Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Lokalna vlast u Kostreni je zabranila Thompsonu nastup

Načelnik Općine Kostrena Dražen Vranić kaže kako Općina Kostrena, niti on osobno, nisu bili upoznati s namjerom održavanja koncerta Marka Perkovića Thompsona

Komentari 369 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Lost Cause
    Lost Cause

    Nije ovdje u pitanju Thompson, već gušenje slobode govora i temeljnih demokratskih vrednota. Svatko ima nekakav svoj politički, ideološki, svjetonazorski ili neki treći stav, imam ga i ja. Mogu izreći mišljenje o nekomu ili nečemu, može mi se ne sviđati, ...prikaži još! mogu krizitirati, ali nikad mi ne bi palo na pamet zabranjivati drugima slobodu izražavanja. Zna se tko to radi - totalitarna vlast, diktature i svi oni oblici vlasti koji su u suprotnosti s demokratskim načelima slobodnog društva. Zabrane su neprihvatljive. Bilo da je u pitanju Thompson, Balašević, Bajaga, Drljača, svejedno. Zabrane iz političkih i ideoloških razloga su vrlo opasne stvari.

    51 Utorak, 03.04.2018. u 09:22
    • Default avatar - mali od kužina

      mali od kužina: nisu ginuli za jugosmrdiju ali su ginuli za EUslaviju, a dođe ti na isto, jer na koncu smo i dalje samo sluge i pokorni miševi

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:00
    • Avatar BMW 520

      BMW 520: @srpskicar: ako se netko tebi osobno ne sviđa to ne znači da širi "mrznju i fašizam, ustaško fašističku ideologiju". Takvo nešto moraš dokazati i to je onda kazneno djelo i za to se ide u zatvor. Što se Amerike tiče, ...prikaži još! tamo možeš veličati svašta, možeš vrijeđati, pljuvati, nitko ti neće zabraniti koncert. Kad si čuo da je itko zabranio koncert Green Day-a? Činjenica: Thompson ne veliča Hitlera, to je tvoja izmišljotina, ne veliča fašizam, to je opet tvoja izmišljotina, ne širi nikakvu ideologiju osim ljubavi. A to što ti njega osobno ne voliš, to je tvoja stvar. Svatko može ovako olako etiketirati bilo koga.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:10
    • Avatar BMW 520

      BMW 520: "Antonela_Rokvic: definiraj mržnju i fašizam i reci kako to Thompson širi mržnju i fašizam? Konretno molim.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:11
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: @srpskicar Jedinu mržnju i sve probleme koji iz ovoga proizlazi potiču od vas srba koji imate "drugačije viđenje prošlosti" , manjina ste u Hrvatskoj a da takva ista manjina ( Hrvati ) u srbiji nemaju prava glasa ! Btw Thompson ...prikaži još! n ne širi nikakvu mržnju već samo domoljublje i istinu !

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:13
    • Default avatar - mali od kužina

      mali od kužina: "manjina ste u Hrvatskoj a da takva ista manjina ( Hrvati ) u srbiji nemaju prava glasa" ovo više govori o nama nego o srbima......

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:14
    • Avatar BMW 520

      BMW 520: Antonela, nisi odgovorila na pitanje

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:18
    • Avatar BMW 520

      BMW 520: srpskicar: argumentum ad hitlerum. ako ne znaš što je to - guglaj

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:20
    • Default avatar - I don't care

      I don't care: Samo sud može izricati zabrane. Svaka ovakva zabrana do sad je protupravna, pa i ova.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:32
    • Default avatar - Black Sabbath

      Black Sabbath: @I don't care - točno. Ovim postupkom načelnik općine sebi prisvaja ovlasti iz područja pravosuđa, što u svojoj suštini predstavlja kršenje ustavnopravnog poretka i trodiobe vlasti. Jer nitko iz izvršne vlasti, a načelnici i gradonačelnici to jesu, nema ovlasti iz ...prikaži još! područja pravosudne vlasti. Ovog načelnika općine treba sudski goniti.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:47
    • Default avatar - Hrabri

      Hrabri: zar nije dosta ustašovanja po Hrvatkoj tome jednom treba stati na kraj pa i tome primitivcu

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:25
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Slazem se, stvorit ce se kontraefekat da ce daj debilizam,nacionalizam, sovinizim postati jos popularniji..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:37
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Samo da se zabrani petokraka i sve će biti u redu u Hrvatskoj !

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:47
    • Default avatar - mali od kužina

      mali od kužina: hahaha kao i čarobne ploče koje su postavljene jel tako fighter? evo već je puno bolje hahahahahhaahh bože dragi

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:48
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Odavno je trebalo ukinuti i zabraniti petokraku pod kojom je izvršena jugočetnička agresija na Hrvatsku 91-e ! Nikad ni jedna zemlja u svijetu ne bi sebi dozvolila da takav simbol postoji ma koliko je to povijesno vezivalo ...no pod tim ...prikaži još! simbolom su ubijani Hrvati od 91-95 -e ! Boriti ćemo se svim silama da taj simbol nestane sa očiju nas Hrvata !

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: SKY ubijane su iskljucivo ustase, pa sta ih zalis..i oni su klali nevinu djecu?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: a sto se tice zvijezde, pa nije zvijezda ubijala...vec neljudi SKY

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:02
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: @YU Ne filozofiraj i ne zovi ih ljudima i nosili su petokraku u tom pohodu ubijanja, klanja ,uništavanja !

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ponavljam, nije petokraka ubijala..ispast ce da je Heiniken pivo ubijalo jel nosi crvenu petokraku

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: imas zadnje izvjesce povjerenstva..U je Zabranjeno, petokraka NIJE i nece nikada bit...

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:07
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Vrlo loš pokušaj usporedbe Heniken zvijezde i petokrake koju treba zabraniti kada je uporabljena u kontekstu koji nije teško prepoznati . Primjera ima previše

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tebi je koliko vidim ionako sve to isto...

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:25
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Jeli U ubijalo ?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:42
    • Avatar fallout2

      fallout2: nisi u pravu, njemu se zabranjuju koncerti i u evropi, čak i u jednoj krajnje liberalnoj nizozemskoj nema mjesta ovakvim profašistima.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ovdje napiši sve što je ustasko na njegovim koncertima....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:55
    • Avatar fallout2

      fallout2: a šta nije? od pozdrava pa nadalje

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hajde, imaš vremena. Sve napiši. Stihove koji su ustaski. Inače si isti kao svi ovi koji misle da pjeva jasenovac, a nikada nije to niti na jednom koncertu niti pokušao pjevati.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: jozzbeerr "„Jasenovac i Gradiška Stara, to je kuća Maksovih mesara Kroz Imotski kamioni žure, voze crnce Francetića Jure U Čapljini, klaonica bila, puno Srba Neretva nosila (ajmo ruke) Oj Neretvo teci iza stranu, nosi Srbe plavome Jadranu Ko je moga ...prikaži još! a zamisliti lani, da će Božić slavit partizani Tko je reka, jeba li ga ćaća, da se Crna Legija ne vraća (ima dvi nove, kaže) Gospe sinjska ako si u stanju, uzmi Stipu a vrati nam Franju Oj Račane jeba ti pas mater, i onome tko je glasa za te Sjajna zvijezdo iznad Metkovića, pozdravi nam Antu Pavelića“... "NAKON što je Index.hr objavio snimku skandalozne pjesme "Jasenovac i Gradiška Stara" u kojoj Thompson eksplicitno veliča ustaške zločine, hrvatska javnost ostala je zgrožena. Po objavi teksta na našu adresu stigli su brojni mailovi u kojima su posjetitelji, želeći ostati anonimni, navodili kako su svjedočili izvođenju iste pjesme od strane Thompsona u diskoteci Oscar u Offenbachu kod Frankfurta 2001., koncertu u Clevelendu, koncertu povodom kupreških dana kosidbe itd....." ....Kako to objašnjavaš?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 19:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hahahaha, opet vi sa jasenovcem kao glavnim argumentom. Ostalih argumenata nemate !!!! To nije pjevao na niti jednom jedinom koncertu pred 30 000 ljudi. Ali vidim nije problem Boro Drljaca i ono što je on pjevao, problem su hrvatske zastave ...prikaži još! koje se mašu na koncertima a to nekima izaziva pjenu na usta. Daj argumente što je to ustaško na njegovim koncertima. Jasenovac nikada po koncertima nije pjevao što se gore pisalo od vaših istomišljenika.....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 19:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zar ti treba više? Nikad se nije od toga ogradio, ispričao ili sl. time je jasno dao do znanja kako razmišlja i kakva mu je ideologija, i morala bih biti poremećena da takvog čovjeka podržavam. Nisu mu badava svijetom zabranjeni ...prikaži još! i koncerti. I dalje ima takvo samo perfidnije iskazivanje mišljenja. Tko voli nek izvoli, ali hvala ja ne bih, ne podržavam nikoga s takvim stavovima, bez obzira od koga dolaze.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ponavljam, dali to pjeva zadnjih 20 godina na velikim koncertima ? I koliko je pjevača tko zna što pjevao za vrijeme rata pa nema nikakvih problema po HR. Tobože problem je ikonografija, hrvatske zastave ? Znam da ima puno onih ...prikaži još! kojima smetaju ali jeli ovo HR ili YU ? I niti ja ga ne podržavam 100 posto niti sve njegove postupke, ali na njegovim koncertima nema niti jedne ustaske pjesme. Sada vi na kapaljku izvlacite jer morate nekako argumentirati kako vam smeta, a pišete nešto prije 20 godina. Toga nema više. Što je u zadnjih 20 godina ustasko na njegovim koncertima ? Daj mi stihove njegovih pjesama koji su ustaski kao sto si Jasenovac.....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Jeli Bata Zivojinovic loš glumac zato što je četnik ? Nije. Zato što je thompson prije 20 godina pjevao jasenovac ( kaže da nije, ali tada su svi pjevali tko zna šta pa danas nemaju nikakvih problema ) , nema ...prikaži još! lijepih domoljubnih pjesama ??

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:19
    • Avatar fallout2

      fallout2: ne pravi se blesav. njegovi koncerti su skupovi neofašista i zato su zabranjeni kod nas i u evropi.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hajde ti ''evropa'' pametuj po svojim portalima....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:25
    • Avatar fallout2

      fallout2: slobodno otiđi sa hasom , vasom i sličnima u svoju domovinu

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @ fallout, procisti dvorište svoje države pa onda pametuj po hrvatskim portalima, dosta ste se vi dosljaci pobahatili....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:40
    • Avatar fallout2

      fallout2: napravite neku svoju naciju , kao švicarci i okanite se naše

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa vi već sebi jeste napravili svoju izmišljenu naciju, ali nema vam države, pa ste ovdje zapeli u našoj HR i pametujete. Ja u tuđoj državi nikada nebih pametovao o unutarnjim stcarima te države dok moja istovremeno ima puno veće ...prikaži još! probleme ili u tvojem slučaju tolike probleme da više niti ne postoji hahahaha......

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:51
    • Avatar fallout2

      fallout2: hrvatska nije tvoja domovina nego bih. ti nisi hrvat kao što nisu ni haso, vaso, glasnović, esih i sl

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hahaha, svoje podrijetlo sakrivas nametanjem svojeg pidrijetla kao da je moje hahahaha, može li niže. Zašto se sramis svoga podrijetla ? Ja se nebih sramio da sam iz Bosne reći da sam od tamo. Ali ti se u svom svojem ...prikaži još! ocaju na sve načine uz spominjaje poznatih ljudi koji vuču podrijetlo iz Bosne pokusavas sakriti od vlastitog podrijetla. Jesi jadan......

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: I ovo za državu koja ima tolike probleme da niti ne postoji sam mislio na Jugoslaviju, ako nisi shvatio hahahaha

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:00
    • Avatar fallout2

      fallout2: pa eto vidiš kako se tvoji "poznati" pajdaši srame reći da su beihaćani, albanci, njemci nego trube da su hrvati. ja se ne sramim reći da sam hrvat i jugonostalgičar.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ''evropa'', ne srami se svog podrijetla. Uzivaj u svojoj jugonostalgiji koja nam je od 1918.omogućila uvoz balkanskog krkanluka i dovela do 2 krvava rata.....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:10
    • Avatar fallout2

      fallout2: nemoj tako, oli ne gledaš tv? kad turiste pitaju koju našu hranu znaju ovi ispale kao iz topa "ne znamo ni jednu" ili bosanske čevape i srpsku rakiju. ovi stariji su čuli i za Tita. neki učeniji i za srbina ...prikaži još! Teslu. oni koji prate sport za crnogorce Dražena a oni muzikalniji za Arsena. eto.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: I super, zašto i dalje visiš na HR portalima ? ''Evropa''

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:20
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: saka jada !

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:49
    • Default avatar - eustahije_brzic

      eustahije_brzic: @joozzbeerr: jel ti citas ono sto napises? Po ovome sto sam procitao shvatio sam da je tebi smanjen protok kisika prema mozgu i da nisi bas sav svoj. 🤔

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 11:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ti si nešto shvatio hahahaha

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 12:51
    • Avatar BMW 520

      BMW 520: Ako je učinio nešto protuzakonito, podnesite prijavu i neka sud odluči. Nitko osim suda nema ovlasti niti pravo zabranjivati. Nikakvi načelnici općina, seoski poglavari i tome slično.

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 17:23
  • Default avatar - Andrija i Anđelka
    Andrija i Anđelka

    Nije li to protuzakonito i protuustavno? To je isto kao da načelnik općine zabrani recimo prodaju 24 sata na kioscima. Jer mu se ne sviđa što i kako pišu.

    6 Utorak, 03.04.2018. u 09:34
    • Default avatar - Andrija i Anđelka

      Andrija i Anđelka: U tom slučaju tebe bi trebalo banirati s ovog portala i trajno ti zabraniti pristup. Jer širiš fašizam i nacionalnu netrpeljivost.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:15
    • Default avatar - Barbika.

      Barbika.: srpskicar: mišljenje je kao *upak, svatko ga ima. Tako i ti imaš pravo na mišljenje, no mišljenje nije zakon. Svatko je dužan držati se zakona, pa i političari i načelnici općina. Nitko nema pravo nikome kršiti ustavna prava, a to se upravo događa.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:17
    • Default avatar - lola2108

      lola2108: Ovo je stvarno maltretiranje covjeka! Ovi sto se izruguju Bogu, crkvi i drzavi to mogu jer je to umjetnicka sloboda, a Marko koji pjeva o ljubavi prema Bogu, vjeri i domovini se zabranjuje. Iz tog mozemo zakljuciti sto smeta hrvatskoj ...prikaži još! politici i dijelu hrvatske javnosti koju sacinjavaju jugonostalgicari, komunjare i manjine:smeta im nasa ljubav prema domovini, jer oni ocito osjecaju suprotno od nas.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 21:48
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nije toliki problem u thompsonu. Problem dolazi od ljudi koji idu na njegov koncert. Mašu zastavama sa drukcijom šahovnicom, nose ustaske kapice, dizu desnicu u zrak. U tome je problem. Nedo bog da na tom koncertu dodjes i kazes nesto ...prikaži još! esto krvo odmah po glavi dobijes.

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 00:11
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zašto thompson javno ne istupi i kaže da se ogrđuje od takvih ljudi ?

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 00:12
  • Default avatar - ja znam najbolje
    ja znam najbolje

    Neka bolje zovu Boru Drljaču,on smije jel da?

    27 Utorak, 03.04.2018. u 08:35
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: i to u mudantama ala severina....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 08:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Boro i thompson su isti.. oboje ekstremni nacionalisti..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 08:51
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @veliki roko- navedi ijedan stih iz Thompsonovih pjesama kojim potkrepljuješ tezu o njegovom “ekstremnom nacionalizmu“.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:18
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: KADA ćemo reći DOSTA i ovo je Hrvatska !!?? Kada ??

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:22
    • Default avatar - mali od kužina

      mali od kužina: KADA? kad se riješimo hdza i sdpa, i eto, nećemo morati ništa ni reći jer će sve biti jasno

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:32
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Neće nama NITKO zabranjivati našeg Thompsona jer u tom slučaju ni jedan srpski izvodjač više neće dolaziti u Hrvatsku !

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:35
    • Default avatar - mali od kužina

      mali od kužina: a oće to državotvorni, domoljubni, vjerodostojni hdz napraviti? hahahaah

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:36
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: ustastvo nije domoljublje

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:51
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: moom,on pjeva jasenovac i o crnim kosuljama,o zaklanim srbima po neretvi a na koncertima su zastave i grbovi jedne fašisticke države a ne ove naše zato ne,,,jbg ja vjerujem svojim očima a ne tebi

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 11:03
    • Default avatar - baron Fred von Muncausen

      baron Fred von Muncausen: kum99, lažeš

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 11:20
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: imam bar 30 tisuća svjedoka,a možeš poslušat i na yt

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ima puno Drljaca i s jedne i s druge strane

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 13:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: pjesma Golubovi bijeli Thompson pjeva o ustasama...

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Boro je antifašist, on smije.....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:37
    • Avatar be yourself

      be yourself: Samo da nije fašist i ne pjeva o klanju, žici itd, onda more. Zato i zabranjuju Thompsona na zapadu zbog spornih pjesama i širenja mržnje.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 19:01
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hajde, lijepo sada daj te stihove gdje se o tome pjeva. I nemoj lagati da jasenovac pjeva na koncertima, jer to je besramna laž, o ostalome se može raspravljati. Pošto si ti provjerio stihove koje pjeva i tada napisao komentar ...prikaži još! moći ćeš mi odgovoriti na ovo. Jer nebi to bez ikakvih dokaza tvrdio, ma nebi.......

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 19:09
    • Avatar be yourself

      be yourself: Bilo je već previše priče o "Jasenovac i Gradiška Stara" i neda mi se više ponavljat po milijon puta jedno te isto. Ljudi su dolazili u ustaškim uniformama na koncerte. Ne znam kako je danas jer tu vrstu glazbe ne ...prikaži još! e slušam. Kažem neka pjeva ali da nema bolesnih perverzija jer to nije nikome u interesu a pogotovo mladima koji nebi trebali živjeti u mržnji i bolesnom okruženju.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Dolazili prije 20 godina kada se pjevalo sve i svašta i od tko zna koga ali ti drugi pjevači nemaju nikakvih problema. I sam kažeš da ne znaš kako je na koncertima, a ovdje brljezgas da širi mržnju. Hajde, daj ...prikaži još! stihove koji to tvoje potkrepljuju....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:24
    • Avatar be yourself

      be yourself: Jasenovac i Gradiška Stara, to je kuća Maksovih mesara Kroz Imotski kamioni žure, voze crnce Francetića Jure U Čapljini, klaonica bila, puno Srba Neretva nosila (ajmo ruke) Oj Neretvo teci iza stranu, nosi Srbe plavome Jadranu Ko je moga zamisliti ...prikaži još! sliti lani, da će Božić slavit partizani Tko je reka, jeba li ga ćaća, da se Crna Legija ne vraća (ima dvi nove, kaže) Gospe sinjska ako si u stanju, uzmi Stipu a vrati nam Franju Oj Račane jeba ti pas mater, i onome tko je glasa za te Sjajna zvijezdo iznad Metkovića, pozdravi nam Antu Pavelića"

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Jesi li ti poseban ili ne znaš čitati ? Vama je jedini argument ta pjesma koja se nigdje ne izvodi 20 godina od vremena kada su svi pjevali tko zna što. Drugih argumenata nemate.....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:31
    • Avatar be yourself

      be yourself: Ne zanimaju me nikakvi argumenti. Što se mene tiče, može pjevat u kome god hoće gradu, samo da nema gluposti.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ali što je Boro pjevao prije 20 godina, to je bilo takvo vrijeme, sada nije problem, jel da ? Jeste licemjerni i puni dvostrukih mjerila. Bitno da je Mesić počasni predsjednik antifašista, jer kada je imao ustaske govore, to je ...prikaži još! bilo takvo vrijeme. Dvostruka mjerila na djelu.....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Normalno da vas ne zanimaju nikakvi argumenti kad ih nemate, vi istomišljenici općenito.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:35
    • Avatar uvijek žedan

      uvijek žedan: Mamić i komletna hrvatska nogometna reprezentacija (sve odreda teške seljačine) slušaju ojkalice Perkovića a još više srpske cajke, za drugo niti ne znaju. Što na to reći ? Pa mislim da nema koristi zabraniti svinjama da se valjaju u blatu

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 08:27
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @uvijek žedan- što tko sluša je stvar izbora, a tebe i takve najviše muči Thompsonova “ojkalica“ LIJEPA LI SI! Kad ta zagrmi na stadionu koža se ježi! Zato vam i smeta, do te mjere da su je neki pošto poto ...prikaži još! htjeli zabraniti, al neće moći!

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 08:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zabranit ce HDZ sve njegove pjesme

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 12:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nikome ne smeta pravoslavni pop Porifirije koji pjeva cetnicke pjesme i to ne prije 20 godina nego nedavno, ali takvo je bilo vrijeme.... Jeste licemjerni, užas.....

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 13:06
  • Avatar petar10_1
    petar10_1

    Nisam za nikakve zabrane niti Thompson niti cajkuse ....svako neka slusa ono sto voli, stvar izbora , bitno da se ne siri mrznja. A vjerujem da ti gradonacelnici i nacelnici imaju pametnija posla a ne se bavit zabranama.

    3 Utorak, 03.04.2018. u 08:50
    • Default avatar - zrinx9

      zrinx9: srpskicar Ajde mi točno navedi stihove i citiraj Thompsnovu pjesmu gdje on veliča ustaštvo i fašizam. Molim citate a ne samo tvrdnje bez argumenata.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 11:02
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: A sta ce ti on navesti? Takvi ko on jedva da znaju napisati svoje ime, samo drmaju po tastaturi na kompu.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 14:09
  • Avatar Bazoo
    Bazoo

    Zabranjuju se nastupi ko za vrime Tita. Koja god pjesma ima nešto hrvatsko u sebi, odma triba satrat, uništit, zapalit. Al za to se već kradeze pobrinio tako da nea frke...

    18 Utorak, 03.04.2018. u 08:37
    • Avatar Desnooddesno

      Desnooddesno: ti nama trebaš objasniti,navedi pjesme što u sebi imaju Ustaško.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:28
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: jasenovac i gradiska stara pjeva na koncerima, a o crnim kosuljama sigurno ne misli na ustase jel da??

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:50
    • Avatar Desnooddesno

      Desnooddesno: Kada shvatite da su ustaše bile 41-45 i da je sve ostalo blaćenje Hrvatskoga naroda,nažalost vi to nikada nećete ili ne želite shvatiti.Ja isto nosim crnu košulju,jesam Hrvatski nacionalista ali nisam ustaša.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 11:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: i pjesmu Golubovi bjeli je posvetio ustasama..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:35
    • Avatar Desnooddesno

      Desnooddesno: E moj narode-sine moj-vjetre s dinare- sve su posvećenje ustašama u pravu ste.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: neke nisu, neke jesu..ako voli svoju domovinu zasto pjeva tim fasistima i koljacima?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kako lažete. Nikad nije pjevao jasenovac na koncertima.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa Ok, zasto se kao vrli domoljub ne ogradi od Ustaskih pjesama i ikonografije...ja bi to javno rekao da to ne pjevam i ne podrzavam..a on suti...znaci da podrzava ustase..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hajde, lijepo ovdje napiši sve što je ustasko na njegovim koncertima....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Sta da piesm, odi na Youtube, vidjet ces njegove ustaske pjesme i ikonografiju na koncertima..pa sta se ne ogardi od ustasa ako ga toliko napadaju,mislis da su Svicarci blesavi???

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zasto mu je jedna napredna Svicarska zabranila koncert, pa nisu oni blesavi...to je pametan narod,njima nemogu prodavat muda pod bubrege..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hajde, piši šta je ustaško na njegovim koncertima. Ja ću te pričekati dok pišeš. Ja znam njegove koncerte.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A prije toga je imao koncerata po Švicarskoj koliko hoćeš, dok isto takvi kao ti nisu počeli prijavljivati bez dokaza da pjeva ustaske pjesme. Hajde napiši sve što je ustaško na njegovim koncertima....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: U Austriji u jednom mjestu su tražili zabranu tamošnji Srbi, a nebrojeno je slučaja kada ovdašnji mediji šalju bratskim ljevičarskim medijima kako je ustasa ovo ono. I isto im je jasenovac argument kao i vama koji tu besramno lazete da ...prikaži još! je to pjevao na koncertu pred 30000 ljudi....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:53
    • Default avatar - Dokidok1234

      Dokidok1234: To sto na njegov koncert dodu klinci kreteni sa U po majcam nije njegova krivica... Cuuuj "napredna" svicarska je to ista ona svicarska koja je cuvala i jos cuva nacisticko zlato i pokradene umjetnine a?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Istina, svuda ima kretena. Ali ja nikoga nisam vidio s tim U kapama....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:43
  • Avatar LTB68
    LTB68

    Toliko o demokraciji plenkoviceve hrvatske

    7 Utorak, 03.04.2018. u 08:53
    • Avatar LTB68

      LTB68: Pa u lokalnim zajednicama sunjihovi ljudi nisu bugari,a mozda bi bilo bolje da jesu.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:49
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: sigurno je plenki kriv šta su mu odavno zabranjeni nastupi po eu

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:41
    • Avatar dastipet

      dastipet: A po Istri. I za to je kriv Plenkovic.Lupetate lupetate tolko da lupetate

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 11:22
    • Default avatar - Dokidok1234

      Dokidok1234: Ma nece plenki na to reagirat.. Da je u pitanju neka pjevacica ili gej pjevac onda bi njega culi(ipak covjek srcem i dusom zagovara ik)

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:32
    • Avatar LTB68

      LTB68: Pa ako niste znali plenkivic upravlja drzavnim resursima preko svoji pomno odabrani mi istara kulture i policije

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 14:47
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Zbog političke situacije ??

    1 Utorak, 03.04.2018. u 08:42
    • Default avatar - Dokidok1234

      Dokidok1234: Ma boji se ovaj da ako pusti thompsona da dode da ce izgubit glasove od srba tamo

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:41
  • Avatar -flaster-
    -flaster-

    Kao u vrime Komiteta kad se za sve moralo pitati "drugove". Kakva glupost fuuuuuuuuuuujjj

    3 Utorak, 03.04.2018. u 08:18
    • Avatar Frog_Pepe

      Frog_Pepe: i gore ,ako hodaš u grupi od +5 ljudi a da nisi prijavil nagrabusil si :D

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 08:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Daj malo razmisli što pričaš ??, uvijek bilo i uvijek ćeš nekoga morati pitati , nekada drugove sada "domoljube" od kojih su mnogi i bivši drugovi. Problem je očito u tvojoj glavi !!..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 08:42
    • Avatar CarminaBurana

      CarminaBurana: -flaster-, slika tvoja - obozavam ga

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 23:21
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    Ništa čudno s obzirom na likove koji tamo vladaju.

    7 Utorak, 03.04.2018. u 08:20
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    Biće neki folkaši iz Srbije zakupili nastupe za cijelu godinu !?

    13 Utorak, 03.04.2018. u 08:46
  • Avatar scythe
    scythe

    Da; zastave sa fotografije neprihvatljive su za lokalno stanovništvo ...

    3 Utorak, 03.04.2018. u 08:38
  • Avatar skofun
    skofun

    Eto opcina kostrena priznaje samo zakone kph-sdp...

    7 Utorak, 03.04.2018. u 08:51
    • Avatar skofun

      skofun: Prije bih rekao da ne priznaje ustav rh vec tekovine avnoj-a...

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:35
    • Default avatar - lobotomija

      lobotomija: skofun-ni neznas gdje je Kostrena ako ne pogledas na kartu.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:34
    • Avatar skofun

      skofun: Znam da su kostrenjani uvijek bili spazicari...hahahaha bar oni koje ja poznam

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 20:38
    • Default avatar - lobotomija

      lobotomija: Skofun-zato i nezele trositi lovu na gluposti kao koncert Thompsona.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 23:50
    • Avatar skofun

      skofun: To mi vise drzi vodu da skrti spazicari nisu htjeli dati pare pa su digli na visi nivo i proglasili zabranu. By the way u rijeci i okolici kad se spominje tolerantnost onda se misli na srbe a kad je ...prikaži još! u pitanju vrijedjanje hrvatske drzave i katolickih vjernika preko frljicevih predstava onda nema tolerantnosti vec prelazi na slobodu umjetnosti... to se u kulturnom svijetu zove double standard od kojeg smo mi daleko i ljevicari i desnicari

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 10:28
    • Default avatar - lobotomija

      lobotomija: Skofun-Kako malo znas o Rijeci....

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 13:03
  • Default avatar - Black Sabbath
    Black Sabbath

    Kad već neki spominju fašizam, samo da napomenem da su ovakvi postupci izvršne vlasti, dakle zabrane i progoni po osnovi političkog i drugog svjezonazora, zapravo u suštini - fašistički. Pa kad se već dotičete fašizma, zapamtite da fašizam ima svoju ...prikaži još! konkretnu definiciju i svoje karakteristike, da je to sustav kojeg karakteriziraju jednoumlje, zapovijeđeni politički pogledi, zabrane, represije, progoni neistomišljenika i politički nepodobnih. Žalite se na fašizam? Eto vam fašizam, vi ga promičete.

    3 Utorak, 03.04.2018. u 10:52
    • Default avatar - Uragan_1

      Uragan_1: Možeš zamisliti što bi se dogodilo kada nebi bilo vlasti i ograničenja ???

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:00
    • Default avatar - Andrija i Anđelka

      Andrija i Anđelka: Uragan, ograničenja može postaviti samo zakonodavac i sud. A ne kojekakvi načelnici općina, mimo zakona i Ustava. A slobodu izražavanja misli, uvjerenja, vjeroispovjesti itd, prema Ustavu, NITKO ne može zabraniti niti ograničiti. Tako kaže Ustav RH. Prema tome, nikakvi načelnici ...prikaži još! općina ne mogu ovakve stvari zabranjivati, samo zato što im se ne sviđa ničije mišljenje ili političko ili drugo uvijerenje, to je protuzakonito. Da ne govorimo o tome da se ovdje čak ne radi ni o kakvom mitingu ili političkom događanju, već koncertu, čisto poslovnom događanju, čime se Thompsonu brani i onemogućava slobodno poslovanje, odnosno obavljanje legitimne i legalne djelatnosti od koje živi. Što je opet protuzakonito i protuustavno. Problem je što su mnogi i dan danas u svojim glavama jednoumno, totalitarno i krajnje netolerantno nastrojeni i zabranjivali bi sve redom što se njima osobno ne sviđa. To je odlika totalitarnih diktatorskih režima, a ne demokratskog društva.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:51
    • Default avatar - Andrija i Anđelka

      Andrija i Anđelka: Sa sažmem: Thompsonu koncert može zabraniti samo sud i Bog. I ne samo Thompsonu, bilo kome.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:52
  • Avatar Tigar 74
    Tigar 74

    O svačijem liku i djelu se može razgovarati....Ne vidim da se ijednom pjevaču, pogotovo iz “regije“ izvlače na vidjelo grijesi iz prošlosti. Naprotiv, svatko tko se usudi podsjetiti na njihove izjave i pjevanja neprijateljskoj vojsci u jeku rata, biva anatemiziran.. ...prikaži još! . Svi su u Hrvatsku dobrodošli, od Vardara pa do Triglava..Thompson pjeva o ljubavi, domovini,obitelji, vjeri..e to je već iritirajuće za nečije uši... kao u stara dobra vremena.

    6 Utorak, 03.04.2018. u 08:54
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: ti po običaju ne vidiš ništa sporno, europa vidi puno toga kad mu svi zabranjuju koncerte

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:40
    • Default avatar - belaj bager

      belaj bager: europa mu ne zabranjuje koncerte, zabranjuju mu tamošnji imigranti jugoslaveni i srbi. Oni autentični pripadnici većinskih naroda tamo nemaju pojma tko je Thompson i boli ih neka stvar

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 11:25
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: nema u eu tolerancije na fašizam, pusti ova laprdanja o jugosima

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:56
    • Avatar Poison Ivy †

      Poison Ivy †: Fašizam? Fašizma nema od pada Mussolinija, o čemu vi laprdate?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 13:55
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @Kum 99- “ ti po običaju ne vidiš ništa sporno“ Što ti to znači? Usput, pročitaj više puta prvu rečenicu mog komentara.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 14:21
  • Avatar tomislavk59
    tomislavk59

    Ovo samo u nas ima.da se zabranjuje koncert thompsona i pjesme koje su temelj Hrvatske drzave.ali bitno je da ilic i masa takvih kao on da mogu imat koncerte.zar su za ovo poginuli nasi branitelji.nemam rijeci.

    13 Utorak, 03.04.2018. u 08:53
    • Avatar LTB68

      LTB68: To su nam dali hdz i prezivjeli branitelji

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 08:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: nema to veze s drzavom...vec s njegovim bankovnim racunom dok Hrvatska gladuje

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: kakve veze ima njegov bankovni račun...pa i drugi hrvatski pjevači imaju deblji račun pa im nitko ne zabranjuje koncerte?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:16
    • Default avatar - kiki_4

      kiki_4: Ovo samo kod nas ima???? Malo morgen, civilizirane zemlje redom zabranjuju njegove koncerte

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 12:57
    • Avatar LTB68

      LTB68: Kiki a sta ocekivat od zapada kad mu domanedaju pjevat? A jel to uredu da mu se zabranjuje,a trezi se od njega da placa porez, a neda mu se radit

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 13:03
    • Default avatar - kiki_4

      kiki_4: Koliko znam dotični je pokušao izbjeći plaćanje poreza. Prve zabrane koncerata su bile zabrane u drugim zemljama jer mi smo daleko od civilizirane zemlje. Nama je pojam demokracije izobličen pa mnogi npr smatraju dozvoljenim zadirati u temeljna ljudska prava dok ...prikaži još! im je kršenje demokracije zabrana ustašoidnih derneka

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 14:57
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: u nas...pises????Mislis na Bosnu?tako tamo pisu..

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:30
    • Default avatar - Jackal1

      Jackal1: U nas je valjda kod vas u bosni.Kod nas se kaźe ,kod nas.Idi u bosnu pa popuj tamo u vas,tamo idi

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: 70% ovih Hrvatina pise iz Bosne, pa ja pola stoljeca zivim u Hr i ljudi su normalni, nema nitko da izigrava nacionalnu velicinu

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:40
    • Default avatar - Jackal1

      Jackal1: 29.11 yu, baš tako.Nitko u Hrvatskoj ne namece nacionalnu vecinu, to ovi iz bosne propagiraju tu mrznju kroz neko "domoljublje" a isto tako nisam niti vidio da Srbi u Hrvatskoj posebno traze cirilicu itd,to je oped maslo Pupovca i uvezenih ...prikaži još! Srba.To je sve folklor za određenu politiku.Istina Srbija i Miloševičev režim je izvršio agresiju, ali ljudi u Hrvatskoj nemaju mržnju prema pojedincima nacionalnih manjina.To ovi bosanci furaju tu spiku,a pokrali Hrvatsku

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:03
    • Default avatar - Dokidok1234

      Dokidok1234: "Jer smo daleko od civilizirane zemlje" mhm mislis ova civilizarana svicarska gdje su nacisti a njihovi potomci i danas cuvali zlato i pokradene umjetnine, ili njemacka gdje vecina pravih nijemaca misli da je hitler bio dobra stvar.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Jackal1 1000% si u pravu, napokon netko normalan...

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 18:04
    • Avatar LTB68

      LTB68: Kimi kako znas da je pkuso izbjec placanje poreza,a nije ti poznato da je krajnji epilog tog slucaja da je porezna na kraju njemu bila duzna i moeala vratit odredenu svotu.? Naravno ovi izdajnicki medi o tome nisu pisali

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 14:52
  • Avatar goga split
    goga split

    Neznam zasto se brani Thompsonu pjevati u Kostreni, zar je i tamo vecinski srpski narod ??????? HDZ i SDP zbrisat ce nas sa lica zemlje , niko drugi, e moji pokojni branitelji zar vas je zato zemlja pokrila , da ...prikaži još! nampolako a sigurno nestaje nasa HRVATSKA i njeni stanovnici .

    6 Utorak, 03.04.2018. u 08:55
    • Avatar goga split

      goga split: Udarajte minuse : ja****i b****ni. Micute se sa naseg portala, sram vas bilo .

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 09:09
    • Avatar goga split

      goga split: srpskicar , jeli se sjecas pjesama kroz Vukovar i Seselja, pa Milosevica , pa Vucica pa svih vas lazljivaca??????? Sta bi vi Thompsona zbog jedne pjesme lansirali na mjesec ???? Druge su mu pjesme O.K.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:16
    • Default avatar - Jackal1

      Jackal1: Kakve ima veze srpski narod ? Pa u istri imaju mir i ne trebaju im ta sranja i propaganda.Ja sam branitelj i dragovoljac od prvoga dana pa isto mislim da su njegove pjesme i koncerti cisti populizam a za racun ...prikaži još! nuegovog osobnog bogacenja.Da ne prodaje skupo to toboznje domoljublje, sta bi on mogao pjevat i kome.Reve ko magarac, pusta glas koda mu se prisralo pa stenje

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 16:09
    • Avatar goga split

      goga split: Kakve to veze ima sta si ti branitelj i dragovoljac i moj suprug je bio isto pa je zauzvrat dobio roge u oci sa svima u obitelji, nema ni za snjitu kruha mj. a bio na prvim crtama duz Hrvatske. ...prikaži još! ke. Thompson nikoga ne povlaci za rukav da ga idu slusati. Lp.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 17:32
    • Default avatar - Jackal1

      Jackal1: gogasplit , ima veze,jer zelim rec istinu da velika vecina branitelja ne favorizira thompsona.Dok su drugi ratovali on je svirao,jedini teren su mu te čavoglave,i to 60 dana.Sta nije prosao sva ratista do kraja rata pa onda pjevao o domoljublju.Profiter ...prikaži još! i nista vise nije on

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 23:10
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Fascinantno mi je kako se ne zabrani koncert Cece, Ace i sličnih pjevača. Igrom slučaja sam jednom završila na Thompsonovom koncertu. Nikakavih izgreda i nereda nije bilo, nikakvih poziva na koješta nije bilo. Normalan koncert kai im svaki drugi.

    5 Utorak, 03.04.2018. u 09:15
    • Default avatar - miodrag_misha

      miodrag_misha: kakva ceca? koliko znam ceca nikada nije bila niti ce pevati u hrvatskoj. tako da ne moras da brines....

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:17
    • Avatar Telpekeg

      Telpekeg: Nece se zabranit jer ceca pjeva na hdzovskim dernecima

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:28
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: kad sam ja bio na negovom koncertu pjevao je jasenovac i gradiska stara to je kuca maksovih mesara

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: KAd sam ja bila, pjevao je samo pjesme sa svojih albuma, nije bilo nikakvov veličanja ničega, a miodraže, to sam figurativno rekla ceca, ne pratim taj dio estrade pa da znam sve kako se zovu.

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 14:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A di si ti vidio da ceca pjeva u hrvatskoj ?

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:30
  • Avatar Alternativa.
    Alternativa.

    Jednom boljševici - uvijek boljševici

    3 Utorak, 03.04.2018. u 09:32
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: i europske zemlje koje mu zabranjuju???

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 10:45
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Koje europske zemlja..njima samo ti i takvi debosi kazu da je fasista i oni zabrane na temelju vasih laži

      Odgovori Utorak, 03.04.2018. u 15:02
    • Default avatar - pehlinar

      pehlinar: Daj prestani se lagati tomson je pravi prevarant koji mulja sa porezom. Dokad vi to kret.eni nećete shvatit

      Odgovori Srijeda, 04.04.2018. u 06:41
  • Default avatar - Fašira
    Fašira

    Cionisti i judoslaveni uz pomoć nacionalnih i seksualnih manjina teroriziraju Hrvate u Hrvatskoj. Ovo je teror po nacionalnoj i političkoj osnovi.

    2 Utorak, 03.04.2018. u 10:28
  • Avatar ćeprolje
    ćeprolje

    Banditosi i šta češšššššššššššš

    Utorak, 03.04.2018. u 08:36
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message