Obavijesti

News

Mazda CX-3: Uzbudljiva u vožnji, baš kao što i izgleda

Mazda CX-3: Uzbudljiva u vožnji, baš kao što i izgleda
3

Prije otprilike godinu dana Mazda je na tržište izbacila svoj prvi mali crossover, model CX-3

U najbrže rastućem tržišnom segmentu već vlada poprilična gužva i nije se lako istaknuti, no Mazda je svojim prvijencem očito pogodila 'u sridu', jer njeni trgovci i godinu dana nakon starta prodaje jedva hvataju korak s potražnjom. U čemu je tajna? Bez ikakve dvojbe, glavni je 'krivac' dizajn. Naglašeno agresivna interpretacija nagrađivanog Mazdinog dizajnerskog izričaja 'Kodo  – duša pokreta', s još oštrijim i izražajnijim linijama karoserije, osvaja na prvu, unatoč pomalo netipičnim proporcijama s naglašeno dugim 'nosom' i vizualno stanjenom kabinom. Zahvaljujući tome CX-3 izgleda veće nego što je uistinu, no, srećom, zbog atraktivnog izgleda praktična strana nimalo ne trpi.

Sprijeda se sjedi raskošno i opušteno neovisno o stasu, straga bez problema stane dvoje odraslih, a i prtljažnik je sa svojih 350 litara osnovnog obujma dorastao izazovima koji nadmašuju tjedni šoping. No, za kupce je možda važnije da CX-3 nudi upravo onakav doživljaj vožnje kakav je i vizualni dojam koji ostavlja – poletan, dinamičan s osjećajem pune kontrole i sigurnosti. Ne ulazeći u detalje po mnogočemu revolucionarne Mazdine Skyactiv tehnologije, spomenimo tek da je CX-3 jedan od najlakših modela u svojoj kategoriji, pa bio pogonjem benzincima sa 120, odnosno 150 KS ili pak dizelašem sa 105 KS, pršti dinamikom i pritom troši iznenađujuće malo goriva.

U najštedljivijoj inačici tvornički obećana prosječna potrošnja iznosi tek četiri litre dizelskog goriva na 100 km, pa čak i ako se se vozite uglavnom samo po gradu, s jednim ćete spremnikom moći prevaliti gotovo 1.000 kilometara. Raspon varijanti neobično je širok za ovu klasu, pa kupci mogu birati između pet razina serijske opreme, tri opcije motora bilo s ručnim ili automatskim 6-stupanjskim mjenjačem te između prednjeg ili pogona na sva četiri kotača - ukupno je dostupno čak 17 različitih varijanti u kombinaciji s devet atraktivnih boja, uključujući i Mazdinu jedinstvenu Soul crvenu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

U najraskošnijem paketu nalaze se elementi koji se u automobilima te veličine rijetko sreću, poput radarskog tempomata, head-up zaslona s osnovnim informacijama o vožnji uvijek ispred očiju, multimedijalnog sustava MZD Connect s velikim 7-inčnim na dodir osjetljivim središnjim zaslonom u boji, potpuno prilagodljivih prednjih svjetala u LED tehnici ili vrhunskog Bose ozvučenja. Po želji, dostupna je i uistinu luksuzna unutrašnjost s mekom bijelom kožom i umetcima od tamno sive brušene kože. U gradskom prometu će vozača – a posebno vozačice! – veseliti ne samo okretnost, već i obilje pomagača za sigurniju i opušteniju vožnju.

Uz uobičajene stražnje parkirne senzore, u višim paketima serijski dolazi i kamera za vožnju unazad, kao i sustav automatskog kočenja pred preprekom ili drugim vozilom ako vozač zakasni s reakcijom. Zatim, tu je sustav koji detektira vozila u stažnjim mrtvim kutevima, ali pomaže i kod isparkiravanja unazad, jer upozorava na vozila koja prilaze s boka. Već od srednje razine opreme serijski dolazi i sustav koji upozorava na nenamjerno napuštanje voznog traka. Za osnovni CX-3 G120 Emotion valja izbrojati oko 130.500 kuna, dok najsnažniji G150 s pogonom na sve kotače, automatskim mjenjačem i najbogatijim serijskim paketom opreme Revolution Top stoji nešto više od 231.000 kuna – ostavljajući pritom malo koju želju neispunjenom.


 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plenković: 'Milanović odmah treba dati ostavku. Sad ću iz inata i dišpeta formirati 76!'
SASTAO SE VRH HDZ-A

Plenković: 'Milanović odmah treba dati ostavku. Sad ću iz inata i dišpeta formirati 76!'

Nakon sastanka vrha HDZ-a, šef stranke Plenković obratio se javnosti

Što je sad ovo? Čak tri partnera HDZ-a idu na europske izbore s ovim oporbenim strankama!
NOVA KOALICIJA

Što je sad ovo? Čak tri partnera HDZ-a idu na europske izbore s ovim oporbenim strankama!

HSLS i HNS su na parlamentarnim izborima bili na listi s HDZ-om i dosad su im čuvali leđa u vladajućoj većini. Jednako kao i SDSS. Ali za ove izbore su formirali blok s onima koji ne žele čuti za podršku HDZ-u
Naši novi vojni avioni slijeću u četvrtak! Koštali su 1,2 milijarde eura, a ugovor je i dalje tajna
ŠEST SADA, ŠEST KASNIJE

Naši novi vojni avioni slijeću u četvrtak! Koštali su 1,2 milijarde eura, a ugovor je i dalje tajna

Plus+ Stiže šest od 12 aviona. Dva dvosjeda i četiri jednosjeda biti će u novim hangarima na Plesu. Zauvijek će poslati u mirovinu stare MiG-ove 21