Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Najpoznatiji hrvatski proizvod za imunitet

Imunosal brend je daleko najpoznatiji hrvatski proizvod za imunitet koji možemo pronaći na policama ljekarni. Riječ je o liniji dodataka prehrani za jačanje imuniteta hrvatske tvrtke Pharmoval d.o.o.

Foto: Pharmoval

Prema istraživanju koje provela nezavisna agencija Promocija Plus dvije godine zaredom, u travnju 2015. i u ožujku 2016. godine, na uzorku od 200 ljekarni, za imunitet djece i odraslih u hrvatskim ljekarnama najčešće se preporučuju upravo Imunosal proizvodi.

Rast u vrijeme krize

Proizvode je razvila i na tržište pustila tvrtka Nemus Lex d.o.o. iz Zagreba. Prvi proizvodi iz linije bili su Imunosal kapsule i Imunosal sirup koji su stavljeni na tržište u studenom 2011. godine. Nije trebalo dugo da proizvodu počnu potiskivati konkurenciju s polica ljekarni. Zbog toga je tvrtka bilježila kontinuirano značajan rast bez obzira na krizu u Hrvatskoj. 

Dobitna kombinacija

Ono što je zajedničko svim  Imunosal proizvodima je visokopročišćeni Goldcell beta-glukan. Uz njega, proizvodi sadrže i razne kombinacije određenih nutrijenata koji doprinose jačanju našeg imunološkog sustava. Ovakav obogaćen sastav uz prihvatljive cijene proizvoda, najveći je razlog uspjeha hrvatskog proizvoda.  

Foto: Pharmoval Proizvod za zrelu životnu dob

Pastile i šumeće tablete su lansirane dvije godine kasnije, krajem 2013. godine. Odmah iza njih u siječnju 2014. na tržište je pušten i zadnji proizvod u liniji  - Imunosal Senior kapsule prilagođene zreloj životnoj dobi, a koji je prošle godine zabilježio veliki rast preko 40 %. Početkom 2015. godine od strane istih osnivača osnovana je i tvrtka-kćer Pharmoval d.o.o. koja je preuzela sva prava na Pharmoval robnu marku kao i na Imunosal proizvode. 

Osvajanje regionalnog tržišta

Upitani za planove u 2018. godini, direktori obje tvrtke Davor Gračan i Kemal Kremić rekli su nam kako je primarni cilj nastavak prodora na regionalno tržište, otvaranje nove web trgovine drogerija.hr prilagođene europskom tržištu te plasiranje nekoliko novih proizvoda od kojih je jedan zbog svoje kompleksnosti i visokih troškova sufinanciran od strane Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Možda vas zanima i ovo:
Message