Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Štrajk bi mogao potrajati i do Božića, ali ne znamo kojeg...'

U ponedjeljak štrajk u Splitsko-dalmatinskoj i Požeško-slavonskoj županiji. Ovaj ciklus završava 15.11., a zatim ćemo nastaviti novi ciklus i predstaviti ga da se svi mogu pripremiti, rekao je Mihalinec

Komentari 326 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar fiondica
    fiondica

    Ja nemam nista protiv. Samo vi štrajkajte i borite se ako mislite da je to nešto što vam treba, ali kada pocnu nadiknade ja svoju djecu ne šaljem. I moje je pravo da svoj obiteljski život ne podređujem nečijim privatnim ...prikaži još! i teresima. Dakle nama ce praznici u 1. mj trajati po predviđenom jer smo uplatili putovanje. I subote ne dolaze u obzir. To je moje vrijeme za moju djecu. Tako da...

    18 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:59
    • Avatar Harauvatis1

      Harauvatis1: Ista stvar, a ima nas sve vise

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:08
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: zamisli uplatila si putovanje, al na dan polaska štrajkaju avio prijevoznici, ili na dan dolaska na odredište štrajkaju hotelski zaposlenici... i jedni i drugi radi svojih obespravljenih prava... a tebi su eto uništili praznike i zanima me kako ćeš ti ...prikaži još! na to reagirati? sa empatijom i razumijevanjem prema njihovom pot(p)laćenom statusu, ili s mržnjom, bijesom i šefovskim divljanjem, jer si ti "gazda" (platio sam im), a oni ti uništili tvoje vrijeme... naime cjelokupna društvena senzibilnost i klima solidarnosti upravo ovisi o tom odgovoru! dakle???

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:14
    • Avatar Ante1995

      Ante1995: Nema solidarnosti za sustave koji troše kao pijani milijarderi! Njihova neučinkovitost i rasipništvo bole! Uhljebi, svih 250 000 na državnim jaslama, najveći su kočničari našeg uspjeha! fiondica...+++++++++++++++

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:21
    • Default avatar - Loana

      Loana: A nije interes tvoje djece da nadoknade nastavu? Ili je bitniji u biti tvoj interes da ti guzica vidi puta kad hoćeš? Druga stvar, koji privatni interes imaju nastavnici da sutra vrše nadoknadu? Oni će valjda biti jedini štrajkaši koji ...prikaži još! će tom nadoknadom poništiti dobrim dijelom smisao štrajka, pa bih rekla da u ovoj situaciji više oni vode računa o interesu tvog djeteta nego ti.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:32
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: sustav prosvjete je najbenigniji u tome i potpuno na krivoj instanci oštriš zube, jer prosvjetni sektor NE troši, nego STVARA... stvara i obrazuje nove generacije koji će sutra postat kotači gospodarskog razvoja ovog društva... ako to ne shvaćaš džaba ti ...prikaži još! dalje objašnjavam išta... kočničari i pijani milijarderi su u multimilijunski potrošačkoj javnoj upravi i birokraciji, oni silni načelnici, zamjenici, tajnici i ostali žderači po birtijama na račun građana (imaš svako malo čitat o takvima)... kupovatelji blindiranih bmw-a (na račun građana naravno) iako žive u selendrama od jedva par tisuća žitelja... utezi društva i proračuna su u povlaštenim kastama i grupacijama - tzv "branitelji povlastica" i sl... čista zlonamjernost i sramota je prosvjetare stavljat u taj koš tih parazita i izjelica!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:39
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: ante, sorry zaboravio sam i TVOJE, koji eto NE plaćaju porez kao u cijelom naprednom i civiliziranom svijetu, zahvaljujući tuđmanovskoj antihrvatskoj nakaradi od "Vatikanskih ugovora", nego još dapače i srču milijarde iz proračuna za svoje tuste guzice i palače od ...prikaži još! oniksa... heeeej milijardeeeeee!!!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:45
    • Default avatar - hlapić2

      hlapić2: A profesori se izborili i za policiji a i za sve ostale u drzavnom sustavu i opet nevaljaju..da profesori nisu strajkali nitko nebi dobio povećanje place! I sad je ostalo jos samo da se izbore do kraja za sebe,a vi ficukajte...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:45
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: a ne da nam ti spomenuti (tebi svetinja), na koje odlaze milijarde, ne uče našu djecu, nego ih dapače zatucavaju u retorike srednjeg vijeka, a usput malo i "pomaze" ličkim rukovanjem...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:47
    • Avatar Ante1995

      Ante1995: forrest@tekst ti se jedva dotiče s temom

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:49
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: @Forrest Gump, 👍.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:37
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: ne dotiče se, ma je li??? nisi li ti bio taj koji je prozivao da "nema solidarnosti za sustave koji troše kao pijani milijarderi" mučki provokatorski gurajući prosvjetare u taj sustav, a perfidno izbacujući svoje vatikance iz istoga (u koje ...prikaži još! ti na nekim drugim temama, nitko ne smije dirat u svetinju)... pogledaj se radije u ogledalo, licemjeru!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:57
    • Avatar Ante1995

      Ante1995: Kakvi vatikanci? Da, obrazovanje nam je po svim svjetskim ljestvicama, ma koliko god vi to ne prihvaćali, na dnu SVJETSKIH ljestvica, a ne europskih. Kad se samo sjetim svojih profesora na fakultetu, 90% je za trenutni rashod. I ne, ne ...prikaži još! zaklanjajte se, da možete u beskonačnost kamčiti i ucjenjivati, iza nekog stvaranja?! Vi ste i trošak a svaki se trošak ima propitivati i racionalizirati! A Plenkiju i njegovom podizanju svima 6,11 želim poraz na izborima! Na mojoj grbači i meni sličnima, ste i vi, i sindikati, i Plenkijevci!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:22
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: ali eto tvoji vatikanci, s milijardu kuna iz proračuna (za nikakvu svrhu u društvu) - nisu.... jel da???

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:25
    • Avatar fiondica

      fiondica: Forrest u tvojem teoretskom sastavu o štrajkanju svih u nizu gdje ce meni biti upropašteno putovanje kao putnik ostvarujem naknadu i obestećenje onih zbog kojih se moje putovanje nije održalo. To ostvariš i bez osiguranja, ali eto ja i to ...prikaži još! uplatim. Imaš neki prijedlog kako da nadoknadim šetu zbog nastavnickog štrajka ili ćeš se pokriti ušima i prihvatiti moju podrsku njihovom štrajku u obliku verbalne podrške. Kako još mogu pomoći?

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 16:01
    • Avatar fiondica

      fiondica: Ja sam putovanje uplatila u 8 mj u vremenu kada škole nije trebalo biti. I nitko mi te novce nece vratiti ako ne odem. Nisam znala da ce se štrajkati i ne pada mi na pamet izgubiti novac i putovanje ...prikaži još! zato jer netko želi veću plaću. Neka ljudi strajkaju koliko god hoće. Nadoknadit će jer su dobre učenice pa će nadoknaditi. Vrijedne i vrlo bistre. Ne brini se ti za tuđu djecu. I poštuj odluke roditelja kao što roditelji poštuju tvoj štrajk.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 16:04
    • Default avatar - 33beg33

      33beg33: ovim po meni neradnicima treba ne platiti strajk,uvesti radnu obvezu,pa gspodo prosvjetari eu vapi za vama,samo idite,ali nema nigdje da se nerad plaća kao u hr,7000 kn a oni koji vam to zarađuju nemaju ni blizu vaše plaće još se ...prikaži još! dobro oznoje i ruke nažuljaju,dok vi imate žuljeve na guzici,sram vas ,može biti a posebno zbog djece,sto niste ljetos strajkali

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 17:58
    • Default avatar - user_45196

      user_45196: 33beg33 ...nisu znoj i žuljevi mjerilo nečijeg rada. Ima u svijetu (a i kod nas) milijunaša koji se nikad nisu oznojili, a što su žuljevi i ne znaju. Ima poslova za koje je potreban i mozak.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 19:35
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: beg je očito zaobilazio prosvjetne institucije u širokom luku, pa je njemu bauštela jedino znano mjerilo rada...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 23:31
  • Avatar hercegovac herc
    hercegovac herc

    A vidi se kako učite birače neznate razlikovat č i ć...

    7 Četvrtak, 07.11.2019. u 13:24
    • Avatar paškopatak_II

      paškopatak_II: koja je razlika u razumijevanju ako fulaš č i ć ?

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:02
    • Avatar Štef_Banana

      Štef_Banana: Sami ne znaju razliku

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:07
    • Avatar paškopatak_II

      paškopatak_II: Slovenci deru sve sa Č i dobro se razumiju, a i nitko ih ne p...a za gramatiku.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:47
    • Default avatar - valuta

      valuta: paškopatak, ako nisi u stanju zapamtit, usvojit i primjenjivat jednu zapravo formulu, glasovnu promjenu k,g,h, u č, ž, š, a TO TI JE STRUKA, sumnjam da si sposoban osposobit djecu da usvajaju znanja koja će im biti potrebna za njihove buduće struke ...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 18:56
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: hercegovac herc, prijavljivanjem i brisanjem mog komentara, nije moguće obrisati i činjenicu da NE ZNAŠ pisati (ali te to ne sprječava da pljuješ po tuđoj pismenosti...hahahahahaha). Valjda si barem toga svjestan

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:01
    • Avatar hercegovac herc

      hercegovac herc: A ucili me ti sto prosvjeduju pa nije cudno sto tako pisem...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:10
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: To nije opravdanje, ako želiš nešto naučiti i znati, nitko i ništa te neće spriječiti u tome. Očito ne želiš znati, već je puno jednostavnije za vlastito neznanje okriviti nekoga drugoga, jel tako? Ja se obično ne rugam polupismenim komentarima ...prikaži još! ali ako takav polupismeni komentar proziva druge zbog polupismenosti, onda je taj komentar svakako zaslužio ruganje i smijanje

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:29
  • Default avatar - provokator_
    provokator_

    Pola godine ništa nerade jer nema nastave, neradne subote, nedjelje, blagdani, besplatni obrok u školi, besplatna putovanja na izlete itd. i još su nezadovoljni...fali sezonaca na moru samo dajte otkaz u državnoj firmi

    12 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:59
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: Baš si provokator. Zaposli se u školu ako imaš kompetencije pa ćeš vidjeti kako se radi.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:22
    • Default avatar - Marko Marić

      Marko Marić: Je rade od 3-4 sata ,strasno se puno umore.Vise roditelji uce sa djecom jer uciteljima je tako tesko obratiti paznju na svakog ucenika kojih u razredu ima 11.Bar je tako u nasoj lokalnoj skoli..I onda se imaju obraza buniti ..NERADNICI ...prikaži još! I KOJI NE ZASLUZUJU NISTA!!!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:34
    • Avatar Štef_Banana

      Štef_Banana: Ne može se zaposliti u školi jer nije kupio diplomu i nije izbosne. Osnovna dva uvjeta nije zadovoljio

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:10
    • Default avatar - provokator_

      provokator_: Maraton trebam jednoga da mi krave rani...dođi

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:11
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: PROVOKATOR ima ljudi u saboru koji ni dana ne rade, a primaju plaču veću od nastavničke. NIGDI nisam vidija da si se protiv njih bunija.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:20
    • Default avatar - java30

      java30: Uvesti im radnu obvezu i fiksno radno vrijeme od 7-15. S provlačenjem kartica kao druge javne službe pa ne bi odlazili i dolazili na posao kada požele. A onda kada odrade sve pošteno, satnicu i ne budu ispaštala djeca, onda ...prikaži još! im i dati povišicu. Jutros susjeda u pol 11 došla fino kuć, dijete van i u šetnju. I oni kukaju? Pričajte bajke toj jadnoj dječici koja su osuđena na Vaše znanje. Fuj.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:08
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: java30: A političari ne moraju doći na posa, mogu srat šta oče i protiv koga bez ikakve kazne i štete. Kod nas u Dalmaciji kad nešto ne valja se kaže "RIBA NE SMRDKI OD REPA, NEGO OD GLAVE"... A budi ...prikaži još! budi uvjeren da je to istina. PROSVJETARI traže povećanje koeficjenta, a premijer i vlada daruju svima, naročito svojim uhljebima. GOVORI LI TI TO IŠTA....

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:13
    • Default avatar - java30

      java30: Potpec: slažem se s tobom. Oni su prvi uhljebi i lopovi. I za to smo svi mi krivi. Doći će na red glasanje ljudi će naivno opet birati ljevicu ili desnicu. Ali me vrijeđaju izjave prosvjetara što uzdižu sebe u ...prikaži još! nebesa, nisu oni jedini visoko obrazovani! Njihov posao nije najodgovorniji na svijetu! Dobili su povišenje, ne pristaju. Oni žele biti u rangu sa drugim strukama. Budi realan odgovornost jednog profesora i odgovornost jednog kirurga? Nije lako biti učitelj, ali nije ni najteže zanimanje na svijetu! Kukaju kako moraju raditi kod kuće, eto neka imaju fiksno radno vrijeme kao svi mi drugi pa bi stigli sve na radnom mjestu. Možeš misliti kako bi pristali na to! Ne slažem se sa polovicom njihovih izjava. Oni odgajaju djecu? Razmišljaju o djeci kada dođu kući? Moju djecu odgajam ja i moj muž. A učitelji ih uče gradivu. I iza svog mišljenja stojim.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:26
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: java30: GRIJEŠIŠ ti svoju djecu odgajaš osnovnoj kulturi i ponašanju, ali ne učiš ono šta uče u školama. To se radi u školama. I ono najvažnije oni nisu tražili povećanje osnovice za sve, nego samo koeficjenta koji su danas itekako ...prikaži još! kako nepravedni. Nemoj me krivo shvatiti ali čistačica u saboru ima veći koeficjent nego nastavnici, a razlika u odgovornosti i školi je velika... U svakoj državi su prosvjetari jedna grana pri vrhu stabla, itekako važna osim kod nas. Ne branim ih, ali ih podržavam. Spominješ da im triba odrediti radno vrime u školama i da oni nebi pristali. Opet griješiš. Pristali bi, samo da li bi sve odradili u tom radnom vrimenu. Da li bi uspili pročitati 3o.ispita i ocijeniti ih u 8.sati rada, a kamoli sastave i nešto osebujnije. Koliko bi onda bilo njima prikovrimenih. Vjerovatno puno više nego mnogim radnicima u državi.....Problem ove i svih dosadašnjih vlada je da se problemi ne rješavaju, samo ih se gura pod tepih obećanjima.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:51
    • Avatar kuglica

      kuglica: Može, java30, fiksno radno vrijeme pa ako ti dijete, ne daj Bože, na višednevnoj ekskurziji ili školi u prirodi dobije temperaturu izvan radnog vremena, a radno vrijeme učitelja je završilo, tada bi dijete trebao zbrinutii tko točno?! Vozač?! Med sestra ...prikaži još! estra koje nema?! Dadilja koje također nema?!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 20:57
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: 2005. sam prognozirao da neće biti radnika za zaposliti 2020. a trolovi dobro zapamtit što ću Vam sada napisati za 2 godine cvilit ćete za ovim prosvjetarima.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 22:28
    • Default avatar - java30

      java30: Kuglice šta si se uzrujala odmah na spomen 8-satnog radnog vremena? Ne brini, naši političari nisu dovoljno pametni za takve poteze i radnu obvezu 😉 kao što rekoh, nitko od njih ne bi pristao na to, bili bi gori nego ...prikaži još! sad. Zadovoljni su oni s ovim što imaju, a znaju vrlo dobro što imaju i kako im je 😉 samo je sindikat umješao onaj svoj stari brk sa pratnjom bez znanja č i ć pa gle zašto ne bi pokušali dobiti još i još.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 07:01
  • Avatar mjerni instrumenti
    mjerni instrumenti

    Slažem se da bi plaće trebale biti veće, ali bi trebale biti veće i odgovornosti. Naime, previše roditelja plaća dodatno razno-razne instrukcije. Isto tako, zaposlene u školstvu bi država trebala bolje zaštititi, a ne da se boje kojekakvih i roditelja i učenika.

    8 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:55
    • Avatar CarminaBurana

      CarminaBurana: to je zato jer djeca nista ne rade pa su se oslonili na instrukcije...u moje vrijeme ako si napisao zadacu iz matematike to je bilo sasvim dovoljno da razumijes gradivo, ako nisam znala netko bi mi objasnio, niakkve instrukcije i ...prikaži još! slicno di se zadtci uce napamet...ne kazem da su svi profesori odlicni, ali dosta njih dobro objasnjava...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:11
    • Default avatar - žena s marsa

      žena s marsa: pa ne bih rekla da bas cijeli razred nista ne radi..ako 99% djece ide na instrukcije iz doticnoga predmeta jesu li bas svi neradnici ili je mozda ipak problem u objasnjavanju

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:32
    • Avatar mjerni instrumenti

      mjerni instrumenti: Ne mogu svi učitelji, nastavnici i profesori biti idealni za to radno mjesto. Ima svega pa ako se ne zna prenijeti znanje to je skroz na skroz suprotno od onoga tko jako dobro zna prenijeti svoje znanje i još k ...prikaži još! tome usaditi većini u razredu ljubav prema tom nekom predmetu. Za one koji ne znaju sa učenicima ili da učenicima omrzne neki predmet ili da većini u razredu roditelji plaćaju puste instrukcije, znali bi u nekoj drugoj vrsti posla biti dobri.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:39
    • Default avatar - Marin336

      Marin336: U vase vrijeme iz matematike se ucilo 2+2,a u danasnje vrijeme se uce nepotrebne gluposti iz matematike koje dokazano nikad nikome nece trebati u zivotu

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:50
    • Avatar mjerni instrumenti

      mjerni instrumenti: Previše je gradiva. Treba tolike autore gradiva ugurati negdje, a pošto nije bilo mjesta, onda još i u različite knjige i popratne knjige i knjigice. Bilo bi zanimljivo znati gdje ti autori rade jer učitelji, nastavnici i profesori se ne ...prikaži još! bune nešto. Godinama se djeci savijala kičma i savija se, ali svima njima kao mlako to nešto smeta. I to je sve.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:03
    • Avatar kuglica

      kuglica: To što neki učitelji/ profesori ne znaju poučavati je izravna posljedica ovakve politike prema sustavu obrazovanja u kojem se, u nedostatku stručne osobe koja je zbog potplaćenosti otišla tamo gdje zarađuje više , zapošljavaju razni priučeni stručnjaci kojima primarno zanimanje ...prikaži još! e nije profesor... To se događa u mnogim srednjim školama gdje se za fiziku, npr, zapošljavaju meteorolozi i dipl. ing. koji uza sve stručno znanje ne barataju osnovama metodike u kojima se uči kako poučavati... A ovakvim podcjenjivačkim odnosom vlasti prema obrazovanju, ovakvih situacija će biti sve više i više.... U mojoj školi je, u nedostatku prof biologije, na zamjenu došao dipl. ing. bio koji nikada nije bio u razredu i koji je iz laboratorijsko - istraživačkog okruženja došao u razred i naravno da se čovjek nije snašao... toga će biti sve više i više...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:06
    • Avatar kuglica

      kuglica: Žena s Marsa, ovo što ste opisali je zrelo za inspekciju pa me zanima što ste vi kao roditelji poduzeli po tom pitanju?!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:08
    • Avatar Aždaja1

      Aždaja1: Kuglica nije istina da smo mi roditelji protiv vas. Vecina bi se slozila da radite 8 sati na dan, 12 mjeseci u godini, da imate 4 tjedna godisnjeg , izlete, seminare, itd besplatno i minimalnu placu 10000 kuna. Postavite takve ...prikaži još! uvjete i svi cemo vas podrzati u strajku Lp

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:50
  • Default avatar - FIĆERATI
    FIĆERATI

    polupismena šefica sindikata se ufurala kao Greta Thunberg . Neradnici koji preplaćeni

    7 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:58
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: a ti imaš nešto protiv Grete? time si apsolutno sve rekao o sebi i otkrio kojoj grupaciji čovječanstva pripadaš - zadrtoj ili naprednoj!!!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:02
    • Default avatar - arwenn

      arwenn: Za placu od 17 000 kuna mora

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:02
    • Default avatar - FIĆERATI

      FIĆERATI: Forrest Gump: ne vrijedi tebi objašnjavati - ufurala se. Plićak si.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:10
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: Izdrži greta

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:12
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: na brini, svak razmišlja svojom glavom (osim ZNA SE populacije) pa će samostalno procijenit tko je "plićak" od nas dvojice...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:16
    • Avatar Dupli

      Dupli: Plićak su svi oni koji sindikaliste uzimaju zdravo za gotovo i prihvaćaju njihove isprazne parole o školstvu, njegovoj vrijednosti i ulozi u društvu dok istovremeno zanemaruju i ignoriraju ekonomske stručnjake i sve druge koji im pokušavaju objasniti u čemu je ...prikaži još! problem ovog štrajka. Plićaci su oni koji sve okreću u svoju korist kako im treba, dok je druga strana jasna od samoga početka i ne okreće se kako vjetar puše. I ne, ja nisam hadezeovac, ja više naginjem na drugu stranu, ali zdrav razum mi nameće da ne treba podržati štrajkaše. A vi budite solidarni i ustrajte. Izvrćite sve na svoj mlin kako bi opravdali taj štrajk koji je već davno otišao predaleko. Djeca će izgubiti i morat će u školu vikendima ili će im se oduzeti od ferija, a vi ćete dobiti plaćeno i dane štrajka i dane nadoknade. Nadam se da ste ponosni na svoju borbu protiv kriminala i uhljeba. Već vidim da se puno toga promijenilo.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:31
    • Avatar Vitamin_a

      Vitamin_a: Dumpam se na ovog bota Forresta i njegove učitelje...nađite si drugi posao ako vam je slabo plaćen..možda u Irskoj bolje plaćaju... i onako usput j ti Hdz, Sdp i ostali m ako se misliš na to vaditi...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:53
  • Default avatar - arwenn
    arwenn

    Nekad su ucitelji bili pojam ,a danas dolaze na sat javljaju se na mobitel,puse u kabinetima,kopaju nos na satu a moje djete ih gleda ,smrde po alkoholu...i ma sve to ja moram placati studente da pomognu mi malom i daju ...prikaži još! instrukcije ! A oni bi vece place ?? Pozivam ravnatelje da testiraju malo svoje djelatnike

    4 Četvrtak, 07.11.2019. u 13:02
    • Default avatar - maxich

      maxich: Pa i dužnost je ravnatelja da vodi računa o tome rade li njegovi zaposlenici posao za koji su plaćeni. Problem je što tog istog ravnatelja nazove netko s vrha da zaposli nekog njegovog koji nema pojma i NE ŽELI naučiti ...prikaži još! nego očekuje da njegov posao odradi netko drugi. Sve kreće od vrha koji pljačka narod. Narod ne pljačkaju učitleji nego političari - svojom pohlepom, svojim vezama, svojom neučinkovitošću, svojim neradom i svojom nebrigom za društvo.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 15:30
    • Avatar kuglica

      kuglica: Nekad su i roditelji bili pojam: kad su ušli u školu, lijepo su pozdravili... Ovi danas ulaze bez pozdrava i bez osnovne kulture pa me ne čudi da takav nema čemu poučiti svoje dijete...učitelju se pred djetetom obraća sa 'ti', ...prikaži još! , a neki i samo imenom, u 22 sata u subotu šalju poruke učitelju ( bez pozdrava, bez isprike jer učitelj, valjda, nema pravo na svoje privatno vrijeme) kako bi ga pitali "kaj ima za lektiru? ", da se malo zlato ne treba naprezati pa samo saznati odgovor na to pitanje... Dalje, nekad su se roditelji malo manje bavili radnim vremenom učitelja, a više su se posvetili odgoju svoje djece i usađivanjem odgovornosti spram školskih obveza... Ovi danas lišavaju vlastitu djecu svake odgovornosti, umjesto njih izvršavaju sve školske obveze i očekuju da učitelj u jednom danu, ma jednu satu, nadoknadi sve ono što su oni propustili kao roditelji učiniti u sedam djetetovih godina prije polaska u školu... I, naravno, uvijek netko drugi mora biti kriv zbog njihovih propusta...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 19:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Danas su učitelji bolji nego ikad, samo su problem roditelji ovog kalibra trolova.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:32
    • Avatar kuglica

      kuglica: Arwen, zašto nisi prijavio prosvjetnoj inspekciji one učitelje koi rade to što si opisao?! Pa barem vi roditelji imate danas mogućnost za krivu boju laka na noktima učiteljice i za krivi treptaj njenog oka, sve anonimno prijavljivati inspekciji?! A sad ...prikaži još! sad mi još reci, zar samo učitelji puše/ javljaju se mobitele na radnome mjestu?! Ti, vidim, usred svog radnog vremena stigneš viriti u nastavničke kabinete, zbornice?! Kopaju nos?! To rade svi učitelji?! U drugim profesijama su cijepljeni od svega napisanoga?! A sad ću ja malo tebi kakvi nam roditelji dolaze u školu: uđe u školu, prođe pored učitelja kao pored turskog groblja, učitelju se obraća sa "ti", a razrednici svoga djeteta, pred djetetom naziva " onom debelom kravom"... I što sad iz toga zaključujemo?! Da su svi roditelji nekulturni i neotesani?!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:57
  • Avatar Dr.Gonzo.
    Dr.Gonzo.

    Vi ucite birace? Aha znaci vi se doslovno direktni krivac za situaciju u kojoj se drzava nalazi.

    1 Četvrtak, 07.11.2019. u 13:20
  • Avatar LilMonster
    LilMonster

    Ima hrpa ucitelja koji trebaju posao i novce, nek zaposle one koji zele raditi, a za ove koji ne zele ima biro.

    2 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:54
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Zato i imamo niske plaće jer uvijek ima netko tko hoće..

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:57
    • Avatar kuglica

      kuglica: Stvar je u tome što mnogi ne žele raditi za te obijesne novce.... Matematičari, fizičari, biolozi, jezičari....

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:10
  • Default avatar - BumeRanG.
    BumeRanG.

    "Kažu zaslužuju veću plaću, čime? Čime ju zaslužuju jesu li u bilo kojem trenu pomislili zašto baš oni zaslužuju veću plaću? Ne, nisu naravno, ali jednako tako su i oni roditelji, koji bjesne na profesore i učitelje koji predaju njihovoj ...prikaži još! djeci jer štrajkaju i zakidaju znanje njihove djece. Da li se veća plaća zaslužuje tako što uletite u razred i kažete otvorite tu i tu stranicu prepišite i gotovi smo za danas? Pa se onda začude lošem uspjehu djece na testu. Zar profesor/ica koji/a dolazi pod utjecajem alkohola na sat zaslužuje veću plaću iako mu/joj je već više od 6.000,00 kn. Isti ti koji sada štrajkaju ulijeću na sat bjesni pa djeci govore kako su mentalno bolesni i poremećeni. Ali ono je ipak profesor i zaslužuje veću plaću, zar ne? Ništa od navedenog nije izmišljeno iz učeničke glave nego je samo izneseno u javnost jer je i nama učenicima prekipjelo šutjeti i trpjeti njihov na jedan način teror. Knjige samo sve mogli sami kupiti i prepisati kako oni kažu "Zapišite što mislite da vam je važno.". I time oni zaslužuju veću plaću. Ma dajte im zašto ne, ali pokušajte razmisliti prvo zar ju oni zaista zaslužuju. Učenici su se digli na noge i krećemo sa štrajkom od ponedjeljka 11.studenog 2019.godine. Županije koje štrajkaju su sljedeće: Osječko-baranjska, Splitsko- dalmatinska, Zagrebačka i Šibensko-kninska."

    3 Četvrtak, 07.11.2019. u 13:28
    • Default avatar - majkamajka

      majkamajka: Dajte javno imena tih profesora.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:12
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: BumeRanG. U pravu si ima ih svakakvih, a znaš li zašto???? Jer su partijski ljudi. Da znaju da mogu zbog pizdarije dobiti otkaz drukčije bi se ponašali. Isto tako danas u učionicama nemamo djecu koja su došla učiti. Možda pola ...prikaži još! a pola razreda, a druga polovica zna šta radi, odnosno šta im roditelji sugeriraju ili određuju. A sad PITANJE za tebe. Gledaš li sabor. Koliko je osoba obićno u saboru na sjednicama????? VRLO MALO i svaki ima objašnjenje zašto nije, a ini su tu da vode ovu državu i njene građane. ZASLUŽUJU LI ONI PUNU PLAČU.??????

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:25
    • Avatar kuglica

      kuglica: Bumerang, jjesi li prijavio/ prijavila tu alkoholiziranu profesoricu inspekciji?! Pa barem vi roditelji imate mogućnost za svaki drek anonimno prihavljivati učitelje pa me čudi iz kojeg razloga svojom šutnjom podržavaš taj skandal?!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 20:11
  • Default avatar - NemamNick
    NemamNick

    🤔 Divno!!!!!!!! Šta ste ono rekli, skratit praznike? Mislite praznika uopće neće biti. Predlažem ovim našim političarima, budući da se sve mora prilagoditi NERADNICIMA, da ukinemo i Božić u ovoj državi pa da nam djeca uopće nemaju praznike.

    10 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:31
    • Avatar tomo100brt

      tomo100brt: Tko je ovdje neradnik? Onaj tko podučava djecu koja nešto postignu ili onaj tko vlada državom bez rezultata?

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:49
    • Default avatar - NemamNick

      NemamNick: Neradnici su ovi koji ne rade! Bilo političari iz sabora ili ovi "političari" iz škole

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:11
    • Default avatar - Loana

      Loana: A te skraćene praznike će odraditi tko točno? Ah da, neradnici. Jedini štrajkaši koji će nadoknađivati štrajkom propušteno. I kako to djeca uopće neće imati praznike? Pa u praznicima uživaju svako malo zahvaljujući štrajku. Uh, jadna djeca. Evo vidim ovog ...prikaži još! mog kako se muči za vrijeme štrajka. Ore i kopa, a sutra će morati ekstra ići u školu!:D E ljudi moji, kad vidim koliko vas ima koji ste posvađani s elementarnom logikom shvaćam zašto su hitno potrebne promjene u školstvu.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:39
    • Default avatar - NemamNick

      NemamNick: Pa odradit će, nabijaju si plaću a i ovo što ne rade će im bit plaćeno. Ako su tvoja djeca mrzitelji škole i vole ležati kod kuće to ne znači da su sva takva, osim toga za razliku od tebe ...prikaži još! neki roditelji imaju plaćen godišnji odmor za svoju djecu i to im neće uskratiti . JER i tako više mogu naučiti upoznavajući svijet nego u ovakvim školama sa učiteljima koji su neradnici. AMEN!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:47
    • Default avatar - Loana

      Loana: Ti si posvađan s elementarnom logikom i ogledni si primjer zašto se treba ulagati u školstvo i nastavnike. Kako to će nastavnici biti plaćeni za ove neradne dane ako će sutra te dane nadoknaditi? Druga stvar, okani se AD hominema ...prikaži još! (ako uopće znaš što to znači). Poanta djeteta koje je kući tijekom štrajka nije u voljenu ili nevoljenju škole nego u tome da ono sada kad nastavnici štrajkaju ima svoje slobodne dane (čime pada u vodu tvoja teza da će se za vrijeme nadoknade djeci oduzimati slobodni dani). Kako će im se oduzimati ako ih sad iskorištavaju? Treće; čisto sumnjam da tvoja djeca mogu više naučiti od tebe nego od nastavnika u školi. O logici vidim sigurno ne mogu ništa, pa stavljam pod upitnik i ostale tvoje pedagoške sposobnosti.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:08
    • Default avatar - NemamNick

      NemamNick: Ma dovoljno govori o tvojoj inteligenciji to što ovo nazivas odmorom! Uzmi ti sebi ovako godišnji, radi 3 dana pa 1 ne pa opet 2 pa 1 ne...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:25
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: loana kak grdo zvucis s tim floskulama, ispada da vi strajkate da se deca odmore, kako grdo zvuci

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 16:36
    • Default avatar - Loana

      Loana: Nemam Nick, OŠ sam završila u jednoj daleko naprednijoj EU državi od ove naše u kojoj se tako ide u školu (u sredini tjedna se ima slobodni dan i onda samo jedan dan za vikend). I baš ništa mi nije ...prikaži još! falilo. A vidim da ni mom djetetu nije teško ići dva/tri dana u školu, pa jedan ne. Što ćeš, nisu svi njonjavci nesposobni prilagoditi se novim uvjetima, odnosno novom rasporedu. U biti to i je definicija inteligencije: znati se snaći u promijenjenim uvjetima.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 00:18
    • Default avatar - Loana

      Loana: Markocvek, ti čini mi se ni ne znaš što floskula je. A vidim da ne znaš ni s argumentima diskutirati nego odmah ideš s AD hominemom. Odakle tebi da sam učiteljica ili da sam uopće pedagoške struke? Struka mi nema ...prikaži još! veze s obrazovnim sustavom, ali sam majka osnovnoškolca i ne vidim za sada da će moje dijete biti oštećeno (tim više ako naknadno nadoknade gradivo). Baš zato jer želim svom djetetu najbolje želim da mu nastavu održavaju što zadovoljniji nastavnici i da se ulaže više u školstvo. Zato podrška štrajku. Makar morala malo presložiti GO da bi sutra postojala šansa da mom djetetu bude dugoročno gledano bolje.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 00:27
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: je, ti bus mi rekla kaj su. i ne diskutiram s argumentima neg s tobom. ad hominem nije ukazivanje na činjenice koliko rade, da vikendima ne rade, da su ljeti slobodni, da odrze 4 do 5 nastavnih sati dnevno. ad ...prikaži još! hominem spominjes u svakom drugom komentaru, izgleda da si naucila novu rijec

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:52
  • Default avatar - markocvek
    markocvek

    Transparent: mi učimo vaše birače......... Jeste ih naučili svaka vam cast

    Četvrtak, 07.11.2019. u 13:15
  • Default avatar - Marob
    Marob

    Samo se ti nadaj da ćeš štrajkati do Božića a da ćemo mi svi raditi za tvoju plaću.

    Četvrtak, 07.11.2019. u 12:52
  • Avatar niwrad
    niwrad

    Ja kao porezni obveznik plaćam uslugu obrazovanja mojeg djeteta. Oni koje plaćam ne žele isporučiti tu uslugu, dakle radi se o prevari. Prevarante treba sudski goniti i kazniti.

    7 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:31
    • Avatar Legende

      Legende: Aloooo, jesi jučer vidio kad su došli na pregovore u sabor, njih 6 od 151 je na poslu,a isto ih plaćamo mi porezni obveznici.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:36
    • Default avatar - jeremija12

      jeremija12: Bitno da je skolovanje besplatno

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:37
    • Avatar Steve T

      Steve T: Ha, ha a koliko ministara placas, nacelnika, gradonacelnika i njihovih zamjenika i zamjenika zamjenika i to ti ne smeta ?

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:37
    • Default avatar - Dr.VK

      Dr.VK: krivo si informiran. oni žele isporučiti tu uslugu ali žele da i za to budu adekvatno plaćeni. startna plaća u policiji, sudovima........ sa visokom stručnom spremom je dosta veća nego njima u školstvu. samo traže da se to malo izjednači, ništa drugo.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:38
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: Ne znam što ste se okomili na obrazovanje. I mi plaćamo uslugu Vlade, Ministarstava, Sabora, Županije, gradove i općine i da li oni nama isporučuju uslugu, naše zahtjeve i kolike su im plaće. Da ispunjavaju bili bi Švicarska.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:21
    • Default avatar - Robyvk

      Robyvk: Pa treba ljudi valjda da rade za 3000 kn a imaju tako odgovoran posao. Dok u vladi sebi plate za 5-10%. Naravno da ce ljudi strajkati. Ja ih podržavam

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:24
    • Default avatar - Loana

      Loana: Pa isporučiti će je putem nadoknade nastave, zar ne? Kao da štrajka nije ni bilo. Što je smijeh samo po sebi.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:41
  • Avatar Mateo Horvat
    Mateo Horvat

    Što se mene tiče, mogu dati otkaze.

    2 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:52
  • Avatar dal
    dal

    ''Mi učimo vaše birače'' - piše na transparentu. Pa šta se onda čudite da su ovo rezultati vašeg učenja?

    Četvrtak, 07.11.2019. u 13:24
  • Default avatar - markomarula
    markomarula

    Ljudima treba dati poštenu plaću. Uvesti svakodnevni rad od 8 sati. Pripreme za nastavu obavljat preko ferja za djecu. Na početku godine se naptavi plan godišnjeg zamjena dođe iz druge škole. Višak koji bi dobrom organizacijom bio dosta velik... Trbuhom ...prikaži još! za kruhom. Njima nikad neće biti dosta kad pola radnog vremena po frizerajima kafićima kod kuće i još se skroz bune.

    6 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:56
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: Nam malti prosvjetari delaju u turizmu prek ljeta

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:14
    • Avatar kuglica

      kuglica: Svakodnevni rad od 8 sati?! Može! Kada ti se dijete, ne daj Bože, na višednevnoj ekskurziji razboli tijekom noći, a izvan 8 satnog rv nastavnika, tko bi o njemu trebao preuzeti brigu?! 8satno rv?! Dapače! Ali, tek kada mi škola ...prikaži još! a mi škola osigura sve ono što sada financiram iz vlastitog džepa, a za potrebe škole, poput papira, tonera, uredskog pribora, uredskog prostora, računala, interneta, tek tada 8satno rv ima smisla! I da, baš me zanima kako bi se 30 testova iz matematike moglo ispraviti u 4 sata u školi nakon nastave, sve upisati u e dnevnik uz potrebne povratne informacije koje zahtijeva reforma, i još se uspjelo pripremiti za nastavu sljedećega dana ako meni za to sve, u prosjeku, kod kuće treba, u idealnim uvjetima, 4-5 sati?! Znači, dnevno, 5 sati nastave, u prosjeku, a nakon toga još 5 sati administrativnoga i predmetnoga rada pa bi to iznosilo oko 10 sati... A tko će platiti prekovremene?! Posao u školi nije uredski posao koji se odradi unutar propisanih 8 sat... Profesor ne možeš biti 8 sati dnevno...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:24
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: nemoj ici na visednevni izlet, nemoj uzimati europske dnevnice od 70€ po danu. mislim da si se preracunala. profesori ispravljaju po 90 ispita svaki dan i to traje 10 sati..... svaki dan i vikendima, i cijelo ljeto ispravljaju ispite, 110 ...prikaži još! njih na dan i to traje 14 sati dnevno i jos 4 nocu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:01
    • Avatar kuglica

      kuglica: Odavno više ne pristajem ići na višednevne izlete jer sam naučila da nema tog novca koji može platiti moj mir... Osim toga, konstruktivan prijedlog: budući da vas jako bole tzv. plaćeni izleti, organizirajte se i vodite si vlastitu djecu i ...prikaži još! u i njih još 20... Jedne godine sam to predložila roditeljima na rod sastanku pa nitko nije htio preuzeti tu odgovornost. Tako da, samo naprijed, što se mene tiče, ja i moj razred izvan razreda ne trebamo nikamo ići... Dok drugi budu posjećivali kazališne predstave, mi ćemo o njima samo pričati... Dok drugi budu prepričavali zgode i nezgode proživljene na izletima, mi ćemo zamišljati da smo bili... Roditelji su već počeli prigovarati zbog toga što ne pristajem voditi njihovu djecu na višednevne ekskurzije, ali ja pri svojem ostajem: vodite si ih sami pa da vidimo onda!!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:12
    • Avatar kuglica

      kuglica: markocvek, zlato, koliko ti ono imaš provedenog staža u prosvjeti?!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:13
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: 3 godine

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:06
  • Avatar klokan_jack
    klokan_jack

    U hrvatskoj jedino štrajkaju oni koji bi najmanje trebali!!! Ljenčine zvane učitelji !!

    9 Četvrtak, 07.11.2019. u 12:33
    • Default avatar - Dr.VK

      Dr.VK: kakvu glupost izvališ i ostaneš živ, nečuveno.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:41
    • Avatar tomo100brt

      tomo100brt: Mislim da tebe nitko ništa nije učio u školi, ako si je prošao. Učitelji, nastavnici i profesori su najvažniji dio društva. Bez njih ne bi ništa naučio i prošao sva pusta školovanja. Imaju pravo što štrajkaju jer traže ono što ...prikaži još! o im je obećano, a nije ispunjeno.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:42
    • Avatar klokan_jack

      klokan_jack: Treba njima ljepo uvest da 8 sati provedu u školi !! Ljepo kartice i kad su dosli i kad su otisli iz škole!! Svi znamo zasto se štrajka boje se reforme jer sada ako bude puno djece imalo 1 nakraju ...prikaži još! godine se bude odgovaralo za to!! Jel tako učitelji moji ljepi?? Trta vam je jer nema vise jedno te isto i tako do penzije 5 dana u tjednu po 5 sati!! Cijelo ljeto doma i pol zime!!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:59
    • Default avatar - Dr.VK

      Dr.VK: a to što kod kuće rade jer u školi nema uvjeta, to bi im onda trebalo posebno platiti ili...., nemaš pojma što sve jedan učitelj radi i koliko i onda tako bez veze lupetaš.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:03
    • Avatar klokan_jack

      klokan_jack: Šta oni doma rade?? Ispravlju teste iste teste svaki godinu daju nista novo, a da ne pricam da njih pol nije informaticki pismeno ;) Uglavnom boje se reforme to je jedina istina!!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:37
    • Avatar klokan_jack

      klokan_jack: I te teste i pripreme se mogu ljepo u školi radit kad bi tamo bili 8 sati !!!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:38
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: joj kad vele da bez njih nis ne bi bilo, ispada ko da ja velim ak tramvaj ne bude vise vozil da ja necu nikad vise stici u skolu i nis vise ne bum naučil

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 16:38
    • Avatar kuglica

      kuglica: Može, klokan, ja prva navijam za 8satno rv! Pa kad ti dijete na višednevnoj ekskurziji slomi nogu ili ruku izvan mojeg radnog vremena, lijepo provučem karticu i boli me džon, moje rv je isteklo, a tvoje dijete neka zbrinjava vozač ...prikaži još! vozač autobusa! Ti o reformi znaš jednako koliko ja znam o kardiotorakalnoj kirurgiji.... Jer da znaš išta o tome koje je promjene ova reforma u škole donijela, ne bi lupao napamet ovakve neprobavljive gluposti... Da znaš išta o zakonima poučavanja, tada bi ti bilo jasno da u procesu poučavanja sudjeluju dvije strane ( učitelj i učenik) i da obje snose dio odgovornosti za (ne)uspjeh... Samo se u glavama takvih eksperata znanje prenosi poput prehlade, a sve što dijete treba učiniti je postojati i zijevati i čekati da ga znanje pogodi poput meteora... Tako izgleda proces poučavanja u glavi prosječnog Hrvata...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:35
    • Avatar klokan_jack

      klokan_jack: Kuglica draga ako ti je problem na izlet s djetetom sta jih vodis!! Ii to kaj ides s njima i tih par sati na godinu sta si duze to sve tako naplatis s odlaskom s posla max u 13 h ...prikaži još! h !! Znaci radis maksimalno od 8 do 13!! I nemoj mi sad neka pisat jer ja dobro znam prijateljica mi je profa njemackog u zg-u i sve mi govori!!! Bojis se reforme to je jedino jee budes napokon odgovara zaa propuste jer niste u stanju djete ispravit na pravi put jedino kako i vasa sindikatica kaze samo oni roditelji koji vam se guraju i straznicu njihova djeca dobro prolaze i njihova su odlicna!! I jos nesto uciteljsko fakultet je smijurija jedan od lakših u rangu ako ne i gori od filozovskog !!

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:59
  • Default avatar - markocvek
    markocvek

    Treba vas privatizirati i svaku školu plaćati posebno pa strajkajte

    2 Četvrtak, 07.11.2019. u 13:03
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: Ništa protiv toga, bile bi veće plaće a roditelji bi to skupo plaćali. Moj tetak u Australiji radio u privatnoj školi. Tamo su većinom sve privatne i roditelji masno to plaćaju. Imao je super plaću a kada je odlazio u ...prikaži još! mirovinu dobio od ravnatelja novi auto.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:35
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: plačali bi rad i strucnost, a ne kao do sad nerad i politicku podobnost pri zaposljavanju umjesto strucnosti

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 16:20
  • Avatar papaurban2
    papaurban2

    ..ne podržavam štrajk..sve je to licemjerje!!

    Četvrtak, 07.11.2019. u 13:34
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    Sramota vas takozvanih prosvjejetnih radnika , je da vase interese sprovodite preko i na ledjima djece, njima uskracujete obaveznu nastavu i obrazovanje, postoji li netko tko ce zastititi tu djecu i omoguciti im nastavu? Roditalji saljite djecu u Skolu na ...prikaži još! dan strajka nek se tamo igraju bez nastavnika do zavrsetka predvidjene nastave tog dana, pa nek nastavnici strajkasi sami sebe obucavaju u slobodno vrijeme ili tokom praznika.

    1 Četvrtak, 07.11.2019. u 14:28
    • Avatar kuglica

      kuglica: Boris, u redu je ne znati nešto o nečemu, ali javno, pri punoj svijesti i pameti, skazivati svoje elementarno nepoznavanje principa rada u obr sustavu je za svaku osudu...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 21:38
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message