Obavijesti

Promo sadržaj

Najveća Ferratumova međunarodna božićna anketa

Najveća Ferratumova međunarodna božićna anketa
1

Koji su najpopularniji pokloni koji se kupuju i koja će zemlja najviše potrošiti ovog Božića? Hoće li ljudi obaviti svoju božićnu kupovinu putem interneta ili u tradicionalnim maloprodajnim trgovinama

Više od 21.000 kućanstava sudjelovala je u Božićnom barometru™ Ferratum grupe koji se provodi već četvrtu godinu zaredom. Dakle, koji su najpopularniji pokloni koji se kupuju i koja će zemlja najviše potrošiti ovog Božića? Hoće li ljudi obaviti svoju božićnu kupovinu putem interneta ili u tradicionalnim maloprodajnim trgovinama?

Naši rezultati pokazuju da će 20 % kućanstava povećati svoju potrošnju, dok će gotovo 50 % kućanstava na poklone i proslave potrošiti jednako kao i prošlog Božića.


Trendovi potrošnje

Prema rezultatima našeg Božićnog barometra™ 2017., najveći potrošači tijekom Božića ove će godine biti Meksiko (34,6 %), Rumunjska (31,9 %), Španjolska (29,6 %) i Brazil (28,2 %).  Na drugom kraju ljestvice nalaze se Hrvatska (14,4 %), Norveška (13,4 %), Finska (12,3 %) i Nizozemska (11,8 %), koje će zadržati svoj položaj od prošle godine kao najniži potrošači tijekom Božića.

Naša anketa pokazuje da će potrošnja tijekom Božića biti velika u Novom Zelandu i Australiji, pri čemu će kućanstva iz obje zemlje izdvojiti 22 % - 23 % svoje mjesečne plaće na Božić.


Zadržavanje mobilnosti

Više od 50 % sudionika u anketi radije će koristiti kartice nego gotovinu za plaćanje troškova za Božić. 70 % ispitanika u Norveškoj i Švedskoj odabralo je karticu kao svoj preferirani način plaćanja. 

Kada je riječ o bankarstvu, više od 60 % ispitanika izjavilo je da će koristiti mobilno bankarstvo za svoje svakodnevne transakcije. Više od 80 % ispitanika u Australiji, Novom Zelandu, Nizozemskoj, Švedskoj, Norveškoj i Kanadi izjavilo je da će tijekom Božića koristiti mobilno bankarstvo.


Gdje ljudi kupuju i što kupuju?

Slično kao i prošle godine, broj kućanstava koja kupuju putem interneta bit će oko 25 %. Njemačka, Velika Britanija i Nizozemska su digitalno najpotkovanije kada je riječ o kupnji božićnih poklona putem interneta, dok su Hrvatska, Latvija i Meksiko najtradicionalniji i preferiraju odlazak u maloprodajne trgovine za obavljanje božićne kupovine.

Dakle, što ljudi očekuju da će dobiti za Božić ove godine? 17,5 % ispitanika stavilo je odjeću na vrh popisa, što je čini najpopularnijom stavkom za davanje i primanje. Igračke i igre (13,7 %), slatkiši (12 %) i potrošačka elektronika (9,1 %) bili su ostali popularni izbori. 

Ispitanici iz jedanaest zemalja rekli su da preferiraju odjeću kao božićne poklone. Finska (17,5 %) i Hrvatska (23,9 %) će potrošiti veliki dio svojeg božićnog budžeta na slastice i delicije, dok ispitanici u Velikoj Britaniji, Švedskoj, Australiji i Estoniji kažu da će potrošiti 20 % svojeg božićnog budžeta na igračke i igre.

Pogledajte grafikon i brojke za svih 20 zemalja Europe i Commonwealtha


Kako je provedena anketa Božićni barometar™ Ferratum grupe 2017.?

• U anketi je sudjelovala više od 21.000 kućanstava. Ispitanici su bili u dobi od 18 do 61+. 58,8 % sudionika bile su žene. Prosječni raspoloživi neto prihod kućanstava sudionika iznosio je između 555 i 4.580 EUR. Prosječna veličina kućanstva među ispitanicima bila je 2,89 osoba.

• Osim demografskih čimbenika, ispitanicima su postavljena pitanja o njihovim raspoloživim mjesečnim neto prihodima, koliko troše za Božić, na koje će aktivnosti trošiti svoj novac, te hoće li koristiti Airbnb ili hotel prilikom putovanja za vrijeme Božića.

• U anketi je korištena valuta specifična za svaku zemlju. Odgovori su izjednačeni kako bi odražavali odgovarajuću kupovnu moć svake zemlje. Svi anketirani ispitanici bili su anonimni.


O Ferratum grupi

Ferratum grupa je međunarodni pružatelj mobilnih bankarskih i digitalnih potrošačkih kredita i kredita za male poduzetnike koji se distribuiraju i kojima se upravlja putem mobilnih uređaja. Osnovan 2005. godine, sa sjedištem u Helsinkiju, Finska, Ferratum se brzo proširio na 25 zemalja diljem Europe, Afrike, Južne i Sjeverne Amerike te azijsko-pacifičke regije. 

Kao pionir u tehnologiji digitalnih i mobilnih financijskih usluga, Ferratum je na čelu digitalne bankarske revolucije. Ferratum mobilna banka, pokrenuta 2016. godine, predstavlja inovativnu mobilnu bankarsku platformu koja nudi niz bankarskih usluga, uključujući digitalna plaćanja i prijenose u stvarnom vremenu, u jednoj jedinoj aplikaciji. Trenutačno je dostupna na pet europskih tržišta. Pod vodstvom svojeg osnivača, Jorma Jokela, Ferratum ima otprilike 1,8 milijuna aktivnih i bivših klijenata kojima je odobren jedan ili više kredita u prošlosti (stanje na dan 30. rujna 2017.). 

Ferratum grupa upisana je u „Prime Standard“ Frankfurtske burze vrijednosnih papira pod oznakom „FRU“. Za više informacija posjetite web stranicu Ferratum grupe

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici nagrada za najefikasnije marketinške projekte
PROMO

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici nagrada za najefikasnije marketinške projekte

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie.

Najbolje od zadnjeg dana festivala – donosimo kratki pregled s Dana komunikacija
PROMO

Najbolje od zadnjeg dana festivala – donosimo kratki pregled s Dana komunikacija

Posljednji dan ovogodišnjega izdanja festivala još dugo nećemo zaboraviti i učvrstili smo stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najzanimljivije sugovornike i najbolje od domaće industrije.
Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu
PROMO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu

Opatija i Kvarner postaju nekretninska oaza. Blizina mora, bogata kultura i rastuća ponuda privlače pažnju investitora i ljubitelja mediteranskog načina života