Obavijesti

News

Komentari 0

predstavljena je knjgia Atmoski marketing Marijana Palića i Mate Rajića

Od FCK do bebe, štivo prakse marketinga za digitalno doba
5

Marketing digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalazi mnoštvo primjera koji se mogu primijeniti uz minimalne budžete, istaknuo je autor

VIDEO

FCK, we're sorry, Dobro vs zlo, Moron, Mišolovka, Bolimepipi, Drečanje beba... samo su neka od stotinjak poglavlja knjige Atomski marketing koju su u utorak u hotelu Hilton predstavili autor Marijan Palić i suautor Mato Rajić. O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.

- Marketing je sam po sebi pričanje priče, pa sam odlučio kroz svoju priču i druge konkretne primjere čitatelju približiti marketing digitalnog doba - kazao je Marijan Palić koji se, iako 29-godišnjak, digitalnim marketingom uspješno bavi desetak godina.

Zagreb: Predstavljanje knjige Atomski marketing autora Marijana Palića

Marketing digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalaze primjeri koji se mogu primijeniti uz minimalne budžete, baš kao što je to radio i sam autor. Kako kaže, volio bi da je netko ovakvu knjigu napisao kada je on kretao u posao jer bi izbjegao greške koje je sam prevladao.

- Prvo sam mislio da je naslov prepotentan. Kada sam još nedovršeno štivo pročitao u dahu, shvatio sam da se drugačije niti ne može zvati. Najvrjednije u knjizi je da čitatelj shvati da marketing nije rezerviran samo za one koji imaju velike budžete. Novi online svijet omogućio je neslućene mogućnosti uz ponekad minimalna ulaganja - kaže Mato Rajić, iz Rajić Consultinga, autor dijela poglavlja vezanih uz web i digitalni marketing.

Zagreb: Predstavljanje knjige Atomski marketing autora Marijana Palića

Politički analitičar, konzultant i poduzetnik Mate Mijić posvjedočio je da se knjiga čita u jednom dahu zbog kratkih i slikovitih priča i primjera iz prakse te je okupljenima pročitao poglavlje: Zamjeramo marketingašima, a mi smo isti!

- Knjiga Atomski marketing nije obična knjiga o marketingu, gdje čitate 300 stranica, a izvučete 2 stranice vrijednih zaključaka. Knjiga nije znanstveni pogled na marketing, nego pogled nekoga tko to živi i radi godinama te kroz životne priče i projekte pokazuje prilike i zamke. Must read! - kazao je Ilija Brajković, direktor i vlasnik digitalne agencije Kontra.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Izvor iz HDZ-a: Sve je vrlo blizu dogovora s DP-om. Vučemilović i Pavliček će dati podršku?
IZ MINUTE U MINUTU

Izvor iz HDZ-a: Sve je vrlo blizu dogovora s DP-om. Vučemilović i Pavliček će dati podršku?

Prošlo je tjedan dana od parlamentarnih izbora, ali i dalje nitko nije skupio 76 ruku i formirao većinu. Kreću ozbiljni pregovori

Splićanka odvela kćer u bolnicu, još ne može doći k sebi: 'Pitala sam se, ok ljudi, čemu sve to?'
NAPISALA SVOJE ISKUSTVO

Splićanka odvela kćer u bolnicu, još ne može doći k sebi: 'Pitala sam se, ok ljudi, čemu sve to?'

Došli smo u popodnevnim satima, svi, ali baš svi su bili maksimalno angažirani oko moje kćeri. Do te mjere kad sam pomislila: 'Ok, ljudi, to je samo mali prst. Čemu toliki angažman, napisala je
Policajci priveli krivog čovjeka u Zagrebu i polomili ga: ‘Sram me. Nismo ni znali da je slijep'
SUSJEDI SU ZGROŽENI

Policajci priveli krivog čovjeka u Zagrebu i polomili ga: ‘Sram me. Nismo ni znali da je slijep'

Nisam imao bijeli štap jer taj teren dobro poznajem. Sestrična im je vikala moje ime i da sam slijep te da imam člansku iskaznicu Saveza slijepih, rekao je Stevan Jambrešić na sudu