Obavijesti

News

Komentari 2

Na Weekend media festivalu otkrivaju što žene uistinu žele

Na Weekend media festivalu otkrivaju što žene uistinu žele
2

WMF U ROVINJU OD 21. DO 24. RUJNA Žene su najmoćnija potrošačka skupina, a ipak ih mnoge industrije ignoriraju ili im pristupaju na potpuno pogrešan način...

VIDEO

U 90 posto slučajeva u mnogim kategorijama proizvoda odluku o kupovini donose žene. Bez obzira tko je kupac, njihov savjet ili veto presudan je kod donošenja odluke. Čak 61 posto privatnog novca u SAD-u u njihovim je rukama, a primat su preuzele i u industrijama koje se i dalje percipiraju kao isključivo muške. Čak 47 posto 'gamera' danas su zapravo 'gamerke'. Pa ipak, komunikacija mnogih industrija i dalje im se ne prilagođava, a oni koji su pokušali, često su neslavno propali.
„Činjenica je da su muškarci kreativni direktori u 90 od 100 vodećih reklamnih agencija u Americi. A muškarci baš i ne razumiju žene, što često dovodi do neprimjerene komunikacije koju žene odbacuju“, objašnjava Ivan Stanković, osnivač i predsjednik regionalne agencije Communis iz Beograda. 
Na ovogodišnjem 10. Weekend Media Festivalu Stanković će sudionicima predavanja „Kako zadovoljiti žene?“ ukazati na nove izazove s kojima se struka susreće zbog sve veće dominacije žena u potrošačkom segmentu. Predstavit će svoj komunikacijski koncept 5E koji će im pomoći doprijeti do ženske publike i konačno odgovoriti na vječnu zagonetku: što žene žele? Slova 'e' u konceptu označavaju pet nezaobilaznih koraka u Stankovićevoj komunikacijskoj strategiji: excess, entertain, emotion, experience i engagement.
„Već duže vrijeme zastupam tezu da su našoj profesiji potrebne radikalne promjene, inače nam se sprema kraj. U okviru mog koncepta 5E, prvi korak je jednostavan: umjesto slova 'a' u riječi 'advertising', treba ubaciti slovo 'e'. Ono označava korištenje svega što je vezano za nove navike konzumiranja digitalnih medija, i, što je još važnije, da osnova svake komunikacije mora biti emocija. U obilju informacija potrošači se opredjeljuju krajnje jednostavno - binarno. Ili nešto vole ili ne. Zato je kreiranje emocija kroz komunikaciju neophodno“, zaključio je Stanković. 
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa