Stručnjak i savjetnik za područje obrazovanja Kenneth Robinson svojim je idejama ponudio nove perspektive i ukazao na manjkavosti školskih sustava diljem svijeta
Sir Kenneth Robinson tvrdi: Škole uništavaju kreativnost!
Svakog dana
od ponedjeljka 3. studenog
u tiskanom izdanju 24sata stručnjaci, profesori i učitelji, roditelji i djeca, obični ljudi i znanstvenici upozoravat će na probleme, otkrivati rješenja i objašnjavati slučajeve koji mogu pomoći da imamo bolje obrazovanje za bolju Hrvatsku.
Sir Kenneth Robinson engleski je motivacijski govornik, edukator i savjetnik za obrazovanje i umjetnost. Svojoj publici najviše iznosi stavove o kreativnim izazovima svijeta ususret ekonomiji i obrazovanju u novoj globalnoj ekonomiji.
Često govori na TED konferencijama na kojima je do sada održao tri prezentacije o kreativnosti u obrazovanju. Na internetskim stranicama TED-a pogledane su više od 28 milijuna puta , a njegova prezentacija pod nazivom 'Škole ubijaju kreativnost' najgledanija je prezentacija u povijesti TED-a.
Utjecajna prezentacija bila je i ona imena 'Kako pobjeći obrazovnoj dolini smrti' iz travnja 2013. godine. Tada je istaknuo tri principa koja su, smatra, od predsudne važnosti za ljudsku kreativnost, a Amerikancima iznio argumente kojima tvrdi da njihova obrazovna kultura zapravo radi protiv njih samih.
Obrazovanje treba temeljiti na korisnosti i kreativnosti
Robinsonova najvažnija teza se temelji na tome da se obrazovanje mora razvijati u tri smjera. Prvo, treba njegovati različitosti ponudom širokog nastavnog plana te poticati individualizaciju procesa učenja. Drugo, Robinson smatra da bi se time poticala znatiželja kroz kreativnu nastavu koja ovisi o kvalitetnoj pripremi i osobnom razvoju nastavnika. Posljednje, smatra da bi se buđenje kreativnosti trebalo usredotočiti kroz alternativne didaktičke procese .
Naglašava da dobar obrazovni sustav može uspjeti samo ako shvatimo da je on ''organski, a ne mehanički sustav'', odnosno sustav na kojeg utječu brojni drugi elementi.
Lajkaj stranicu
Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska na Facebooku.
Ističe i da je uspješno upravljanje školstvom pitanje stvaranja ozračja korisnosti umjesto zapovijedanja i kontrole.