Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Mađarević je nanijela političku štetu i narušila državni ugled'

JAVNI ISTUP Bivša ministrica vanjskih i europskih poslova Pejčinović Burić bila je kazneno prijavljena zbog pravilnika o javnim istupima svojih zaposlenika

Komentari 327 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Dr.King Schultz
    Dr.King Schultz

    U nečemu je ona i u pravu ... Europa nikako nesmije biti žrtva invazije . Centralizacija stanovništa ne vodi ničemu ... A glede dežurnih moralista poput ovih koji crvenom crtom podvlače njezine riječi , malo proučite ispovjesti europljana koji su ...prikaži još! bili na radu u JAR-u , Nigeriji , Gani , Somaliji i sličnim državama, i pišite malo o njihovim iskustvima tamo .

    35 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:04
    • Default avatar - tomst

      tomst: istina nije za javni istup, istinu danas ne smiješ ni pomisliti a kamoli kazati , odmah si ksenofob rasist mrzitelj sveg i svačeg, to je nama naše glasovanje dalo multikulti izdajnika plenkoviča sa poslušnicima oko njega, 80 posto članova je ...prikaži još! protiv izdajnika ali neće sada raditi frku do par mjeseci pred izbore , onda če proći ko čaušesku!!

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:18
    • Avatar kompa25

      kompa25: Tomst... vidim da si novi... al svejedno... ili ne znaš povijest ili prijetiš premijeru... jedno je sigurno, nisi baš mudar...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:30
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Nemaš slučaja ovdje kompa,nije rekao da će ga on,nije rekao da ga netko nego da će se dogoditi a pored svega vjerojatno nije mislio doslovno nego da će plenki biti izbacen iz vlade.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:44
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: Dr.King Schultz: Onda je i Hitler bio u pravu. I on je htio bijelu Europu.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:46
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Iza hitlera stoji više riječi,rečenica,govora,djelovanja nego samo rečenice da je hitler htio bijelu europu. Radiš logičku grešku i to u stilu nečega što bi mogao vidjeti u novinarskom članku. A mnogi ljudi jer žele biti dobri samo klimaju glavom bez ...prikaži još! bez razmisljanja koje su posljedice svega toga. Društvo u hrvatskoj sudeći po komentarima je već promijenjeno dobrahno i to nažalost. I dalje ne mogu vjerovati da su napravili reklamu spasi me i nisu stavili nijednog muškarca kao da muškarci nisu žrtve.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:52
    • Avatar kompa25

      kompa25: Znanstvenik... pročitaj još jednom i promisli... ne kažem da je to stvarno mislio, ne znam ja što on misli... ali je izrekao "završit Če kao..." netko kojeg je rulja ubila bez suđenja... da tebi netko tako nešto poruči ne bi ...prikaži još! sa baš dobro osjećao...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:55
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: Znanstvenik1: Nemoj razvijati cijelu filozofiju o nacističkom zločincu. Htio je čistu bijelu Europu. I mi smo mu bili na listi za odstrjel ako nisi znao.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:57
    • Avatar kompa25

      kompa25: ... zastupaš ga pro bono?...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:57
    • Avatar wertiz

      wertiz: Ja također ovo što tomst piše vidim kao prijetnju premijeru...i trebalo bi ga prijaviti..

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:59
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Možda govorimo o različitim osobama onda,ja kada sam upisao tu riječ došla mi je wiki za Nicolae Ceausescu i imao je suđenje te je bio streljan. Uglavnom ljudi kažu svašta kada su ljuti,a rekao bih još više kada su bespomoćni ...prikaži još! ni da utječu na odluke političara,onih koji bi nas trebali prestavljati. Plenki nije ni D od desnica,a naši desničari mu se samo pokoravaju kako bi dobili stolicu. A plenki provodi socijal demokratsku a mozda cak i striktno lijevu politiku.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:06
    • Avatar wertiz

      wertiz: Tomst prijeti premijeru strijeljanjem...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:08
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: messer,ništa ja nisam razvio samo sam ti objasnio da je tvoj "argument" lažan i gadi mi se da uopće pokušavaš takve neke taktike. A ime dotičnog nema nikakve veze sa komentarom koji je napisao.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:09
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: wertiz,još jedan u nizu koji okreće riječi na svoj mlin. Pusti slobodu govora na miru.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:09
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: Znanstvenik1: Nema veze? Znači Hitler nije htio čistu, bijelu Europu što zagovara dotična?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:11
    • Avatar wertiz

      wertiz: Znanstveni...to nije sloboda govora...to je prijetnja... premijeru...bit će prijavljen

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:17
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Zagovara? Zapažanje i znanje povijesti ne znači zagovaranje. Ovo nije ni blizu onoga što je hitler radio. Al eto baš super da si ti povezao to u nekakav strawman.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:20
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: wertiz,mogu pročitati taj zadnji dio njegovog komentara beskonačno puno puta no nigdje nema prijetnje. Da je prijetnja bilo bi "završiti ćeš" i drugo lika kojeg spominjemo nisu ubili stanovnici nego vojska i to nakon suđenja na kojem je proglašen krivim. ...prikaži još! m. Detalje nezz,niti me previše zanima.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:23
    • Avatar wertiz

      wertiz: ...neka policija odluči...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:24
    • Avatar kompa25

      kompa25: Znanstvenik... prijeki sud usred puča, revolucije... ti nazivaš suđenjem?... siguran sam da si se ne jednom obrušio na rezultate rada prijekog suda partizana nakon rata... čista prijetnja...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:26
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: kompa,jel bio kriv? Uglavnom pretpostavljao sam da se radilo o puču. To ti je tako u životu,cijeli život uništavaš grupu ljudi za svoju dobit i kada tad najeb... Ili želiš reći da je nama dobro,da je narodu super i da ...prikaži još! i da ga plenki sluša. Pa neka naprave sada ankete da vidimo što misle hrvati. Al neka bude anonimno da ne bi neki lažne odgovore pisali. Jer znamo kako nas ima 80% vjernika a isto tako nema 80% vjernika.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:31
    • Avatar kompa25

      kompa25: Nijedno suđenje prijekim sudom nije pošteno, i ti to dobro znaš... sad vrludaš... ne znam zašto samo ti braniš Tomist-a... da nije to tvoj drugi profil... za podršu samom sebi?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:35
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Nije ona ništa napisala....hakirana je....vjerojatno dulje vrijeme jer joj je ovo valjda 99. ksenofobni post.....ostaje pri svom stavu a drugi dan....ups hakirana buhaha

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:52
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Kompa,ne nisam drugi profil. Branim ga zato jer smatram da nije istina da prijeti a još više ga branim zato jer branim slobodu govora prema kojoj mnogi marširaju granicu po granicu. Uglavnom rat,ubijanje,kažnjavanje je i dan danas siva zona. Raznorazni ...prikaži još! orazni političari svojim odlukama uništavaju državu,no nijedan nije odgovarao a oni koji jesu pitanje je dal je kazna primjerena i što mi imamo od toga. Ja nezz što je lik napravio da je zasluzio da ga ovi svrgnu,osude i ubiju no čisto sumnjam da je nevin bio. Revolucija je nepredvidiva i msm da je besmisleno gledati ju kroz ogledalo demokracije i načina kako sada živimo. Naravno da je sud bitan i da suđenje treba biti pošteno,no u revoluciji sud ne postoji jer se radi većinom o promjeni cijele političke strukture.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:57
    • Avatar kompa25

      kompa25: E tako je sad smo se složili i definirali u kakvim je uvjetima ubijen... (tad sam imao 21 godinu pa o tome nisam saznao iz wikipedije) rulja ga je ubila... a ovdje nije riječ da li je izrekao istinu, nego ...prikaži još! prijetnju... a prijetnja stoji...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:02
    • Avatar kompa25

      kompa25: A sloboda govora nikad nigdje nije zapravo postojala... razlike su samo od države do države koliko ti dopuste govoriti i kakve ćeš sankcije snositi... u slobodu govora, po nekoj definiciji, nije uključenja prijetnja o kojoj ovdje diskutiramo.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:11
    • Default avatar - zveko

      zveko: U ovom slučaju ne radi se o istini nego politici. Možda takva istina bude bitna kada na vlast dođe Hasanbegović i desnica, a to će biti nikada.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:35
    • Avatar serpentine

      serpentine: Ona je diplomat sto znaci da ona nema pravo na iznosenje svojih privatnih statusa

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 08:24
    • Avatar lobotomix

      lobotomix: Hitler je govorio isto prije nego je došao na vlast. Sreća je što ova neće doći na vlast, a ako i hoće, okrenut će se kao što već i je jer nema muda. Takvi su svi ultradesnićari, najjače laju kad ih slušaju njihovi

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:51
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: ****Admin****: Poštovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sva pitanja javite nam se na zona@24sata.hr

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:54
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Lobotomix,a demokrati i ljevičari su odlični ahahha,pa oni su gori nego desničari,ovi naši iz sdp-a su ostali u nekom prošlom vremenu pa još nisu kao ovi novi moderni zbog kojih se i vrši cenzura govora.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:57
    • Default avatar - tomst

      tomst: kompa si i ti malo livo nastrojen da sve vidiš i čuješ kak tebi paše!!

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:41
    • Default avatar - tomst

      tomst: kompa , proći će ko čaušesku biti će lzbačen iz stranke i svrgnut sa prestolja iliti pijedastala!! a vi lijevohebi izmišljajte i dalje koje kakve gluposti i yugočetbičke buranije !!

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:53
    • Avatar kompa25

      kompa25: tomst si i ti malo disno nastrojen da sve vidiš i čuješ kak tebi paše!!

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 13:26
    • Avatar kompa25

      kompa25: znači ipak ne znaš kako je dotični završio ... niš čudnog ...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 13:27
    • Default avatar - SlavkoIgric

      SlavkoIgric: Dakle i Hrvatska je lijepo zaradila prodajom oružja samo kaj to mi stoka sitnog zuba nijsmo dobili, njima su se izbjeglice isplatile.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 20:39
  • Default avatar - milicioner
    milicioner

    gospođa Mađarević je SVE točno rekla, potpisujem SVAKU njezinu riječ. Veliki STOP invaziji islama na Europu.

    43 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:09
    • Avatar macor11

      macor11: Pa zar nisi procitao da je nesretnica kmecila da ju je netko hakirao?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:17
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: macor11,time je samo pokazala da je slaba ali ne da je u krivu. Mnogi ne vide pozitivan ishod kada mediji stave povećalo na njih i okrenu cijeli svijet protiv njih. To je ništa više nego moderni način cenzure i manipulacije.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:38
    • Default avatar - Desnooddesno

      Desnooddesno: Prepala se vukodlaka.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:51
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Desnoddesno,što želiš sa time poručiti?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:53
    • Avatar Nevidjelica

      Nevidjelica: Slaba je i ne stoji iza svojih riječi, ako je bila toliko hrabra da to sve napiše onda nek bude hrabra i iznese to do kraja. Ovako ispada da su joj ipak položaj i novac bitniji. Obična častohlepna ženturača.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:20
    • Default avatar - EniNovak

      EniNovak: šta će sa tim postić? samo završit ko Ankica Lepej i Dubravka Balenović

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:56
    • Avatar volim sunce

      volim sunce: Pitanje čija je rođakinja ili ljubav ica,sve ovisi o zaleđu

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:37
    • Avatar serpentine

      serpentine: Diplomat nema pravo iznosit svoja privatna stajališta!

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 08:26
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Diplomat nema pravo javno iznositi rasisticke komentare, inace dobije otkaz kao i u prilozenom slucaju, tko to ne svhaca ne bi trebao ovo ni komentirati.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:15
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Znaci diplomat je rob. A onda će netko reći a pa sama se prijavila za posao. E pa kada bi bilo pameti sada bi svi diplomati krenuli u opći štrajk.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:18
    • Avatar volim sunce

      volim sunce: Diplomat treba stititi državne interese. Samo što je kod nas na papiru jedno,u praksi drugo a na zerenu nešto treće. Tak j je to u slučajnoj državi pa ni ona nije kriva

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:19
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Znanstvenik1: AKO Provodiš politiku zemlje, ne možeš provodit SVOJU politiku. Nisi izabran niti si postavljen da provodiš svoju politiku. Ne nije rob nego je plaćeni radnik. Zamisli da ti dođe majstor i kažeš mu želim žute zidove, a ovaj ti ...prikaži još! ofarba crveno i kaže to je moje pravo na slobodu izražaja. Pa zadavio bi ga k'o zeca.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:21
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Cuj rob lol pa valjda znas i sam kada nesto mozes, a kada ne mozes izjavljivati. Diplomat ne predstavlja sebe i svoje misljenje vec drzavu i misljenje drzave Isto tako diplomat ovakvim izjavama najvise osramoti drzavu, dok samog sebe ne ...prikaži još! jer ga ocito niti nije sramota tako sta misliti.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:33
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Bezobrazni,usporedba ti ne valja. Ona je bojala svoj zid a ako je njen zid prisvojen od strane države onda je ona rob jer nema slobode govora.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:37
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: To nije njezin "zid" nego "zid" države, ona je plaćeni majstor u ovoj analogiji. Ako joj se ne sviđa politika države koji k... uopće radi kao ambasador za HR? U samom OPISU POSLA piše da predstavlja stavove Republike Hrvatske. Dakle ...prikaži još! NE SVOJE nego RH. Još jednom NE SVOJE.... Nego REPUBLIKE HRVATSKE. Da li ti je sad malo jasnije ili moramo još koji put ponovit?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:03
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Moto Hrvatske je "ako ti se ne svida, slobodno odseli" tako da se ona ni toga ne drzi, ako joj se ne svida onda moze lagano odseliti u drzavu gdje prihvacaju njezino misljenje te ga kao takvog moze javno siriti. ...prikaži još! Iako ovakvim rasistickim komentarima je vjerujem privukla puno vise mrznje nego ljubavi.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:09
    • Default avatar - milicioner

      milicioner: grim, nije privukla moju "ljubav", nego golemo poštovanje, jer je rekla čistu istinu, ono što mislim i ja, i najveća većina građana Hrvatske i Europe. A da parafraziram tebe.... ako ti se toliko sviđaju muslimani i islam, onda možeš lagano ...prikaži još! odseliti među njih, odjenuti ženu u burku, od glave do pete, i klanjati, ne 5 puta, nego 100 puta na dan ako želiš.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:18
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: milicioner -> Ako tebi ne odgovara etnički raznolika Europa možeš se slobodno odselit tamo gdje nema etničke raznolikosti. Jer taj film sa "čistom bijelom" Europom nećeš nikad gledat.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:23
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: To sto se tebi svida mozes macki o rep zakacit, tebi se svida, vecini se ne svida, sta mislis koga ce se slusati da ne bi tebe mozda hahahah. Pa nisu stranci u Europi samo muslimani lol koliko covjek mora ...prikaži još! biti ogranicen da tako razmislja xD . Btw ja sam odavno odselio iz Rvatistana kada mi nije odgovarao, prihvacajuci moto Rvacke "ako ti se ne svida, slobodno odseli". Doduse nisam zamjenio jednu sektu (katolicku) drugom Muslimanskom to bi bilo kontraproduktivno.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:33
    • Default avatar - milicioner

      milicioner: ja nisam protiv stranaca u Europi, neka ih.... ali ne muslimana. Evo, npr. egzodus je tisuća i tisuća Latinoamerikanaca prema SAD, zbog čega Trump hoće podići zid. Ja bih njih u Hrvatskoj dočekao "sa crvenim tepihom", jer su kršćani. Muslimane ...prikaži još! ne. Rasist? Ksenofob? Ma neka, jesam, i bit ću.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 11:54
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Bezobrazni ti meni možeš pričati što je koliko hoćeš,no logično i jedino zdravo je da je posao odvojen od privatnog života ali nažalost ljevi su uspjeli u naumu pa se to spojilo. Zamisli da radiš za neku firmicu i napravi ...prikaži još! vi se medijska hajka na tebe,zar misliš da će te poslodavac zadržati u firmi? Ovo je prisilna cenzura a hajka na tebe se može dogoditi zbog bilo čega. Nedavno su se obrušili na trumpovu ženu da je rasist,podržava bijelu rasu samo zato jer je objavila sliku sa novim psom koji je bio bijele boje.... Ti očito ne vidiš problem u firmama koje prisiljavaju svoje zaposlenike na njima prihvatljivo ponašanje koje nema nikakve veze sa samim radom. Jedino rješenje je crno na bijelom jasno i glasno odvojiti privatan život od poslovnog. To je jedino ispravno.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 11:59
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Ja bih njih u Hrvatskoj dočekao "sa crvenim tepihom", jer su kršćani. Muslimane ne. Rasist? Ksenofob? Ma neka, jesam, i bit ću. " Pa ok to je tvoje misljenje, koje je eto sam priznajes rasisticko, nacionalisticko itd. Ja nemam nista ...prikaži još! protiv da ti tako razmisljas, moze i ona slobodno, moze i objaviti javno ako to zeli ali onda slijede odredene posljedice koje ces sam vidjeti iz prilozenog. Ucis dok si ziv.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:03
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Također,problem je puno kompliciraniji od same boje kože. Radi se o drukčijoj kulturi,ljudi koji ne poštuju naše zakone,država dijeli naše novce njima itd. Ja jednostavno ne mogu prihvatiti da država ne želi učiniti ništa da ljudi,Hrvati prestanu odlaziti te umjesto ...prikaži još! esto toga prihvaćaju migrante. Ne želim da završimo kao švedska ili koja je ono zemlja kojoj su draži migranti od onih koji su državu stvorili....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:07
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Normalno ,trebalo bi se vise pobrinuti za ove koji dolaze ilegalno i ne zele se asimilirati u kulturu ili barem prihvatiti zakone te ziveci po nekim pravilima mjesta u koje su dosli ali za tako sta bi se trebala pobrinuti ...prikaži još! drzava, svaka posebno koja ima taj "problem" . Nisu migranti problem vec ljudi koji dolaze ilegalno, gledajuci kako sto bolje i vise iskoristiti drzavu u kojoj se nalaze, a teroriste necu ni spominjati.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:16
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Znanstvenik1: Gle imaš jako ružičast pogled na svijet. SVAKA firma drži do svog ugleda, ako zaposlenik se ne može ili ne želi držat pravila firme i održavat ugled firme leti van. Konzulat slično ali održava ugled države, a država je ...prikaži još! po definiciji zajednica milijuna ljudi koji su većinom odredili koja stajališta će se promovirat a koja ne. Ova baba je odlučila ići protiv volje naroda (klasično za 'rvatistan) i da je njezin stav puno važniji o 3.5 mil 'Rvata. To je problem, ne to što ona ima svoje mišljenje i da ju se cenzurira. To je kao da si ti vlasnik firme dao otkaz svojoj glasnogovornici jer je govorila protiv tvoje firme doslovno ju blatila i nanosila štetu, a ona se vadi da ju se cenzurira. (Kad već pričamo o logičnom)

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:27
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Još jedna u nizu logičkih greški. A što se tiče toga da plenki predstavlja ono što narod želi je jako naivno za reći. Narod se ništa ne pita nakon izbora a 4 godine je puno vremena. Najveći problem je taj ...prikaži još! je taj što uopće ne ulažemo dovoljno u obrazovanje i znanost a zajedno sa time mnogi odabiru nebitne lake faksove posto ionako ne budu našli posao u njihovom podrucju pa stoga nemamo pametne glave da razluce koja je politika dobra a koja nije pa eto tako prihvaćamo da je ok kada ti firma uzme slobodu jer eto radiš za njih. A moji komentari nisu samo tako nastali bez ikakvog povoda i istraživanja. Ono što je u Americi,došli je i u Europu a sada i u Hrvatsku zahvaljujući medjjima. Kada bi se mene pitalo koju politiku podržava 24 sata rekao bih lijevu znaci feminizam,socijalne ratnike,lgbt itd.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:57
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Firma ti ne uzima slobodu, ti potpisuješ ugovor da ćeš se držat određenih pravila do kraja trajanja ugovora. To što netko ne čita ugovor kada ga potpisuje prilikom zaposlenja to je problem nepismenosti. Kako ti to nije jasno? Pročitaj si ...prikaži još! malo ugovor o zaposlenju, jedna od stavki je da nećeš odavat poslovne tajne, da li bi to bilo cenzura po tvom mišljenju? Naravno da nije nego čuvanje interesa i intelektualnog vlasništva firme. I nisam rekao da plenki predstavlja volju naroda nego da KONZULAT predstavlja politiku RH. (Bili bi ta famozna Kolindina švicarska kada bi plenki predstavljao volju naroda)

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 13:19
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: I ja potpisujem svaku njenu riječ a Eu plaćenici normalno da su protiv. Ne razmišljaju o budućnosti svoje djece.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 22:02
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: bezobrazni nisam siguran dal sam odgovorio na tvoj komentar pa je admin izbrisao ili sam zaboravio odgovoriti. Uglavnom,čitao ti ili ne čitao ugovor samo taj ti se nudi kod svakog i što ćeš onda? Zamisli da se svi poslodavci dogovore ...prikaži još! vore da postepeno uvedu njihovu politiku što god ta politika bila i sada ti možeš se ne slagati sa politikom ali ako si potpisao da misliš onako kako to poslodavac zahtjeva onda nemaš previše izbora zar ne? Poslodavac te neće doći doma kontrolirati,no vidjeti će što pišeš na netu,što govoriš vani jer će biti kamere po svuda itd. i onda jos gore od svega dobijes otkaz i oznacen si kao takav pa di ćeš naći posao? Stvari izgledaju jako jednostavne na prvi pogled,no kada dublje razmislis kamo bi ta politika i to popustanje moglo otici onda vidis da nije dobro. Zasto poslodavac imam pravo da zahtjeva od tebe da radis nezz dal je 8 ili 10 sati prekovremeno na tjedan? Ti možeš reći da nećeš,ako je u stisci nećeš dobiti otkaz no ako nije gotov si. I tako dok vecina popusta omca nam se steze vise i vise.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 22:17
    • Default avatar - Liliana_1

      Liliana_1: Baš si dao primjer Lepejicu koja iznosi javno stanje nečijeg računa kao zaposlenik banke. A da je tvoj račun iznijela javno da li bi ti to bilo u redu? Ona je obični šarlatan. Ova druga je moralno postupila.

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 10:37
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Znanstvenik1 -> Ti jako razmišljaš "unutar kutije", nisi jedini ne brini. Hrpa ljudi misli moram radit za nekoga jer nema drugog izbora. Neki stvarno nemaju, ali rijetki, a mnogi ne znaju ni da je tako nešto moguče. Postoji mac milion ...prikaži još! drugih načina financiranja od samog rada 8 - 16 za poslodavca, samo što je ugovorom za stalno ili ugovor o radu najlakše i najmanje za mislit. Lopataj, šuti i radi. Želiš slobodu govora, kretanja, radit koliko ti odgovara? Nađi si način kako da zaradiš na takav način. I ne 100% nije nemoguće, ali boga mi nije ni jednostavno, pogotovo ako ne znaš kako (ni tad nije nemoguće).

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 13:08
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Radio ti za nekoga od 8 do 16 ili imao svoj proizvod uvijek se moraš držati politike koju su počeli usadivati u sve nove generacije. To je ono protiv čega sam. A najgore od svega je da ti ljudi misle ...prikaži još! sle da su u pravu i da nema potrebe sa nekome raspravljati o xy temama. Pa će se dogoditi da moraš misliti i ponašati se kako oni hoće a ne kako ti hoćeš. Sloboda nestaje tj. izgleda da se ubrzano mijenja što sloboda znači.

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 13:19
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ne razumijem koja je tvoja poanta? Čini mi se samo da kukaš bez veze. Ti si nabrojio dva načina preživljavanja, radit za nekog ili imat svoj proizvod. Ima i drugih načina, npr. poznajem jedan par sa psom koji idu po ...prikaži još! svijetu (stopom/pješke), ulični performeri i nomadi i ništa im ne fali. Ima ljudi koji imaju svoj biznis, ljudi koji su upregnuli specijalizirane strojeve koji rade umjesto njih oni ubiru lovu, trgovci dionicama, investitori, freelanceri. Što hoću reći je da svako ima neki tempo koji mu odgovara, nekoga ubija rutina 8 do 16 netko ne može zamislit da živi izvan strukture i rutine rada od 8 do 16. Jedino što nije istina je da ako radiš za nekog da si njegov "rob" i da ne smiješ se mrdnut. Ali ako već radiš za nekog onda radiš po njegovim pravilima. Ako ti se ne sviđa nađeš drugačiji oblik posla koji ti dozvoljava više slobode. Naravno da što si više obrazovan i/ili više znaš više će ti ljudi davat slobode, jer se vjeruje u tvoju stručnost.

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 13:38
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Poanta je ta da će polako ali sigurno ta politika prijeći na sve oblike rada. Dovoljno je da te netko lažno optuži da si rasist,homofob itd i odeš ti u pm. A to je usko povezano sa slobodom govora. Postoji ...prikaži još! Postoji statistika da demokrati vijesti prate sa lijevih i desnih izvora,desnica također a lijevi prate vijesti samo od lijevih izvora. Znaci očito je da su ovi na lijevo zaključili da su oni jedini u pravu i ne žele uopće cut ove druge tako i tu na 24 sata. Imamo puno onih koji ne žele čuti ništa drugačije od onoga što insinuria članak.

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 14:46
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: I koja je tvoja poanta? Lijevi će uvijek biti (s oproštenjem) retardi, desni mogu gledat koje god izvore žele kada su tvrdi kao orah bilo kakvu novu ideju, Radnici ionako ne stignu ništa ni pratit kad rade kao mazge. I ...prikaži još! onda dolazimo do onih koji razmišljaju izvan okvira lijevo,desno,centar, onih koji se ne obaziru na politiku JEDNE zemlje ili retoriku JEDNE skupine (ljevo,desno,centar).

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 15:53
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: A čije zakone donosimo jeli???? Sve više i više demokrata se pridružuju ljevima tj njihovom razmišljanju. Plenki ti je broj jedan primjer kod nas takvih. A tek sada kada si razmišljam o hdz-u vidim da su oni zapravo demokrati a ...prikaži još! krati a ne desnica. Gdje je hrvatska desnica?? Sljedeća poanta je da ne smijemo biti pasivni jer dok smo mi pasivni kako ti kazes zaposleni radom ovi kroz politiku kroje kakve živote ćemo živjeti. Što znači razmišljanje van okvira? Rekao bih da je upravo moje razmišljanje van okvira. Godinama sam ismijavao desnicu kojoj su većinom pripadali vjernici,a nakon toga smo ismijavali feministe i eto sada par godina nakon feministicke ideje pocinju biti dio života i ono što smo mislili da je ludo danas se predstavlja kao jedino normalno i pravo te nitko nema pravo diskutirati dal je to uopće normalno. Religija ima puno godina prednosti pred socialnim ratnicima i sl. no za mojeg života ovo što rade demokrati i lijevi je puno puno gore. Možda da pogledaš malo na youtubeu kakve nazovimo to vijestima pa da vidiš tu drugu perspektivu. Stefan Molyneux,Lauren Chen,Lauren Southern,Sydney Watson itd. Ovisno kako mi youtube pokaze video pogledam,neke nisam dugo. A više vjerujem ovako ljudima na youtubeu nego tu ovim novinama ili bilo kojim novinama. Razloge,a i iz osobnog iskustva mozes vidjeti na kanalu Thoughty2.

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 17:28
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Thoughty2 je dobar kanal pogledam tu i tamo kako mi izleti, ali mi se čini da raspolaže sa (relativno) zastarjelim ili krivim informacijama i to ne na svaku temu naravno i ne uvijek. Ostavlja mi dojam da je mrvicu površan, ...prikaži još! što je za youtube standard više nego odlično. A za "razmišljanje unutar kutije" pročitaj si još jednom svoj komentar (zadnji), spominješ sve moderne "probleme" društva, e takvo razmišljanje nije endemično za naše krajeve niti ovaj portal, isto se vrti po cijelom svijetu, uvijek ista šablona uvijek isti argumenti. Zato se kaže "unutar kutije" ili unutar standarda. Ljevica, desnica i SJW, vjernici, "normalno" i "nenormalno" to su sve mainstream "kutije" kojima si mi kategoriziramo ljude i ponašanja radi lakšeg raspoznavanja, a iza tih "kutija" je cijeli spektar ponašanja, ljudi i ludila (da se tako izrazim ha ha). Teško mi je sad dat neki konkretni primjer, hmmm, ako si igrao Portal/Portal 2 ("The cake is a lie")

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 08:31
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Hm,msm da tražiš nemoguće. Uvijek ima iznimki,no pitanje je dal' su većina ili manjina,za kome se povode i naravno tko ima moć da mijenja društvo tj. nepisana i pisana očekivanja. Ja nisam ni na kojoj strani samo vidim da su ...prikaži još! a su mi lijevi i demokrati tj. njihove politike opasnije. Ljudi su se sami stavili u kutiju.

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 12:00
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Gle ja ne govorim o tome da netko mijenja društvo, nego čisto individualno. Nažalost da bi naša civilizacija funkcionirala velika većina mora raditi "unutar okvira", ali uvijek ostaje prostora za pojedince da si sami nađu put i tempo po kojem ...prikaži još! će živjet. A te lijevo/desno politike su uglavnom "faze", u najgorem slučaju izbije neki sukob (oružani ili verbalni ili trgovinski...) pa se situacija sama od sebe korigira. Ako te zanima pogledaj malo na youtube-u kanal "Primer". Lik radi "evolucijske" simulacije pomoću umjetne inteligencije, poprilično bazična ponašanja (npr. zadnje što sam gledao je tko ima prednost u preživljavanju sebična stvorenja ili altruistička stvorenja). Ono što svaka simulacija ima zajedničko je da u jednom trenutku ili dođe do ekvilibriuma ili se međusobno unište.

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 12:07
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: A gle iz mog iskustva ignoriranje tj. kako ti kažeš otici nekim svojim putem se samo događa da problematični kolo vode. Stabilizirati se može samo ako svi mi ostali prihvatimo tu njihovu politiku i rekao bih da se na tome ...prikaži još! me radi masovno kroz medije,na netu itd. Ja nezz kako ovaj radi simulacije ali ovako prije gledanja pretpostavljam da to nije dobar prikaz ponašanja ljudi u stvarnom životu. Ekvilibrium ne znači da je tim ljudima bolje nego prije. Ugl,vidjet ću kasnije jer sam na poslu.

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 13:21
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ove simulacije su ti neka osnovna pravila sa izmišljenim parametrima. Naravno da to u stvarnosti daleko drugačije funkcionira, pogledaj i on sam to objasni (puno bolje od mene jer je lik stručnjak baš za to). Za ovo prvo što si ...prikaži još! rekao: nisam rekao da odeš nekamo, rekao sam da nađeš svoj put/tempo, npr ne radiš za poslodavca nego sviraš u cover bendu svaki vikend. Ja ne govorim da postoji način da zarađuješ masno a ne radiš ništa (samo u jako rijetkim slučajevima), ono što ja govorim je i dalje rad, samo radiš nešto što te ispunjava, nešto od čega možeš živjet i radiš koliko ti želiš a ne koliko moraš. Ovakav način naravno zahtijeva da i prilagodiš troškove, npr radiš puno manje za puno manje para ali puno putuješ pa ti ne treba stan nego rentaš di god se nalaziš, samim time nemaš režije, struju, troškove održavanja stana itd, ali imaš manje materijalne imovine, recimo da ti treba samo prijevozno sredstvo pa živiš u kamperu haha. Razumiješ što želim reći?

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 13:43
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Recimo za primjer kampera: ako gledaš kao dio kolektivne zajednice (npr državljanin RH-a), ti ne plaćaš komunalije jer ih ne koristiš, ali plaćaš troškove ceste koje koristiš. Dok recimo jedan informatičar koji uopće ne putuje ni nema vozilo pa ne ...prikaži još! plača ceste nego masu struje. Sve se da prilagodit sa strane pojedinca.

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 13:46
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Prava politika bi trebala reagirati na negativne trendove, pozitivne poticat, a ostale ignorirat. Čar bilo kojeg zanimanja je kada radiš minimalno a postižeš maksimalni efekt (npr. bolji su motori koji ostvaruju veću snagu uz manju potrošnju goriva)

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 13:48
  • Default avatar - Zdenko Danijela Zupan
    Zdenko Danijela Zupan

    Kao narusila ugled drzave. Ma koje drzave i koji ugled. A lopine HDZ koji su jamili sve sto se dalo oni nisu nista narusili. Narusili ste zivote normalnih ljudi zato i je ovako kako je. Ko zadnji izadje nek ugasi svjetlo

    1 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:53
  • Default avatar - xyzs95
    xyzs95

    Koji ugled?

    2 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:41
  • Default avatar - rak78
    rak78

    Nista nije rekla krivo.tko je nas gradane pitao dal se slazemo primat imigrante.sve sposobni muskarci.u zrakoplove i nazad od kud su i dosli.a politicari koji ih vole neka ih uzmu sebi doma.ZDS.

    32 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:22
    • Avatar wertiz

      wertiz: Ona nije ništa ni rekla...hakiralo je..sjećaš se :)

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:35
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: rak78: Šta ti je to ZDS?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:51
    • Avatar Prdac_1

      Prdac_1: Potpisujem... vjerujem da ima ok ljudi medju njima... ali stari, POKAZI DOKUMENTE da znam di te torpedirati prvi put kad pokrades, silujes, ili napravis sranje neko...

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:58
    • Avatar BOSCH_sačuvaj

      BOSCH_sačuvaj: Točno!

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Točno....

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:07
    • Avatar dugoselac

      dugoselac: Sve istina rečena ..danas sranja u europi ...sutra kod nas..

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:21
    • Avatar kenjkalo

      kenjkalo: ZDS=zapečena dobra svinjetina?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:31
    • Default avatar - DocA

      DocA: Ma koji zrakoplovi...teretne vagone i šibaj to nazad

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:43
    • Default avatar - EniNovak

      EniNovak: @Messerschmitt Bf 109 K hahahahahahaha hahahahah dobar dobar

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:50
    • Avatar serpentine

      serpentine: ZDS=zašto de*ili se*u

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 08:25
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Tko je rekao da smo mi građani kompetentni individualno slagati unutarnju politiku i sveopću ekonomsku strategiju cijele Europe?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:16
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: rak78: Alo momak. Nisi odgovorio. Šta ti znači to ZDS??

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:21
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: "Za dom sjedni"

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:22
    • Default avatar - boys

      boys: Prvo neka Europa vrati sve pare i zlato što su oteli pa onda neka bude bijela europa

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:47
    • Avatar kenjkalo

      kenjkalo: Zadar do Siska?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:01
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: boys vidim nemaš pojma kako EU funkcionira,imaš ti još dosta palente za jest iz ekonomije.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:05
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: BezobrazniZdraviRazum: Nekako sumnjam da ću od ovog dobit odgovor o ZDS. Bit će i njemu "hakiralo račun".

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 10:55
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: ne znam zašto od trola očekuješ odgovor.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 11:53
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: BezobrazniZdraviRazum: Možda se zezne sa tim multiprofilima pa odgovori. Hvatam ih nespremne.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:24
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ne znam s kim se ti boriš. Ha ha. Ovo ovdje je većina neciviliziranog neukog ili neandertalskog podrijetla. npr ovaj boys -> priča o nekim parama i zlatu ne zna tko ih je točno uzeo pa mu je kriva "Europa", ...prikaži još! ne navodi da li je to kontinent EU, država, grad, firma ili pojedinac. Nit zna koliko novaca ulazi u Hr a koliko odlazi nazad u EU (da zna bi znao da uzimamo više nego li dajemo a mogli bi i još da imamo malo više ekonomski pismenih ljudi). Da ne pričam da nije ni naveo koji novac i zlato. (Evo samo za boysa, )

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:35
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: BezobrazniZdraviRazum: Ima boljih igrača od njega. zeljkopž i dupli milan su vrh. Takvo šta ne rađa se dvaput.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:39
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: A dobro oni su "elitna kategorija". "crem de la crem" ha ha, ja govorim o prosječnim korisnicima. Nemoj zaboravit RođakJozo i DodirSNeba

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 13:07
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: BezobrazniZdraviRazum: Hahaahah. dodir sa križem na avataru. Moćno. Umjesto širenja vjere. tolerancije i ljubavi ona ko Mađarevićka. Moćno.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 13:17
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: pinta162: Evo ga kulturni. Pale te fašistički pozdravi?

      Odgovori Srijeda, 21.08.2019. u 08:31
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ti si baš kulturni,komunjaro.Takvi podmukli ko ti, su najgori.

      Odgovori Ponedjeljak, 26.08.2019. u 20:10
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: pinta162: Opet ti? Ništa od kulture znači=

      Odgovori Ponedjeljak, 26.08.2019. u 20:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Poluobrazovani stvore,što radiš ovdje ?Sprdaš se iz naše države?To ti je dokaz da si nekultura.

      Odgovori Ponedjeljak, 26.08.2019. u 20:18
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: pinta162: U nedostatku argumenata krećeš sa uvredama?

      Odgovori Ponedjeljak, 26.08.2019. u 20:22
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: pinta komunjaro, dobro ti stoji crveno i petokrako. Da nisi ti skriveni komunist? :P

      Odgovori Utorak, 27.08.2019. u 09:10
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Pa jesam Balkanac ili ne! Držim se svoje (ne)kulture, takvi smo mi :)

      Odgovori Četvrtak, 29.08.2019. u 16:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bezobrazni,zar si zamijenio tablete?Danas si trebao uzeti zelenu...

      Odgovori Četvrtak, 29.08.2019. u 16:04
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Auuuu to jučer bilo danas sam uzeo plavu pa ću po HDZovats se 😕

      Odgovori Petak, 30.08.2019. u 08:29
  • Avatar MaliDino
    MaliDino

    Danas sam bio na Jakusevcu i dobio nefiskalizirani račun za parking. Cekam 48 h da ga odnesem u poreznu sa zadovoljstvom. Bandiceva manjina je na naplati tako da je jasno kome ide lova od parkinga

    1 Nedjelja, 18.08.2019. u 23:02
  • Default avatar - gordana.pacek@gmail.com
    gordana.pacek@gmail.com

    Mnogo je ljudi slicnog profila zaposleno u drzavnoj sluzbi. Takvim izborom drzavnih sluzbenika drzava jasno pokazuje svoj stav. U Ministarstvu obrane npr. uredno radi na mjestu specijalista (visoki koeficjent) drzavni sluzbenik koji je u radno vrijeme sa sluzbenog racunala slao ...prikaži još! zaposlenicama mailove pornografskog sadrzaja te pozivao na ptpisivanje peticije za dizanje spomenika poglavniku u Zagrebu. Nitko od vladajuce strukture nije se na to osvrnuo. Dakle, presutno su se slozili s takvim ponasanjem drzavnog sluzbenika i podstreknuli ga da tako nastavi i dalje.

    3 Nedjelja, 18.08.2019. u 23:11
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: Ne razumijem u čemu je problem, ne voliš pornografiju ili poglavnika?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:26
    • Default avatar - johnny19

      johnny19: Fotke golog poglavnika?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:56
    • Default avatar - gordana.pacek@gmail.com

      gordana.pacek@gmail.com: Da, ne volim niti pornografiju niti poglavnika jer je htio Talijanima dati pola Hrvatske. Ali moje ili bilo cije osobno misljenje je privatna stvar i na poslu a poglavito u drzavnoj sluzbi ono mora biti nevidljivo. Uostalom, Ministarstvo obrane drzave ...prikaži još! e Hrvatske nije mjesto kojim bi trebala kolati pornografija.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 20:38
  • Avatar medeki
    medeki

    Ova gospođa je dostojno i po istini predstavila duh i smijer kojim ide njena zemlja, koja ju je i postavila na tu funkciju.

    4 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:03
    • Avatar Prdac_1

      Prdac_1: Bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:53
    • Avatar medeki

      medeki: Nije mi jasno zašto ovoliko negativnih ocjena na moj komentar, ako vidimo vodeći i još uz ustaški pozdrav!! Očito sam bio preblag u ocjeni stanja nacije!

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:13
    • Default avatar - johnny19

      johnny19: Ne brini se oko negativnih glasova. Rečenica ti je prešla 3 riječi a glasači stranke su jedva našli što znači "Vjerodostojno". Kad nešto ne razumiju, glasaju protiv. A ne kuže ništa.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:25
    • Avatar Nevidjelica

      Nevidjelica: Isto tako je dostojno izjavila da joj je netko hakirao profil jer u suprotnom, ode ona s radnog mjesta i ostade bez fine plaće. Toliko o njenom dostojanstvu i istini.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:04
  • Avatar Messerschmitt Bf 109K
    Messerschmitt Bf 109K

    Da se razmijemo, ovoj državi teško šta može više narušiti državni ugled, no ova stvarno nema više šta tražiti na tom radnom mjestu. U civiliziranoj Europi ne puše te fore "hakiralo me"

    12 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:04
    • Default avatar - 03041

      03041: A pupi bi mogao. Onaj joji ne reagira na istup Vucica vec mu pljesce. Ili neki ljevicar koji poziva na sloboxu govora alu samo ako mislia kao on

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:12
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: 03041: Koliko znam on je koalicijski partner "državotvorne" stranke HDZ. Prema tome sve što pupi kaže kao da je HDZ rekao. Jasnije?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:16
    • Avatar MrRacoon

      MrRacoon: Ma daj pa ko to moze popusiti,mjesec dana prije ti nadu statuse protiv homica i ti sad izades tek u javnost da ti hakiralo racun a to sto si poslje toga imala 20 objava nikom nista.Al hebiga ko sam ja ...prikaži još! da osudujem,mozda joj zbog clanske iskaznice Tom Ford stavio pistolj na glavu i tjerao ju da pise.Proklet bio,Tome Forde!!!

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:35
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: MrRacoon: Ma još je novinarima rekla za upit o komentaru da stoji iza svojih stavova. Pozdrav mojim brođanima.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:39
    • Avatar lucybellix

      lucybellix: Messer, ti si normalan i pametan 👍 to je rijetko među ovim komentatorima.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:51
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: lucybellix: Hvala na komplimentu :) Ma ima nas više.

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:54
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Ma jadnicu hakiralo 😂😂😂😂

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:05
    • Default avatar - EniNovak

      EniNovak: @Messershmitt Bf 109K A ne buniš se tako kad netko prizna ubojstvo a onda se poslije brani šutnjom i na kraju biva oslobođen. to ti ne smeta jel da* glavno da nije nitko tvoj

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:55
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: A mozda je dobila sinkopu?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 06:51
    • Default avatar - prijanlovro

      prijanlovro: Kaj je civilizirana Europa? Ova po kojoj gaze ljude autima na rivi, ova po kojoj guraju ljude pod vlak dok sroje na kolodvoru... Hvala, ne bih.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:12
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: EniNovak: Tko kaže da mi takvo šta ne smeta? Citiraj me gdje branim ubojice.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:15
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: kaktak: Bolje bi ti odgovarala Hitlerova Europa??

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:16
  • Default avatar - Čarli1976
    Čarli1976

    Nanjela političku štetu državi ali kako narušila ugled zemlji koja ga nema.

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:04
  • Avatar EricP
    EricP

    Nije na odmet istaknuti da ima tetovažu.

    5 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:45
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Naravno podrška gospodični Mađarević.Tko ste vi svi da drugome govorite što netko može reći?Svatko ima pravo na svoje mišljenje.Znači da vi svi koji branite neka mišljenja nikako nemožete biti demokratični,a na to se pozivate.Licemjeri.Ta eu je zlo kakvoga nema.To nam nije trebalo.

    Nedjelja, 18.08.2019. u 23:04
  • Avatar freundin
    freundin

    ona je sad kao neka rasistica a cijela Europa govori protiv migranata jer ne zele da nasele Europu jer ce ju pomuslimanciti. Svi govorite da su migranti silovatelji, ubojice i teroristi, i sto je sad ova Majdarevic rekla nesto skandalozno ...prikaži još! i rasisticko kad svi mislimo isto

    2 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:24
    • Default avatar - marlena

      marlena: Ali ona kao osoba na takvoj poziciji ne smije javno iznositi takva razmisljanja. Evo, sad ce lijepo dobiti otkaz i moci ce stavljati statuse po fejsu do mile volje. Ali primat 3000 eura placu, radit u veleposlanstvu i tako pisat ...prikaži još! je dno dna. Ta, nije ona blagajnica u konzumu. Pljuvat po bojama koze u spici sezone, kada nam u zemlju dolaze, da, i tamnije osobe je udar na drzavu. A ta "domoljupka" ne ljetuje u istoj toj voljenoj zemlji, vec godisnji provodi putujuci po europi, istoj toj po kojoj pljuje. Tipicna hdzova licemjerka na kvadrat

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:59
    • Avatar freundin

      freundin: a ti branis drzavu koju ne volis, sto ti onda smeta sto udara po njoj? :D

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:33
  • Default avatar - Jimmy
    Jimmy

    Pazite vi da one ne bi dobila veći doček nego nogometaši prošle godine. Mislim da bi se i susjedi pridružili.

    Nedjelja, 18.08.2019. u 23:23
  • Avatar freundin
    freundin

    Kakva je samo Fransuska, pola stanovnika te drzave su iz njihovih kolonija iz Afrike, krasna im je drzava sada :D

    10 Nedjelja, 18.08.2019. u 23:20
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Za to si si sami kriv, tj njihova kolonijalna prošlost. Nakon dekolonizacije, ljudi iz tih država su došli raditi poslove koje francuzi nisu htjeli raditi. Dok su ih iskorištavali u kolonijama bili su im dobri. E jbg, sad je situacija ...prikaži još! izmakla kontroli. Slična stvar kao i sa crncima u usa

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:45
    • Avatar freundin

      freundin: u biti to su i zasluzili, uopce mi ih nije zao....nije mi zao cijelu Europu sto sad dolaze migranti, vodili su losu politiku po svijetu, sve su izrabljivali i sad to dolazi na naplatu

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:52
    • Avatar freundin

      freundin: jedino sto fasujemo i mi koji nemamo veze s time jer dolaze i kod nas i sad bi zapad najradije da svi migranti dodju u drzave kao Hrvatska , e pa morgen

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 23:53
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Freundin: eh tek je to bolesno tj namece ti zapad da primas ovakve. To se ne smije dopustiti da ti zapad ili bilo tko govori sto ce tebi uci u drzavu.a kasnije problemi kao i u zemljama Europe.bolesno sto rade.fuj.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:01
    • Avatar freundin

      freundin: jedino je sreca sto im se kod nas ne isplati ostati jer i mi jedva prezivljavamo ovdje a ne da bi neki dosljaci dobro zivjeli

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:11
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Freundin: istina,jedino je to sreca.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 00:15
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Freundin, Hrvatsku treba zastititi od navale Francuza koji zele imigrirati u Hrvatsku! Zaista, kakva im je to drzava? Imaju razvijeno gospodarstvo i malu emigraciju. Nisam primijetio navalu Francuza koji zele emigrirati u Hrvatsku. Mislim da je puno vise Hrvata iz ...prikaži još! nase bijele Hrvatske koji imigriraju u Francusku. Smijesno mi je kada Hrvat kaze "pa pogledajte im samo drzavu!". Prvo pometi pred svojim vratima.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:00
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Freundin, s takvim stavovima ti si idealna za hrvatsku diplomaciju! Savjetujem ti da s javis na prvi natjecaj kojeg MVEP raspise da diplomate.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 07:01
    • Avatar freundin

      freundin: Francuska nekad bila jaka gospodarska sila, sad ju je EU nija unistila, stanovnici imaju slab standard, malo si falila, pogotovo s glupostima da ja mislim da ce francuzi migrirati u Hrvatsku

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 12:39
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Freundin, temeljis li te tvrdnje o Francuskoj na nekakvim realnim podacima? Koliko vidim na Wikipediji, francusko gospodarsko raste, tako da mi nije jasno o cemu ti to.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 13:48
  • Avatar najindustrijalizovanija
    najindustrijalizovanija

    Nitko u Hrvatskoj ne radi na poziciji koju bi trebao raditi nego su ljudi ili uhljebljeni ili podobni pa nam se zbog toga događa ovo što se događa.

    6 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:03
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Što nam se to dogodilo?

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 22:44
    • Avatar najindustrijalizovanija

      najindustrijalizovanija: Korupcija , pljačke u denacionalizaciji i privatizaciji te nesposobno pravosuđe. Veličanje ustaških pozdrava i sada državna službenica koja bi Evropu namenjenu samo za bijelu rasu

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 01:07
    • Default avatar - barba1

      barba1: Najindustrij....., malo toga ti razumiješ gledajući iz njene perspektive, od mjesta boravka pa nadalje. Da je malo pretjerala, je ali nije ni lagala.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 06:41
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Znanstvenik, dogodila nam se sramota koju nam je nanijela jedna nesposobna diplomatkinja koja je, uzgred budi receno, nekoliko puta napredovala u MVEP. Tko su joj sefovi i kako je napredovala? U diplomaciju je dosla za vrijeme Sanaderove vlade, dok je ...prikaži još! e na celu MVEP bio Zuzul. Radi se o povelikom skandalu.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 06:50
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Arrimer,rekao bih da se radi o skandalu ali ne zato jer je ona to rekla nego zato jer se povezuje privatni život i privatna sloboda sa radom sa ciljem cenzure. A sve ovo je izazvalo halabuku samo zbog medija koji ...prikaži još! ji se licemjerno bave uništavanjem tuđih života za lovu a kada su oni meta onda plaću ovo ono....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:16
    • Default avatar - barba1

      barba1: Novinarske h.jene vape sa skandalima pa i onih stvorenim od njih samih.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:29
  • Default avatar - Ivanka Tomljanovic
    Ivanka Tomljanovic

    koliko dugo ce milostiva primati naknadu kao nezaposlena?

    1 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:57
  • Avatar Znanstvenik1
    Znanstvenik1

    I eto polako odlazi sloboda govora a mnogi odobravaju.... Možda vi to nećete iskusiti,ali hoće vaše buduće generacije,sramota. Baš se pitam tko će uspijeti uništiti medije pošto je očito da su zavladali svijetom,a kada ih netko odje... onda plaču u ...prikaži još! u u člancima da im krše prava novinarstva i sl.

    3 Nedjelja, 18.08.2019. u 22:18
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Znanstvenik, nesto si pobrkao. Sloboda govora znaci da te pravosudje nece goniti zbog neceg sto kazes. Sloboda govora znaci da nema vise verbalnog delikta. Sloboda govora ne znaci da tvoj poslodavac ne smije prosudjivati ono sto kazes u javnosti i ...prikaži još! na osnovu toga donositi odluke o tvom daljnjem zaposljavanju. Diplomacija ima svoja pravila i diplomati se moraju ponasati...diplomatski. To, medju ostalim, znaci da ne smiju lupetati sto im padne na pamet. Dobro da nije ponudila Merkelici "konacno rjesenje islamskog pitanja".

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 06:56
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Ako je tako onda nemaš slobode govora. Novinari su uspjeli politizirati sve. Recimo kakve veze ima što ja pišem tamo negdje sa mojim radom. Što ako podržavam obranu granica od migranata tamo neki poslodavac me neće zaposliti jer zbog toga ...prikaži još! g toga nisam sposoban karikiram voziti palete.... Idemo pre.a jednoumlju i nikome to nije problem.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 09:33
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Znanstvenik1: besmislica. Ako netko poveze zaposlenika sa poslodavcem , poslodavac ce pretrpjeti stetu. Konkurencija moze organizirati bojkot i time jako smanjiti zaradu. Poznato je, recimo, da je Adidas sudjelovao u pozivima na bojkot Nikea, doduse iz drugih razloga, iako je ...prikaži još! i sam radio isto sto i Nike. Drugo, takve se stvari dogadjaju samo javnim osobama, sto je kategorija u koju svakako spadaju visokopozicionirani drzavni sluzbenici. Nitko se nece previse uzbudjivati zbog nekog tko "prenosi palete". Trece, Madzarevicka je takve stvari pisala i pod svojim imenom. Provjeri na portalu "Politikaplus". Tvoja sloboda je pravo da cinis sve ono sto ne steti pravima vo braniti od mogdrugih (J.S. Mill). Onog trenutka kada netko drugi bude ostecen tvojim djelovanjem, ima se prauce stete. Da opet citiram J.S. Milla, tvoje pravo da ispruzis ruku prestaje tamo gdje pocinje moj nos. Sloboda govora je sloboda od pravosudnog progona zbog "verbalnog delikta". Samo to i nista vise. Sloboda govora ne ukljucuje pravo nanosenja stete drugima svojim govorom.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 14:35
  • Avatar SveJeUzalud
    SveJeUzalud

    ....maša vanjska politika je fekalogutantna.....šta Plenković nekoliko komada ne stavi sebi u krevet....kad su mu krasni....svakog gosta tri dana dosta....

    Nedjelja, 18.08.2019. u 23:06
  • Default avatar - Čarli1976
    Čarli1976

    Diplomati su u inozemstvu ogledalo države iz koje dolaze, pa ovo naše ogledalo je nešto najružnije ni najprljavije što može biti, i to je jedan od razloga što smo na zadnjem mjestu EU, čak Bugari i Rumunji su ispred nas.

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 06:58
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message