Kandidatkinja za gradonačelnicu Zagreba Sandra Švaljek gostovala je u studiju 24sata gdje je govorila o svojim planovima. Objasnila je i zašto vozi kombi s daruvarskim tablicama ...
'Mogu koalirati sa svima, ali jedino ne s Bandićevom listom'
Kandidatkinja za gradonačelnicu Zagreba Sandra Švaljek gostovala je u studiju 24sata gdje je govorila o svojim planovima. Objasnila je i zašto vozi kombi s daruvarskim tablicama te što će učiniti za poboljšanje prometne infrastrukture.
POGLEDAJTE VIDEO:
Koje su vaše poruke Zagrepčanima?
- Obilazim grad i želim slušati građane. Želim poručiti da gradska uprava treba funkcionirati drukčije, treba biti otvorena prema građanima. Gradonačelnik brojne odluke donosi bez konzultacija s građanima, ali i sa strukom. Žičara je primjer načina na koji se danas radi u gradu, nije se slušala struka ni građani.
Što bi vi učinili u smislu poboljšanja prometa?
- Naglasak je na tome da se stvore dobre prilike za život ljudi. Treba poduzeti niz mjera. To su dva kolna mosta, dva pješačko-biciklistička mosta, stavljanje u funkciju Šarengradske...
Zašto imate daruvarske tablice na kombiju?
- Ja bih rado vozila kombi sa zagrebačkim registracijama, ali ja sam kombi unajmila i tu nisam mogla puno učiniti. Financiram se malim donacijama. Tu je riječ o sitnim uplatama i moram biti vrlo ekonomična kad je riječ o financiranju kampanje. Oko mene je i velik broj volontera.
Je li vam SDP dosad pristupio? Ili HDZ?
- To je na razini kuloarskih priča. Moramo znati da glasaju građani, oni odlučuju o tome neovisno o tome za koga inače glasaju na parlamentarnim izborima. Čvrsto vjerujem u to da ću ući u drugi krug.
Je li bilo razgovora sa SDP-om ili HDZ-om?
- Nije bilo pregovora.
Tko vam je prihvatljiv za koaliciju?
- Nakon moje pobjede koalirat ćemo s nekom od stranaka, ali reći ću da to neće biti lista Milana Bandića. Bandić očito nije bio zadovoljan načinom na koji sam vodila grad iako je to bilo u skladu s onim što smo obećali na lokalnim izborima. Mislim da je on odstupio od svojih načela.
Koliko trebaju koštati tramvajske karte?
- Ja ne bih povećavala cijenu 30-minutne karte. Za duge vožnje logično je imati višu cijenu karte. Ako je nešto na početku mandata koštalo 12 kuna, a danas četiri, onda smo negdje imali problem. Moramo poticati ljude da se više voze javnom prijevozom, a da bi se to ostvarilo prvenstveno treba riješiti problem zagušene Savske ulice.