U tom izvješću ima previše netočnosti i neutemeljenih tvrdnji, do te mjere da bi svaku posebno trebalo provjeriti, poručili su iz Bijele kuće nakon članka novinara Hersha
Bijela kuća: Hershove tvrdnje su netočne i neutemeljene...
Bijela kuća odlučno je odbacila navode uglednog novinara Seymoura Hersha (78) koji je uzdrmao javnost tvrdnjom da su lagali o tome kako je vođa Al Kaide, Osama bin Laden, ubijen.
- Te su tvrdnje potpuno neutemeljene. U tom izvješću ima previše netočnosti i neutemeljenih tvrdnji, do te mjere da bi svaku posebno trebalo provjeriti - poručio je u izjavi novinarima glasnogovornik Bijele kuće za nacionalnu sigurnost Ned Price.
Istaknuo je kako je u operaciju i potragu za Osamom bin Ladenom bio upućen vrlo mali krug visokih američkih dužnosnika.
- Predsjednik je mnogo ranije odlučio da o operaciji neće izvijestiti niti jednu drugu vladu, uključujući i pakistansku, koja je o svemu doznala nakon što je operacija bila obavljena - stoji u izjavi, prenosi CNN.
Hersh: Izmišljene su laži, Obami je trebala popularnost
Podsjetimo, Hersh, koji je imao anonimni izvor, a navodno je riječ o visokom obavještajnom dužnosniku, u svojem članku je otkrio da je Obamina administracija pregovarala s pakistanskom vladom prije napada na Bin Ladenovo sklonište, ali da se javnosti to prezentiralo kao da je riječ o tajnoj misiji. Čak su pakistanske obavještajne službe prekinule električnu mrežu prije nego što su američki vojnici napali objekt. Na taj način su, piše Hersh, izbjegli intervenciju lokalne vojske. Navodi da nije bilo nikakve velike pucnjave te da su ispaljeni meci samo kad je Bin Laden ubijen.
- Izmišljene su laži. Bijela kuća je morala ostaviti dojam da je Bin Laden i dalje operativno važan, jer inače nije bilo opravdanja za njegovo ubojstvo. Zato je izmišljena priča o mreži kurira koji su dolazili i odlazili sa memorijskim stickovima i instrukcijama. Sve je to trebalo pokazati da je Bin Laden i dalje jako važan - uvjeren je novinar Hersh i tvrdi kako je Obama krio istinu kako bi pred izbore povećao svoju popularnost.