Obavijesti

Promo sadržaj

FOX: Najsjajniji party sezone!

FOX: Najsjajniji party sezone!
12

Fox Networks group nas je podsjetio na još jednu sjajnu poslovnu godinu na najbolji mogući način

Godina je to u kojoj smo zajedno pratili brojne naslove poput serijala „Gordon Ramsay: Neistražene kuhinje“, „Vruća zona“, „Rat svjetova“ i globalne projekte poput inicijative „Planet ili plastika“. Veliki party održan 7. studenog u restoranu Spoon u Zagrebu, okupio je brojne poslovne partnere, suradnike, prijatelje, koji su doslovno zablistali i zasjajili u svojim toaletama, baš kao i bend The Frajle koje su svojim zanimljivim repertoarom atmosferu dovele do usijanja.

Nekoliko stotina uzvanika uživali su do kasno u noć, a ovom već tradicionalnom partyu nisu odoljeli ni Borko Perić, Jelena Veljača, Csilla Barath Bastaić, Joško Lokas, Jelena Katarina Kapa te Igor Šeregi koji su poželjeli FOX-u još mnogo sjajnih serija i dokumentaraca koje ćemo svi voljeti! 
U nastavku pogledajte tko se najbolje zabavljao na partyu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve