Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Obersnel: Referendumom žele stvoriti nacionalno čist Sabor

Moje je duboko uvjerenje da je zahtjev za opoziv Istanbulske konvencije nešto što duboko seže u problematiku ljudskih prava, rekao je riječki gradonačelnik u Otvorenom

Komentari 115 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Stručnjak za sve
    Stručnjak za sve

    koji pacenik hahahah nitko ne zabranjuje manjinama da se kandidiraju, ali nije posteno da netko sa 200 glasova ude u sabor SAMO na temelju boje koze ili nacije, pa zar to nije suludo?

    12 Četvrtak, 17.05.2018. u 00:30
    • Default avatar - Prekrasni

      Prekrasni: Potpuno suludo i nigdje na svijetu toga nema.Ali ne samo da uđu u Sabor,nego su čak u poziciji da svojim mandatima uvjetuju i direktno određuju vlast.Apsurd.Ako žele određivati vlast onda neka budu izabirani na isti način kao i drugi zastupnici.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 07:22
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Tražimo od Srba da omogući jedno stalno mjesto za hrvatsku manjinu u Srbiji a htjeli bi maknuti manjine iz našeg Sabora ! Tražimo da hrvati biraju svoje predstavnike u politička tijela BiH a ovdje u hrvatskoj tražimo da hrvati biraju ...prikaži još! manjinama predstavnike u Saboru !? Onemogućili bismo manjinama koji žive u Hrvatskoj i tu plaćaju poreze da glasaju o hrvatskoj vladi i proračunu a to isto bi dozvolili i dalje dijaspori koja ne živi u Hrvatskoj !? Ljudi moji da li mi uopće razmišljamo o onome što pišemo ?? jedino vrijedno spomena iz ove inicjative jeste smanjivanje broja zastupnika na cca 120 !!

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 08:06
    • Avatar Grim Reaper

      Grim Reaper: čoviksjuga, a gdje to piše u inicijativi da ce rezultat referenduma biti micanje predstavnika nacionalnih manjina iz Sabora? ovdje se samo uredjuju pravila igre, pozitivna diskriminacija ostaje... i dalje npr. Radin moze glasat sam za sebe, pa ako nema oponenta, ...prikaži još! , postaje predstavnikom talijanske nacionalne manjine sa svim privilegijama, saborskom placom i dodacima... i dalje moze raspravljat o svemu, osim glasati o proracunu i sastavljanju vlade... ovo zadnje takve likove mozda potakne odn. ostavi im vise vremena zbog kompleksnostu teme, da se bave onim pitanjima poradi kojih i jesu u Saboru, a to su pitanja nacionalnih manjina koje kakti predstavljaju... pusti RS, kljucna je rijec "trazimo", trazimo mi i imamo napismeno vec cijelo desetljece nesto sa njima po tom pitanju, pa i dalje nista... to se nemoze onda u takvom obliku koristit kao usporedba... a uspredjivat RH sa BiH koja ima tri entiteta i federalnog je karaktera, potpuno drugacijeg izbornog zakona i regulative, nema smisla... Hrvati, Srbi i Bosnjaci nisu manjine, nego konstitutivni narodi u BiH... to su kruske i jabuke...

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 08:27
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Grim, pa jesi li ti pročitao prijedlog referendumskog pitanja uopće ??? Ako nisi pročitaj, ako jesi pročitaj ponovno pa onda pogledaj što si gore napisao i usporedi to sa onim što predlagatelji inicjative traže !?

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 08:59
    • Avatar Grim Reaper

      Grim Reaper: vidim da ti nisi čoviksjuga, tebi je valjda Obersel poslao sazetak svog tumacenja...

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 09:07
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Ma briga me za Obersnela debelo.uzog trbonju. Ja i on smo politički nebo i zemlja. Njegova je zemlja od rođenja Juga a moja Hrvatska. ali nikako ne mogu prihvatiti činjenicu da se hrvatska želi ovim referendumom vratiti 50 godina unazad ...prikaži još! ! Treba shvatiti krajnju pozadinu ove inicjative, koja je politički strašna za Hrvatsku i to treba jasno reći ! Ovo nema nikakve veze sa političkim orjentacija lijevo-desno i sl. ! Osobno sam dao glas inicjativi za uvrštenje definicije obitelji u ustav i glasao sam za to na referendumu. Ali ovo što sada Markićka pokušava je debelo vraćanje unazad. E neće ići !

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 09:13
    • Avatar Grim Reaper

      Grim Reaper: čoviksjuga, prije 50 godina ovdje nije bilo demokracije, gay populacija je bila protuzakonita odn. moglo se zavrsit u zatvoru, visestranacje je bila nepoznanica, zabrane kreiranja drustveno politickog uredjenja u skladu sa zeljama i vrijednostima naroda, naucna fantastika isl. ... tvoje ...prikaži još! pravo je da se ne slazes sa inicijativom, cak stovise ako inicijativa uspije i raspise se referendum, mozes izac na referendum i glasat protiv... neznam u cemu je problem, zasto neistine i price oko micanja manjina iz Sabora ... gdje ih micemo u muzej, gdje...

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 09:24
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Upravo tako je bilo prije 50 godina i upravo tako ekipa oko markićke želi da slično bude i danas samo kao fol pod okriljem demokracije !

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:05
    • Avatar Grim Reaper

      Grim Reaper: Inicijativa zeli ukinut visestranacje, gay populaciju u zatvore, onemoguciti kreiranje drustveno politickog uredjenja prema vrijednostima drzavljana RH? Gdje se to moze iscitat iz inicijative. Ma sve je jasno, bezpredmetno je raspravljat o tome, kada vidim kako su sve gotovo sve ...prikaži još! e sadasnje (pogotovo vece) parlamentarne stranke uzhebale na spomen referenduma na tu temu. Gradjani (odn. vecina) ove zemlje ce oblikovat drustveno politicko uredjene kako oni to zele, to je bit demokracije. Kakve god posljedice bile, ali bit ce to volja naroda.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:21
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Slažem se o tome. Oblikovati će je volja naroda i inicijativa neće proći !

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:49
    • Default avatar - Faca83

      Faca83: Coviksjuga ti stvarno mrzis hrvatsku!

      Odgovori Utorak, 22.05.2018. u 14:45
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Ja koji sam u glavnom gradu jedne nše sada susjedne zemlje sredinom 80-tih pjevao Lijepu našu i za to zaradio prijavu da ne volim Hrvatsku. Koji sam krvario dvije godine na prvoj liniji ( par puta jedva izbjegao pogibiju ) ...prikaži još! ) da bi sada htio vraćati u Hrvatsku neke stvari i zbog kojih sam se onda borio. Pa zar vama nije jasna pozadina ovoga što se pokušava kroz ovaj referendum.

      Odgovori Utorak, 22.05.2018. u 14:51
  • Avatar Ajvar
    Ajvar

    Podsjetio bih gospodina Obersnela da su svi građani Republike Hrvatske, ali i šire, dakle svi koji se takvima osjećaju, pripadnici hrvatske nacije, bez obzira koje su vjere, etničke pripadnosti itd. Sabor je hrvatski nacionalni parlament po definiciji i u njemu ...prikaži još! zastupnici mogu biti samo, jedino i isključivo hrvatski građani, odnosno pripadnici hrvatske nacije. Ili možda gospodin Obersnel želi zanijekati pravo npr Hamedu Bangouri da bude pripadnikom hrvatske nacije i hrvatski građanin?

    13 Četvrtak, 17.05.2018. u 07:31
    • Default avatar - kaius

      kaius: manjine su hrvatski građani kao i drugi. svi drugi. netko iz australije nije hrvatski građanin.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 10:44
    • Avatar Ajvar

      Ajvar: A što sam ja rekao, kaius? Nisam li ja rekao da jedino hrvatski građani mogu biti saborski zastupnici i to i jesu? Koliko ja znam nitko "iz australije" nije zastupnik u Saboru. Niti može biti.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:27
    • Default avatar - kaius

      kaius: ali može glasat za tko če biti,i taj če odlučivat o nama u saboru.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:30
    • Default avatar - kaius

      kaius: a kao manjine nebi trebali ,koji žive i rade i dijele dobro i zlo u državi. malo nelogično

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:32
    • Avatar Ajvar

      Ajvar: kaius, ovdje nije riječ o tome tko glasuje, već tko može biti zastupnik u saboru, o tome je riječ, o tome Obersnel govori i to sam ja komentirao. A ti pričaš o nečemu o čemu ovdje uopće nije riječ i ...prikaži još! i što nema nikakve veze niti s onim što je Obersnel rekal, niti s inicijativom za referendum.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:43
    • Default avatar - kaius

      kaius: povezano je što sam rekao. ako može onaj iz australije imat zastupnika onda treba i onaj tko ovdje živi

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:00
    • Default avatar - kaius

      kaius: eto,vidi iznad.. kad sam napisao da manjine su hrvatski građani mnogi se ne slažu.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:01
    • Avatar Ajvar

      Ajvar: Ako odgovaraš na moj komentar onda bih te molio da se držiš teme, Ako želiš pisati o nečemu drugome, onda napiši vlastiti komentar, nemoj spamati i trolati na tuđem. Ponavljam - onaj iz australije ne može imati zastupnika, ne može ...prikaži još! po Ustavu i zakonu. Ok? Ako pak tebe muči pitanje prava glasa dijaspore, nema problema, pokreni inicijativu, skupi potpise, pokreni referendum i biti će kako narod odluči. Ali to je tema za sebe i nema veze s ovim. Prestani mi spamati komentar.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:22
    • Avatar Ajvar

      Ajvar: Dakle, još jednom - Obersnel: Referendumom žele stvoriti nacionalno čist Sabor. Moj se komentar odnosi na navedeno. Imaš li što reći na tu temu reci, ako ne, nemoj ništa.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:28
    • Default avatar - kaius

      kaius: manjine su građani hrvatske ,i imaju pravo na svog predstavnika. sa referendumom se želi postić da su građani hrvatske samo ostali. jednostavno

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:35
    • Avatar Ajvar

      Ajvar: To nije točno. Kao prvo, očigledno uopće ne znaš što se referendumom traži. Drugo, nitko nikome niti želi, niti može oduzeti status građanina. Tako da, lupetaš. Treće, hrvatsku naciju čine svi građani Republike Hrvatske, neovisno o etničkoj pripadnosti, isto vrijedi ...prikaži još! i za hrvatski sabor. Nitko ne traži, niti predlaže, niti je referendumsko pitanje, da se građanima Hrvatske koji nisu etnički Hrvati, ukine ustavno pravo birati i biti biran. Prvo se informiraj, pročitaj referendumsko pitanje, onda možemo nastaviti raspravu ako želiš.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:47
    • Default avatar - kaius

      kaius: ja sam pročitao,i vidio šta piše. veoma dobro,.ali kako vidim svako tumači na svoj način. traži se ukidanje prava glasa zastupnicima. tj.traži se izmjena ustava u kojem je tako definirano. ne nema tog dijela bi izgledalo sasvim drukčije. rasprave nema,treba i na posao...

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 13:58
    • Avatar sparky1

      sparky1: Manjine su hrvatske manjine, i dijaspora je hrvatska dijaspora, te bi trebali podržavati vladu koja je izabrana većinskom voljom hrvatskih građana. U suprotnom hipotetski ja sam premijer čiju vladu je podržalo pola predstavnika manjina, a pola ne. Prilikom izglasavanja proračuna ...prikaži još! ukinem sredstva onima koji me nisu podržali, i dam njihov dio onima koji su me podržali. Pošteno zar ne? Jer zašto bi Vlada financirala projekte oporbe?

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 20:26
  • Default avatar - Aleluja
    Aleluja

    Obersnel je praktično demonstrirao da je po političkom opredjeljenju fašist. Jer osnovna karakteristika fašizma jest ta da se građani pokoravaju državi, odnosno vlasti i da se građane ništa ne pita, već imaju slušati i raditi kako im diktator kaže.

    Četvrtak, 17.05.2018. u 07:36
  • Avatar CelaviOsvetnik
    CelaviOsvetnik

    Obersnel ti nemaš pravo zabraniti skupljanje potpisa a narod će odlučiti što je najbolje za njih a ne ti.. i zato sa sigurnošću ti mogu reći da si ovom zabranom postao bivši.

    Četvrtak, 17.05.2018. u 07:01
  • Avatar Ajvar
    Ajvar

    Naravno da želimo NACIONALNO čist sabor, svaki parlament u svakoj demokratskoj državi na svijetu je takav - nacionalan. Drugo, Obersnelu, ne odlučuješ ti. Što si ti sebi umislio da si i tko si - Hitler? Diktator neki?

    Četvrtak, 17.05.2018. u 07:20
  • Default avatar - Maleni_Homer
    Maleni_Homer

    Ovaj Obersnel otkako je gradonacelnik Rijeke ama bas nista nije napravio za taj grad...Samo se zna za karneval maskirat u debelog Obelixa i prezderavat u McDonaldsu gdje je uvijek njegova slika sa onim XL Big Macom

    Četvrtak, 17.05.2018. u 03:10
  • Avatar lakej999
    lakej999

    nikakav nacionalno čist sabor već sabor u koji će doći ljudi izabrani od volje građana,bez obzira kojeg su spola mvjeroispovjesti i svega pratećeg a ne kao do sada da nam u sabor ulaze ljudi koji su kao predstavnici manjina automatski ...prikaži još! osigurali svoje mjesto ...i da bude još gore likovi poput pupovca,radina,kajtazija godinama ucjenjuju većinu te svojim glasanjem odlučuju o sudbini većine...znači i sada i im nitko ne brani da se kandidiraju za sabor no ovaj put će to ovisiti o volji birača pa ako ih izaberu onda ulaze a ako ih ne izaberu onda mogu da gledaje tv prijenos sabora na hrt 4 kanalu...adios mučačos adios pupi i radin adios u ropotarnicu povijesti...

    1 Četvrtak, 17.05.2018. u 07:05
    • Avatar Maki22

      Maki22: A rekao sam ja da će biti otpor političara jer su svjesni da ih pola po tom sustavu glasanja sabora neće vidjet.. Previše se navikli na fotelje saborske, prigrlili ih i ne puštaju, ko krpelji! To vam je čisti dokaz ...prikaži još! da misle samo na sebe, i da im je to jedino bitno!!

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 07:19
  • Avatar Puky_gbr
    Puky_gbr

    Referendum je izravno izražavanje volje naroda. Narodu se ne smije ograničavati volje jer to onda nije ono što isti žele. Komunjara obersnel može i tereba imati svoj stav i dijeliti ga sa svojim istomišljenicima ali nema prava ograničavati druga i ...prikaži još! od njegovih različita mišljenja.

    3 Četvrtak, 17.05.2018. u 07:05
    • Avatar Lost Cause

      Lost Cause: Nisi li upravo ti još donedavno bio za izglasavanje Istanbulske konvencije, zabranu glasovanja po savjesti i protiv referenduma? c,c,c.... daj se odluči što želiš

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 09:37
    • Avatar Puky_gbr

      Puky_gbr: Lost Cause, lega od kuda ti to? Prvi sam bio za to da se oko IK mora dopustiti glasovanje po savjesti. Malo si pobrkao moju odlučnost za dobrobit našeg HDZ-a od meni baš ne previše bitnoj konvenciji.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 11:37
    • Avatar sparky1

      sparky1: Izglasavanje IK je baš bilo za dobrobit HDZ-a što se vidjelo po pljesku SDP-ovaca, a tek će se vidjeti na slijedećim izborima.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 20:31
  • Default avatar - kicami
    kicami

    Obi, štovatelj demokracije na komunistički način...!

    Četvrtak, 17.05.2018. u 06:33
  • Default avatar - krupa
    krupa

    Vojko Staljinist brani demokraciju na jugoslovenski način,kakav tragikomican lik!

    2 Četvrtak, 17.05.2018. u 07:09
  • Avatar Lost Cause
    Lost Cause

    Obersnel, nemaš pravo ti, niti bilo tko drugi, zabranjivati referendum niti prikupljanje potpisa za isti. Jedino što imaš pravo jest izaći na referendum kao građanin i glasovati po savjesti za ili protiv. To je tvoje pravo i pravo svakog građanina RH.

    Četvrtak, 17.05.2018. u 09:39
  • Default avatar - cimerrr
    cimerrr

    Vrijeme je i da gradonačelnik Rijeke napokon postane i jedan Hrvat!

    Četvrtak, 17.05.2018. u 02:43
  • Avatar Sky Fighter
    Sky Fighter

    Prije dva tjedna sam bio u Rijeci poslovno ... cinilo mi se da je tamo vrijeme stalo koliko je to los, neuredjen i prljav grad u odnosu na vecinu ostalih u Hrvatskoj . Pitao sam lokalce sto se u Rijeci ...prikaži još! ci desilo , svi do jednoga su rekli isto da je grad u derutnom stanju jer ga vode jugokomunisti na celu sa Obersnelom koji se bavi svime i svacime samo ne boljitkom grada i njegovog napretka !

    4 Četvrtak, 17.05.2018. u 03:37
    • Avatar floydri

      floydri: Pitao lokalce što se u Rijeci desilo?!...hahaha. Baš si me nasmijao. "Sve ima svoje granice osim ljudske pakosti i gluposti." Blaise Pascal

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 06:17
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Nema tu nikakve pakosti i gluposti vec realnost a mozda i ono najvaznije kad vec spoenuo granice onda bi rekao da se lokalno stanovnistvo odupire granicama strpljenja ! Rijeka stagnira to iz nekoliko vrlo bitnih razloga koji za sada nisu ...prikaži još! rjesivi a nece biti ni u bliskoj buducnosti iz razloga sto u Rijeku ce se morati dovesti kontrola nad svime i svacime !

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 06:21
    • Default avatar - Prekrasni

      Prekrasni: Upravo tako,radim takav posao da posjećujem sve gradove u Hr,i Rijeka je daleko najzapuštenija.Lijep grad jest,arhitektonski,ali fasade su zapuštene,ulice isto,obala....Kad se usporedi Zadar i Rijeku dobije se dojam da se radi o dvije različite države.

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 07:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Jesi bio u okolici Rijeke? Pa ljudi se iseljavaju iz većih gradova bivših centara industrije, pošto je industrija u RH mrtva, pa PGŽ je jedna od 3-4 županije koja nema negativni proračun. (((((:

      Odgovori Četvrtak, 17.05.2018. u 09:55
  • Avatar arow
    arow

    Vojko je trebao u przun davno jos s Linicem

    Četvrtak, 17.05.2018. u 09:23
  • Default avatar - Anđelo
    Anđelo

    Većina odlučuje. Živio drug Većina (njem. Obersnel) !!!!!!!

    Četvrtak, 17.05.2018. u 09:07
  • Avatar pero111
    pero111

    Gledao sam Otvoreno u kojeg se Vojko javio iz Brisela. Iskreno meni je izgledao zajapureno, ratoborno, mrziteljski prema dijelu naroda koji njemu ne odgovara, kao da je izišao izišao iz birtije pod gasom. To ne priliči jednom velikom gradu kao što je Rijeka.

    Četvrtak, 17.05.2018. u 08:39
  • Avatar nori_1
    nori_1

    Fino bi mu pristajala Kimova frizura

    Četvrtak, 17.05.2018. u 06:55
  • Default avatar - radišaklapun
    radišaklapun

    debeljko reka postaje Rijeka,koliko kod se trudili to nemožete fermati,arivederci ,nema više bandjera rossa i druže titi ljubičice bela

    Četvrtak, 17.05.2018. u 06:35
  • Default avatar - banirana
    banirana

    ajde vojko ne kaki kvake - neće biti zabranjeno kandidiranje manjincima samo će svaki pojedinac imati udjela u vlasti prema broju glasova koliko je dobio dok sada imamo stanje da se na najviše položaje meće one s najmanje glasova to ...prikaži još! o jest najmanje podrške u narodu iliti među glasačima - dakle imamo diktaturu izabranih premijera da oni meću onoga ko je njima podoban a ne koga je narod izabrao

    Četvrtak, 17.05.2018. u 13:13
  • Default avatar - banirana
    banirana

    ma vidi ti njega - kao da smo u totalitarnom sistemu - on bi branio građanima referendum - prošla su ta vremena druže - kako te nije sram i stid

    Četvrtak, 17.05.2018. u 13:55
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message