Obavijesti

Promo sadržaj

Otvoren prodajni centar Peveca u Čakovcu: Uloženo 30 milijuna kuna

Otvoren prodajni centar Peveca u Čakovcu: Uloženo 30 milijuna kuna
2

Pevec d.d. otvorio je danas svoj 23. prodajni centar i to u Čakovcu. U novi je prodajni prostor uloženo oko 30 milijuna kuna. Na gotovo 4500 četvornih metara kupcima se nudi više od 22000 artikala

"Izuzetno nam je drago što smo u Čakovcu otvorili prodajni centar u vlastitom prostoru koji smo lani kupili, a time i proširili našu prodajnu mrežu na 19 hrvatskih gradova. Mogu najaviti kako ćemo uskoro otvoriti i prodajni centar u Bjelovaru koji trenutačno gradimo" – istaknuo je predsjednik Uprave Pevec d.d. Jurica Lovrinčević.

Na zadovoljstvo mnogobrojnih obitelji u prodajnom centru Pevec u Čakovcu posao je dobilo 50 djelatnika. Kupce je prvog dana otvorenja Pevec nagrađivao prigodnim poklonima, a započela je i velika nagradna igra samo za kupce u Čakovcu. Sudjelovati mogu svi kupci koji ostvare kupovinu u novom prodajnom centru i imaju Pevec klub karticu. Osim prodajnog prostora, u Čakovcu je Pevec danas otvorio i svoj kafić Samofino.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve