Predstavnici visokih poslovnih škola govorit će o privatnom obrazovanju. Riječ dajemo i mladim poduzetnicima koji su prve korake započeli već u srednjoj školi i na fakultetu
'Mi studentima dajemo znanja koja će moći odmah primijeniti’
Velike tehnološke i društvene promjene koje proživljavamo posljednjih 30 godina drastično mijenjaju i naše potrebe za obrazovanjem.
A što je potrebno učiti za zanimanja budućnosti razgovarat ćemo sutra na konferenciji “Bolje obrazovanje, bolje Hrvatska” s predstavnicima nekoliko najuspješnijih visokih poslovnih škola u Hrvatskoj: Zrinski grupa, škola stranih jezika Boutique Lingua, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment te Visoka poslovna škola PAR. Uz njih će se predstaviti i uspješni mladi poduzetnik Vladimir Benić, pokretač projekta “Posao na dlanu”.
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje “Nikola Šubić Zrinski” već više od desetljeća posvećena je obrazovanju studenata za praktičnu primjenu stručnih znanja, vještina i poslovnih tehnika. Pokrenula je i prvi online studij, o čemu će govoriti prodekan za razvoj i međunarodnu suradnju Dimitrije Milojević.
U školi Butique Lingua prepoznali su današnju sveopću potrebu za komunikacijom, ali i potrebu za kvalitetnim obrazovanjem. Upravo je ideja o realnom i kvalitetnom rezultatu temeljni pokretač u školi stranih jezika Boutique Lingua. Njihov program polaznicima omogućuje da se pripreme za bilo koju životnu situaciju.
Edward Bernays nudi studijske programe iz komunikacija i turizma koji nose snažan pečat dualnog obrazovanja. To studentima omogućuje da započnu karijere u gospodarskom i turističkom sektoru već tijekom studija, o čemu ćemo razgovarati s prodekanom Zdeslavom Milasom.
Visoka poslovna škola PAR jedina je poslovna škola na području sjevernog Jadrana. PAR temelji svoj kurikulum na inovacijama kojima spaja gospodarstvo i visoko obrazovanje te na bogatom međunarodnom iskustvu, o čemu će govoriti dekanica Gordana Nikolić.