Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Marin Kamenički se utrkivao? Kamere snimile crveni auto...

Policija je s obližnjih zgrada preuzela snimke nadzornih kamera. Na njima se, navodno, vidi kako se Mercedes kojim upravlja Kamenički između drugih vozila de facto utrkuje s nepoznatim autom

Komentari 222 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Branimir Kovačić
    Branimir Kovačić

    Naravno da je bio crveni auto. Vw polo ili vw golf 7 i to gti. I izmedju autiju su vozili ko manijaci. Ja sam ih vidio ispred svoje kuce 200 metara od mjesta nesrece. Ima od crnomerca do vrapca na ...prikaži još! 3 mjesta kamere koje su ih snimile samo se zataskava od strane policije. Do kad ce se istina skrivati??? Tko je primio lovu iz policije da to prikrije sa forama da su slike.mutne? Onds neka iskljuce sve kamere i maknu jer ako daju mutnu sliku nikakve koristi od njih.

    25 Petak, 31.08.2018. u 08:31
    • Avatar CrniNindža

      CrniNindža: Reci to murji

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:37
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Policija ili Grad treba imati svoje kamere, a ne da se koriste tuđina, loše kvalitete. Imaju ih , i to vrlo kvalitetne, gdje redovito na osnovu snimku naplaćuju globe. Obično za zaustavljanje na određenim mjestima.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:43
    • Avatar sarkastik76

      sarkastik76: ko si ti neki djelitelj pravde? šta se ti mišaš u stvari za koje nisi 100% siguran. ne znaš točni tip auta. možda je taj crveni vozija brzo, a ovaj se pokuša sa njim utrkivat, možda se ni ne znaju!? ...prikaži još! šta ima taj crveni sa nesrićom? miljon ljudi prekoračuje brzinu i to za više od 50%. sam je kriv, niko ga nije tira da juri

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:59
    • Avatar jumanjii

      jumanjii: Sarkastik76,nije točno kaj veliš. Ako su se utrkavali(što nije dozvoljeno)a tip veli da su se očigledno utrkavali onda je i vozač "crvenog vozila" djelomično kriv i treba ga sankcionirati.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:46
    • Default avatar - hordak

      hordak: sad će nać fantomski auto i sve svalit na njega, jer je Kamenički iz ugledne HDZ-ovske obitelji i Todorićev susjed. A kao takav ne smije naravno u zatvor, nije u redu.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:04
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Ne traži se krivnja crvenog auta, nego, ako je stvarno bila utrka, povećava se krivnja mercedesovog vozača.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:06
    • Avatar Luciferrr

      Luciferrr: Sad su im loše kamere a kad su mene snimili sa 81 kmh onda su bile dobre...

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:39
    • Avatar scarfacce

      scarfacce: Mene su slovenci slikali na autoputu 153 slika cista ko dan,,

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:55
    • Avatar Antares777

      Antares777: ajde ti Branimire lijepo policiji reci to što ovdje govoriš.... napiši izjavu da si vidio kako su se utrkivali i koji je auto bio u pitanju.......

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:26
    • Avatar MaliDino

      MaliDino: Vidite koliko su brzo vozili kad ih ni kamera nije uspjela snimiti

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:33
    • Default avatar - Druga Violina

      Druga Violina: Mene su snimili i kaznili za prebrzu vožnju.Dobio sam kaznu gdje je pisalo dana .tog u vremenu tom i tom vozili ste relacijom tom i tom prekoračili ste brzinu ,kazna vam je tolika i 2 kaz.boda ak ne vjerujete idite ...prikaži još! te u p.p i provjerite .Ali pošto je tak sve bilo ja sam uzeo ček i na poštu i platio (da 12 km više nek je dozvoljenih -60).

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:37
    • Avatar glinac

      glinac: MaliDino, izvući će se na to da su kamere stare i nemaju tu kvalitetu slike. Ali da treba uslikati tebe ili mene, onda imamo 4K tehnologiju

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:48
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: U vrijeme današnje tehnologije izvlačiti se na loše kamere totalni je apsurd. Prije 20 godina dobio sam na kućnu adresu kovertu od MUPa sa slikom svojeg auta i vidljivom registracijom, znači , kvalitetna slika, i formularima/upitom tko je tada vozio ...prikaži još! taj auto da mu se pošalje globa zbog prebrze vožnje u naseljenom mjestu. Naseljeno mjesto, a na slici moj crveni golf a okolo se zelene kukuruzi, nigdje kuće. To je dio ceste između Zagreba i V.Gorice. Radi se o ravnoj preglednoj cesti, gdje brza vožnja nikog ne ugrožavaju. Ali u Ilici bi takve kamere smetale

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:39
    • Avatar sarkastik76

      sarkastik76: neka stave kamere i u javne kondute, ma stavite ih i u vlastitom stanu. osobne slobode i prava na privatnost su davno prestali važit

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:42
    • Avatar Red_army

      Red_army: Slažem se da su kamere to trebale snimiti. Međutim ako je to neki šrot od kamera koji snima u cca 30 - 60 fps-ova onda ne treba se niti ćuditi ako netko tko proleti sa velikom brzinom na slici ispadne ...prikaži još! mutan. Prave kamere bi trebale imate najmanje FHD rezoluciju i snimati u 240 FPS ova sa odličnim autofokusom. Pitanje je dali ove to imaju.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:56
    • Avatar Red_army

      Red_army: @sarkastik76 jesi prefarbao auto da te ne nađu?

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:58
    • Default avatar - finfinccc

      finfinccc: to se zna od prvog dana osim policije,a kad treba naplatiti kaznu zg parking i policija u roku odmah ti je pošalju,ali ovdje se radi o simpatizeru jedne stranke i sve sae ćini da se umanji krivica i nebi me ...prikaži još! iznenadilo da bude oslobođen kao primorac,žužić,horvatinčić i ostale ubojice iz podobnih obitelji

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:59
    • Default avatar - ludaofca

      ludaofca: Isto kak se i zataskava da je cura bila trudna.. clanak s tim se objavio pa izbrisao u roku pola sata..

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:19
    • Avatar Antares777

      Antares777: pa naravno kamere hvataju samo nas bedake koji vozimo 70 gdje piše 60....i uredno ti pošalju sliku i kaznu...... a ove što prozuje sa 150 kamera ne stigne ni slikati.... ima dovljno ovaca za šišanje, tome i služe kamere.... ne ...prikaži još! služe za ovakve koji preletaju cestom da ih nitko ne stigne zaustaviti ni kazniti..... osim kada se zabiju u nekoga....

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:48
    • Default avatar - Druga Violina

      Druga Violina: Vele da se vozio 100 haha to za moj auto nije neka brzina koji je 120 ks.a sad zamisli mečku od 510 ks.,svakom normalnom je jasno da je bilo i preko 150 km....

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 14:51
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Ne piše da je vozio 100, nego 100 minimalno.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 14:59
    • Avatar Hrvat1979

      Hrvat1979: Nije problem bit svjedok u normalnim uvjetima i drzavi,kakva drzava jos bi ispalo da je svjedok na skejtu omeo ostale i zato je doslo do tog,ne isplati se bit svjedok

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 19:12
    • Avatar Antares777

      Antares777: Minimalno je on vozio 150..... sa 100 ne bi izgubio kontrolu....

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 16:40
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: To vam je već prapovijest. Za par dana ide u zastaru.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 18:03
    • Avatar Antares777

      Antares777: i on kući na domaću hranu

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 18:18
  • Default avatar - goransinković
    goransinković

    Nije bio nepoznate marke nego....Golf 7 Gti Crveni....oba su me prošli sa preko 150km....300 metara od nesreče.

    16 Petak, 31.08.2018. u 08:55
    • Avatar sonja2

      sonja2: Nazvat policiju i to im priopćit. Mozda se sjetite i jos nekih detalja...

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:04
    • Default avatar - vitez_Rafael

      vitez_Rafael: Javi se kao svjedok a ne da tu klepetas po internetu. Lazni moralista.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:24
    • Avatar Iskrena mala

      Iskrena mala: vitez_Rafael a od kud znate da goransinković to već nije napravio?? Zar mislite ako kaže policiji da ne smije tu napisati ili obrnuto?

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:29
    • Avatar lilyan

      lilyan: gorane dobro si prošao na sreću

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:31
    • Avatar glinac

      glinac: Golf7 gti nekih 300 konja i mečla od 500 konja. Ovaj u golfu ili je iskompleksiran ili je budala. Prije ovo drugo

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:40
    • Avatar user_31927

      user_31927: Ako si G.S. iz Zapresica onda se nemas kaj javljati jer se vozis ko manijak tu kraj skola i vrtica.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:46
    • Default avatar - hordak

      hordak: sad će nać nepostojeći auto i sve svalit na njega, jer je Kamenički iz ugledne HDZ-ovske obitelji i Todoričev susjed. A kao takav ne smije naravno u zatvor, nije u redu.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:03
    • Default avatar - vitez_Rafael

      vitez_Rafael: Je je ma zicer i bio na dorhu i dao izjavu i potpisao da ne komentira postupak pa se odlucio tu javno objavit. A i ti svakoj beni vjerujes.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:04
    • Avatar Prčvarnica

      Prčvarnica: bit svijedok za neki slučaj gdje ljudi imaju sve žive i mrtve veze, pa da onda dižu meni tužbu što sam dao svoje svijedočenje protiv njega.. nejde to tak gdje bogati mogu pravdu platit.. i da sam vidio šta je ...prikaži još! bilo, naravno da nebi davao iskaz, kad bi me ovi iz hdz strpali unutra za lažno svijedočenje. jel sad jasno zašto je gadno bit svijedok u ovoj državi gdje pravda ne izlazi na svijetlo.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:34
    • Default avatar - vitez_Rafael

      vitez_Rafael: Istina. Onda nek ne kvoca po internetu ako ne moze skupit muda.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:47
    • Avatar Antares777

      Antares777: i ti gorane isto skupa s brankom u policiju pa svjedočite što ste vidjeli ... kako se utrkuju i koji su auti bili u pitanju ....

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:26
    • Avatar glinac

      glinac: Gle golfaša što dislajkaju komentar. Hahaahahaha to isto kao i ona budala sa jugićem u zaprešiću što se htio trkati samnom. Ja M5 vozim a on jugića, možda sa Lancijinim motorom. Epilog: debil se zabio u Hyundai ix35 zamalo ubio čovjeka

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:45
    • Avatar Antares777

      Antares777: znači glinac i ti se utrkuješ....

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:44
    • Avatar glinac

      glinac: Nekad prije, vozio sam brdo i street race. Više ne vozim otkako imam klinca. A ako mi se vozi, odem na stazu, spalim dva seta guma i mir.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 10:29
    • Avatar Antares777

      Antares777: da , to ti je za dušu..... no ne moramo se utrkivati da bi glavu izgubili na cesti..... kao što vidiš možemo mi pametno voziti i biti spretni..... ali kad naiđe ovakav manijak uzalud nam sve..... trenutak je dovoljan

      Odgovori Ponedjeljak, 03.09.2018. u 16:53
    • Avatar glinac

      glinac: antares, da, slažem se, je za dušu je, ali tamo gdje ne mogu ni slučajno ubiti nekoga.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 09:45
  • Avatar muldihaldi
    muldihaldi

    jadan dečec na tabletama,mislim da bi trebal tužit obitelji poginulih za nanesene duševne boli

    3 Petak, 31.08.2018. u 08:34
  • Default avatar - Frančeska
    Frančeska

    i jesi li pobijedio? je li se isplatilo?

    9 Petak, 31.08.2018. u 08:22
  • Default avatar - raul-gonzales
    raul-gonzales

    Idiot i on i roditelji

    2 Petak, 31.08.2018. u 08:22
  • Default avatar - stari mudrac
    stari mudrac

    imate nadzorne kamere na raskrižju ilice i zagrebačke ceste, i nije im to prvi puta!

    2 Petak, 31.08.2018. u 08:30
    • Avatar Honda orao

      Honda orao: Ima par semafora od tamo do mjesta nsreće, ali fascinantno je kako Ravnateljstvo policije nema nadzorne kamere (koje je par stotina metara od mjesta nesreće) bego policija kupi privat snimke :)

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:06
    • Default avatar - stari mudrac

      stari mudrac: imaju nadzorne kod konzuma na črnomercu, tamo je prije dva mjeseca driftao gume na parkingu po noći.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:38
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    Nedugo je jedan takav osudjen u Berlinu na dozivotnu robiju zbog ilegalne utrke sa smrtnom posljedicom.

    23 Petak, 31.08.2018. u 09:06
    • Avatar lilyan

      lilyan: i svaka čast takvoj osudi

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:32
    • Avatar ahilis

      ahilis: Gdje smo mi od Berlina i D, 1000 godina, ako ne i više, ali zato imamo Hdz.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:33
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: da nas bar svabe okupiraju :-)

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:54
    • Default avatar - SicO

      SicO: crazy. Koliko puta sam već to rekal, da su krivi dobili rat '45.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:59
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: "oni"svabe bas i nisu bili inpresionirani sa ndh i nisu imali narocito dobre planove za nas. da nas bar OVI okupiraju :-)

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:50
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: crazy,a komunisti i srbi su imali puno bolje planove.Švabe su nam stvorili nacinalnu državu,a titoisti-komunisti nas napravili srpskim robljem sve do devedestih kad smo se morali goloruki braniti.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 22:08
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: onakovu kakovu je"stvorio"hitler bolje da smo preskocili. mozda nebismo imali (onu)"drzavu"ali bismo barem sacuvali kao narod obraz

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 12:38
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: Tebi nije dobra nikakva Hrvatska.Za tebe su najbolji velikosrpski poturice.One četiri godine bi jako lako preskočili,ali velikosrpsskih 70 je maloteže.

      Odgovori Nedjelja, 02.09.2018. u 14:59
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: za"onu"su mi se borili otac i djed za"ovu"sam i sam natukao preko 2000 dana borbenog sektora ostavivsi pri tome ponesto tjelesnih dijelova sirom ljepe nase tak da mi ne pricas gluposti. kao sto oni nisu sanjali bas pavelicev san tak ...prikaži još! i ja nisam sanjal bas ovakav kakv ste nam vi"prvovjerni"hadezejci podarili. vise samostalnosti ostavil nam je broz nego vi danas. u njegovoj tvorevini hrvatska je ipak bila"faktor", vi ste nas pretvorilili u kak nam ono tepaju"muljevito dno europe"iz kojeg idemo u Brisel i po misljenje o izgradnji javnog wc-a, nekak mi zleda da sam popusil jednako kak i moji tada

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 00:49
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Crazy,ti ne da si popusil,ti pusis i dalje brozu copavom.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 02:49
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: pa normalno. zato vi iz minken bojne nigdar ne"popusite"jer se to po podrumima nemre al zato kad frka prejde nema veksih junakov od vas :-)

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 06:51
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Crazy,da ti nije bilo dijaspore ti nebi imal ni pusku,sa prackom se ne bori,ajde pusi dalje.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 07:00
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: Crazy,Pa reci ti meni zašto ti se čača i djed borili.Crazy kad kažeš da si iti obukao uniformu,pa zar si se ti borio protiv ideja i djela svog čače , a protiv jna koju su oni stvorili , ili skupa ...prikaži još! skupa sa jna i četnicima,kao tvoj djed i otac protiv Hrvatske vojske i na kojoj ste strani bili i jedni idrugi Mislimda ste od svih vaših pokoljenja bili protiv Hrvatske države i njene samostalnosti.Nema vam više veeelike srbije.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 07:49
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: moju pusku (a i"puske" vecine mojih suboraca) je"donirala"jugoslavenska"narodna"(ne bas dragovoljno)zato druze ne ne laprdaj. dijaspora je uglavnom"pomagala"zasluzne drugove (uglavnom iz hdz-a)da od golja postanu biznismeni. da smo se sveli iskljucivo na oruzje kaj ste nam vi kupili i mi bi ...prikaži još! denes bili dijaspora. zato drug Boris prosim natrag v pinicu pa nastavite gdi ste stali o tom kak ste vi oslobodilil Hrvatsku na minkenskoj bojisnici. pozz iz Domovine

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 07:56
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: crazy,iz koje Domovine ti piskaras? Iz Hrvatske sigurno NE.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 08:03
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Ah,da zaboravil sam,tvoj drug sigurno nisam niti cu biti,ne vrijedjaj me.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 08:05
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: crazy,da tebi je i tvojim sao krajišnicima donirala oružje jna,kad je oduzela od TO Hrvatske i dala vama.Račan kukavica i velikosrpski sluga nastavio je izdaju kao što su i prije njega radili komunisti u Hrvatskoj.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 14:30
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: dececi dragi, dok smo mi branili Domovinuz vi ste bili daleko, jakooo daleko. gospon Boris vas drug svakak nesem kak ni vasih drugova, sam velim da vi spadate med"drugove"kak i si takvi"junaki". zato deco ajd spat dok odrasli pripovedaju jer ...prikaži još! vidim da nit znate o cemu pripovedam biti takvega nekaj morete razmeti z obzirom da to prelazi granicu minhenskih pivnica v kojima se vi"borite" :-)

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 17:52
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: crazy,ako se mi javljamo iz minhrnske pivnce,ti se sigurno javljaš sa šabačkog vašara,pijuckaš čaćansku brlju sa šajkačom na glavi i šiljkasnima na nogama.

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 19:23
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: deco rekelse ajd spat jer ako gresim pa vi niste deca i morti ste bili dost stari da skup z nami zemete puske v ruke '91 a neste to napravili bum rekel nekaj kaj bu (opravdano) poteknulo admina da mi ...prikaži još! zasvasa crlenog. u stvari morti ja samo ne cenim dovoljno se one hekte pive kaj ste tam daleko pocugali (i zpisali) za hrvatsku slobodu. morti nemam razumevanja za one teske"rane"kaj ste dobili gda ste v minkenskoj pivnici potaknuti necijim krikom"jurisss" skocili na noge al ste posle 10-te runde zabili da ste na visokem barskom stolcu kaj je rezulteralo lomom junacke desnice i sa 4 sava na celu. sreca kaj vam je pri ruki bil rodjo Jozo koj je i vas hitil v kontigent onih kojima je sredil da im se minkenske"rane"prikazu kak ranjavanje pri istovaru streljiva v Sunji. moral bum podelati na tom da taj vas trud i te"rane"pocmem vise ceniti (iak ne verujem da bum uspel v tem) :-)

      Odgovori Srijeda, 05.09.2018. u 14:15
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: Ma ti ovdje opisa tvog djeda i oca kad su sa Simom Dubajićem po Sloveniji ubijali Hrvate,žene,djecu i odrasle.Sa oružjem ibez oružja. Po kratkom postupku i u ime naroda.Simo se sam hvalio ,ima videozapis gdje sjedi u birtiji,aovi ga pitaju ...prikaži još! itaju šta če raditi saovima,aon veli ubijaj gamad.I tako veli dvjesto po dvjesto u grupama i nakoncušto jaznamkoliko.Vidim da si poćeo i znaš dobro "zagorski" bilo bi ti pametnije da pitaš oca i djeda gdje su jame onih koje su poubijali one iz križnog puta.Doći če ti to sve na naplatu i na savjest,pa kad tad. Ja se nisam nigdje hvalio da sam bio branitelj i,baš kao što to ti stalno nabijaš za sebe.Da vjerovatno su zagorci s tobom na čelu zgrebali do MInhena i Beča92 . jer su im tamo bile sigurna skoloništa kad je počela mobilizacija i u zagorju.Ja sam na moju nesreću bliže Beograda nego Zagreba,pa sam prve kolone tenkova koje su ulazile uHrvatsku dočekivao sa ostalima kako smo znali i umjeli, goloruki.Beograd 100 km Zagreb 300.km.Bliže je tebi Beč nego meni Zagreb.Nisi ti vidio ni osjetio srpske granate,aviona niti rakete.

      Odgovori Srijeda, 05.09.2018. u 14:36
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: znam gospon ADZda ste mladi al nesem znal da ste tak mladi da neznate citati ili morti alkoholna isparenja izazivaju halucinacije ili ste zabili na ciji komentar odgovarete. kazete da je vas NESRECA natjerala u boj za domovinu, mene je ...prikaži još! eto potakla zelja za hrvatskom samostalnoscu. meni nekak zgleda da su prije vasi punili jame z obzirom da su se moji z njih izvlacili a i gospon Simo vam je kak velite sused pa kud ce covek neg za susedom. citam da vam to lose deluje na savest ali kaj ce te racun se na kraju navek mora platiti. zelim vam brz oporavek do neke druge teme :-)

      Odgovori Srijeda, 05.09.2018. u 14:49
    • Avatar ADZ-e jutel

      ADZ-e jutel: Simo je biosamo sluge "največeg" zagorca tita,a ni francek nije nije bio ništa bolji,kaao ivečinazagoraca kad su mlatili hrvate ladše nego muhe.Kod mene je nesreća štosam živio idanas živim,kažem 100. km.od Beograda,a vaša je sreća što su za vas ginuli ...prikaži još! s ginuli drugi,pa nisu srbi mogi ni doći do vas.Znaći izdao si oca i djeda koji su se borili za jugoslaviju,veliku srbiju i komunizam,a ti kako veliš za hrvatskom samostalnošču.Da su ti se otac idjed borili za Hrvatsku samostalnost,vidiš ne bi morao ti,ne bi poginulo dvadeset tisuća,ne bi bila popaljena sela i gradovi od onih za koje su ti se borili otac i djed.

      Odgovori Srijeda, 05.09.2018. u 15:06
  • Avatar Mergi
    Mergi

    Samo za primjer. Provođenje zakona. Roditelj koji mu je kupio auto u zatvor jer po zakonu dečko od 20 godina nesmije vozit auto te snage. Javni bilježnik koji je ovjerio papire od njegovog vlasništva na isto vozilo isto tako treba ...prikaži još! odgovarat. Osiguravajuća kuća koja je registrirala i osigurala vozilo na osobu koja to isto vozilo po zakonu nebi smjelo vozit isto tako treba odgovarat. Ministre pravosuđa? Ministre prometa? Policija? Što je gospodo, zašto nitko ne radi svoj posao? Gospodine premijeru zašto ne smijenite ministre koji ne rade svoj posao i ne provode zakon?

    14 Petak, 31.08.2018. u 08:29
    • Default avatar - j.m.2018

      j.m.2018: Eh Mergi... mozemo mi tu cupat zivce i nabrajati tko sto i kako. Cinjenica je da nitko nece poduzeti apsolutno nista. Za dan dva vise nitko nece ni spominjati a krivci po starom dobrom obicaju i dalje uzivaju i uzivat ce...

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:32
    • Default avatar - bljak

      bljak: taj zakon o snazi auta je ukinut ima 3 godine

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:35
    • Avatar klle@

      klle@: Taj zakon ti ne vrijedi od svibnja 2015.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:36
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Javni bilježnik ovjerava samo potpise i ograđuje se od istinitosti sadržaja ovjerenih dokumenta, niti ih provjerava.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:38
    • Avatar muldihaldi

      muldihaldi: dobra ti je ova sa gospodine,moral bi ih sve smjeniti u tome ti je kvaka.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:39
    • Default avatar - About

      About: Javni bilježnik nema doticaja sa kupoprodajom ako je auto kupljen nov, a sudeći po njegovom status, vrlo vjerovatno je.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:52
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Ja mislim da ni ministar ne sudjeluje u kupoprodaji auta.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:55
    • Default avatar - juzer

      juzer: rade oni svoj posao kad ne treba...... ja sam bio na registraciji auta i poslali me doma zato kaj mi je osobna istjekla. kaj njih briga za moju osobnu, kakve veze ima tko je došao na šalter uplatit lovu za ...prikaži još! registraciju, takve gluposti provjeravaju a ovo kaj je puno bitnije i logicnije ne. apsurdistan

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:17
    • Default avatar - Klinac_1

      Klinac_1: Pa u tom starom zakonu nije smjeo voziti ali ne i posjedovati takav automobil

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:25
    • Default avatar - cenzuriranipapaja

      cenzuriranipapaja: Za divljanje po cesti je kriv vozač i isključivo vozač! Niti vozilo, niti roditelji, niti bilježnici. Možemo mi raspravljati o tome jesu li ga roditelji odgojili, jesu li napravili promašaj što mu kupuju ovakav auto, ali svaka punoljetna osoba odgovara ...prikaži još! za svoje postupke! Policija i sudstvo ne rade svoj posao jer višestruke recidiviste divljake ne miču s ceste! Isto tako nemojte misliti da ovakva vozila i državi nisu u interesu! Za ovako snažno vozilo luksuzno, davanja iznose skoro koliko i samo vozilo. Jer da je državi u interesu, ograničenje na autocestama, znači najveća brzina koju vozila smiju postizati je 130 km/h, po zakonu blokadu u vozila tako da ne mogu ići brže, ali koji bi onda bio interes ljudi da kupuju i hvale se pilama koje idu 250 km/h, autoindustrija, sve ostalo. To se pravda slobodama ljudi, ali posrijedi je jedino i samo financijski interes!

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:31
    • Avatar irinn

      irinn: Promašio si šefa i stanicu, kao prvo taj zakon ne postoji više, znači možeš prozivati naše vladajuće a prvenstveno roditelje jer su mu oni to sve priuštili i dozvolili.Javni bilježnik?? osiguravajuća kuća, kakve oni veze imaju s time ili misliš ...prikaži još! da bi se trebali miješati u imovinsko stanje svojih klijenata? Uostalom možeš auto registrirati na svoju babu koja nema vozačku, to ne znači da će ona i voziti..

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:33
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Ovo s babom je sasvim u redu, još samo ako ima invalidski naljepnicu. Sjećam se slučaja od prije nekoliko godina. Na čuvenom rotoru Remetinec pronađen je noću, auto sportski Porsche , zabijen u ogradu, a šofera nigdje. Kad su konačno ...prikaži još! pronašli vlasnika/cu, bila je to baba od 90 godina. A tko je vozio, ne zna se.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:15
    • Default avatar - milemile123

      milemile123: Oprosti,kolko znam ministri rade svoj posao,da tek vidis ovoga iz financija i porezne.samo u malom podrucju blizu splita napisali kazne 3 obrta i malim poduzećima 100 000 kn... Poznam ih sve osobno i sa jednim inspektoratom bio na kavi zajedno ...prikaži još! sa šefom. Kaže on njemu moram ti nesto pisat,a on kaže piši sta god hoces samo daj neku kaznu da mi ostane da ne propadnem skroz. Pa jel bitno da medicina i sigurnost u prometu valjaju? Bitno je da funkcionira naplata i punjenje drzavnog proracuna,da vidis kako funcionira porezna,prijo nema ti u njih rupa u zakonu,odnosno ima ali uvijek u korist kaznjavanja.... I btw kaznili su otprilike 100-500 takvih samo uze podrucje splita u mjesec dana.... pomnozi to sa min 20 -30 k kn Cistih 2-4 mil kn u dzep ,pa ti prijo radi placaj 25 % poreza pa doprinose pa ovo pa ono,pa ovakve kazne I na kraju godine u najboljem slucaju porez ispadne 70% pa se ti misli.... Nego skroz sam iz price ispao....ako ovom sinceku tata ponudi par mil kn nece taj u zatvor mozda zakonski hoce ali bit ce zatvoren u nekom hotelu sa 5 zvjezdica sa bazenom i svom slobodom ovog svijeta osim izlazaka nekih par mjeseci....i ja mislim da je taj momak najmanje kriv a najvise roditelji i drzava sto je ovo dopustila-s druge strane da je imao iti malo pameti bez obzira na roditelje nebi se desilo ovo...

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:39
    • Default avatar - Mirna Borović

      Mirna Borović: **** Admin**** Poštovani, molimo vas da isključite CAPS LOCK kao i svi ostali komentatori na portalu. Lp

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 17:38
  • Default avatar - j.m.2018
    j.m.2018

    Tocno! A niste vjerovali kad je njegova mama rekla da nije kriv.... vidite da je on jadan neduzan? Nije on htio ici tako brzo to je sve slucajno. Hah...

    2 Petak, 31.08.2018. u 08:23
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Tak bu i na sudu rekal nisam htjel šmrc nebum više malo bu plakal dobil pokoju packu i uskoro bu on na cesti

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:06
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: je, pa moramo cuvati fine decke z finih obitelji, oni su nasa buducnost

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:56
  • Avatar sonja2
    sonja2

    Ima i bijela kamera ispred MUP-a na Ilici. E sad dal je stavljena tek toliko ili stvarno radi ko će ga znat. Vjerujem da je i ona snimila divljaštvo. Gospodo policajci i kriminalisti sve se može kad se hoće... S ...prikaži još! tim da se ne umanjuje njegova krivnja, bahatost i objest. Bio je jako svjestan šta, kako i zašto.

    Petak, 31.08.2018. u 08:59
  • Default avatar - stari mudrac
    stari mudrac

    . "No, kako THC u krvi ostaje duže vrijeme, ne može se precizno znati kada je Kamenički, AKO I JEST, konzumirao marihuanu." --- što to znači "ako i jest"? kaj mu je netko u bolnici našprical tuđega urina u mjehur? ...prikaži još! ? dajte se pustite gatanja, bil je pripit i napušen, ali kad je počel piti, pušiti i voziti bil je trijezen i znal je kaj dela!

    Petak, 31.08.2018. u 08:40
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    Vrlo jednostavno,nek Policija provjeri krug prijatelja Kamenickog i vrlo brzo ce doci do vlasnika crvenog auta. Taj vam moze vise objasniti,ili potrazite ga putem medija i svjedoka, zatrazite pomoc ocevidaca,gradjana.

    1 Petak, 31.08.2018. u 09:02
    • Avatar TomDaSuburbanCat

      TomDaSuburbanCat: na instagramu se hvalio svojom ubojitom jurilicom i pokazivao slike gdje prži gume,a ima dosta lajkera na slike, sigurno je jedan od lajkera vlasnik misterioznog crvenog auta,samo treba gledati slike

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:41
  • Avatar Mercedes s klasa
    Mercedes s klasa

    10 godina njemu zatvora i 10 godina roditeljima koji su mu dopustili i kupili takav auto

    5 Petak, 31.08.2018. u 08:38
    • Avatar kormilar

      kormilar: Kud ćeš ljepšeg poklona od roditelja svome mezimcu za 18. rođendan od Mercedesa koji košta kao jedan manji stan i s kojim može odmah ići na trke i biti prvi kao što je uostalom i napravio! Ovo je roditeljima samoreklama, ...prikaži još! jer pokazuju svoj materijalni položaj u društvu!

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:49
    • Avatar Mercedes s klasa

      Mercedes s klasa: Roditelji su pametni kao ava karabatić

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:01
    • Avatar lilyan

      lilyan: roditeljima duplo,jer su oni ovo od njega napravili

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:32
    • Avatar jumanjii

      jumanjii: Roditelji nisu krivi što im sin čini . On je punoljetni mladić koji je za svoje činjenje sam odgovoran.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:50
    • Avatar lilyan

      lilyan: tako bi trebalo biti da su odgojili čovjeka, ali su oni odgojili osobu kojoj je sve dopušteno u životu, koja misli zbog takvog načina odgoja da je bogomdana i da je cijeli svijet tu zbog nje a to je majka ...prikaži još! i dokazala svojim ponašanjem i odobravanjem-pustite dijete ono nije krivo.Šta je sa drugim žrtvama koje je to "dijete" ubilo-one su valjda bile krive?

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:15
  • Default avatar - bratić_komentator
    bratić_komentator

    A to crveno auto vozila je sinkopa.

    Petak, 31.08.2018. u 08:39
  • Avatar trumpet
    trumpet

    Hrvatsko pravosuđe = institucija u koju se ide na tečaj usavršavanja kriminala.

    Petak, 31.08.2018. u 08:39
  • Avatar Lorainne
    Lorainne

    Bitno da je njemu zao i toliko lose za glumatanje da izbjegne svoju kaznu... Ali nije mu bilo lose kad je divljao te se mozda utrkivao cestama i izigravao frajera, onda je uzivao u svojoj ulozi...

    Petak, 31.08.2018. u 08:51
  • Avatar ajetodoo
    ajetodoo

    Jaka policija koja nema nijednu SVOJU kameru u cijeloj dugačkoj ulici Ilici, nego mora skidati , obično problematične/nekvalitetne snimke nadzornih kamera sa sljastičarni i kladionica. Komunalno redarstvo/Miki isto postavio kamere tamo gdje se zbog prekršaja može na osnovu snimke automatski ...prikaži još! naplatiti kazna. Radi se o zaustavljanju/parkiranju, gdje auti ne smetaju i ne ugrožavaju promet, ali su dobar izvor gradske kase. Osobno, pred glavnim kolodvorom popeo sam se na zabranjeno područje, jer nema 5 mjesta na dozvoljenom, i popušim globu za par minuta dok sam ukrcao kofere i putnike koje sam dočekao.

    8 Petak, 31.08.2018. u 08:30
    • Avatar Big blue🐬

      Big blue🐬: Ne znam na kakve ti kamere misliš, kada kažeš da policija nema svoju kameru?

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:45
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Mislim na kamere koje Policija postavlja u svrhu nadzora prometa. Ovdje je riječ o skidanju snimki s tuđih kamera, sa kuća, lokala, kladionica, sljastičarnica, dučančića, i sl.Inače, postoje kamere koje je postavilo Komunalno redarstvo grada Zagreba, ali one služe samo ...prikaži još! za pljačku ljudi koji negdje stanu ili parkiraju gdje se ne smije.To je , kao važnije.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 08:54
    • Avatar Big blue🐬

      Big blue🐬: Navedi mi primjer gdje policija ima postavljenu kameru za nadzor prometa. Koliko ja znam policija postavlja fiksne kamere za nadzor brzine, a koje sufinancira lokalna samouprava. Zbog toga mi nije jasna tvoja konstatacija. Kamere za brzinu i kamere za prometni ...prikaži još! tok nisu iste u tehničkom smislu. Mislim da ti vjerojatno nije poznat niti trošak kamere za brzinu. Samo HEP naplati po priključnom mjestu priključak oko 8000 kuna, a o drugim zroškovima da ti i ne govorim. Nisu to amaterske kamere koje kipiš za 500 kuna ili manje.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 09:52
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Daj ne seri! Ako ih nema, treba ih izmisliti i pistaviti, ako su skupe , treba ih platiti. I ne velim za kamere za mjerenje brzine, nego nadzorne.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:02
    • Avatar Big blue🐬

      Big blue🐬: Nisam ti ja kriv što ti ne znaš cjelokupan postupak određivanja lokacija, nabave i financiranja određenih vrsta kamera. Kada bi to znao, onda bi znao da je u tom procesu policija samo jedan segment.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:56
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Nitko te i ne krivi, a badava ti sve šta znaš kad nikakve koristi od toga. Ne znam kako funkcionira sistem , ali vidim kako funkcionira. Služe se kamerama postavljenim "kod Žiku na trafiku", umjesto da imaju svoje. Već peti ...prikaži još! put tumačimo da postoje službene kamere koje snimaju vozila koja stanu na zabranjeno mjesto, a ne ugrožavaju bitno promet. Pred Glavnim kolodvorom u Zagrebu popeo sam se na zabranjeno područje na par minuta da pokupim putnike s prtljagom, jer je parking od 5 mjesta bio pun, snimila me kamera i dobio sam sliku i globu na kućnu adresu. Koliko ima takvih kamera? Zašto nisu i na drugim lokacijama, već samo na mjestima gdje je novac siguran radi bezazlenog prekršaja?

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:18
    • Avatar Big blue🐬

      Big blue🐬: Parkiranja u gradovima reguliraju gradske službe (određuju i projektiraju parkirališna mjesta, određuju i uređuju pješačke zone, određuju vrijeme zaustavljanja vozila za dostavu, određuju tramvajska, taxi i autobusna stajališta i dr.) i sufinanciraju ili u cjelosti financiraju postavljanje kamera. Na kraju ...prikaži još! ti hoću reći da bi tvoje početno pitanje trebalo usmjeriti na Grad Zagreb jer bi bilo učinkovitije. Policija za rasvjetljavanje određenih događaja može koristiti i kamere na raznim objektima. Osim toga, nikada se ne može sve pokriti službenim kamerama, odnosno postići idealno stanje i nadzor. To ne mogu priuštiti ni mnogo bogatiji gradovi nego što je Zagreb.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 12:54
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Da , Grad Zagreb bi trebao postaviti te kamere, nisam ni mislio da bi to trebala platiti općina Stari Mikanovci, ili Bill Gates. Preko koje službe će to Grad napraviti, neću ih ja učiti(ni ti).Logično bi bilo preko policije. Ove ...prikaži još! na kolodvoru su od Komunalnog redarstva. A sad je ionako trend da razne agencije prodaju svakakve usluge, pa može i neka agencija koju plaća Grad . U svakom slučaju, jadno je da jedna od najdužih i najprometnijih ulica nije pod nadzorom već se služi amaterskim/tuđim/privatnim nadzornim kamerama kojima uopće nije svrha nadzor prometa, već objekta na kojem se nalaze.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 13:21
  • Default avatar - bubasinter
    bubasinter

    Svece to dogodine biti lani opetce se utrkivati opetce se juriti a tko ziv ko mrtav!!!

    Petak, 31.08.2018. u 08:38
  • Avatar klle@
    klle@

    Eto, pojavio se i misteriozni crveni auto koji je za sve kriv. Očekivano.

    2 Petak, 31.08.2018. u 08:27
    • Avatar triangle

      triangle: Neće on bit ničemu kriv,mali je satrao ove aute i samo on

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 10:54
    • Avatar OpetMikiTrasi

      OpetMikiTrasi: Pa....nije baš tako. Ovo sad ako se dokaže, je teži prekršaj nego da se nije utrkivao. To će mu jako smanjiti manevarski prostor u obrani, i po Kameničkog otkrivanje tog drugog auta, je loša vijest. I taj u drugome autu, ...prikaži još! ako se pronađe, a pronaći će se budući da već neki govore o golfu 7 gti, će isto biti teško kažnjen ukoliko uspiju dokazati da se radilo o dogovorenom utrkivanju.

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 18:52
  • Avatar MaliDino
    MaliDino

    Šta znači više od 100?101 ili 199? Jako dobro poznajem taj model auta i dobro znam da jako brzo dostize 200 km/h. Tako da to umanjivanje odgovornosti vam ne bi smjelo proći. Čuj vozio više od 100......hahaha

    2 Petak, 31.08.2018. u 11:03
    • Default avatar - MP

      MP: Bas to ! Cisto zataskavanje. I ako je vozio 101 nije cak niti puno pretjerao od ogranicene brzine. Vozio 50 ili 250 tako sve jedno. Ubio je ljude !

      Odgovori Petak, 31.08.2018. u 11:12
    • Default avatar - TNT1

      TNT1: to je prva naznaka kako će istraga ići i u kojem pravcu smanjiti brzinu da ispadne da je iz nehaja i samim time umanjiti krivicu da je imalo pravde u ovoj državi za ovo bi dobio minimalno 10 godina i ...prikaži još! nakon odsluženja 10 g. zabrane sjedanja za upravljač i ponovno polaganje ali mi smo kaljuža od države pa ne možemo ništa očekivati !!!! ipak je to tatin i mamin sin iz ugledne "hrvatske "familije !!!!!

      Odgovori Subota, 01.09.2018. u 07:13
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message