Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Na prosvjed dolaze i studenti i udruge iz Varšavske ulice?

I Zeleni hvale prosvjed, zadovoljni su dostojanstvenim ponašanjem, a Ivan Pernar zove radnike, umirovljenike pa i političare da se pridruže velikom prosvjedu u srijedu

Komentari 65 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - pelinkovec
    pelinkovec

    dajte se ljudi skulirajte kakve bengalke i sranja pa jeste popizdili. šta ćeš na policajca pa nije ti on kriv šta je država u kurcu i oni su nesretnici u tom kurcu skupa s vojskom i ostalim narodom! zajebi bengalke i ratovanje!

    1 Utorak, 01.03.2011. u 23:47
  • Avatar LiLa_5
    LiLa_5

    ZA mirni i dostojanstven prosvjed i ja sam...

    9 Utorak, 01.03.2011. u 22:50
  • Default avatar - tnnt
    tnnt

    Poslje svega šta su učinili u ovoj zemlji,mislim da HDZ više nikada neće doći na vlast....Oronuli političari koji glume bogove kao Šeks,čovjek koji nikada istinu valjda nije rekao Hebrang,Bebić koji nezna ni sam koliko ima godina..To je potrošena garnitura,nisam stranački ...prikaži još! opredjeljen ,al mislim da je vrijeme za promjene,jer sadašnja vlast nema nikakvu perspektivu,a izbubili su i ono malo povjerenja šta je narod imao u njih...

    4 Utorak, 01.03.2011. u 22:53
    • Default avatar - stari mudrac

      stari mudrac: HDZ ako se dovuće do redovnih izbora, onda će i pobjediti. zašto? zato jer će varati i krasti na dan izbora, u kampanji će učiniti sve da okrivi druge za bilo što i neistinito. glasati će i mrtvi i nestali ...prikaži još! i nepostojeći. ako izgube vlast, idu kolektivno u zatvor, toga su svjesni i učiniti će sve da se to ne dogodi. zato i neće maćeha podnijeti ostavku jer zna da onda ispadaju iz izborne utrke a ulaze u finale remetinca.

      Odgovori Utorak, 01.03.2011. u 23:35
    • Avatar root™

      root™: Ti si odjedanput počeo SRAT u vezi imena DANONE i kako svi misle da se ti kriješ pod tim imenom, i da te ja sramotim !!! Očito ti imaš problema a ne ja. A to što sam onu neku SKVO ...prikaži još! blema a ne ja. A to što sam onu neku SKVO otpilio jednostavno ne želim s babama i laprdušama imati posla !!! Živ i zdrav ti meni bio BRČAK !!!

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:30
    • Avatar root™

      root™: GREŠKA !! Nije bilo namjenjeno ovdje

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:31
    • Default avatar - timica2

      timica2: stari mudrac@ Slažem se sa tobom,jer takvi smutljivci smisle paklene planove,samo da ostanu na vlasti. Pa sjeti se samo onih glasova iz dijaspore, njih 30 u 25 kvadrata.Šeks već sakuplja ideje,kako bi ostali na vlasti.Ne sumnjam u njegove monstruozne sposobnosti.

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 13:55
  • Avatar LiLa_5
    LiLa_5

    ili 14.04.2011.

    Srijeda, 02.03.2011. u 01:58
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Lopovi....! ne kradite hdz na celu sa jacom nevoli konkurenciju.

    Srijeda, 02.03.2011. u 00:32
  • Default avatar - Pitbull21
    Pitbull21

    Najprije bih rekao da podržavam prosvjede protiv Vlade RH. Niti sam HDZ-ovac niti SDP-ovac. Nije mi jasan gospodin Pernar, a i od samog početka mi je bio na neki način ajmo reći ''mutan''. Zašto? Zašto bi netko tko nema nikakvih ...prikaži još! financijskih problema, zaposlen je te još dodatno nešto studira ( nemam pojma što, ali nije bitno ) organizirao tako buntovno prosvjede protiv Vlade HDZ-a? Osobno, vidim u tome njegove privatne interese, a posebno zato što, ako se ne varam, planira ući ''dublje'' u politiku. Ovo bih nazvao skupljanjem izbornih poena, a ne rušenjem vlasti. Mogu se kladiti u bilo što da će i on sam izići na izbore. I da, moramo se pomiriti s tim, ali EU podržava trenutnu vladu. Dok se ovo ne privede kraju nema šanse da ih se skine s vlasti koliko god da mi to pokušavali osim recimo anarhistički, ali to baš i ne podržavam iako ne podnosim baš MUP-ovce. I na kraju, rado bih došao na prosvjed u Zagrebu iako živim u Splitu no na žalost u tome me spriječavaju brojne obveze u privatnom životu. Oni koji mogu neka izidju.

    2 Utorak, 01.03.2011. u 23:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: slažem se sa tobom, on sebi skuplja glasove i potpisa, na pomolu je nova stranka, a nas iz go*ana ne izvuče niti jedna. Sve su pokrali :-(

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 08:00
    • Default avatar - jozo79

      jozo79: pa nek se kandidira ako želi, šta vam to toliko smeta ako se mali želi bavit politikom? Jel to odmah znači da će bit premijer ili predsjednik? A ne smeta vam što u saborskim klupama sjede ili su sjedili razni ...prikaži još! jebivjetri poput Line Červara, Franje Arapovića, Perice Bukića, Mirka Filipovića i ostalih marioneta, da ne spominjem "prave" političare... Vrijeme je za nove, mlađe ljude

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 12:01
  • Default avatar - CheGuevara
    CheGuevara

    konačno se događa ono što sam priželjkivao i prizivao u samim začecima ovog prosvjednog bunta... diže se narod, poprima masu, bez samoprozvanih ikona, bez vodstva i promicanja pojedinaca i njihovih interesa... dižu se društvene grupacije, iniciraju i udružuju aktivisti, intelektualci, ...prikaži još! kulturnjaci... diže se istok i zapad, udružuje sjever i jug... jučer je bilo fenomenalno, bez nasilja, bez eskalacije sukoba, samo pjesma i grlena gromoglasna poruka - "ODLAZITE"... ponizili su nas prije tjedan dana na barikadama, ne dajući nam pristup Markovom trgu, simbolu prosvjedne akcije i slobode kretanja... Sada je Markov trg postao više od toga, postao je imperativ JAVNOG PROSVJEDA, "utvrda" nemoralnih zakonodavaca, kojima želimo dokazati da nam ne mogu braniti slobodu kretanja... a izglasali su si taj bijedni zakonski proglas o Markovom trgu samo da bi nametnuli svoju samovolju i moć narodu i zaštiti debelokožni obraz i guzicu od smjene...i zato ćemo na tom trgu ipak BITI i dokazati da smo od te šačice jadne vlade i njene represivne sile daleko dovitljiviji! "padom" Markovog Trga, simbolički pada i režim... ponizili ste naše dostojanstvo barikadama, jučer smo vam vratili - akcijom trčkaranja vaših policajčića po gradu za nama... bilo je prejebeeeno vidjei kako manipuliramo vašom naoružanom kohortom pod punom ratnom spremom kako plešu i zveckaju onim masivnim štitovima, onako kako mi sviramo - kud mi okom tu oni skokom... a ne smiju nam NIŠTA!!! mogu samo trčkarati, "raspoređivat snage", psovat si međusobno u one motorole i u sebi KaratMarka i onu Kosor hijenu koji su ih na to poslali!!! Jučer smo vam pokazali punu zrelost i mudrost naroda i prikazali UMJETNIČKI PERFORMANS vaše ratne jedinice... sutra ćemo od njih napravit baletane, a prekosutra će nas molit da imamo milist prema njihovom dostojanstvu... i imat ćemo ga - točno onoliko koliko oni prema našem! gospodo shvatite, iz dana u dan smo iskusniji i pametniji, organiziraniji, svjesniji i savjesniji... sutra ćemo biti daleko dovitljiviji, a za petak vas čeka strateška doktrina koja bi i rimsku regimentu ostavila bez daha, a di neće ovog "domesticus vulgaris" policajca! Vrijeme je gospodo vladari, da iščitate naše poruke, želje, interese i zalaganja i ODSTUPITE S VLASTI, prije nego li smo od vas napravili takav igrokaz za međunarodnu zajednicu, da će vam biti žao što niste prvi dan prosvjeda raspisali izbore! PROSVJEDOM DO PROMJENE - "IDEMO DALJE"!

    5 Utorak, 01.03.2011. u 23:41
    • Default avatar - pelinkovec

      pelinkovec: nafilan si političkim i ne znam kakvi sve ne govorima i frazama,svaka čast! iz teksta se vidi da si obrazovan i načitan momak,pravi vođa! šta onda ne dođeš na prosvjed i kažeš ja sam taj frajer koji se skriva pod ...prikaži još! imenom jednog od najvećih ubojica na svijetu i ja ću vas od sada vodit ka zrelijoj i boljoj hrvatskoj! što se tiće prosvjeda i da ga treba održat s tim se u potpunosti slažem, ali ovo sa marionetama si stvarno pretjero. prsvjed bez pizdarija i sranja DA, jer u suprotnom znaš i sam da će se sve prelomit na našim leđima,leđima sirotinje. bez krivog shvaćanja i ja sam prosvjednik,možda stojimo jedan do drugoga...

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:04
    • Default avatar - CheGuevara

      CheGuevara: dragi prosvjednici, narode, čitatelji, obespravljeni sugrađani, dame i gospodo Hrvati... pozivam na MIRAN prosvjed, NENASILAN i civiliziran, obojan dostojanstvom građanskih normi, artikuliran jedino JASNIM namjerama, transparentima, pjesmom i skandiranjem poruka OSTAVKE... molio bih POSEBNO da se ne dotičemo skandiranja desničarskih ...prikaži još! ekstremnih poruka iz 45-te, to su vremena daleko iza nas, ne želimo prizivati duhove prošlosti, ni time bojati ove prosvjete, niti uopće itko ima prava glorificirati jedno Hrvatima jednako pogubno režimsko razdoblje dok traži ostavku ovog današnjeg... ne želimo im dati materijala da nas obezvrijede huliganstvom... iskažimo se u punom civiliziranom izričaju... iskažimo intelektualni bunt i pokažimo kroz masovnost okupljanja koliko nam je više DOSTA TIRANIJE!!!

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:13
    • Avatar LiLa_5

      LiLa_5: Tako je,slažem se....

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:19
    • Default avatar - CheGuevara

      CheGuevara: dragi pelinkovec, ja ti nemam aspiracije biti ikakav vođa, niti smatram da je ovim prosvjedima itko takav potreban! ne pozivam ljude na NASILJE, nego artikuliram narod na usmjerenost akcije u mirnom prosvjedovanju... svi izlaze, svi žele biti dio javnog prosvjeda ...prikaži još! i doprinosa, ali neznaju što im je za činiti... pa da ne bi eskalirali u SUKOB, koji smo vidjeli kako je sramotno završio, potrebno je dati makar elementarne naputke ponašanja... i da te razuvjerim u przivanje "foteljaštva", jučer sam 3h "marširao" po zagrebačkim ulicama, možda smo se i doticali ramenima, ali ja nemam potrebu kao Pernar iskoristiti svoje ime kao političku figuru, niti imam potrebu za 5 min slave... meni je bitan moj unutarnji habitus i zadovoljstvo što činim nešto u duhu svoga osobnog poriva, što dajem doprinos ovom skupu kao i 99.99% ostalih prosvjednika, u skromnosti svojeg malog kamenčića, što u masi ostalih zajedno čini kotrljajuću lavinu... ne skandiram na sav glas svoje ime, niti žudim za malograđanskom "veličinom"... što ne znači da se neću sutra odazvati u pomoći onome tko misli da moj doprinos može biti iskorišteniji u ovoj prosvjednoj organizaciji *** *** *** inače da te razuvjerim u ovo ideološko potkopavanje - CHEGUEVARA je apsolutno najpoznatiji sinonim revolucionarstva, sigurno prva i najsnažnija asocijativna ikona bunta i težnji za promjenom i to je ujedno SVE u čemu možeš naći moj interes u iskorištenju njegove simbolike... ja njegovim nickom nipošto nisam preuzeo indoktrinaciju njegove politike, ideologije, niti životnih djela osim čistog revolucionarnog habitusa kojeg u ovom trenu i sam osjećam isprovociran prilikama obezvrijeđenja mog osobnog ljudskog dostojanstva i dostojanstva cijelog mog naroda...

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:50
    • Avatar root™

      root™: OK !! Svaka čast, ali nemoj kao CHEGUEVARA da završiš !!! :)

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 01:16
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    ne želim pametova i ne želim bit vođa,samo ću reć jednu činjenicu,u tjedan dana skupilo se na razini cijele hrvatske oko 2000 ljudi,prosvjednika,počelo sa 3 čovjeka i došlo na 2000, sa ovakvim načinom bezglavim i bezciljnim na tome će i ...prikaži još! ostati, za tjedana dana počet ćete ići na živce ljudima i sami sebi,postat će to jedna rutina koja će se razvodniti,jer od ovih komentra tipa: ljudi ajmo,probudi te se ili sad ili nikad ili dolje lopovi, već mi se sere,dajte ponudite kakvu alternativu 350 ticuća ljudi je nezaposleno,velika većina ljudi živi na rubu siromaštva,samo se pojedinci bogate,kapitalizam nam je uništio društvo totalno,znaju ti ljudi jako dobro što nevalja u toj truloj državi i bez da im to govore tu neki pojedinci,neću imenovat,ali nijedan od njih nedaje rješenje problema,zato što nitko nemisli svojom glavom,želite srušit vladu koja umjesto vas misli i kad ta ista valda padne doči će druga koja će opet mislit umjesto vas,zar je to konačan cilj???? zar je to ono što hrvatskoj treba???? netreba nama promjena vlade,nama treba promjena društva,nama trebaju ljudi koji će svojim znajem i zalaganjem radit na tim promjenama,i na kraju pitam sve prisutne,da li se želite prepustiti sruji mase odnosno rulje prosvjednika ili želite stvarne promjene i njima pridonjeti svojim intelektom???želiti nešto i znati što želiti,prijatelji moji, nije isto,hvala nan pažnji

    2 Srijeda, 02.03.2011. u 01:27
    • Default avatar - CheGuevara

      CheGuevara: hebote grobe de se smiri!!! pa ti cijelo vrijeme ko ovaj Pernar agitiraš samo za sebe... tobož ne želiš bit vođa, a sve mi smrdi samo na to, pa si nadobudno otvorio i onu fejsbuk stranicu, u gladi za popularizacijom... ...prikaži još! ovdje nas sve tako važno prozivaš, a reci jesi TI onda možda svoju stranicu dopunio kakvim proglasom JASNIH RJEŠENJA?!? NISI! pa nemoj onda molim te pretjerivat i solit pamet ostalima... Narodu je ZA POČETAK dosta ovog kriminala na vlasti i prvo se želi toga rješiti... a to je za jačanje dosadašnjeg zamrlog GRAĐANSKOG AUTORITETA ipak postignuće veliko ko brdo!!! Da ne kažem kako će to postignuće imati itekakve reperkusije i na sve slijedeće vlade i političke opcije... glavni CILJ je trenutno dokazati SNAGU I DOSLJEDNOST GRAĐANSKE VOLJE, kad to postignemo tek onda idemo dalje! A vjeruj, ako ja kao običan građanin u glavi imam barem grubi koncept načela, kako bi trebalo ustrojit novu vlast i političku prihvatljivost novih opcija, onda sigurno neki puno organiziraniji, politički i pravno verziraniji i sistematično analitičniji stručnjaci imaju i daleko veću... osim toga svaka politička stranka ima svoj politički program na svojim stranicama, pa idi, čitaj i informiraj se... pripremaj se za izbore! Moj glas trenutno vrlo simpatizira Lesara i prof. Sriću, radi osobne ljudskosti, stručnosti, društvene odgovornosti i principjelnosti načela kojima nastupaju u javnosti. Što još uvijek ne znači da ću im i pokloniti glasati, ako se pojavi neka nova građanska alternativa, koja ulijeva povjrenje, mada čisto sumnjam. Ako 20 godina uzgajaš kruške i jabuke, nemreš očekivat da ćeš preko noći u takvom voćnjaku obrat i breskvin plod. Svakom novom urodu treba vremena da stekne zrelost od sjemenke, preko mladice, do ploda. Tako je i s političkim alternativama u zemlji! tko god se eventualno danas profilira kao neka NOVA alternativa ipak će trebat vremena za skupit puno povjerenje naroda, a narod danas itekako i na hladno puše!!! Nemoj se nadat nikakvom Supermenu koji će nas preko noći uvest u MED I MLIJEKO socijalnog i državotvornog blagostanja, pogotovoe ne nakon ovakvog 20-godišnjeg sistematskog urušenja do praha i pepela! Kao što rekoh imperativ i glavni cilj DANAS jest iskazati moć GRAĐANSKOG AUTORITETA, a kad se on jednom konstituira i pokaže na djelu onda je vječiti pratitelj i javni korektor svake sljedeće vladajuće garniture.

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 02:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: čegevara,naivan si ako misliš da ćete prosvjedima srušit vladu, jaca je rekla ili EU ili prosvjedi,a ti ako neznaš da je njima EU prioritet onda se okani ćorava posla,svako pametan može zaključiti da će vlada učiniti sve da nas uvede ...prikaži još! u EU,pa se bojim da će policija dobit i pojačanje,naravno neznaš o čemu govorim, što se tiče fejs stranice,ona je otvorena prije pernarovog prosvjeda tako da popularizacija na koju aludiraš nije u cilju,jer sam javno više puta reko svoj stav o prosvjedima,ako si dobro pročitao tamo piše da svio koji imaju kakve ideje su dobrodošli,ali oni koji stvarno žele i raditi na tim idejama,zar misliš da ja mogu sam jednim potezom rješit ovu situaciju? za razliku od nekih znam o organizaciji puno više,jesi ti došao tamo sa kakvim prijedlogom,jel imaš nešto na bilo koju temu za reći,predložiti ili kakav model pa da se o njemu raspravlja?pišeš tu sveta pisma brate a od piskaranja nema ništa,rekao sam ti što je bila nakana otvaranja fejs profila,ok neisi za intereisiran,ali nemoj meni govorit da sam populist,i trčim za popularnošću,i da nemam jasan cilj,ja ti kažem imam i znam kako ga artikulirati,ali to nemogu ućiniti sam,a ko ti nije dovoljno dobar cilj opće dobro svih građana a ne samo pojedinaca onda nemamo o ćemu prićati,ako misliš da je to sebično i u svrhu samopromocije onda legić imaš ozbiljan problem,neželim polemizirati sa nikim tko nema konkretan pa makar i nerealan plana da o tom raspravljamo, vidim da ni ti nemaš,jer da imaš onda bi mi rekao,kažeš simpatiziraš lesara i sriću,prijatelju to je razlika između mene i tebe,opet ćes pustit da netko misli umjesto tebe,zar nemaš ni malo samosvjesti da možda i sam u nekoj opciji budeš kotačić promjena,očigledno ne,lakše je pustit drugog da radi umjesto tebe,onda ćeš nakon nekog vremena opet pozivati na prosvjede jer nećeš bit zadovoljan,a to je ono o ćemu ja pričam danima ovdije,iskoristi svoj inelekt za nešto još neviđeno i onda kad vidiš plod svog truda možeš reći da li se isplatilo ili nije,ja sam nešto naučio iz ovog tvog komentara što si mi natipkao,zato što slušam,promišljam i analiziram i tek tada djelujem,a tebe pitam,jesi ti što naučio iz mog komentara???ovo nije provokacija nego poticaj na razmišljanje,ako snatraš mene hvalisavcem i samopromotorom nebi želio više da polemiziramo jer nema ploda od polemika,eto lijep pozdrav i sretno u tome što si naumio

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 11:58
  • Default avatar - 75Glojd
    75Glojd

    Treba se sakupiti u što većem broju tako da se povremeno možemo razdvojiti i krenuti na razne punktove po gradu.

    Srijeda, 02.03.2011. u 07:24
  • Default avatar - balto 1
    balto 1

    Jedno su mirni prosvjedi a drugo je divljaštvo na ulicama !

    1 Srijeda, 02.03.2011. u 09:24
  • Default avatar - zbarila3
    zbarila3

    Bitno je da dođu svi koji su nezadovoljni! Ukoliko tako i bude Karamarko neće imati dovoljno policije da trči za nezadovoljnicima. Ne treba tući policiju i razbijati imovinu, samo strpljivo "šetati" pa će jednom i kordoni puknuti. Bravo za ponašanje ...prikaži još! u ponedjeljak!!! Nismo hrpa divljaka kako nas vlastodršci žele prikazati, nego ljudi koji žele živjeti a ne životariti!

    1 Srijeda, 02.03.2011. u 06:59
    • Default avatar - jozo79

      jozo79: ja također nisam za nasilje. Ali, ne mogu se sjetiti kada se i gdje išta uspjelo promijeniti mirnim prosvjedima? Tko će samo tako predati vlast? Pa vidite da se Jaca nije još udostojila komentirat prosvjede. Gdje je vrli "pravedni" predsjednik ...prikaži još! Josipović? Zašto on šuti? Prije ili kasnije narod će puknuti do kraja a onda će nažalost biti i krvi, a za to će biti kriva ova lopovska vlada koja je narod dovela na rub očaja... Nadam se da griješim i da ćemo ih se uspjeti riješiti na miran način, ali bojim se da od toga ne bude ništa...

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 12:08
  • Default avatar - CheGuevara
    CheGuevara

    Primjećujem da se učestalo, u raznim komentarima, javljaju nezadovoljnici, koji pokušavaju obezvrijedit ovu građansku inicijativu otkazivanja povjerenja sadašnjoj Vladi, samo provizornom činjenicom kako smo svi bedasti i nepromišljeni, jer ne znamo "ŠTO ĆEMO NAKON TOGA"! E pa ljudi, u 20 ...prikaži još! godina nismo znali ŠTO ĆEMO, niti smo imali viziju, pa smo očito priličnom većinom stiskali tu jedno te istu tipku odabira, iluzorno se nadajući da će se s novim izborom zarolat i neke pozitivne promjene. Al šipak, vrlo NAIVNO i iluzorno razmišljanje. Stoga nemojmo očekivat niti danas, da u ovih tjedan dva prosvjednih događanja, znamo decidirano ono što NISMO znali zadnjih 20 godina - ŠTO ĆEMO DALJE. Ali danas više nego ikad znamo ŠTO NE ŽELIMO DALJE i da tu nesretnu "tipku" ne želimo više ni vidjet u izboru mogućnosti! Narodu je dosta ovog kriminala na vlasti i prva istanca htijenja je da se toga želimo POD HITNO RJEŠIT... i upravo TO je naš PRVI i za sad jedini cilj - RASPISIVANJE NOVIH IZBORA. A budimo ipak realni, ostvarenje tog cilja je KO BRDO golemo postignuće naše građanske inicijative u jačanju i oživotvorenju do jučer potpuno zamrlog GRAĐANSKOG AUTORITETA!!! Da ne kažem kako će to postignuće imati itekako snažnu reperkusiju i na sve slijedeće vlade i političke opcije... glavni CILJ je trenutno dokazati SNAGU I DOSLJEDNOST GRAĐANSKE VOLJE, kad to postignemo, tek onda idemo dalje! A u tome nastavku puta nam neće pomoć nitko drugi negi mi sami sebi, svojim educiranjem i informiranjem o postojećim političkim opcijama i alternativama... i nemojmo se samo nadat nikakvom Supermenu koji će nas preko noći uvest u MED I MLIJEKO socijalnog i državotvornog blagostanja, pogotovo ne nakon ovakvog 20-godišnjeg sistematskog rušenja gospodarstva do praha i pepela! Isto tako trenutne alternative su nam nažalost poprilično ograničene, taman da se u ovom hirovitom prijelaznom razdoblju i javi neka mlada građanska struja i alternativa. Jer iskustvo nas uči da ako 20 godina "uzgajaš kruške i jabuke", nemožeš preko noći očekivat da će ti u takvom "voćnjaku" izrast tek tako novi breskvin plod. Svakom novom urodu treba vremena da stekne zrelost od sjemenke, preko mladice, do ploda. Tako je i s političkim alternativama u zemlji! tko god se eventualno danas sutra profilira kao neka NOVA alternativa ipak će trebat vremena za skupit puno povjerenje naroda - a narod danas i na hladno puše!!! Nemojte se nadat nikakvom čudu i krenimo racionalno i sistematično, korak po korak. Današnji korak i imperativ jest iskazati moć GRAĐANSKOG AUTORITETA, a kad se on jednom konstituira i pokaže na djelu, onda je vječiti pratitelj i javni korektor svake sljedeće vladajuće garniture. A to ipak ulijeva itekako povjerenje i elementarnu sigurnost da alternativu svakako imamo, u snazi vlastite akcije i volje, ukoliko se konstituirana Vlast opet samovoljno odcijepi od svetinje interesa nas građana i birača koji smo je izabrali.

    Srijeda, 02.03.2011. u 03:08
  • Default avatar - Saloma1979
    Saloma1979

    "Nakon današnje izjave Swobode odlučio sam: sutra sam na Cvjetnom u 18,00. Molim mirno i samo mirno, ponesite svijeće da osvjetlimo put odlaska bagre sa Markovog trga. Svijeće ostavimo na Jelačić placu, nemojte se bojati, pravda je na našoj strani. ...prikaži još! Čekam vas."-Dragutin Lesar, za sve koji ga nemaju među prijateljima. Pridružite se, što nas je više to će se njima više tresti gaće, a drugo ni ne zaslužuje gamad poput ove

    1 Utorak, 01.03.2011. u 23:48
  • Avatar NajluđiVrapčan
    NajluđiVrapčan

    Konačno ljudima dolazi iz guzice u glavu da će jedino masa uspjeti okupirati sve rupe iz kojih štakori izlsze i nedati im kruha i vode dokle god ne izađe izgladnjela van i kaže: "Dajem ostavku jer sam nesposobna"

    Utorak, 01.03.2011. u 23:21
  • Default avatar - zbarila3
    zbarila3

    "...nemojte se bojati...čekam vas..."! Sad samo još nedostaje ...pustitie dječicu neka dođu k meni"! E, Dragec, Dragec! Što se nije isprsio pa "osigurao" prosvjednicima put na Markov trg prvog dana prosvjeda? Čekao je kako će se razvijati situacija, pa da ...prikaži još! zna koliko lijevo ili desno biti u sredini? E, Dragec Lesar...

    Srijeda, 02.03.2011. u 07:36
  • Default avatar - golub_1
    golub_1

    treba malo ubrzat prosvjede zato sto ce jadni narod opet placat poslijedice politicare boli k... njima se ne zuri treba im sutra gas dat da malo ubrzaju sve vrime leti sezona se priblizava a kod nas prosvjedi zato treba to ...prikaži još! sto brze rijesavat,,

    1 Utorak, 01.03.2011. u 23:34
    • Default avatar - jozo79

      jozo79: ma hajde ne pizdite, k'o da će Česi i Mađari odustat od ljetovanja zbog naših prosvjeda... Još će nam doć i pomoć ako bude trebalo :)

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 12:15
  • Default avatar - ajitam01
    ajitam01

    ne razumijem se baš u politiku, ali mislim da je za prosvjede i sve ostalo već odavno prekasno... pokrali i poprodali su cijelu državu, a i oni koji dođu iza njih neće biti ništa bolji (SDP) tj. pokrast će ostatak ...prikaži još! koji je ostao i namiriti svoje potrebe, zapravo ne samo svoje nego 4 generacije iza sebe... ako se vlada sruši, morat će se raspisati izbori koji se namiruju iz državnog proračuna - opet dodatan trošak koji udara nas po džepu (govori se mislim oko cca 50 milijuna kn, ako ne i više!)... mislim da bi najbolje rješenje bilo da se svim koji su u saboru skine minimalno 5000 kn od plaće (ostat će im dovoljno), da im se ukinu sve povlastice (službeni automobili, kartice, voda, spajalice i ostalo na čemu se "štedi"), da im se ukinu povlaštene mirovina... zapravo ukidanje svih beneficija koje nisu potrebne, a svi ih dobro debelo koriste i za kraj, ako se dokaže neka (pa čak i mala) upletenost u aferu, da im se oduzme imovina mislim da je to jedino ispravno rješenje... ako se netko ne slaže sa mnom, slobodno ljepite minuse...

    1 Utorak, 01.03.2011. u 23:56
    • Default avatar - jozo79

      jozo79: Nikad nije prekasno za prosvjede. Treba non stop prosvjedovati i kad se promijeni vlast tako da ovim novima ili starima (SDP) kada dođu na vlast ne padne više na pamet da kradu, varaju i lažu narod! Kada to postignemo, onda ...prikaži još! možemo očekivati nešto, a do tada ništa

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 12:11
  • Default avatar - HectorTheGreat
    HectorTheGreat

    prosvjede treba prijaviti na nekoliko adresa, da se policiji izbije argument iz ruku a i,, neka se malo podjele. tako ce se lakse banuti i na sam markov trg. pa nema policajaca vise od prosvjednika?!

    Srijeda, 02.03.2011. u 00:07
  • Default avatar - Dottore_1
    Dottore_1

    Organizacija za sada: Zagreb, Cvjetni trg, srijeda, 02. ožujka 2011., 18 h Rijeka, Koblerov trg, srijeda, 02. ožujka 2011., 18 h Split, Riva, srijeda, 02. ožujka 2011., 18 h Pula, Trg Portarata, srijeda, 02. ožujka 2011., 18 h Slavonski Brod, ...prikaži još! , ispred zgrade županije, 02. ožujka 2011., 18 h Pula, Trg Portarata, petak, 04. ožujka 2011., 18 h Varaždin, Korzo, subota, 05. ožujka 2011., 11 h Osijek, subota, 05. ožujka 2011. (vrijeme će se saznati uskoro) Koprivnica, glavni trg, subota, 05. ožujka 2011., 17 h Vukovar, gradski trg, subota, 05. ožujka 2011., 12 h Čakovec, centar, ponedjeljak, 07. ožujka 2011., 17 h

    12 Utorak, 01.03.2011. u 23:15
    • Avatar root™

      root™: Šta su to mjesta i tajming gdje se može prijaviti u vezi natječaja za posao ?? ...prikaži još! natječaja za posao ??

      Odgovori Utorak, 01.03.2011. u 23:18
    • Avatar NajluđiVrapčan

      NajluđiVrapčan: Mjesta di si ljudi mogu osigurati da će imati posla za par godina kada se poprave sva sranja koja su hdz-ovci nasrali i usrali

      Odgovori Utorak, 01.03.2011. u 23:22
    • Default avatar - CIJELA  HRVATSKA

      CIJELA HRVATSKA: Aaaaaaaahahahahahahaha..... To je raspored konjičkih trka !!!! Ahahahahahahhhaaahahh

      Odgovori Utorak, 01.03.2011. u 23:26
    • Default avatar - ŠA  ŠA  ŠAPČANIN

      ŠA ŠA ŠAPČANIN: ****admin**** Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 1 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je opomena. Trenutni broj vaših opomena u posljednjih tjedan dana je 1. Ako ih sakupite tri, vaš korisnički račun bit će blokiran na rok od 24 sata.

      Odgovori Utorak, 01.03.2011. u 23:31
    • Default avatar - Dottore_1

      Dottore_1: Vidim da središnjica HDZ-a i SDP-a ima radnu akciju davanja minusića i plusića :-)))) Zar vas nije sram? Biste li se usudili svojim roditeljima reći kojim se poslom bavite?

      Odgovori Utorak, 01.03.2011. u 23:47
    • Avatar root™

      root™: Moji roditelji su mrtvi !! Pa ko ti je kriv što si poplašeni zec pa se sakrivaš pred roditeljima. Očito te šamaraju ko budaletinu, a onda si očito to i zaslužio !! A sada probudi roditelje, ( prihvati opet par ...prikaži još! !! A sada probudi roditelje, ( prihvati opet par šamara ) i reci im kako i o čemu razmišljaš. !! Kad riješiš svoje balave probleme u kući tek onda izađi na ulicu i priključi se prosvjedu !!! Ništa drugačiji nije bio HEBRANG kad je bio mlad, pa pogledaj ga sada u kakvu konjusinu je izrastao, a obraz ko opanak !!

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:03
    • Default avatar - Dottore_1

      Dottore_1: Hmmm.... Interesantno da si se našao prozvanim. Dakle nije bio pucanj u prazno :-))) I odmah niz plusića partijskom kolegi! Da stari moj, idem na prosvjede i svaki dan ću biti tamo dok god su na vlasti takvi poput tebe ...prikaži još! be i tvojih partijskih/stranačkih kolega!

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:34
    • Avatar root™

      root™: Ja u 8g od kada imam pravo glasa u životu nisam glasao za te lopovčuge iz HDZa a ni za SDPovce. Primi na znanje tu informaciju, a ja sam također bio u OSIJEKU na prosvijedu iako sam zaposlen u stalni ...prikaži još! u OSIJEKU na prosvijedu iako sam zaposlen u stalni radni odnos već 5g. Znači ne gledam samo sebe neko se obazirem i na druge ljude oko sebe !!! Da se razumijemo

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 00:49
    • Default avatar - Car Ukuido

      Car Ukuido: Tu ima više mjesta nego bu se skupilo prosvjednika,na žalost.

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 06:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: najluđi vrapčanin, to su mjesta koja će snimat strani novinari i stavit u turističku ponudu za sezonu 2011.

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 08:03
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: zašto su prosvjedi popodne? Jer Pernar radi? Pa kaj je sad on izdajica, neka ne ide na posao i neka pokaže zube poslodavcu koji ga plaća. Pa kad niko ne bude radio (je*e mu se za posao) onda možda neće ...prikaži još! ni policija radit, nego dijelit krafne prosvijednicima.

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 08:09
    • Default avatar - jozo79

      jozo79: rearea, jesi ti stvarno tak glupa ili samo tako zgledaš :) kad su prosvjedi bili u 13h onda nije valjalo, kad su u 18 opet ne valja... Dolje vlada!

      Odgovori Srijeda, 02.03.2011. u 12:04
  • Default avatar - user_20742
    user_20742

    http://planetmagazin.net/lift-rijeka-fak/

    Utorak, 01.03.2011. u 23:41
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message