Obavijesti

Promo sadržaj

Ključ stana u Zagrebu predan sretnom dobitniku

Ključ stana u Zagrebu predan sretnom dobitniku
5

S ciljem ostvarenja sna i rješavanja stambenoga pitanja, u nagradnoj igri "Tifon i Fortuna daju stan za 200 kuna", najsretnija osoba na najdepresivniji dan u godini 16. siječnja, kada se održalo veliko finalno izvlačenje, bio je Dragoljub Stanković koji je osvojio atraktivan stan u Zagrebu

S ciljem ostvarenja sna i rješavanja stambenoga pitanja, u nagradnoj igri "Tifon i Fortuna daju stan za 200 kuna", najsretnija osoba na najdepresivniji dan u godini 16. siječnja, kada se održalo veliko finalno izvlačenje, bio je Dragoljub Stanković koji je osvojio atraktivan stan u Zagrebu. Sretnom dobitniku ključeve novoga stana osobno je uručio direktor maloprodaje kompanije Tifon, Damir Blašković koji je uz poruku kako je zadovoljan kupac Tifonova najveća nagrada čestitao i poželio mnogo sreće gospodinu Stankoviću u novom stambenom prostoru.

Izrazito mi je zadovoljstvo g. Stankoviću, našem sretnom dobitniku, uručiti ključeve stana, to je jedan od onih trenutaka u životu koje svi pamtimo, koji će nam uvijek namamiti osmijeh na lice. Nama u Tifonu je cilj svim našim korisnicima pružiti trenutak zadovoljstva, da se prilikom posjeta našim prodajnim mjestima osjećaju ugodno i zadovoljno. Najveća nagrada nam je osmjeh našeg kupca, to nam je ujedno i potvrda da ono što radimo – radimo dobro“, istankuo je član Uprave Tifona, Damir Blašković.

Cjelokupno izvlačenje glavne nagrade kulminiralo je live stream prijenosom na službenoj Facebook stranici kompanije Tifon gdje je iz prepune kutije slipova dobitniku stana sreću donijela upravo zaposlenica benzinske postaje Tifon u Osijeku, Ana Masnić. Rutinu gospodina Stankovića taj ponedjeljak prekinuo je nenadani poziv Ide Prester kako bi ga informirala o vrijednom dobitku – stanu u gradskoj četvrti Rudeš površine 47.95 m2 koji se sastoji od dnevnog boravka i blagovaonice, kuhinje, sobe, kupaonice i hodnika. Iako je dobitnik na samome početku razgovora bio u nevjerici njegova se reakcija vrlo brzo pretvorila u osjećaj ushita i oduševljenja.  

Ostao sam pozitivno šokiran kada su me nazvali! Bio sam iznenađen i u prvi mah sam mislio da se netko dobro zafrkava na moj račun. Nikada do sada nisam osvojio nešto veće, neki značajniji zgoditak. U tom prvom razgovoru pitali su me i što planiram sa stanom ali evo ja još uvijek razmišljam što i kako ću konkretno napraviti. Bit će oko toga još briga ali onih slatkih.“, izjavio je Dragoljub Stanković. U razgovoru s njime dodatno smo doznali i da radi kao profesionalni vozač u taksi službi te da je minimalno dva puta tjedno na Tifonovoj benzinskoj postaji jer, kako sam kaže Na Tifonu je gorivo najkvalitetnije.

U ovoj spektakularnoj nagradnoj igri imali su prilike sudjelovati svi koji su to željeli. Uz predočeni račun veći od 200 kuna i više svaki kupac dobio je slip za ispis podataka kako bi konkurirao za vrijednu nagradu dok su u provedbu nagradne igre bili aktivno uključeni zaposlenici benzinskih postaja Tifon u trajanju od tri mjeseca.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve