U srijedu, 27. rujna 2017. u Kaptol Boutique Cinema održana je svečana premijera filma Borg/McEnroe u suradnji s Veleposlanstvom Kraljevine Švedske
Održana hrvatska premijera filma Borg/McEnroe
Mnogobrojni poklonici tenisa imali su priliku uživati u dugoočekivanoj sportskoj poslastici. Puna dvorana potvrdila je veliku zainteresiranost za ovaj film, a pozdravni govor održao je veleposlanik Švedske u Hrvatskoj, Njegova Ekselencija gospodin Lars Schmidt koji je s publikom poigrao bacivši im nekoliko teniskih loptica za zagrijavanje. Publika je bila oduševljena filmom koji je na kraju i nagradila velikim pljeskom.
Premijeri su prisustvovali brojni veleposlanici, predstavnici Hrvatskog teniskog saveza i poznata lica među kojima su bili: veleposlanici Švedske, Norveške, Danske, Islanda, Slovačke, Australije i Čilea, Mladen Tončić, Nenad Bach, Kazimir Ilijaš, Ivan Vukušić, Ana Maras Harmander i mnogi drugi.
Film prati razvoj karijera dviju teniskih legendi, Björna Borga i Johna McEnroea, a fokusira se na rivalstvo koje je vrhunac doseglo za vrijeme slavnog finala Wimbledona 1980. godine. Bilo je to rivalstvo dvaju apsolutno različitih temperamenata. Borg je bio dešnjak, ravnodušan i smiren, a McEnroe ljevoruk, zanesen i eksplozivan. Publika je voljela Borga dok je McEnroe bio negativac. McEnroe je bio vatra, Borg je bio led, a njihov odnos definirao je rivalstvo u sportu. Zahvaljujući ovoj dvojici, tenis je 80-ih godina doživio procvat, a njihovi mečevi zauvijek će ostati zapamćeni kao klasici.
Film Borg/McEnroe možete pogledati u redovnoj sitribuciji od 28.09.2017. u hrvatskim kinima.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve