Obavijesti

Promo sadržaj

Mladenke u Zagrebu traže satenske vjenčanice i čipku

Mladenke u Zagrebu traže satenske vjenčanice i  čipku
3

Novi svadbeni trend su satenske vjenčanice. Nova kolekcija u salon Analuna je stigla oko Nove godine, kako bi mladenke spremno dočekale vjenčanja u 2018. godini

Što odjenuti za najvažniji dan u životu jedne žene, pitanje je koje si postavi svaka buduća mladenka. Reći će mnogi, nije važno da je haljina skupa, važno je da odražava osobnost djevojke koja je nosi, pa i da se u njoj osjeća kao kraljica. Moda se kroz godine mijenja, a kako doznajemo od  Ane Karamatić, voditeljice nedavno otvorenog zagrebačkog salona vječanica Analuna, sve više djevojaka za svoj veliki dan traži haljine od satena.

''Naravno, tu je i nezaobilazna romantična čipka, kao neprolazni trend, ali novi trend su satenske vjenčanice. Sve više cura traži saten, iako su ga na početku teže prihvaćale. S tim u skladu osmislili smo i kolekciju za novu sezonu, koja je stigla u salon oko Nove godine, kako bi mladenke spremno dočekale vjenčanja u 2018. godini'', otkrila nam je voditeljica Analuna salona, smještenog u prilazu Gjure Deželića 74. 

Kako nam je ispričala ova mlada poduzetnica, Analuna vjenčanice odišu klasičnim dizajnom i elegancijom te modernim i glamuroznim materijalima koji kroz različite stilove zadovoljavaju profil žene koja zna što želi, a to je vrhunski dizajnerski proizvod, koji istovremeno spaja luksuz i dobar ukus. U suradnji s partnerima budućim mladenkama Analuna nudi cjelovitu uslugu – dekoraciju vjenčanja Analuna Wedding Decoration te profesionalni make-up Beautylicious by Ana.

''Dugogodišnje iskustvo u dekorativnom uređenju svadbenih svečanosti potaknulo nas je da otvorimo salon vjenčanica Analuna i ponudimo haljine koje u potpunosti naglašavaju mladenkinu osobnost. Salon vjenčanica Analuna ekskluzivni je zastupnik renomiranih britanskih brendova Ronald Joyce i Victoria Jane koje dizajnira Veni Infantino. U ponudi imamo preko 100 vjenčanih haljina sašivenih od vrhunskih materijala'', napominje Ana Karamatić, podsjećajući kako je posao s vjenčanicama kao obiteljski biznis pokrenuli njena majka Marija i brat Antonio, u Samoboru 2011.

U jeku najveće krize otvorili su salon vjenčanica, nakon što je Anina majka godinama uspješno vodila salon cvijeća Orhideja. Prije godinu dana salon su preselili u Zagreb, a širenje neće stati na vjenčanicama, u planu je i ponuda s večernjim haljinama. 

Analuninu vjenčanicu je u novom prekrasnom prostoru u centru metropole isprobala i poznata hrvatska manekenka Jelena Glišić. Lijepa Jelena zasjala je u haljini i romantičnom interijeru, a upoznala je i posebnog prijatelja. Koga, otkrijte u videu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve