Novi svadbeni trend su satenske vjenčanice. Nova kolekcija u salon Analuna je stigla oko Nove godine, kako bi mladenke spremno dočekale vjenčanja u 2018. godini
Mladenke u Zagrebu traže satenske vjenčanice i čipku
Što odjenuti za najvažniji dan u životu jedne žene, pitanje je koje si postavi svaka buduća mladenka. Reći će mnogi, nije važno da je haljina skupa, važno je da odražava osobnost djevojke koja je nosi, pa i da se u njoj osjeća kao kraljica. Moda se kroz godine mijenja, a kako doznajemo od Ane Karamatić, voditeljice nedavno otvorenog zagrebačkog salona vječanica Analuna, sve više djevojaka za svoj veliki dan traži haljine od satena.
''Naravno, tu je i nezaobilazna romantična čipka, kao neprolazni trend, ali novi trend su satenske vjenčanice. Sve više cura traži saten, iako su ga na početku teže prihvaćale. S tim u skladu osmislili smo i kolekciju za novu sezonu, koja je stigla u salon oko Nove godine, kako bi mladenke spremno dočekale vjenčanja u 2018. godini'', otkrila nam je voditeljica Analuna salona, smještenog u prilazu Gjure Deželića 74.
Kako nam je ispričala ova mlada poduzetnica, Analuna vjenčanice odišu klasičnim dizajnom i elegancijom te modernim i glamuroznim materijalima koji kroz različite stilove zadovoljavaju profil žene koja zna što želi, a to je vrhunski dizajnerski proizvod, koji istovremeno spaja luksuz i dobar ukus. U suradnji s partnerima budućim mladenkama Analuna nudi cjelovitu uslugu – dekoraciju vjenčanja Analuna Wedding Decoration te profesionalni make-up Beautylicious by Ana.
''Dugogodišnje iskustvo u dekorativnom uređenju svadbenih svečanosti potaknulo nas je da otvorimo salon vjenčanica Analuna i ponudimo haljine koje u potpunosti naglašavaju mladenkinu osobnost. Salon vjenčanica Analuna ekskluzivni je zastupnik renomiranih britanskih brendova Ronald Joyce i Victoria Jane koje dizajnira Veni Infantino. U ponudi imamo preko 100 vjenčanih haljina sašivenih od vrhunskih materijala'', napominje Ana Karamatić, podsjećajući kako je posao s vjenčanicama kao obiteljski biznis pokrenuli njena majka Marija i brat Antonio, u Samoboru 2011.
U jeku najveće krize otvorili su salon vjenčanica, nakon što je Anina majka godinama uspješno vodila salon cvijeća Orhideja. Prije godinu dana salon su preselili u Zagreb, a širenje neće stati na vjenčanicama, u planu je i ponuda s večernjim haljinama.
Analuninu vjenčanicu je u novom prekrasnom prostoru u centru metropole isprobala i poznata hrvatska manekenka Jelena Glišić. Lijepa Jelena zasjala je u haljini i romantičnom interijeru, a upoznala je i posebnog prijatelja. Koga, otkrijte u videu.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve