Od veličanstvenih kostima, dinamičnih i vrtoglavih cirkuskih točaka na ledu do klaunovskih skečeva, ova fantastična skupina predstavlja vrhunsku ekstravaganciju i autentičnu umjetnost cirkusa
Ledena čarolija Moskovskog cirkusa prvi put u Lisinskom
Jedinstveni spektakl na ledu 19. siječnja 2018. u 17 i 20 sati.
Od veličanstvenih kostima, dinamičnih i vrtoglavih cirkuskih točaka na ledu do klaunovskih skečeva, ova fantastična skupina predstavlja vrhunsku ekstravaganciju i autentičnu umjetnost cirkusa.
Cirkus je prije više od 50 godina osnovao režiser Sovjetskog doba, A.G. Arnold pod imenom Cirkus na ledu, jedinstven u svijetu.
Ta originalna i hrabra ideja da se nevjerojatne akrobacije održavaju na ledu, ne bi bila moguća bez Arnoldova iskustva u cirkusu, kinu, glazbenim i baletnim nastupima od režije, koreografije do kostimografije.
Preko 200 milijuna gledatelja pogledalo je ovaj cirkus u 50 država svijeta. Danas je Moskovski cirkus na ledu postavio nove standarde u izvedbi po čemu je poznat ne samo u Rusiji već i diljem svijeta.
Ovaj tradicionalni cirkus u kombinaciji s modernim akrobacijama i pomaknutim granicama ljudskih mogućnosti, svakom posjetitelju provocira maštu i budi emocije.
Ne propustite ovaj događaj za pamćenje i doživite svijet čarolije, vratolomija i nevjerojatnih akrobacija, svijet koji će vam otvoriti vrata novim sferama ljudskih mogućnosti!
Cijena ulaznice : 150/180/210/250kn
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve