrt.... i ne jedite kemiju..!

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 19:34
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Da li je i azbestoza genetski uvjetovana? Vjerojatno ni benzpiren ne uzrokuje rak, kao ni drugi spojevi sa benzenskim prstenom? Samo genetika. To što si ti nešto pekla ne znači ništa. Isto tako pušač može tvrditi da pušenje nije štetno ...prikaži još! ili čovjek koji je preživio 20 prometnih nesreća može tvrditi da se ne može u prometnoj poginuti.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 21:09
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Drugo je kuhačom po guzi a drugo je po ostalim dijelovima tijela. Recimo po nogama. Mrzim ljude koji tuku svoju djecu. Nikad nisam udarila svoje dijete muž je i to jako zamjeram.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 21:15
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Kako možeš biti zahvalan što te otac mlatio. Vjerojatno si i ti nasilnik na oca danas. Mrzim ljude koji tuku djecu.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 21:19
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Da li onda rak dobiješ samo ako te kuhačom po guzi udari ili možeš dobiti i ako ti recimo kuhača padne na nogu?

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 21:37
    • Avatar Antares777

      Antares777: Liliana ... ti nešto puno mrziš za osobu koja ne voli da se djeca tuku, i brza si na stereotipnim psihoanalizama..... pa cenzuri spočitavaš da je nasilnik kao i otac, jer ga je otac udario radi odgojnih mjera ...... nije ...prikaži još! ti sve crno bijelo Liliana....život ti nasloži puno toga....

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 09:29
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Nešto ste pomiješali. Niti sam otac niti me je otac mlatio.

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 15:31
    • Avatar Antares777

      Antares777: moguće sam se zabunila.... Liliana je mislila na Govorim istinu, on je o toj temi govorio

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 16:11
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Antares777 pozdrav, nisam ja rekao da sam sretan što me otac mlatio, nego naš kolega "blokirani lovac", a mene je zbog prevelike aktivnosti mama morala "smirivati" šibom ili kloferom, odnosno rukom po riti, ali svega par puta u životu, kada ...prikaži još! ništa drugo nije dalo rezultata. No nije bitno tko nas je namlatio po stražnjici, nego to da je to u tom trenutku bila adekvatna i primjerena odluka naših roditelja, kako bi nas spasili od katastrofalnih posljedica (da nas ne pregazi auto, da ne padnemo sa drveta, da se ne otrujemo, da ne zapalimo vatru ili da nam petarda ne eksplodira u ruci). Ne treba zaboraviti da djevojćice u pravilu ne trebaju dobiti porciju po riti, jer one se prestraše i kad malo podigneš glas na njih (sestra mi ima 2 kćeri i one su uvjek bile poput pahuljica), ali večina dječaka je hiper- aktivna, nezaustavljiva i ponekad metode uvjeravanja nisu dostatne pa se mora posegnuti i za strogim i brzim mjerama da im se iz te glavice "izbije ludost". Ako nam Bog u Bibliji sam kaže da mrzi nasilnike, ali onda kaže da je mudro djecu prutom ukoriti, da im se iz glave izbije nerazumno ponašanje i ludost te im se na taj način "produlji život", ne trba dvojiti da je taj savjet dan iz ljubavi prema svojoj djeci. No roditelji nasilnici, koji za svaju sitnicu mlate dijete, oni su Bogu i ljudima mrski i na njih se moraju primjeniti zakonske mjere, a ne spriječavati normalne ljude da djecu odgoje u duhu blagosti i razumnosti, u duhu ljubavi i ponekad strožih mjera - na korist djece.

      Odgovori Petak, 22.03.2019. u 11:09
    • Avatar Antares777

      Antares777: Ama sve razumijem Govorim istinu..... potpisujem što si napisao.... ali to objasni ovim modernim roditeljima kojima je sve isto.... koji ne znaju razliku odgoja i puštanja, i nedaj Bože dati djetetu po guzi jer je skoro poginuo zbog nestašluka a ...prikaži još! to ne shvaćaju jer su djeca..... a da ne govorim o roditeljima koji su zlostavljači i koji mlate djecu i bračnog druga jer su psihički bolesni , frustrirani, zločesti, ili to rade jer su i njih tako mlatili roditelji..... nije to isto....a kad se ovdje komentira onda se svi stavljaju u isti koš.....to mi ide na živce

      Odgovori Petak, 22.03.2019. u 12:06
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Antares777 poz., sve si dobro rekla, današnji zakoni su potpuno suprotni od razumnih zakona, od zakona koje podupire i Stvoritelj, koji izrazito mrzi nasilnike svih vrsta. Ja uvijek u svakoj temi nađem poveznicu sa Biblijom, jer oni koji poštuju "jedinog ...prikaži još! pravog Boga" , a kako se Isus obratio svom Bogu Jehovi - poštuju mudrost zapisanu u Bibliji i te savjete svakodnevno primjenjuju u svom životu. No jako je važno znati, da je Isus opisao grozan obrazac ponašanja velike večine ljudi u ovo naše vrijeme, kada če se sva Božja mjerila i smjernice prezirati i omalovažavat, smatrati zaostalima i primitivnim, a vidimo do čega to dovodi na svim područjima života. Isus je taj obrazac ponašanja današnjih ljudi nazvao "duh svijeta", a njega je uspostavio i kreirao največi Božji neprijatelj, sam Sotona Đavao. On koristi ljudske vlasti, religiozne organizacije i druge ljudske organizacije - kako bi ljude što više otuđio od Boga i njegovih pravednih i mudrih mjerila. Vidimo da je vrlo uspješan u tome, ali mi mu se ne moramo pokoriti, nego naprotiv, moramo uvjek zastupati uzvišena Božja mjerila. Uskoro, više neče postojati "duh svijeta", a Božja pravedna vlast pod Kristom, biti će jedina vlast na zemlji !!!

      Odgovori Petak, 22.03.2019. u 12:27
  • Avatar ElToro
    ElToro

    Jel ovo članak za Dan očeva? Očekujem za Majčin dan barem jedan članak o nasilnim majkama, hvala.

    4 Utorak, 19.03.2019. u 10:45
    • Avatar AssMan

      AssMan: Slobodno priznaj da te žena tuče pa ovdje liječiš komplekse.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:46
    • Default avatar - Heroj ulice.

      Heroj ulice.: Admin, meni si malo prije dao karton zbog "trollanja". Nadam se da imaš iste kriterije prema svima, hvala. El Toro, tebi također :)

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:59
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Pa nasilna majka je također u ovom članku, ona koja laže da nasljedstvo ulazi u bračnu stečevinu i koja filuje djecu pričama o tatinim ljubavnicama, dovodi ih s 10 na ročišta i instruira protiv oca i njegove žene.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:26
    • Default avatar - Ante Kobilo

      Ante Kobilo: Još si friški ovdje, al brzo ćeš naučiti kakav je ovo portal. Uglavnom ekstremno lijevo glasilo po kojem su muškaci, bijelci, Hrvati i heteroseksualci krivi za sva zla na ovom svijetu i valjalo bi da ih nema.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:52
  • Default avatar - Dolder
    Dolder

    Pozega,Igor Krizmanic,bivsi konobar u Pozegi,ucitelj borilacki vjestina i karatist!

    1 Utorak, 19.03.2019. u 11:00
  • Default avatar - rocky55555
    rocky55555

    ??? Nasljedstvo zakonski gledajući nije bračna stečevina, kako je njemu moglo pripasti pola?

    35 Utorak, 19.03.2019. u 10:47
    • Avatar bijesna baba

      bijesna baba: Mozda mu je u braku darovala pola

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:55
    • Default avatar - laptopxp

      laptopxp: možda su kuću renovirali, ulagali u nju u braku...u tom slučaju dodana vrijednost ide na pola

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:04
    • Default avatar - kaius

      kaius: kod nas zna biti lud zakon ponekad ,pa se ne čudim ako se desilo.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:13
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Nije, laže mala. Tko zna što joj je majka izlagala. Mogao je dobiti ulaganja, ali ne kuću. To je vlastita imovina.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:17
    • Default avatar - kaius

      kaius: svašta se dešava,... recimo ovako, muž i žena,i desi se nemaju djece.nakon braka naprave kuću ili kupe stan,kad jedan od njih umre tko je nasljednik?

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:20
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: U ovakvim situacijama zakon je jasan i ne događa se svašta. Nasljedstvo je vlastita imovina, te ne ulazi u bračnu stečevinu. Moguće je potraživati isključivo ulaganja, koja se dijele na pola, u koliko ih je bilo.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:23
    • Default avatar - laptopxp

      laptopxp: kaius....rođaci umrlog (prvo braća i sestre, a ako njih nema omnda dalje..znači najbližima živa rodbina) dijele se sa supružnikom u imovini, osim ako umrla osoba nije oporukom ili ugovorom o uzdržavanju imovinu ostavila nekoj određenoj osobi...a i u tom slučaju ...prikaži još! oporuka se može pobijati, odnosno netko tko je u rdu nasljeđivanja, a nije spomenut u oporuci može tražiti nužni dio, ali ako je napravljen ugovor o doživotnom, odnosno dosmrtnom uzdržavanju, u tom slučaju nema ni ostavinskog postupka, nego se imovina direktno prenosi uzdržavatelju..

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:56
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Vidim da mnogi nemaju pojma o raspodjeli imovine nakon razvoda, jer čak i ako žena nije ni jednog dana radila, a muž je imao novce od npr. prodaje svog stana i zajedno su kad su se oženili izgradili kuču, opet ...prikaži još! žena dobiva 50 % najmanje, jer mu je bila potpora u svemu. Jedino ako predbračni ugovor ne potpišu, onda to nije tako, provjereno iz prve ruke što sam rekao i tako je 100 %.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:52
    • Default avatar - livija

      livija: Ovisi da li je naslijeđena imovina prije ili u braku.Ako je u braku .zajednička je imovila.Slično je I sa igrama na sreću.U braku se smatra zajedničkom stečevinom I pri razvodu se dijeli kao I kuća

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:31
    • Default avatar - kaius

      kaius: treba čuvat račune i papire kad se nešto gradi,i za bilo šta drugo da ako dođe do nečega možeš to i dokazat inače gubiš

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:43
    • Avatar Antares777

      Antares777: svi u početku naivno vjeruju da će sve biti zajedničko i super..... a onda dođe svađa, druga osoba, rastava...... i požališ što nisi svaki papir čuvao i što nisi pazio na čije ime pišeš ono što si stekao..... sve ima ...prikaži još! veze kasnije...... ali bude kasno

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:45
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Postoji vlastita imovina i imovina stečena u braku. Vlastita imovina je ona koja je stečena prije braka, ili NASLJEDSTVO, i ona se ne djeli. Imovina stečena u braku RADOM se djeli na pola, neovisno o tome tko je radio. Stoga, ...prikaži još! , ova imovina nije bila bračna stečevina i ona laže.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 18:07
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Bogs 1 poz., a šta kada se tijekom desetlječa braka, imovina preprodaje, mijenja i ponovo kupuje nešto treče, tko tu može razlučiti što je stečeno u braku, a što uneseno u brak. Ja mislim da je to moguče razdjeliti samo ...prikaži još! onda ako se prije braka sve stavi na papir šta je tko unjeo u brak i da onaj drugi potpiše da to neče potraživati, odnosno sastavi se predbračni ugovor sa točnim popisom imovine supružnika.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 19:14
    • Avatar Antares777

      Antares777: Ima Bogs pravo.... što je tvoje prije braka i što naslijediš osobno u braku je samo tvoje....osim kada je u priči maloljetno dijete i skrbništvo nad njim koje se dijeli... i onda se ne može baš tako izbaciti iz kuće ...prikaži još! druga osoba dok je dijete malo ako ne želi izaći i dijelite skrbništvo, mislim da tu Socijalna skrb ulazi . Ali ovaj čovjek sasvim sigurno nije mogao ženu izbaciti iz njene kuće, stana..... mogao je samo napraviti psihički pritisak ili teror da ona sama odustane i proda nekretninu, prepiše mu, što god samo da je on više ne tlači ..... no to već spada u njezin izbor...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 20:24
    • Avatar Antares777

      Antares777: Sad sam ponovo pročitala.... i vjerovatno je kako kaže bijesna baba.... da je žena tu kuću koju je naslijedila upisala na pola s mužem, to bi imalo logiku.....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 20:33
    • Default avatar - livija

      livija: Lagano.Ako je naslijedio za vrijeme braka,to se dijeli I smatra se zajednickom imovinom.Ako je netko prije braka nesto naslijedio,to se ne djeli I njegova je imovina..

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 21:11
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Antares777: Neovisno o djetetu, imovina se djeli. Znači, u koliko je stan bračna stečevina i jedan je ostao u stanu, drugi pokreće razvrgnuće i stan ide ili na prodaju pa se djeli novac, ili ga isplaćuje onaj koji u stanu ...prikaži još! ostaje živjeti. Znači, postoji mnogo djece u podstanarstvu, i osoba dobiva po prodaji samo svoju polovicu novca. To je taj dio.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 21:40
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: GOVORIM-istinu: Postoji tijek novca koji je vidljiv. Znači, ja ako sad prodam stan koji je moja vlastita imovina, kupac mi uplati na račun 170 tisuća eura npr i ja s računa ili od tih sredstava kupim iduću nekretninu, ona i ...prikaži još! dalje nije bračna stečevina, iako je kupljena za vrijeme trajanja braka.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 21:41
    • Default avatar - livija

      livija: Jednostavno.U koliko je netko svoje nasljedstvo dobio prije braka,ta je imovina samo njegova I nema djeljenja,no ako je jedno od njih u braku nesto naslijedio,vise se ne smatra njegovim nasljedstvom,nego zajednickom imovinom I djeli se nakon razvoda.Isto je I sa igrama na srecu

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 21:50
    • Default avatar - Sigmund Freud

      Sigmund Freud: Ma nemoj... Nasljedstvo je nasljedstvo.. Govorim iz iskustva i to se razvodom ne djeli,bez obzira jel naslijeđeno u braku ili prije.....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 22:37
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Nije istina @livija. Nasljedstvo je vlastita imovina i ne ulazi u bračnu stečevinu.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 02:34
    • Avatar Antares777

      Antares777: Nije točno livija...... moj suprug je naslijedio kuću svojih roditelja dok smo u braku, ali to je njegova imovina , nije moja...... , meni to nije ni bitno, jer će pripasti djeci ..... ali da se mi posvadimo i ja ...prikaži još! hoću pola te kuće,.... ne mogu je dobiti jer je to njegovo nasljedstvo.....

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 10:31
    • Default avatar - livija

      livija: Antares777 heheh nemaš pojma .Možda ne djeluje moralno,ali pola je vaše i spada u zajedničku imovinu.To je kao i igre na sreću..Ako je dobio na lotu dok ste u braku,pri razvodu se djeli jer se smatra taj dobitak zajednički..iskreno se ...prikaži još! nadam da se ne razvodite..tada možete uzeti polovinu i odreći se u korist djece.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 19:01
    • Default avatar - kaius

      kaius: naslijeđeno nije isto kao igra sreću(dobitak) ,drukčije se tretira

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 19:04
    • Avatar Antares777

      Antares777: Livija... ja imam stan na svoje ime stečen u braku, koji spada u polovici i mog supruga, moj suprug ima kuću svojih roditelja stečeno nasljedstvom.... ne pada mi napamet se u to dirati, kao ni njemu u stan na moje ...prikaži još! je ime , jer ionako je sve to nasljeđe koje ide našoj djeci..... ! Ali mislim da ja na njegovu kuću nemam prava niti mi treba niti bih potraživala, jer su to njegovi roditelji gradili i ostavili svom jedincu sinu, već na to imaju naša djeca.... jer je to stečevina njegovih roditelja i njegovo nasljeđe. Ne razvodim se, a da se i razvodim, ja na to ne bih polagala nikakvo pravo, kao što ni on ne bi polagao ikakvo pravo na stan na koji ima pravo u polovici..... to ovisi o karakteru ljudi i pameti . Isto kao što moj suprug nema pravo na ostavinu mojih roditelja niti na zemlje koje sam ja naslijedila od mog oca.... i ne može mi reći da moj suprug na to ima pravo...

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 19:41
    • Avatar Antares777

      Antares777: Ne znam za igre na sreću.... ali znam da za nasljedstvo supružnik nema pravo, a ti mi citiraj zakon po kojem on to ima....

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 19:42
    • Avatar Antares777

      Antares777: Ja te samo pitam jednostavnu stvar.... po kojem zakonu supružnik ima pravo na nasljedstvo koje je drugi supružnik dobio od svoje obitelji tijekom trajanja braka... to nije bračna stečevina to je nasljedstvo... jer koliko ja znam na to nema pravo bračni drug.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 20:11
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Očito ona poznaje zakon bolje od odvjetnika. Nevjerovatno koji naporni likovi trkeljaju gluposti.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 23:26
    • Default avatar - livija

      livija: hahah..neda mi se više s vama prepucavati,no ako vam je to odvjetnik rekao,ja mu ne bih dala ni nacrtanu ovcu da zastupa..a ja u toj branši radim preko 20 godina.Znam da ste 100 % uvjereni u svoje znanje i rado ...prikaži još! ljude nazivate lažovima,pa ste i tu curu nazvali lažljivicom iako ni vi ni ja ne znamo točnu pozadinu ovog slučaja.Ne možete samo tako ne znajući ništa nekoga popljuvati..Sad ćete i mene ,no neću ni čitati što ćete napisati niti ću se dopisivati sa tako lošim ljudima ,koji ništa ne znaju a časte sve oko sebe sa raznoraznim uvredama

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 07:02
    • Avatar Antares777

      Antares777: livija ja te ne vrijeđam, samo sam te pitala da mi kažeš po kojem članku zakona bračni drug mora dijeliti svoje nasljedstvo stečeno u braku sa supružnikom.... jer ja tvrdim da ne mora....

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 09:00
    • Avatar Antares777

      Antares777: poglavito što ističeš da radiš u toj branši 20 godina.....

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 09:01
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Možda kao tajnica na sudu ili kao spremačica. Pitaj odvjetnika je li nasljedstvo ulazi u bračnu stečevinu.

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 18:09
    • Avatar Antares777

      Antares777: "U slučaju rastave, bračna stečevina djeli se na jednake djelove, a osobna i naslijeđena imovina ostaje onome tko ju je unio u brak ili naslijedio". Tako piše Livija..... da li ti smatraš da to nije točno, lijepo bih molila da odgovoriš

      Odgovori Četvrtak, 21.03.2019. u 18:45
    • Default avatar - livija

      livija: ne sjećam se članka jer sam radila do prije 3 god. na sudu kao daktilograf i to na gotovo svima odjelima .Pitajte svog pametnog odvjetnika za članak

      Odgovori Petak, 22.03.2019. u 07:24
    • Avatar Antares777

      Antares777: Ja sam citirala što piše ..... a uostalom zabole me..... meni ne treba....

      Odgovori Petak, 22.03.2019. u 10:09
  • Default avatar - zastobasti
    zastobasti

    mene su moji doma tukli. I zahvalan sam im na tome.... Inace sam ko klinac bio dosta problematićan ali doma sam bio manji od makovog zrna i znao sam da sta god lose napravim da cu doma nastradat.... Mame i ...prikaži još! me i tate sam se bojao više nego policije.... Da nije bilo tako tko zna gdje bi sad bio

    2 Utorak, 19.03.2019. u 11:54
    • Avatar kompa25

      kompa25: koliko vidim samo si doma bio manji od makova zrna ... a izvan kuće ?

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:04
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: sve je to ok, ali postoje djeca koja su po naravi bubice a doma stari recimo loče i tuče svaki dan. a to nije ok. tako da tvoj slučaj sa člankom zapravo i nema veze.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 10:13
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pa nemojte ljudi tako pa nema među političarima nasilnika i divljaka. Oni su jedna divna bića koja se bore za svoje fotelje i interese.

    Utorak, 19.03.2019. u 11:03
  • Avatar rođo101
    rođo101

    zašto nema ime i prezime viječnike,neka cijela nacija zna ko je zlostavljač? čemu ovaj članak,ako neznamo ko je glavni glumac.

    19 Utorak, 19.03.2019. u 10:43
    • Avatar BiceBolje

      BiceBolje: Zar ne pise da se preziva Krizmanić, ili sam ja nesto pogresno shvatila?

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:54
    • Default avatar - ispravak_navoda

      ispravak_navoda: "kaže Igor Krizmanić" pise. Mozda naknadna izmjena. Al smeh, kci igora krizmanica, (podaci poznati redakciji), ostavit cemo anonimnom, pa navesti ime oca. Ne kuzim ko je ovo pisao.... xD

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:56
    • Default avatar - I8IShadowI8I

      I8IShadowI8I: Nisi."... a Krizmanić, kojem je zbog braka s njezinom majkom..."

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:56
    • Avatar rođo101

      rođo101: eto to mi je isto kao i da mi netko kaže samo tvoje ime ili samo prezime,ako da je jedan čovjek na svijetu krizmanić

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 10:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: garant neki tvoj bosanac, čim ga neće imenovati..

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:10
    • Avatar rođo101

      rođo101: ispravak a evo sad vidim da je cijeli članak modificiran.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:12
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Meni je interesantnije tko je majka koja je narušila odnos djece s bivšim mužem zbog imovine, koja im priča laži o tome kako kuća koju je ona nasljedila može ulaziti u bračnu stečevinu, koja ih filuje pričama o njegovoj idućoj ...prikaži još! ženi do te mjere da dijete od 10 kaže ili ona ili ja itd. Očito, nije se potrudila potrebe svog djeteta staviti ispred vlastitih i razvesti se normalno, ako ih je u predpubertetu vodila na ročišta, i slično. I ovo izudarao me kuhačom s 10 zbog ocjena.. mislim strašno. Obična osveta ocu nakon visokokonfliktnog razvoda i neispunjenih očekivanja.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:16
    • Avatar provokator_

      provokator_: Radi se o domoljubu, hrvatini, katoliku iz adezea

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:20
    • Avatar Gledaj grb

      Gledaj grb: vidim u što su se današnja djeca pretvorila sa svom tom "zaštitom"! bahato, bezobrazno, ne poštuje ni roditelje ni učitelje a kamoli nekoga drugog. čini mi se da smo s ovim otišli u totalno drugu krajnost! nisam za batinjanje i ...prikaži još! zlostavljanja ali od jedne triske (normalno s razlogom) nitko nije umro. vrijeme će pokazatu u što se to bude pretvorilo!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:36
    • Default avatar - binz_hearse

      binz_hearse: Zamrznuo je funkcije dok ne dokaže NEOVISNOST?!?!?!?!?!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:39
    • Avatar 09051959v

      09051959v: Pročitajte još jednom ovaj članak, sve piše.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:52
    • Avatar provokator_

      provokator_: Koje su to fore sa zamrzavanjem pa nije meso iz kauflanda nego je nasilnik iz rodoljubne stranke

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:44
    • Default avatar - bbbdado

      bbbdado: Sad je izgleda postalo hit zahebavat roditelje. Ni dobar dan im više nesmiješ reč već si zlostavljač i niš koristi. Telefona svih mogučih boja za prijavit ih , užas jedan. Ova mala se sjetila (nakon 15god.) da bi pol kuće , za nepovjerovat

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:05
    • Avatar rođo101

      rođo101: svi koji lupaju minuse eto neka mi pojasnu zašto,kada je članak izašao nigdje nije bilo imena i prezimene,nije bilo godina djevojke nitit su bile godine kad ju je zlostavljao,a sad ja vas lijepo sve skupa pitam ako ju je zlostavljao ...prikaži još! kad je imala 10g,a danas ima 25g zar se trebala pojavit tamo nekakav jelena veljača da bi se ona usudila progovorit. dragi moji hrvati soros plaća i jelenu i ove koji progovaraju nakon toliko godina

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:33
    • Avatar rođo101

      rođo101: provokator ne branim lika,ali znači evo ja sad dođem na policiju priojavim tebe da si me napao,da si me izmlatio ili da si me zlostavljao,jel to znači da ti trebaš automatizmom dobit otkaz na svom polsu ili ti treba dat ...prikaži još! šansu da i ti progovoriš? šta ako ja sve izmislim? ja neću reć da ova djevojka sve izmislila,ali mi se čini da ovdje ima jako puno nedorečenih stvari gdje se želi prikazat nju i majku žrtvama,a nega nasilnika i apsolutno se slažem da se da prilika i njemu da progovori,a osudit se može uvijek.,

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Eto, ovo mi je falilo sve ovo vrijeme: Evanđelje po Rođi Bosancu...

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:48
    • Default avatar - crolega

      crolega: Ima samo trebaš pročitati!Igor Krizmanić!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 15:01
    • Avatar rođo101

      rođo101: OttoVonBiscmark_1: koji su vaši problemi gospodine?? dali sam se ja vama negdje obratio ili vas možda negdje spomenuo??? ostavite se vi mene,nadam se da imate pametnijeg posla u životu nego mene uhodit............

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 15:37
    • Avatar innelli

      innelli: Otto ima problem s Bosancima...ili Bosankama....možda i on koju prijavi da ga je mlatila....ili vezala lisicama...ili samo odbila....hahaha

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 09:40
  • Avatar radilova kosa
    radilova kosa

    Rastali se prije 15 godina. Veljača djeluje.

    2 Utorak, 19.03.2019. u 11:50
  • Default avatar - Bogs_1
    Bogs_1

    Znači ova priča ne odgovara istini u više točaka. Prvo, u koliko je majka nasljedila kuću, to bi bila vlastita imovina, ne bi ulazila u bračnu stečevinu te je ne bi dobio na sudu. Znači, to je prva laž. Iduće, ...prikaži još! što je ona prije 15 godina, znači s 10, imala raditi na sudu tokom ročista za utvrđenje i podjelu bračne stečevine? Kakva majka svoje dijete stavlja u sudnicu da kolabrira? Iduće, po ovoj priči ispada da ga je prijavila između 10. i 15. godine za nasilje? Meni ovo ostavlja dojam visokokonfliktnog razvoda u kojem je i mama odradila dio posla zlostavljača.

    4 Utorak, 19.03.2019. u 11:08
    • Default avatar - iza ekrana

      iza ekrana: Ma bit će da je sve izmislila, sve za zaštitu vijećnika Hdzovca

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:02
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ma ne može kradezeovac biti kriv mala garant laže hehehe

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 13:47
    • Default avatar - livija

      livija: Nemojte pisati gluposti.Ako vec ne znate nesto ,ne mozete pisati da je to laž.Jer vase je ne znanje nevjerovatno.Pogledajte jos koji komentar pa ce vam biti jasno.Nije mi se dalo ni čitati sve što ste natrućali

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 14:35
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Mogu napisati da je laž, jer upravo to jest. Da je majka nasljedila kuću, ona ne bi ušla u bračnu masu i ne bi je dotični dobio na sudu. Znači, laže sud možda… Nadalje, majka je sigurno instruirala djecu jer ...prikaži još! ista u protivnom ne bi znala detalje o očevim aferama.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 18:03
  • Default avatar - gibo
    gibo

    Pa sto? Jeli mu zamjerila? Ja sam za cetvorku sam isao sjeci sibu s kojom sam dobio batine. Pa sto? Zbog toga moji roditelji nisu nista ni manji ni losiji od ostalih. A isto tako dali su mi sve koliko ...prikaži još! su mogli i volim ih i cijenim. Na zalost, mama mi je mlada, sa 55, umrla. Pocivala u miru.

    8 Utorak, 19.03.2019. u 11:26
    • Default avatar - mican

      mican: Ja ću cijeloga života znati kako izgleda Forzicija. Lijepi grm s bogato načičkanim žutuim cvjetićima. Onda se ti cvjetići i listići skinu jednim potezom i dobije se prekrasna šiba. I ja sam morao sam svoju nabrati. Ali to je imalo ...prikaži još! prednosti jer sam onda mogao natrgati nekoliko komada pa sam na sebi isprobati koja najmanje boli. Mogu reći da sam imao divne roditelje. Otac je nažalost prerano umro, ali su me odgojili u vrijednu i odgovornu osobu koja je završila fakultet i danas ima obitelj i dobro zarađuje. Mama me tukla, ali joj ništa ne zamjeram. Hvala joj za sve!

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:46
    • Avatar popular123

      popular123: Nadam se da vi po uzoru na roditelje nećete tući svoju djecu.Batine koje ste dobivali nemaju opravdanja.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:58
    • Avatar Antares777

      Antares777: Eh micane ja baš ovih dana brala rascvjetanu forziciju, ona prva cvjeta kad i stabla badema....... a tebi uspomene nisu cvjetne..... i ja sam imala jednu takvu uspomenu kao dijete, da sama uberem šibu i dobijem po nogama...... ali nije ...prikaži još! bila forzicija u pitanju niti su mene roditelji zlostavljali i mlatili. voljeli su me i pružali sve što su mogli..... ali laganje i skrivanje ocjena i izbjegavanje obaveza se nije toleriralo , i više je meni bilo teško što sam ih slagala, nego tih par odgojnih udaraca šibom

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:48
    • Avatar Antares777

      Antares777: Imaju opravdanja popular..... jer ih nismo dobivali zato što su roditelji bili frustrirani i što nas nisu voljeli , nego zato što smo bili neodgovorni ...... ! I vjeruj da smo to zapamtili i odrasli u odgovorne osobe kao što ...prikaži još! mican kaže..... mi svoje roditelje poštujemo i brinemo o njima kao što su oni brinuli o nama i omogućili nam sve što su mogli da izrastemo u educirane i odgovorne ljude...... a danas gledam kako se izbjegava briga o roditelju koji nema što nije dao napravio..... samo se gleda što još izvući od njega ... tužno

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:52
    • Avatar popular123

      popular123: Drago mi je zbog vas da na šibu tako gledate.Samo se nadam da nećete isto primijeniti na svoju djecu.Zagrljaj je puno jači u odgoju.

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 17:18
    • Avatar Antares777

      Antares777: moja su već ljudi,.... i mazila sam ih uvijek, rijetko digla ruku, nije trebalo, bilo je dovoljno da podviknem i da se naljutim..... to bi za njih bila dovoljna kazna, to što su me naljutili jer nisu nešto napravili ili ...prikaži još! su nešto skrivili, a nisu rekli... i što neću pričati .... no nisu sva djeca ista, kao što nisu ni roditelji .....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 17:53
    • Default avatar - mican

      mican: I moja djeca su odrasli ljudi. Međutim, nisu bila kao ja. Ja sam bio više, kako da kažem, poduzetan, a samim time i manje shvaćen :-)). Ja sam 2-3 puta klopio jedno dijete po turu, drugo nikada, Nije bilo potrebe. ...prikaži još! . Međutim, ja sam u dobi u kojoj su sada moja djeca bio postigao više, i danas radim posao koji radim jer sam drukčiji, a to vučem iz mladosti. Ali, kako lijepo kaže Antares, šiba je kod mene stvorila osjećaj potrebe za poštivanjem reda i discipline, a to mi je kasnije u životu pomoglo. Moja mama je meni pružila sve na svijetu, i u djetinjstvu sam mogao raditi što sam htio, okrenuti kuću naglavačke, ići kuda hoću, ali nije bilo opravdanja za nerad i za neizvršavanje obveza. I onda je radila šiba. To je ono što današnim generacijama fali, da znaju da osim plavog telefona i pedagoga u školi koji će biti pokriće za sav nerad postoje i obveze. Sjećam se kada su pedagozi sazivali roditelje u školu prije mature moje djece - pa treba slušati Mozarta, pa se treba ovako i onako opuštati, pa tražiti ovu ili onu pomoć, pa piti ove ili one čajeve, a nikako doći do jednostavne rečenice da treba sjesti i uzeti knjigu u ruke i da ne postoje prečice do cilja i da ih nitko u životu neće tetošiti i tolerirati njihov nerad.

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 07:22
    • Avatar Antares777

      Antares777: Svaka čast Micane.....nema kruha bez motike.... niti učenja bez knjige.... a ni odgoja bez discipline

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 10:27
  • Default avatar - arow
    arow

    Tko nije nikad dao vaspitnu svom djetetu neka kaze,ne moraju biti batine moze niti i kazna,zabrana izlazaka sve je to maltretiranje Trebaju osnovci voditi obitelj a roditelji neka slusaju

    6 Utorak, 19.03.2019. u 11:28
    • Default avatar - sanjakorać

      sanjakorać: kolikosam ja zabranjivala izlaske svojoj djeci,ja sam najgora majka na svjetu po tom pitanju

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:35
    • Default avatar - zastobasti

      zastobasti: temeljno kršenje slobode... Slanje djece u sobu bez igrica... odmah treba uvesti zakon da se zbog toa roditelji kazne zatvorom ... jer tko su oni da djeci nešto brane

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 11:49
    • Avatar Antares777

      Antares777: da i djeci odmah sve treba kupiti što požele, pustiti ih da rade što hoće..... i nedaj Bože da ih tražiš bilo što da odrade ili da nauče ...... to bi trebalo odmah zvati socijalnu skrb da makne zahtjevne roditelje koji tlače djecu

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:54
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: Oduzimanje mobitela je kršenje prava na komunikaciju s vršnjacima.. u mobitelu je i internet, dakle i pravo na edukaciju i informiranje.. #dajmoimdasurfaju 😂🤣 samo jednom mi je dijete počelo nabrajati svoja prava.. onda sam krenula s obavezama djece za sudjelovanje ...prikaži još! e u domaćinstvu, izvršavanju šk.zadataka i ostalim.. nije joj se svidjelo..

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 20:32
    • Avatar Antares777

      Antares777: Ma sve pet..... djeca bi o pravima, može.... ali i ja imam pravo kao roditelj da ne skuham ručak po željama nego maneštru , da ne dam džeparac, da ne kupujem mobitel, kompjuter, bolje krpice, tenisice....da ne dam novce za ...prikaži još! za kino, da ne dozvolim izlazak, i ima toga koliko hoćeš..... sve se treba zaslužiti, pa što ćerce zaslužiš svojim ponašanjem, učenjem, pristojnošću , ..... to ćeš i dobiti, pa ti vidi....o pravima i obavezama....

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 20:38
    • Default avatar - arow

      arow: @Antaares potpisujem plus mala se zali na kuhacu koju je dobibila prije 15-akak godina Rezultat dobili smo jos jednu udrugu koja ce biti na grbaci Sve se svodi na to

      Odgovori Srijeda, 20.03.2019. u 09:37
  • Default avatar - mile980
    mile980

    Koja politika novinara.zalosno od clanaka..tako su muski lose pa se vec nece da zene.sve bi se cure udavale ali muski radije nebi.puno govori tko je zrtva

    Utorak, 19.03.2019. u 10:49
  • Avatar Gledaj grb
    Gledaj grb

    vidimo na svakom koraku u što su se današnja djeca pretvorila sa svom tom "zaštitom"! bahato, bezobrazno, ne poštuje ni roditelje ni učitelje a kamoli nekoga drugog. čini mi se da smo s ovim otišli u totalno drugu krajnost! nisam ...prikaži još! m za batinjanje i zlostavljanja ali od jedne triske (normalno s razlogom) nitko nije umro. vrijeme će pokazati u što se to bude pretvorilo!

    2 Utorak, 19.03.2019. u 11:37
    • Default avatar - iza ekrana

      iza ekrana: Ovo što cura opisuje nisu obične "triske" nego masnice uz psihičko zlostavljanje

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 12:00
    • Avatar Antares777

      Antares777: slažem se Ide na bolje.... ovo je otišlo u totalni debilizam i krajnost... i onda se čude vršnjačkom nasilju, ubojstvima roditelja, kriminalu, drogi itd.... i pitaju se gdje su bile službe, roditelji..... u materinoj su bile .... kad balavcu ni ...prikaži još! trisku ne smiješ zalipiti kad je bahat i bezobrazan...... pa imaju veću stopu kriminala od ovih divnih modernih roditelja koji milke svoje debilne mezimce i robuju im ..... a sutra će ih ta razmažena deriščad šutnuti iz kuće ... ima dana u Boga..... uvjerit će se...! I naravno da nisam za prebijanje i zlostavljanje, ali zna se tko je roditelj a tko dijete i ne može dijete ravnati u kući...dok ja dajem sve i ubila bih da mi ga netko takne....volim, mazim, pazim , omogućujem sve što treba, da mi vrati bezobrazlukom.... ne može. A ne govorimo o ovoj maloj iza ekrana.... tu nije samo kuhača bila u pitanju nego i puno gore psihičko zlostavljanje

      Odgovori Utorak, 19.03.2019. u 16:58
  • Default avatar - vinja
    vinja

    Ako je kuća majčino nasljeđe onda suprug ne može tražiti nikakav dio a kamoli polovicu. Suprug može tražiti polovicu zajedničke stečevine. Dakle to je laž. Da li je ostalo istina teško možemo zaključiti. Bilo bi svakako zanimljivo čuti kako funkcionira ...prikaži još! drugi brak ovog čovjeka, jer ako je nasilnik onda je sigurno nasilan i u novom braku.

    5 Utorak, 19.03.2019. u 12:12
  • Avatar grbavo drvo
    grbavo drvo

    denise , zašto lažeš , potkrepi te podatke javnosti , puna imena prezimena , vrijeme , dob , mjesto ,,,,, a ne da se kriješ u 'ženskoj kući' ..... ah ta pompa !!

    Utorak, 19.03.2019. u 10:54
  • Avatar hadezeovac na kvadrat
    hadezeovac na kvadrat

    Ovo je bezočna laž kojom se želi diskreditirati ugled koji naši članovi imaju među hrvatskim pukom, jer vjerujete mi, nijednom pravom hadezeovcu nisu bitne ocjene koje djete dobije u školi, izuzev vjeronauka.

    1 Utorak, 19.03.2019. u 11:50
  • Avatar Hećim
    Hećim

    Pazi redoslijeda...; " jer ne želim naštetiti ni svojoj stranci ni obitelji kojoj volim....." partija prije svega....

    Utorak, 19.03.2019. u 11:41
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message