Nakon 11. travnja 2009. 'obavezna' pakiranja vrijede još samo za vino i žestoka pića, ostali mogu pakirati kako im je volja
Ne čini vam se: Evo kako nas svaki dan varaju u trgovinama!
Trgovački lanac dm je odlučio ukloniti s polica zubne paste Dentagard tvrtke Colgate jer je na tržište plasirala manje pakiranje - po istoj cijeni. No zapravo su prijevare na policama svakodnevnica.
U njemačkim trgovinama lanca dm, police gdje inače stoji zubna pasta Dentagard su prazne i umjesto njih stoji objašnjene trgovca: koncern Colgate je odlučio na tržište poslati "novo" pakiranje svoje zubne paste u kojem više neće biti 100, nego 75 mililitara zubne paste, ali traži istu cijenu, 75 centi. Trgovački koncern je tu zaključio: "Ista cijena za manje sadržaja: to ne ide", piše Večernj list
Makar je ovaj trgovački lanac kozmetičkim proizvodima ovom odlukom izazvao golemo zanimanje njemačke javnosti - i odličnu reklamu kao "zaštitnik interesa" kupaca, zapravo je ovo iznimka. Ne u metodama kako se kupci "vode žedne preko vode", nego da je itko uopće reagirao na takav "poslovan" potez. Jer to nipošto nije iznimka kako - lako bi mogli reći - proizvođači varaju mušterije. To se događa i s kozmetičkim, a još češće s prehrambenim proizvodima. Nemalu zaslugu u tome opet ima jedna odluka Europske unije koja je od 2009. uglavnom ukinula smjernicu o obaveznim, "zaokruženim" količinama proizvoda koji se nalaze u trgovinama.
Više čitajte OVDJE.