Obavijesti

Promo sadržaj

Medijska pismenost u digitalno doba uvjet je interaktivne javne komunikacije

Medijska pismenost u digitalno doba uvjet je interaktivne javne komunikacije
6

Drugo prošireno i izmijenjeno izdanje „DIGITALNO DOBA Masovni mediji i digitalna kultura“ objavljeno u izdanju Naklade Jesenski i Turk

Knjiga popunjava potrebu za jačanjem medijske pismenosti, sposobnosti razumijevanja novih komunikacijskih tehnologija, vještinama rukovanja i smislenim korištenjem informacije, što je presudno za održivi razvoj pojedinca i zajednice u vremenu digitalnih medija.

Drugo prošireno i izmijenjeno izdanje izuzetno važne knjige „DIGITALNO DOBA Masovni mediji i digitalna kultura“ iz područja medijske pismenosti i razumijevanja novih komunikacijskih tehnologija, na oduševljenje mnogih stručnjaka i studenata, upravo je ugledalo svjetlo dana. Knjigu urednički potpisuje prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar. Izdavač je Naklada Jesenski i Turk, a suizdavači su Sveučilište u Zadru i Fakultet hrvatskih studija Sveučilšta u Zagrebu.

Prvo izdanje knjige objavljeno je u listopadu 2011. godine, no ovo novo dopunjeno i izmijenjeno, bogato ilustrirano izdanje na 440 stranica, sadrži 16 poglavlja, koje potpisuje čak 25 medijskih stručnjaka. Oni analiziraju na koji način je Internet promijenio tradicionalne medije, medijsku profesiju i medijsku publiku. Pišu o načelima digitalne komunikacije, digitalizaciji nacionalnih, lokalnih i regionalnih televizija, informativnim portalima, fotografiji u digitalnom dobu, digitalnoj animaciji, montaži i postprodukciji, digitalizaciji zvuka na filmu, kazalištu intermedijalnosti i interaktivnosti, kriptiranim kodovima i digitaliziranom medijskom tržištu.

Stil kojim su pisani tekstovi je dinamičan, odražava bogatstvo leksika i stručne terminologije koja se temeljito razjašnjava i definira u Pojmovniku. Knjiga je namijenjena studentima različitih društvenih i humanističkih usmjerenja, komunikolozima, sociolozima, odnosima s javnošću, profesorima i predavačima, analitičarima i kroničarima medijske discipline.

Ova vrijedna i u nas jedinstvena knjiga, zbornik radova vrhunskih stručnjaka, popunjava potrebu za jačanjem medijske pismenosti u digitalnoj kulturi. Nudi čitateljima obilje novih i vrijednih informacija o tome kako razvijati sposobnosti za razumijevanje novih komunikacijskih tehnologija i novih načina proizvodnje, rukovanja i korištenja medijskih poruka što je preduvjet uspjeha u digitalnoj zajednici.

Za sve sudionike mrežne medijske komunikacije, i profesionalce i amatere, važno je pitanje medijske pismenosti. U digitalnom dobu je medijsko opismenjavanje građana jedan od ključnih koncepata obrazovanja, a nacionalne vlade pozvane su da se uključe uvođenjem medijske pismenosti na sve razine edukacije, od vrtića do cjeloživotnog obrazovanja, kako bi spriječile digitalni jaz i omogućile korisnicima da steknu nova znanja za život s medijima u digitalnom okružju. Medijska je pismenost put prema kulturi interaktivne javne komunikacije u svim dijelovima društvene prakse, u obrazovanju, kulturi, politici, javnoj upravi.Medijska pismenost će građanima omogućiti da postanu zahtjevniji i kreativniji sudionici javne komunikacije koji pridonose kvaliteti novih medijskih izričaja“ – ističe urednica knjige prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar koja i sama ima veliko dugogodišnje iskustvo kako u znanstveno istraživačkom radu, tako i u radu sa studentima, ali i u medijima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.