Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

Otkriven program Hrvatskih dana male brodogradnje

U Marini Kaštela predstavljen je program 11. Hrvatskih dana male brodogradnje i Sajma turističkih atrakcija koji će se na toj lokaciji otvoriti u četvrtak, 4. travnja, u 13 sati

Foto: DMBH

Za posjetitelje će ulaz na obje manifestacije biti besplatan, a radno vrijeme je od 10 do 19 sati, te u nedjelju do 17 sati. Organizacijski odbor koji čine Branimir Matijaca, Damir Skelin i Tomi Božiković, te domaćini gradonačelnik grada Kaštela Denis Ivanović i vlasnik Marine Kaštela Joško Berket, uz predstavnike glavnih pokrovitelja, Aljošu Bašića direktora marketinga Tommy d.o.o i Silviju Bareša direktoricu korporativnih komunikacija  OTP banke, prenijeli su najzanimljivije novosti i svoje impresije suradnje na ovogodišnjem izdanju ovih manifestacija.

"Raduje nas što smo od vlasnika Marine Kaštela kapetana Joška Berketa kao domaćina i gradonačelnika Kaštela Denisa Ivanovića dobili puno razumijevanje i potporu u nastojanju da s ovim manifestacijama, na ovoj prekrasnoj lokaciji uđemo u drugo desetljeće postojanja s novom energijom. Javnost nas od samih početaka uspoređuje s nautičkim sajmovima iako smo mi sasvim drugačije koncipiran događaj. Počevši od besplatnog ulaza za posjetitelje, do načina prezentacije plovila, opreme i turističke ponude, sve je usmjereno k tome da se razvijamo kao manifestacija doživljaja i privlačno mjesto posjeta za cijelu obitelj. Ova nova lokacija održavanja tom će cilju svakako doprinijeti" - rekao je predsjednik Udruge DHMB Damir Skelin, te dodao  kako će brojne kaštelanske humanitarne i druge udruge predstaviti svoj rad za trajanja ovih manifestacija, a DVD Kaštel Gomilica će svoj doprinos dati i na samom otvaranju pokaznom vježbom na moru 'Gomilica 2019.'

Denis Ivanović, je istakao kako je dolazak dvije ovakve manifestacije u Kaštela još jedna potvrda kako se Kaštela kao destinacija sve više prepoznaju i razvijaju, kako u nautičkom, tako i u turističkom smislu. 

"Stalan rast broja  turista i povećana pažnja javnosti za razna atraktivna događanja u Kaštelima veseli sve moje sugrađane i daje im poticaj da razvijaju svoje poslove, kako bi osobno doprinosili ovom trendu, na vlastitu dobrobit, te dobrobit cijelih Kaštela" - kaže Ivanović. 

Joško Berket izrazio je iskrenu dobrodošlicu Hrvatskim danima male brodogradnje i Sajmu turističkih atrakcija. 
"Odluku o domaćinstvu ovim manifestacijama mi nije bilo teško donijeti jer u njima vidim priliku za novi iskorak Grada Kaštela i Marine Kaštela. Svaki prvi put je povezan s mnoštvom izazova, kojima smo uspješno odoljeli. Vjerujem kako će svako sljedeće izdanje ovih sajmova na ovom našem prostoru, biti sve bolje, uspješnije i ponudom raskošnije" ,dodao je.

Prema riječima koordinatora ovog projekta i jednog od osnivača Branimira Matijace, odličan odaziv hrvatskih brodograditelja ni ove godine nije izostao, a još više raduje što su i strani brodograditelji, kojima je po prvi put omogućeno izlaganje, objeručke tu mogućnost prihvatili. Tako će posjetitelji po prvi put moći vidjeti brendove kao što su Marinello boats, Galeon Yachts, Beneteau Seascape, Vali i Salmeri plovila i druge te naglasio kako će po završetku pressice prisutni moći pogledati i najveći hrvatski komercijalni gumenjak 'Great white'. Zahvalio se managementu marine i hotela Le Meridien Lav kao i TZ i Općini Podstrana koji su godinama bili uz ove manifestacije, a još više što su imali razumijevanja za potrebe pronalaska nove lokacije kako bi moglo doći do daljnjeg razvoja ovog projekta. 

"Hrvatski dani male brodogradnje su i nadalje centralno mjesto za predstavljanje novih plovila izašlih iz domaćih škverova, te nautičke opreme, ali je činjenica kako je era električnih prometala u vodi i na suhom stigla, a to će biti vidljivo po širokoj ponudi svega što je pokretano električnom energijom!" - rekao je Matijaca i zahvalio se Županiji i njezinoj Turističkoj zajednici na višegodišnjoj podršci u organizaciji ovog događaja.

Foto: DMBH

Aljoša Bašić u ime glavnog pokrovitelja trgovačkog lanca Tommy istakao je kako Tommy na isti način vodi brigu o kvalitetnim projektima, kao i o svojim kupcima, posebno ako su usmjereni prema dobrobiti građana RH i lokalne zajednice. 

"Hrvatska mala brodogradnja jedan je od pozitivnih primjera hrvatskog gospodarstva uopće, a vezuje i oživljava našu bogatu tradiciju brodogradnje, razvija je za buduće naraštaje, što posebno cijenimo i vrednujemo. Očuvanje naše tradicije i baštine, u čemu svakako prepoznajemo brodogradnju, jedan je od naših zadataka, jedan od načina kako mi vidimo društveno odgovorno poslovanje. Ove godine sajam je na novoj lokaciji, a to je novosagrađeni istočni dio prekrasne Marine Kaštela. Upravo ova činjenica, budući da je iz Kaštela Tommy ponikao i započeo svoj rast, dodatno nas je vezalo uz ovu manifestaciju", pojasnio je Bašić, dok je Silvija Bareša istaknula višegodišnju dobru suradnju s organizatorima. 

"Prisutni smo kao pokrovitelj ovog projekta već dugi niz godina i tako i danas s novim imenom, možemo pokazati da kao banka nastavljamo sa svim dobrim praksama. Potpunom integracijom nekadašnje Splitske I OTP banke nastala je četvrta banka na Hrvatskom tržištu, sa sjedištem u Splitu i dominantnim položajem na cijeloj obali. Iako smo dobili na nacionalnoj važnosti i zasigurno nam je poslovni cilj daljnji rast u cijeloj Hrvatskoj, uvijek je bitno ostati blizu svojim korijenima, a to mislim da najljepše pokazujemo svojim prisustvom i na Hrvatskim danima male brodogradnje i Sajmu turističkih atrakcija. Ponosni smo što smo dio jedne ovako lijepe, morske priče", kazala je Bareša.

Foto: DMBH

Dopredsjednik DHMB Tomi Božiković prisjetio se kako su se prvih godina bavili spašavanjem hrvatske male brodogradnje, a danas svi zajedno, kroz ponudu turističkih atrakcija doprinosimo podizanju kvalitete ponude u turizmu.

"Prošle smo godine jasno isticali kako smo dosegli smo svoj maksimum koji je limitiran ukupno dostupnim prostorom. Sajam turističkih atrakcija koji stalno raste glavni je 'krivac' za to, a otvaranje prostora za izlaganje stranim plovilima promjene je učinila nužnim. Ipak odlučili smo postaviti granicu i ne prihvaćati izlaganje velikih luksuznih jahti, već samo jedrilica, motornjaka i gumenjaka, koji su predmet interesa, stvarnih mogućnosti i potreba hrvatskog čovjeka, koji svoj život i svakodnevne potrebe vezuje uz naše more i otoke.  Stoga je i logičan ovogodišnji slogan 'Po mjeri čovika'. Iako Hrvatska u segmentu turističkih atrakcija još uvijek ne nudi puno, sigurni smo kako će u ovogodišnjoj ponudi svatko pronaći sve potrebno za kayaking, trekking, SUP paddling, biciklizam, kite-surfing i ostale aktivnosti na moru i u prirodi, do opreme za adrenalinske i vodene sportove, te plažne sadržaje", zaključio je Božiković.

Preuzeto sa: dalmatinskiportal.hr
 

Tema: Promo sadržaj

Message