Splitska tvrtka Media želi kupiti Zagrebplakat. Iza nje stoji Agrokor, koji pak želi povećati i ojačati utjecaj na tržištu oglašavanja jumbo plakatima
Najunosniji posao u gradu maloj tvrtki bez iskustva?
Splitska oglašivačka tvrtka Media predala je najbolju ponudu za kupnju 49 posto Zagrebplakata. Oni bi za 109 milijuna kuna trebali postati suvlasnici jedne od najunosnijih tvrtki u Zagrebu, koja vodi oglašavanje na jumbo plakatima i reklamama na autobusnim stanicama.
Iza agencije Media odnedavno stoji koncern Agrokor preko svoje oglašivačke tvrtke UNEX Grupa, a ovim poslom bi Agrokor još jače ušao na tržište oglašavanja. Direktor Medije, Matko Boban, rekao je kako su ponudu predali pomoću partnera Agrokora. Mala splitska tvrtka je, kako doznajemo, od 2003. do lani platila oko 600.000 kuna poreza, a konkurent Europlakat u tom je razdoblju prijavio čak 14 milijuna. Tvrtka se uglavnom bavi postavljanjem reklama na građevinske skele. Međutim, ta tvrtka nije imala iskustva u vanjskom oglašavanju na jumbo-plakatima ili city-lightovima, a prema svemu sudeći, pobijedit će na natječaju, iako se gradonačelnik Bandić kleo da mogu proći samo tvrtke s jakim referencama.
Početna cijena na natječaju za Zagrebplakat objavljenom u rujnu bila je 55 milijuna kuna. Uz malu tvrtku iz Splita, u natječaj su se uključili i renomirani Outdoor Akzent te Europlakat, koji su ponudili oko 80 mil. kuna za Zagrebplakat i bili favoriti u poslu. Te dvije tvrtke zajedno kontroliraju oko 90 posto oglasnog prostora u državi.