Obavijesti

News

Komentari 174

Lufthansa: Kopilot je 2009. na neko vrijeme prekinuo obuku

Lufthansa: Kopilot je 2009. na neko vrijeme prekinuo obuku
8

Mi smo bez teksta, ne možemo vjerovati da je naš kopilot namjerno srušio avion. Šokirani smo i ovo ne možemo zamisliti - rekao je čelnik Lufthanse Carsten Spohr

VIDEO

- Mi smo bez teksta, ne možemo vjerovati da je naš kopilot namjerno srušio avion. Šokirani smo, ne možemo zamisliti da se ovako nešto moglo dogoditi - rekao je čelnik Lufthanse Carsten Spohr na press konferenciji održanoj nakon objave francuskih istražitelja da je Germanwingsov Airbus 320 srušen namjerno.

Spohr je rekao kako su informirani o tome da je kapetan leta napustio pilotsku kabinu i da mu je kopilot, prilikom povratka, onemogućio ulaz u kokpit. 

- Bez obzira na sve, ovo je izolirani slučaj. Imam puno povjerenje u proceduru zapošljavanja naših pilota. Imamo vrlo visoke standarde. Ovo je bio izoliran slučaj - kaže Spohr otkrivši i kako u Lufthansi nemaju eksplicitne psihološke testove na godišnjoj bazi, ali da su jako ponosni na svoju proceduru zapošljavanja pilota.

"Prekid obuke nije ništa neuobičajeno"

Prvi čovjek Lufthanse, u čijem je vlasništvu niskobudžetni Germanwings, kaže da je kopilot Andreas Gunter Lubitz svoju obuku započeo 2008., ali ju je, prije završetka, prekinuo na nekoliko mjeseci.

- Takav prekid nije ništa neuobičajeno. Ne mogu vam zasad reći zašto je prekidao obuku, ali mogu potvrditi da je prije njenog završetka kopilot prošao sva ispitivanja i provjere te da je bio u potpunosti sposoban za letenje - kaže Spohr odbivši odgovoriti na brojna novinarska pitanja oko toga jesu li možda psihološki problemi bili razlog prekida obuke.

Lufthansa nema nikakvih informacija zašto je kopilot srušio avion u Alpe i u smrt odveo sebe i još 149 ljudi. U kompaniji je radio od 2013. godine, imao je 630 sati leta, a avionima je upravljao besprijekorno.

"Naši piloti su najbolji na svijetu"

- Ovo je užasan događaj. Ja i dalje vjerujem našim pilotima i mislim da su oni najbolji piloti na svijetu i vrlo važan dio našeg brenda - poručio je Spohr. 

Obitelji, rodbini i prijateljima poginulih poručio je kako kompanija suosjeća s njima i obećao financijsku odštetu

Procedure zaključavanja kokpita datiraju od 2001.

Objašnjavajući procedure zaključavanja kokpita, Spohr je rekao kako su vrata tako dizajnirana od terorističkih napada u rujnu 2001. godine, a sve s ciljem da spriječe ulazak neovlaštenih osoba u pilotsku kabinu. 

- U slučaju da jedan pilot napusti kabinu, a drugi se eventualno onesvijesti, postoji tajni kod kojim se mogu otvoriti vrata. No, osoba koja je ostala unutra može blokirati ovakav pristup - objasnio je Spohr.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 174
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa