Obavijesti

Promo sadržaj

Najbolji omjer cijene i kvalitete u Kauflandu

Najbolji omjer cijene i kvalitete u Kauflandu
2

Kaufland Hrvatska osvojio je Best Buy Award i prvo mjesto za najbolji omjer cijene i kvalitete

Međunarodna organizacija ICERTIAS provela je istraživanje i ispitala zadovoljstvo hrvatskih kupaca kada je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete u trgovačkim lancima.  Rezultati su pokazali da upravo to pronalaze u trgovačkom lancu Kaufland koji je time osvojio plavu medalju „Best Buy Award“ u kategoriji hipermarketa za najbolji omjer cijene i kvalitete.

Uz to je Kaufland dodatno osvojio i nagradu „Best Buy Award Croatia BIO“ za najbolji omjer cijene i kvalitete u asortimanu bioproizvoda. „Zdrave navike i zdrava prehrana više nisu samo trend; za mnoge su oni bitan sastavni dio svakodnevnice. Shodno tome je i potražnja bioproizvoda u porastu, a ova nam priznanja pokazuju da smo na pravom putu“, pojasnila nam je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Best Buy Award žig mogu nositi samo proizvodi i usluge koji u posebnim istraživanjima osvoje prvo mjesto (najveći broj glasova ispitanika) u svojoj kategoriji.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve