Digitalne poslovnice pojednostavljenog koncepta olakšavaju snalaženje u brojnim ponudama usluga i proizvoda
Korisnici u prvom planu: Otvoren potpuno digitalizirani A1 shop
Veliki broj korisnika iz Osijeka i ostalih gradova istočne regije koriste A1 usluge što je bio razlog za otvaranje prvog potpuno digitaliziranog A1 shopa u trgovačkom centru Portanova. Isto je i u sjevernom dijelu Hrvatske, u Čakovcu, gdje je također otvoren.
Novim digitalnim potezom A1 Hrvatska u središte stavlja korisnika. Digitalne poslovnice pojednostavljenog koncepta olakšavaju snalaženje u brojnim ponudama usluga i proizvoda. Brojnim zaljubljenicima u nove tehnologije, jednostavniji i funkcionalniji koncept trgovine sada nudi bolji pregled ponude, olakšava komunikaciju s osobljem te omogućuje jednostavan i brz odabir proizvoda i usluga. Osim toga, poslovnice su preglednije, minimalistički uređene i time je A1 je uspio zadovoljiti one koji su im najbitniji – korisnike.
- Jednostavnije, minimalističko uređenje osmislili smo kako bi se kupci brže snašli među izloženim proizvodima i uslugama te se osjećali opušteno i ugodno prilikom kupnje. Kao digitalna kompanija kontinuirano radimo na poboljšanju korisničkog iskustva s posebnim naglaskom na digitalne tehnologije. Osim toga, virtualni shop je inovativna usluga koja omogućuje korisniku da uz pomoć naših djelatnika na video vezi iz udobnosti svojega doma pregledava i kupuje proizvode dostupne u fizičkoj trgovini, objašnjava Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska. Ivana Klobučić, rukovoditeljica maloprodajne mreže i direktne prodaje, kaže kako je novi digitalni shop A1 je jednostavan i funkcionalan s ciljem da korisniku što bolje približe ponudu proizvoda i usluga.
- Uklonili smo sve fizičke barijere između korisnika i prodajnog osoblja kako bi komunikacija bila što ugodnija, a kako bi se korisnici na što brži način upoznali s uslugama i tako izabrali najbolje rješenje za sebe - rekla je.
A1 virtualni shop je moguće posjetiti na internetskoj stranici www.a1.hr jednostavnim klikom na posebnu ikonu. Ova digitalna platforma objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija. Time korisnik štedi vrijeme za kupovinu, ali i vrijeme koje bi potrošio na put do fizičke poslovnice.
Sve ove novosti proizlaze iz komunikacije s korisnicima koji su često i kreatori rješenja i inovativnih pristupa, kažu u A1.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve