Jesen je stigla na velika vrata, a s njom i povratak u teretane i na treninge. Tijelo za sljedeće ljeto gradi se zimi, a sve započinje prvim jesenskim danima kada su ljudi odlučni okrenuti novu stranicu u životu
Ove jeseni poznate Hrvatice nose Zoe MAGNETIC kolekciju
Toga su svjesne i poznate Hrvatice poput Žanamari Perčić, Ivane Mišerić, Antonije Stupar Jurkin, Semente Rajhard i Jelene Glišić koje su za svoj jesenski sportski „look“ odabrale Zoe MAGNETIC kolekciju.
„Mislim da je želja svake žene da se osjeća snažno i privlačno, a Zoe tajice koje prijanjaju poput kože ističu njezine atribute.“ – svoje iskustvo sa Zoe tajicama podijelila je pjevačica Žanamari Perčić koja već dulje vrijeme prati Zoe.
Kreiranjem udobnih komada od ugodnog materijala, Zoe kolekcije unijele su ženstvenost u teretane te vratile sportski look na ulice. Nova kolekcija sadrži sedam modela chic tajica te sportske topove i majice koji su još vrući od šivanja. Zaštitno lice Magnetic kampanje je bivša RTL-ova voditeljica Antonija Stupar Jurkin, žena koja svojim samopouzdanjem i karizmom nadahnjuje druge.
„Magnetic kolekcija zagovara samopouzdanje i osjećaj vlastite vrijednosti kao prvi korak ka ostvarivanju osobnih ciljeva. Prihvatiti i voljeti sebe tajna je magnetske privlačnosti koju svaka od nas krije u sebi i upravo to želimo prenijeti na našu Zoe zajednicu.“ – izjavila je Marija Ivić iz Girly Fitnessa koja je uz svoju sestru blizanku Anu najpoznatija fitness blogerica i velika ljubiteljica Zoe tajica.
Magnetic se do 2. studenog može pronaći na ekskluzivnom PRE-SALE-u samo u Polleo Sport poslovnicama i na webshopu kada je nova kolekcija snižena do 50%, dok 3. studenog cijela kolekcija dolazi u dućane po regularnim cijenama.
Ove jeseni probudite magnetsku privlačnost koja leži u vama!
Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sveGrupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta