Obavijesti

Promo sadržaj

Ludi listić: Igrač iz Solina uzeo milijun kuna!

Ludi listić: Igrač iz Solina uzeo milijun kuna!
3

Kakav je to dan bio jučer za igrača Germania sport kladionice iz Solina! Uplatio je 50 kuna na sistem 10 od 16 i pogodio čak 12 parova respektabilnih tečajeva

Na ukupni dobitak od 656.754 kune, ostvario je bonus kojeg daje isključivo Germania Sport kladionica od čak 197 tisuća kuna čime se dobitak prije oporezivanja popeo na vrtoglavih 853.767 kuna. Više o Germanijinom Super multi bonusu, pročitajte ovdje. 

Međutim, to nije kraj priče.

Isti igrač uplatio je odmah i drugi listić za isti ulog i sistem 7 od 11. Ovog puta u igri su bili samo „iksevi“. Devet komada od jedanaest ih je došlo i na poluvremenu i na kraju za dodatno slavlje. I na ovom listiću bonus Germania sport kladionice dodao je 14 tisuća na dobitak.

Igrač iz Solina je tako na uloženih 100 kuna ostvario dobitak od 1.008.622,40 (prije oporezivanja), od kojih je Germania isplatila 211.100 kuna bonusa

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve