Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Novi detalji: Pokvareni telefon, izgubljeni EPIRB i - meduze...

Ekskluzivni intervju s Elenom Konovalenko, suprugom Dmitra Marčenka, jednog od trojice spašenih mornara, otkrio je čitav niz dosad nepoznatih detalja o nesreći Bourbon Rhodea. Kapetana Dina Miškića još traže...

Komentari 74 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Purger 1973
    Purger 1973

    Dino počivaj u miru Božjem, a obitelji iskrena sućut.

    Subota, 09.11.2019. u 13:59
  • Avatar EU LAW
    EU LAW

    Jeli ovo prva objava gdje se vec pocelo istrazivati o postupcima Kapetana ? Referiram se na ovu pisanu komunikaciju i isplovljavanje sa neispravnim brodom ? Da je odmah zabranio isplovljavanje kompanija bi ga najvjerojatnije potjerala i zamjenila no danas bi ...prikaži još! bio ziv sa svojom obitelji i mogao posluziti kao glavni svjedok kriminalnih radnji ove kompanije koja zaradjuje novac preko jeftine i " poslusne " radne snage

    17 Subota, 09.11.2019. u 10:58
    • Avatar Spear

      Spear: EU LAW : Nisu uvijek sve neke zavjere i urote...kapetan moze anonimno prijaviti luckim vlastima neispravnost broda

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:40
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: Luckim vlastima u nigeriji...yeah right.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:21
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: Pomolimo se za dušu kapetana Dina Miškića koji je jedan od oko 20 000 Hrvata koji "bate" more na stranim brodovima , a oni i njihove obitelji , jedu kruh sa sedam kora. Počivao u miru.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:36
    • Avatar Spear

      Spear: sanader....ili uci zemljopis ili ne lupaj...Rhode je isplovio iz Las Palmasa

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:53
    • Avatar SilikoniralaSiSe

      SilikoniralaSiSe: Bas ne volim tvoje filmaske komentare.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:30
    • Avatar papataši

      papataši: Spear, brod je došao na dokovanje u Las Palmas iz Nigerije gdje je bio pod kontrolom Bourbon Interoila, nigerijske "podružnice" Bourbona.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 14:00
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: @Spear i tko je sada pogrijesio?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 14:42
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Ivo Sanader-brod je obavio dokovanje i najnuznije odrzavanje u Las Palmasu.Bilo je i te kako dovoljno vremena da komandant reagira na stanje broda s kojim je trebao preci Atlantik.Burbon Rhode nije veliki trgovacki brod vec mali supplier/anchor handling koji za ...prikaži još! takvu navigaciju treba biti ipotpuno spreman/siguran.Sigurnosna oprema ocito nije bila ispravna,nisu imali rezervnoga goriva,radio uredjaji u losem stanju,brod u losem stanju (razni poklopci otvora sa losim brtvama i korodirani)....Kompanija i zapovjednik imaju ovdje direktnu odgovornost jer krenuti sa takvim brodom iz luke na Atlantik je ravno potpuno svjesnom samoubistvu a na strani Kompanije - ubistvo sa predumisljajem - sto se i dogodilo.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 15:13
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: @nesminrec i sta ti nisi shvatio iz mojeg komentara? Inace pratio sam tu situaciju a mojstari je pomorac s 42 godine plovidbe na ledjima i jako dobro zna kako je moguce da je taj brod isplovio iz nigerije gdje je ...prikaži još! bio na suhom doku 6 godina! 6 godina! I sta, kompanija je platila da se brod pusti do las palmas i tamo su ko fol napravili popravke.Kao sta vidimo odlicno su napravili popravke u 2 tjedna za koje je trebalo minimum 2 mjeseca (citiram ukrainca koji je prezivio).E sada pod kakvim je pritiskom bio Kapetan to je vec druga stvar i gdje su oni tocno trebali odvuci tu kantu.Ako im se drugi dan pokvarila komunikacija na brodu necu si niti zamisljati sta je jos otislo.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 15:35
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Ivo Sanader-pozdravi oca.I ja sam 40 godina na moru (capt).Sve sam shvatio u tvom komentaru pa sam dodao i slozio za neke koji ne shvacaju ozbiljnost polozaja komandanta i kompanije te njihove odgovornosti.Nazalost,cinjenica je da se dogodilo da je kojim ...prikaži još! slucajem ovaj maldi zapovjednik prezivio,bio bi osudjen za tesko krsenje propisa koje je dovelo do tragedije.Kompanija ce tek odgovarati.A ako ti ne plovis,i nemoj nikada.Drzi se kraja.Vise nisu vremena za normalne ljude na brodovima (sistem,kvaliteta,managementi koji vode brodove).Komandanti vise nemaju status kojega bi trebali imati i kojega su prije imali.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 15:45
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: @nesmirnec, uz dužno poštovanje , za tvojih 40 godina na moru, treba reći i ovo : da je zapovjednik Dino Miškić inzistirao na temeljitom popravku broda , dobro znaš da bi vjerojatno dobio otkaz po principu: ako nećeš ti, ima ...prikaži još! a ih dosta koji hoće . Konkurencija na tom tržištu je žestoka , a kvaliteta po kojoj su poznati hrvatski pomorci , ustuknula je pred kvantitetom s Istoka....

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:39
    • Avatar Spear

      Spear: Pa evo i ja sam pomorac, doduse od ne tako davno bivsi...i dalje tvrdim da je u Las Palmasu kapetan mogao luckim vlastima prijaviti nepravilnosti na brodu anonimno, ako vec nije mogao sluzbeno odbiti isplovljenje zbog pritiska iz kompanije.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 17:08
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: Spear, misliš da se u kompaniji ne bi domislili , tko je dojavio? Dino bi dobio otkaz , a kad se traži novi posao na položaju zapovjednika , u pravilu se traži preporuka od bivših poslodavaca . Što misliš da ...prikaži još! liš da bi mu napisali nego: nepouzdan, bez zapovjedničkih kvaliteta i slična sranja . Lako je sada iz tople sobe razglabati, a ti kao bivši pomorac , sigurno dobro znaš kako to izgleda u fortunalu...

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 17:53
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Tiha Voda-sto se tice ucjene od strane kompanija,toga ima i biti ce jer ljudi dozvoljavaju sebi odnosno komapnijama takvo ponasanje.Strucnog oficirskog kadra nema toliko na trzistu koje stalno varira kao i ekonomija svijeta (inscenirane krize ili krize kao posljedice malverzacija ...prikaži još! na trzistima itd).Pomorski transport tj nasa profesija je prva koja je uvijek na udaru bilo koje krize.Zelim samo jednu stvar postaviti na pravo mjesto a to je odgovornost zapovjednika: previse je velika da bi se s njom igrali i stavljali na trziste kao robu.Iskreno,da je odbio isploviti i da su svi na brodu odbili isploviti sa takvim brodom,mozda bi izgubili posao ali bi danas bili zivi i sa svojim familijama.Bili bi doma mozda 5-8 mjeseci i nasli bi posao.Na mojoj kompaniji (teretni brodovi) su posao nasla 3 zapovjednika sa supliera nakon kraha te branse.Treba se samo znati pravilno postaviti.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:28
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: @nesmirnec, napisao si ".Zelim samo jednu stvar postaviti na pravo mjesto a to je odgovornost zapovjednika: previse je velika da bi se s njom igrali i stavljali na trziste kao robu" i slažem se s tobom tisuću posto, no na ...prikaži još! a žalost tako ne misli većina kompanija . Opet, na žalost, ne može si većina priuštiti da budu mjesecima bez posla . Vjerojatno je to bila i logika Dina Miškića koji je sigurno računao i na faktor sreće, kad je pristao s takvom olupinom ploviti preko Atlantika (a ti dobro znaš koliko je ona bitna u životu pomorca).

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:43
    • Avatar papataši

      papataši: Ja san u offshore-u 23 godine, od toga 9 godina zapovjednik. I nikad mi firma nije proturječila kad san odbija nešto napravit jer nije po pravilima. Pyzdekali jesu, ali zapovjednikova je zadnja. Naravno da moraš imat valjan razlog za tako ...prikaži još! nešto. A ne ka pojedinci koju su uvik imali neke pritužbe em na posadu, em na makinje, em na oficire, a nisu se znali vezat za rivu bez DP-ja. Dina poznajen osobno i znan kakvi je i ko zna u kakvoj je situaciji bija u škveru. Nije to, neću danas isplovit, puše jugo, isplovit ćemo prekosutra. To je drydock, tu je bila lova u igri za dokovanje, pa novi Charter u Gvajani, penali za kašnjenje i ko zna šta još i ko zna koji su presing vršili na Dina. A ova ukrajinska posada, to su izgleda bili sve friški bez iskustva na suplajerima.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 19:10
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: @nesminrec Procitao komentar, nazvao staroga imas pozdrave od njega i zeli ti da mi mirno uplovio u penziju ;) Sta se mene tice ja ne mogu na brod, zivot je smijesan jer ja imam takav oblik lokomocijne bolesti da jedva ...prikaži još! izdrzim 2 sata u autobusu hahaha.Ti si Captain a moj stari je bio kapo makine iliti chief engineer i zadnjih 10 godina je bio enviromental officer na Royal Carribean i zna se covjek.E sada tako kako je on rekao Kapetan moze reci da ne isplovljava i u tom slucaju mora navesti razloge ali kompanija ga moze uvijek otpustiti.Ako te otpuste zbog toga jer si odbio isploviti iz tehnickih razloga jer nisi bio 100% siguran u ispravnost broda nista ni te ide u CV osim kao plus u nekoj drugoj postenoj kompaniji.I opet pod kakvim pritiskom je bio Miksic zna samo bog i kompanija.Ako ste pozorno pratili ocito je da je on bio mlad a posada s jako malo iskustva i to je isto imalo veliki doprinos ovoj tragediji.Na zalost @ papataši @ TIHA VODA @nesminrec svi znamo da je tu lova bila u pitanju...

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 21:58
  • Avatar Big_Daddy_K.
    Big_Daddy_K.

    Sve ne to mafija. Znaju svi oni nako dobro šta se desilo tog kobnog dana, samo imaju zabranu iznošenja istine. Šta je ovaj muž od ove mutav?? Zašto on ne daje izjave koji je sve to vidio i proživjeo iz ...prikaži još! prve ruke? Ma fuj na cijelu tu situaciju. Najviše od svega mi je žao obitelji nestalih pomoraca jer NIKADA neče saznati pravu istinu. 😢

    1 Subota, 09.11.2019. u 13:29
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Svaka kompanije zabranjuje komuciranje s medijima nskon havarije. Samo ovlaštena osoba smije davat izjave. Zato ovaj i priča kroz suprugu

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:02
  • Default avatar - Lopud
    Lopud

    Uzalud sve priče sada, našeg Dina nema. Nadam se da će nadležni provesti istinitu i brzu istragu, da će vlasnik broda odgovarati i financijski i kazneno, te da će sve obitelji stradalih bar dobiti veliki novac i biti materijalno osigurane.

    9 Subota, 09.11.2019. u 10:56
    • Default avatar - Nik Dubrovnik

      Nik Dubrovnik: Kompanija će obiteljima isplatit odštetu kolika je navedena u ugovoru u slučaju smrti i to je to. Sto se tice broda on je dobio sve dozvole za isplovljavanje

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:46
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: Errr ne znam da li znate ali u slucaju ako se ne nadje tijelo nema odstete, tretiraju te kao nestalog a ne mrtvog.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:22
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Ma užas ako je to istina. Ono pojede te morski pas i ništa. Ja mislim da ako je tako mora postojati i neki broj godina kad te vode kao nestalog, iza toga proglase smrt.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:49
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: To je istina na zalost, nema tijela znaci da si nestao.zasto mislis da se kompanija ne trudi naci tijela ;)

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 14:41
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Glavnu krivicu snosi klasa za dozvolu isplovljenja a safety nije bio prema Solasu, no ako se dobro sjećam to je BV, što je kratica za blind vision pa ništa nije čudno

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 15:59
    • Default avatar - Nik Dubrovnik

      Nik Dubrovnik: sanader - covjek se moze uvijek proglasiti mrtvim bez obzira sto tijelo nije pronadjeno ako ne postoji dokaz da je osoba ziva ili ako postoji osnovana sumnja da covjek nije mogao prezivjeti određene okolnosti kao u ovom slučaju potapanje broda. ...prikaži još! ne siri dezinformacije i teorije zavjera

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 16:30
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: Procitaj svoj komentar opet pa razmisli.

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 17:43
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Ova kompanija za koju radim ima slucaj kad je mladi elektricar iz skocio u more i nikad nije pronadjen. Obtelj je dobila sve sto treba, od osiguranja do placenog grobnog mjesta, iako praznog

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 19:01
    • Default avatar - Nik Dubrovnik

      Nik Dubrovnik: nemam sto citat. postoji nesto sto se zove declared death in absentia pa eto procitaj ti da ne bi opet pisao slicne gluparije. nitrogen ti je takodjer lijepo napisao, pa sad imas dvije opcije. ili procitaj pa nauci nesto ili ...prikaži još! i dalje vjeruj u teorije zavjere za glupake :)

      Odgovori Utorak, 12.11.2019. u 11:26
  • Avatar tomislavk59
    tomislavk59

    Ovi misle kao da je ovo jezero a ne Atlantik. Ovu trojicu su ubrzo nasli a njih nisu. Tesko je sad ih naci.

    Subota, 09.11.2019. u 11:20
  • Avatar krakkken
    krakkken

    Suzdržavao sam se od ikakvih komentara do sad jer sam i sam pomorac i strašno mi je žao kolege s kojim sam mogao djeliti školsku klupu, a tko zna možda smo se nekad i sreli negdje na moru. Svjet je ...prikaži još! malo mjesto. Ovo što ovi kvazi novinari pišu su takve nebuloze i nemaju veze s pomorstvom, a ni sa okolnostima ove tragedije. Pa dobro zašto nekoga ne pitate koji su postupci prilikom napuštanja broda prije nego šta počnete pisat gluposti. Jeste li ikad doživjeli neveru na oceanu, jel uopće možete zamisliti kako je na brodu kad ti ručnik stoji okomito na muradu (zid), kad nemožeš napravit 3 koraka naprijed jer te more toliko valja da samo kliziš od jedne do druge strane murade. Dino je napravio sve šta se moglo napravit u okolnostima u kojime se našao. I Ne, nije im dao EPIRB jer se on nalazi na monkey islandu i ima hidrostatsku kuku koja se sama aktivira na 1bar (iliti 10m dubine, da novinari ne moraju googlat). Dao im je SART koji se nalazi na mostu i nosi u liferaft ili lifeboat. (šta ukrajinac mehaničar zna šta je EPIRB a šta SART, ni ne mora znat, nije mu to posao). Brutalna realnost je da je život pomorca osiguran na 30 000 dolara a jedan dan search and rescue je u stotinama tisuća dolara. Pametnom dosta. Jedan stari morski vuk mi je jednom rekao "nikad ne podcijenjuj snagu prirode, samo budala se ne boji mora" Mirno more svim kolegama

    2 Subota, 09.11.2019. u 17:23
    • Avatar roundtrain

      roundtrain: Šta kod vas na firmi nema drillova, da se svi članovi posade, pa i mehaničar, mali od kamare i kužine ... obuče u rukovanju FFA i LSA, pa i rukovanjem sa Sart Epirb... Gdje ti to navigaš?!

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 00:20
    • Avatar fundaća

      fundaća: Krakkken svaka čast kratko i jasno mi smo samo broj na papiru !Pozdrav i mirno more !

      Odgovori Srijeda, 27.11.2019. u 09:04
  • Avatar GeorgeCloun
    GeorgeCloun

    Pa kakve su to splavi, kad sve potrebštine poispadaju. To bi trebalo biti spremljeno u vodootpornim pretincima splavi i svaki bi splav trebao imati ušiven uređaj za pozicioniranje, a ne da sve poispada.

    Subota, 09.11.2019. u 15:25
  • Default avatar - Bikuik Lakka
    Bikuik Lakka

    u svakom slucaju predugo je vec vremena nestao i sanse su minimalne odnosno samo one ako je negdje doplutao do ostrva kao u filmovima. Ali sumnjam.

    5 Subota, 09.11.2019. u 10:56
    • Default avatar - MightyRavenDark

      MightyRavenDark: Nema tamo otoka u blizini. Atlantik je pučina sa svega nekoliko otočića koji su udaljeni od kontinentalnih obala. Nije ko pacifik koji je pun otoka

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:44
    • Avatar Purger 1973

      Purger 1973: Ak si Hrvat, kakvo ostrvo!?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:55
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Mario dijete drago kad si pomorac razumiješ sve jezike ovog svijeta a izgleda da i ti razumiješ ostrvo zar ne

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 14:27
    • Avatar Purger 1973

      Purger 1973: Nitrogen normalno da znam kaj je ostrvo al se tom riječi ne izražavam nego hrvatskom riječi OTOK, a mali ti u gačama s kojima možeš ići prek drine di nema otoka pa se tam osvrči!

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:09
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Siroti balavac

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 19:41
  • Avatar bree77
    bree77

    Trebao je on to odbiti kao kapetan i gotovo..... Po cijenu posla, pa što..... Bar za kapetane ima radnih mjesta diljem svijeta.

    3 Subota, 09.11.2019. u 11:50
  • Avatar bob rock11
    bob rock11

    Neka se javi on i kaže svoju priču a ne njegova žena željna malo slave koja sve to prenosi a nezna niti je sudjelovala u tome.

    2 Subota, 09.11.2019. u 11:31
    • Avatar Spear

      Spear: E ta ti je skroz tocna....sta ima zena,tj bilo tko drugi iznositi bilo kakve cinjenice o havariji kad je sudionik iste ziv i sigurno u stanju da moze pricati !!! Tako je i ona nasa na facebooku objavila da su ...prikaži još! pronadjeni, jer krivo je skuzila muza u telefonskom razgovoru.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:34
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Dećeci kompanije zabranjuju davanje izjava medijima nakon havarija. Zato ovaj oriča kriz suprugu

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:12
  • Default avatar - chanel
    chanel

    Jel samo ovaj dobio dozvolu da nešto izjavi u vezi te nesreće i to preko žene jer je školovana pa neće izlanut nešto što nesmije.Gdje su ova druga dvojica i njihove žene.Ajde novinari dajte si posla,dođite do njihovih izjava pa ...prikaži još! usporedite.Bilo bi jako interesantno usporedit tri priče.

    Subota, 09.11.2019. u 13:35
  • Default avatar - Nik Dubrovnik
    Nik Dubrovnik

    Zašto je brod potonuo? Zato što nije bio propisno održavan i kvalitetno popravljen. Ne bi li master i kapo trebali znati stanje btoda i njegove mogućnosti

    3 Subota, 09.11.2019. u 10:43
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Lijepo napisano, realnost je drukčija

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:01
    • Avatar stremiti

      stremiti: Kao što i ti znaš kad pođeš na put da će ti se pokvariti auto, ala ga mnogi ovdje lupaju pametnjakovići. Naravno da kapetan nije mogao znati da će se komunikacije pokvariti drugi dan .

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:26
    • Default avatar - Cassius Spartacus

      Cassius Spartacus: Platili danak neiskustvu, šta drugo. Od kad je počela naftna kriza kompanije nude takve mizerije od plaća da veliki broj pomoraca više ni ne želi ić za to radit, i to je odlična prilika za mlade i neiskusne za zaposlenje ...prikaži još! i brzo napredovanje. Još ako su se tek našli prvi put na tom brodu u 9.mjesecu, bez potrebnog znanja, iskustva i rutine, nisu oni stigli ni uvidjet nit pohvatat šta sve ne valja na tom brodu, a vjerojatno nit popravit nastale kvarove tokom plovidbe.

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 02:52
  • Default avatar - pacovikozec
    pacovikozec

    Ajde novinari prestanite vise o ovom! Ne razumijete se i ostavite ljude na miru!

    2 Subota, 09.11.2019. u 12:00
  • Avatar stremiti
    stremiti

    Brod je dobio dozvolu za plovidbu kao ispravan i šta kapetan ima s tim, zato je isplovio.

    Subota, 09.11.2019. u 16:32
  • Avatar roundtrain
    roundtrain

    Nada umire posljednja. Makar su šanse male, postoji mogućnost da još uvijek plutaju na moru. Bilo je slučajeva da su pomorci, ribari nađeni u splavi i nakon sto dana.

    Nedjelja, 10.11.2019. u 00:22
  • Default avatar - POTPEC
    POTPEC

    E da je izvršit detaljnu kontrolu svih brodova koji plove, ko zna koliko bi ih ostalo sa svjedođbama za plovidbu. Možda jedino novi.

    Subota, 09.11.2019. u 13:15
  • Avatar fundaća
    fundaća

    Elena Konovalenko otkriva mnoge detalje koji optužuju kompaniju , inspektore osiguranja a i pomorske vlasti šta su uopće dozvolile isplovljenje sa Kanara neispravnog plovila !Dobri odvjetnički uredi(ne naši nego strani)vrlo brzo rješavaju sudski takve slučajeve u korist nastradalih ,minimalne odštete ...prikaži još! e se kreću od 250 000 € pa na dalje a provizije odvjetnika 15%(osiguranje i kompanija na sve moguće načine pokušavaju umanit odštetu)!Postupak kompanije dokazuje da je pomorac samo jedan broj i nema nikakvog poštovanja prema ljudima i struci!Familiji iskrena sućut i poruka da se ne predaju !!!!!

    Srijeda, 27.11.2019. u 08:58
  • Default avatar - mala vatra
    mala vatra

    Pa mislim ovo je strasno! Zena prezivjelog pomorca daje intervju! Jel ona bila na brodu? Nije! I kaj je sad ona kompetentna da ocjenjuje kapetanove postupke? Pa kaj je tim novinarima?

    Nedjelja, 10.11.2019. u 13:58
  • Avatar FrankSinatra
    FrankSinatra

    Ovo je sramota,jos ce okrivit Dinu... Svima je jasno da im nije cak niti javljeno da je uragan ojacao to sve govori o kompaniji koja je za sve kriva ali sada uz pomoc ovako glupih novinara pokusava krivnju svalit na ...prikaži još! Dinu i pokvareni uredjaj!! Dino je zvao pomoc na vrijeme porukama ali nitko 6-7h nije reagirao...to je zalosno!! Uragan nije bio toliko jak da mu drugi bolji brod nije mogao pric blizu te pokusat pomoc na vrijeme! Ali vidimo koliko vrijedi necij zivot.

    2 Subota, 09.11.2019. u 12:32
    • Default avatar - ivo161

      ivo161: Pa sad...da je Dino prezivija, njemu bi se sudilo i vjerujte bija bi proglasem krivim.... vjerujte, znam o cemu govorim jer radim isti posal ka i Dino.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 14:32
    • Default avatar - nosugarnomilkty

      nosugarnomilkty: Ivo, po svojoj prilici DA! Ti si kapetan, zasto si isao u uragan ?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 15:24
  • Avatar dal
    dal

    Mornarski kruh je dobi bar još jednu ''koru''...Trka kompanija za profitom, dovodi do ovakvih stvari, tragedija. Neosporna je uloga kapetana, i krivica preuzimanja broda nedovojno osposobljenog za navigavanje...ali, zna se šta znači odbit preuzest takav brod.

    4 Subota, 09.11.2019. u 10:41
    • Default avatar - nitrogen4

      nitrogen4: Glavnu krivnju snosi klasa.....

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:20
    • Avatar stremiti

      stremiti: Šta je kapetna kriv, brod je dobio dozvolu za plovidbu.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:29
    • Avatar krakkken

      krakkken: Da je Dino odbio brod, došao bi Marko ili Frane i plakala bi neka druga žena. Mi smo samo brojevi, nebitni u svijetu gdje je profit iznad svega.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 17:46
    • Avatar dal

      dal: Krakken, točno. Stremiti@, obveza kapetana je provjera, a ne prihvaćanje nečijeg ''pečata'' zdarvo za gotovo. Postoji informacija da vrata odjeljka nisu dihtala dobro, i to je znala posada i kapetan ( usput...brod je potonuo jer je more ušlo u motorni ...prikaži još! prostor, vrlo vjerojatno i kroz ta neispravna vrata ). Puno toga je upitno...ali, ostaje činjenica da je kapetan jedini taj koji odlučuje, ali i odgovara o svemu, onoga časa kad preuzme brod. Jedna stvar mi nije jasna...ovi kažu da su iz pretinaca poispadale boce s vodom i hranom..?? Znam kako izgleda manja splav, ima pretince, s patentom i ''čičkom'', nema šanse da ispadne nešto u prevrtanju...Pitaj boga šta sve nije valjalo, ili bilo provjereno na tom brodu...Jadni ljudi, kako god okreneš.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 20:29
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message