Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Papa Franjo kritizirao gradnju zidova i žica protiv migranata

Tijekom povratka u Vatikan iz posjeta Maroku Papa je tako odgovorio na pitanje o migraciji općenito te o prijetnji američkog predsjednika Donalda Trumpa da će zatvoriti američku južnu granicu s Meksikom

Komentari 121 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar x00x
    x00x

    jel i vatikan u kvoti prijema imigranata?

    99 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 07:20
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Papa je Kristov namjesnik i ne smije govoriti suprotno Kristovom nauku. Da je Europa ostala na Kristovom putu, mi bi njih obraćali u kršćane. Na žalost, umjesto Krista voli se ovaj svijet, komocija, novac. Nije papa ništa kriv, on govori ...prikaži još! istinu. Mi smo krivi. Postali smo "katolici" koji ni papi ne vjeruju, ni Božjoj riječi. Kako onda da druge evangeliziramo? Vatikan je primio nešto migranata, s obzirom na svoju teritorijalnu veličinu dovoljno.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 10:19
    • Avatar x00x

      x00x: aha, znaci po krscanskom ucenju je nasilno pokrstavanje nevjernika i ubijanje svih koji se tome ne priklone..kao kroz dugu povijest?

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 23:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Da, nasilno pokrštavanje je loše i to se nije činilo kroz dugu povijest, nego u ekscesnim situacijama. Nauči ponešto o križarskim ratovima, osim onoga što pretpostavljaš da su bili.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 23:20
    • Avatar x00x

      x00x: sjeverna amerika, juzna amerika, afrika, krizarski rativi.. onaj lapan prije par mjeseci sto je htio pokerstilti neko pleme pa ga oni poslali stvoritelju... nauci ponesto ;)

      Odgovori Utorak, 02.04.2019. u 07:19
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Lapan? Čovjek je htio uljuditi pleme, pomoći im, nenasilno. Kao i mnogi drugi što su. Tebi je drago da su ostali kakvi su bili, nasilnici? Izgubio je misionar glavu za vjeru, za ono što nam je Isus naredio da ...prikaži još! činimo, kao i mnogi misionari prije njega. On je u Raju. Znaš li koliko je kršćanskih misionara izgubilo glavu jer su pomagali? Opismenjavali domoroce, snabdijevali ih hranom, kopali im bunare i dovodili vodu u sela? Križarski ratovi su problem, a nitko nikad ne postavlja pitanje zašto su uopće počeli? Još ni na jednom komentaru koji napada katolike nisam pročitala neku kritiku Turskih osvajanja. Neku kritiku muslimanskih ubijanja kršćanskih hodočasnika koji su putovali u Svetu Zemlju. Neku kritiku njihova rušenja i uništavanja kršćanskih svetinja? Znaš li zašto je ulaz u Baziliku Isusova rođenja u Betlehemu toliko nizak da se moraš sagnuti kad ulaziš? Jer su ga katolici zazidali, budući da su u vrijeme muslimanskih osvajanja muslimani na konjima ulazili u nju. A oni čak štuju i hodočaste mjesto Isusovog rođenja jer Ga smatraju prorokom. Što misliš, što su radili sa drugim kršćanskim svetinjama? Sjeverna Amerika nije osvajana po katolicima, nego po protestantima. Katolici su dolazili kasnije. Južna Amerika? Južnoamerički domoroci već su prije dolaska konkvistadora desetkovali sami sebe i gotovo se istrijebili jer su plemena međusobno ratovala, a oni su svojim bogovima žrtvovali vlastitu djecu. Naravno da o tome nećeš čitati na protukatoličkim stranicama.

      Odgovori Utorak, 02.04.2019. u 17:45
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Idi na stranicu "Popis smrtnosti po ratovima i katastrofama". Malo prebroji koji su osvajači kroz povijest pobili koliko ljudi. Onda idi na stranicu "Crna knjiga komunizma" i vidi koliko je ljudi bez ratova (u miru, civila ili nenaoružanih) stradalo ...prikaži još! od ateističke komunističke ("humanističke") ruke. Tamo čak niti nema milijun Titovih žrtava. Internet je izvrsna stvar. Vrlo je transparentan. Za ljude koji zaista žele znati istinu pravi raj. Tu se mogu skupiti činjenice o svemu i svačemu. A ti učiš iz Indexa, Protagore i sličnih stranica kojima je jedini cilj uništenje Katoličke Crkve. Jesi li ti istinoljubiv, ili samo kristomrzac?

      Odgovori Utorak, 02.04.2019. u 17:54
    • Avatar x00x

      x00x: htio im je pomoci??? ocito se pokazali sto misle o njegovoj pomoci...

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 00:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Ima, na žalost ljudi koji ne shvaćaju da je nešto za njihovo dobro. Ugodnije im je živjeti u sljepoći. Ovdje na portalu takvih je zavidan broj.

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 06:12
    • Avatar x00x

      x00x: slazem se... bilo bi vrijeme da progledas....btw. zasto je bog dopustio da ubiju njegovog glasnika????

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 12:07
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Zašto bih ja kao stvorenje propitkivala razloge svoga tvorca? Propitkuje li tvoj automobil svoga tvorca zašto mu šasija nije jača? Ja ne propitkujem Božje odluke, on zna zašto išta čini. Uostalom, Bog nije ubojica, on je tvorac vječnoga života. A ...prikaži još! što te zanima, moći ćeš Ga sam pitati kad se budete gledali oči u oči, ako budeš imao snage pogledati Ga u oči.

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 13:47
    • Avatar x00x

      x00x: oke, zasto je bog poslao njih iz plemena da ubiju poslanika... ocito je za njih imao plan da ubiju poslanika, dakle samim time je ubojica... dal je od abrahama trazio da ubije svog sina? dal je dopustiop daruvarcu da pretuce ...prikaži još! onu curu? dal je milu stvorio sa tako teskom bolest...jadno, malo nevino dijete? dal je dopustio svojim poslanicima da prigrle zlocince i bjegunce u svoje redove? puno je tu pitanja, a najlakse je reci ja ne propitkujem... e vidis po tome se razlikujemo od ovaca koje ne propitkuju gdje ih coban vodi, i od tvog auta koji se pita za svoju sasiju.. jer ljudi (barem neki) su sposobi samostalno razmisljati

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 16:23
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Bog nikoga ne šalje ubijati, On daje ljudima slobodnu volj da čine što oni žele. Sotona je taj koji nagoni na zločin. Isus govori farizejima: "Vama je otac đavao i hoće vam se vršiti prohtjeve oca svoga. On bijaše ...prikaži još! čovjekoubojica od početka i ne stajaše u istini jer nema istine u njemu: kad govori laž, od svojega govori jer je lažac i otac laži." (Iv 8, 44) Da, od Abrahama je tražio da ubije svoga sina, ali samo da iskuša njegovu vjernost. Na kraju mu nije dopustio da ga ubije, sjećaš li se? Abraham je bio čovjek koji je toliko ljubio Boga i vjerovao mu da mu je bio spreman podrediti vlastitu volju i vršiti Njegovu. Bog dopušta mnogo toga, istina, jer ne želi dirati u volju onih koji Mu to ne dopuštaju. Zašto je On nešto dopustio, ja ne propitkujem. Ni Milini roditelji ne propitkuju. Ja znam samo to da Bog svako zlo okreće na dobro onima koji ga ljube. Vjeruj mi, jednoga dana upravo to tvoje samostalno razmišljanje može ti biti na osudu. Onaj tko ne zna misliti svojom glavom i na zemaljskim se sudovima blaže sudi. Pazi da se jednoga dana ne budeš pred Bogom branio riječima: "Nisam znao!" Pokazat će ti ove tvoje komentare u kojima se kuneš u svoju pamet. Neka ti tada bude milostiv!

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 17:47
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: P.S. Misliš li da Nikola Tesla nije znao samostalno razmišljati? On je bio veliki kršćanin odgojen u vjeri, a otac mu je bio pravoslavni svećenik. Kada je bio na vrhuncu slave, početkom dvadesetog stoljeća, i kada su američke i ...prikaži još! svjetske novine pisale da je on najveći svjetski znanstvenik, Teslin prijatelj, američki pjesnik Johnson, zamolio ga je da sažeto izloži svoju životnu filozofiju. Tesla je prihvatio ponudu i napisao divan esej o tome kako je čitavog života, od najranijeg djetinjstva, tragao za pitanjem povećanja ljudske energije. On navodi kako je bio duboko začuđen i oduševljen kada je poslije mnogo godina i desetljeća traganja konačno našao odgovor, koji se sve vrijeme nalazio tu pored njega – u kršćanstvu i to baš u molitvi Oče naš kao najboljem generatoru ljudske energije. Molitva Oče naš može tumačiti na razne načine, i u svakom sloju molitve da se pronalazi uvijek neki nov i skriven smisao. A onda je analizirao što se sve može otkriti u molitvi "Oče naš". Vjerojatno te ne zanima što, jer, po tebi, Tesla je samo još jedan od nas "ispranih umova" koji ne znamo misliti svojom glavom. Lp i Bb!

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 17:52
    • Avatar x00x

      x00x: pametni ljudi propitkuju svijet oko sebe... di bi danas bili da tesla iz primjera nije propitkivao svijet oko sebe?? al ti ko ovcica beeee

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 23:01
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: "e vidis po tome se razlikujemo od ovaca koje ne propitkuju gdje ih coban vodi, i od tvog auta koji se pita za svoju sasiju.. jer ljudi (barem neki) su sposobi samostalno razmisljati". To je tvoj citat Ti si ...prikaži još! Teslu kao i sve druge vjernike proglasio ovcom koja ne propitkuje kud je ovan vodi i nekim tko nije sposoban samostalno razmišljati. Molitva Očenaša njemu je pokretač svega, kao i meni, a ti se sad nešto vadiš... Ne poštuješ ti Teslu, ne poštuješ mnoge velike znanstvenike koji su bili vjernici, ne poštuješ znanost koja je dosad u mnogo čemu išla u prilog vjeri...Laku noć i Božji blagoslov!

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 23:17
    • Avatar x00x

      x00x: daj mi reci sto je recimo crkva rekla o koperniku ili galileu kad vec pricas o znanstvenicima, a ima ih jos?

      Odgovori Srijeda, 03.04.2019. u 23:28
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 1.Pa,evo,što se Kopernika tiče, Crkva je, na žalost više vjerovala poganskom grčkom znanstveniku Ptolomeju koji je ustanovio geocentrični sustav, nego Koperniku koji je na temelju biblije i vlastitih istraživanja razvio teoriju heliocentričnog sustava. Koperniku se fizički nije ništa dogodilo ...prikaži još! jer nije tvrdio da je apsolutno točno ono što je u tom trenutku bilo znanstveno nedokazano. Ostale kršćanske sljedbe (npr. kalvinizam) bile su također protiv heliocentričnoga sustava, a odbacivao ga je i nemali dio znanstvenika onoga doba (npr. Francis Bacon) zbog korelacije s mjerenjima koja nije bila bolja od geocentričnoga ili Ptolomejeva sustava. Što se Galilea tiče, Akademik Vladimir Paar o tome kaže: "U svijesti šire javnosti Galilei se ponajviše povezuje sa sukobom znanosti i Crkve i s tezom o vjekovnom suprotstavljanju „napredne“ znanosti i „nazadne“ vjere. U prosvjetiteljstvu je Galilei prikazan kao borac za znanstvenu istinu i žrtva nazadne Crkve koja se grubom silom suprotstavljala znanosti. Začudo, ta politički motivirana „istina“ još je uvijek prisutna kod mnogih ljudi, iako i nije baš tako. Galilei je otkrio da Jupiterovi mjeseci kruže oko Jupitera pa je po analogiji zaključio (a to nije znanstveni dokaz!) da na sličan način planeti kruže oko Sunca. No zanimljivo, Jupiterove mjesece je prije Galileija prvi otkrio Simon Meyr, ali je agresivnom promidžbom slava otkrića pripala Galileiju. Slično si je Galilei uspio prisvojiti slavu otkrića spiralne galaksije u Andromedi.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:00
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 2. Tu spiralnu galaksiju zapravo ju je prvi teleskopom otkrio von Grenhausen. U odsustvu ikakvog znanstvenog dokaza, Galilei je tvrdio da su plima i oseka dokaz za kretanje Zemlje oko Sunca. No taj Galileijev „dokaz“ ubrzo je pobio veliki ...prikaži još! astronom i fizičar Kepler koji je ispravno povezao plimu i oseku s djelovanjem Mjeseca na Zemlju. Na tu znanstvenu pogrešku Galileija je upozorio i kardinal Bellarmin koji je bio na čelu Kongregacije sv. Oficija. Godine 1610. isusovac Clavius, glavni matematičar i astronom na Isusovačkom rimskom kolegiju, poslao je Galileiju pismo u kojemu kaže da su isusovački astronomi svojim istraživanjima potvrdili ispravnost nekih njegovih astronomskih otkrića. U Rimu je Galilei vrlo srdačno primljen. Isusovci iz Rimskog kolegija održali su posebnu ceremoniju u njegovu čast, a kod pape Pavla V. je ostao dugo na audijenciji.No Galileijeva astronomska otkrića nisu dala dokaz da Kopernikov planetni sustav odgovara stvarnosti.Galileijevi argumenti davali su samo stanovitu prednost Kopernikovoj teoriji nad starijom Ptolomejevom teorijom u kojoj Zemlja miruje, a planeti se po složenim putanjama gibaju oko nje.Međutim,isusovački astronomi su dobro znali da je potkraj 16.stoljeća veliki astronom Tycho Brahe postavio novu teoriju planetnog sustava:da se planeti (u koje nije ubrajao Zemlju) gibaju oko Sunca,a Sunce se giba oko nepokretne Zemlje.Braheov sustav mogao je izvrsno objasniti sva Galileijeva astronomska otkrića,Jupiterove mjesece i Venerine faze.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:09
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 3. Iako su ga isusovački astronomi na to upozoravali, Galilei je Braheove znanstvene argumente sasvim ignorirao. Protiv Galileijevog vjerovanja u Kopernikov model, u kojemu se planeti gibaju po kružnicama oko Sunca, bio je i veliki astronom i fizičar Kepler ...prikaži još! koji je računima pokazao da Kopernikov model nije točan, nego da se rezultati u skladu s astronomskim opažanjima mogu dobiti u novom modelu u kojemu se planeti gibaju po elipsama. Tako definitivno ne stoji tvrdnja prosvjetiteljskih ideologa da je znanost bila na strani Galileija, a Crkva protiv znanosti. Po povratku u Firenzu, Galilei se žestoko sukobio s isusovačkim astronomom Scheinerom oko prvenstva tko je od njih prvi otkrio Sunčeve pjege i kako ih tumačiti – pri čemu su se uzajamno optuživali za plagijat. Kasnije se pokazalo da je ipak isusovac Scheiner bio prvi, ali je Galilei bio spretniji u samopromociji. U žaru tog sukoba Galilei je 1613. godine objavio članak u kojemu je odlučno zagovarao Kopernikov sustav, iako za to nije imao nikakav znanstveni dokaz. Tada je kardinal Maffeo Barberini koji je kasnije postao papom, pismeno čestitao Galileiju na briljantnoj raspravi. Međutim, postupno je pažnja skrenula s prirodoznanstvenog aspekta na vezu Kopernikove teorije i Biblije. Postavljeno je pitanje kako je Jošua mogao narediti Suncu da stane, ako se Sunce nije gibalo (Jš 10, 12-13).

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:12
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 4.Godine 1613. o. Benedetto Castelli kaže Galileiju da se takvi tekstovi iz Biblije mogu upotrijebiti kao argumenti protiv Kopernikovog sustava. U svom pismenom odgovoru Galilei iznosi svoje ideje o vezi Biblije i znanosti. Kopije tog pisma dospijevaju u javnost ...prikaži još! i time se otvara javna rasprava. Tada dominikanac Caccini u svojoj propovjedi oštro osuđuje „novu astronomiju“. Kopija Galileijevog pisma Castelliju predana je na uvid Kongregaciji u Rimu koja je ocijenila da Galileijevo pismo NE SADRŽI NIŠTA ŠTO BI SE PROTIVILO VJERI.Kardinal Bellarmin je inzistirao na znanstvenom dokazu Kopernikove hipoteze kao preduvjetu da bi se dopustilo drukčije tumačenje Biblije. A Galileo znanstveni dokaz nije imao! Bez znanstvenog dokaza za Kopernikovu teoriju, Galilei u svom novom pismu Castelliju počinje koristiti teološke argumente. Pozivao se na sv. Augustina i sv. Tomu koji su zastupali mišljenje da autoritet Biblije ne treba upotrebljavati u znanstvenim raspravama. Galilei je tvrdio da – iako je većina crkvenih otaca smatrala da je Zemlja nepokretna, a da se Sunce giba – da oni nisu smatrali da u to treba vjerovati kao dokazanu istinu. Međutim, duboko religiozni Galilei je u svom pismu priznao Bibliju kao vrhovni autoritet čak i u znanosti, u slučaju ako nema nepobitnih znanstvenih dokaza. Galilei kaže: „Što se tiče fizikalnih tvrdnji, sve što bi u njima bilo suprotno Bibliji, mora se smatrati pogrešnim i to treba dokazati svim mogućim sredstvima”.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:17
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 5.Početkom 1616. godine Galileijevi stavovi su proslijeđeni povjerenstvu od 11 teologa koji su se suglasili s ranijom argumentacijom kardinala Bellarmina. Povjerenstvo je smatralo da je u postojećim okolnostima (tj. u odsustvu znanstvenog dokaza) Kopernikov sustav u suprotnosti s Biblijom. ...prikaži još! Galilei je pozvan pred kardinala Bellarmina i rečeno mu je da prestane zastupati Kopernikov sustav. Galilei je obećao da će se pridržavati tog uputstva i time je Galileijev slučaj bio zaključen. No Kongregacija je zabranila Kopernikovu knjigu, s obećanjem da će zabrana biti ukinuta kad se u njoj naglasi da je teorija samo hipotetska.1623. godine Galileijev dobar poznanik i štovatelj, kardinal Barberini, postaje papa Urban VIII. Baš u to vrijeme izbija sukob između Galileijeva učenika Guiduccija i isusovačkog astronoma Grassija u vezi tumačenja kometa. Tada Galilei objavljuje polemički tekst protiv Grassija i posvećuje ga novom papi. Odlazi u Rim i s papom vodi šest dugih razgovora u vezi Kopernikovog sustava. No da ne bi narušio autoritet Kongregacije, papa daje Galileiju savjet da može nastaviti publicirati radove u vezi Kopernikovog sustava, ali tretirajući ga samo hipotetski – bez inzistiranja da Kopernikov sustav predstavlja stvarnost. A teško bi se mogao osporavati taj papin stav jer ono za što nema znanstvenog dokaza, zaista je samo – znanstvena hipoteza.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:20
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 6.No Galilei se nije držao papinog savjeta. Godine 1632. objavio je polemičku knjigu Dijalog između dva glavna sustava svijeta. Knjigu su odobrili cenzori, čemu je vjerojatno pomogla Galileijeva osobna veza s papom. Galileijev Dijalog zasnivao se je dijelom i ...prikaži još! na klimavim znanstvenim osnovama, a s druge strane na bezobzirnom ismijavanju protivnika Kopernikovog sustava. Tada su Galileijevi protivnici ustvrdili da jedan izmišljeni lik kojega Galilei posebno ismijava u svojoj knjizi ustvari predstavlja papu. Papa se osjetio pogođen kada su mu sa svih strana tvrdili da ga Galilei ismijava pa je imenovao posebno povjerenstvo da ispita slučaj. Među crkvenim velikodostojnicima bilo je suprotnih mišljenja o tome kako postupiti s Galileijem. No prevladala je grupa teologa koja je zahtijevala Galileijevo javno poniženje. Galilei se morao javno odreći Kopernikovog sustava i osuđen je na kućni pritvor u svojoj vili kraj Firence. Cijelo vrijeme procesa s Galileijem se postupalo vrlo obzirno – imao je apartman s poslugom, a neposredno nakon suđenja dulje je boravio kao gost na dvoru jednog svog prijatelja nadbiskupa. Nedaleko od Galileijeve vile nalazio se samostan u kojemu su dvije Galileijeve kćeri bile časne sestre. Galilei ih je u svojoj dubokoj religioznosti nagovorio da još u ranom djetinjstvu odu u samostan. A Galileijevom sinu ranije je papa na Galileijevu molbu dao novčanu potporu. Sve to pokazuje prisnu vezu Galileija i Crkve i pokazuje Galileija kao pripadnika Crkve.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:23
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 7. Hrvatski teolog Vjekoslav Bajsić isticao je da je Galileijevom osudom zadugo prigušena rasprava o vezi Biblije i znanosti, ali na veliku štetu same Crkve. Bilo kakvo suđenje Galileiju zbog znanstvenih i teoloških neslaganja, bila je pogreška Crkve. Tu ...prikaži još! u je pogrešku priznao papa Ivan Pavao II. No ironija sudbine jest da je od osude najviše koristi imao sam Galilei. Da nije osuđen, vjerojatno bi do kraja života proveo u besplodnim svađama oko Kopernikovog sustava koji se tada nije mogao dokazati. (Tek 1838. godine teleskop je postao dovoljno snažan da je pomoću njega otkrivena vrlo mala paralaksa jedne zvijezde i time direktno dokazana Kopernikova teorija.) Ovako se u miru svoje vile Galilei vratio problemima mehanike i došao do svog najznačajnijeg znanstvenog otkrića – do zakona inercije i temelja klasične mehanike koje mu je u svjetskoj povijesti osiguralo mjesto jednog od najvećih znanstvenika.Galilei je imao iznimne zasluge i kao najveći popularizator znanosti u povijesti, no pritom si je prisvajao i tuđe zasluge, svojatajući otkrića koja su otprije njega napravili drugi. Galilei je utro put Newtonu za otkriće osnovnog zakona gibanja mehanike i zakona gravitacije. A Newton je, po općem uvjerenju današnjih znanstvenika, najveći znanstvenik svih vremena.I on je bio kršćanin.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:28
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: 8.Kuriozitet je u temeljnom sučeljavanju kardinala Bellarmina i Galileija: što se tiče znanstvenog argumenta u pravu je bio kardinal Bellarmin kad je tvrdio da tada nije bilo znanstvenog dokaza za Kopernikov sustav, a što se tiče teološke interpretacije veze ...prikaži još! znanosti i vjere, s današnjeg teološkog stajališta u pravu je bio duboko religiozni Galilei. I još nešto: danas je aktualan Galileijev stav, a koji vuče podrijetlo još od skolastičkih teologa, da se Bog iskazuje čovjeku i preko Biblije i preko prirodnih zakona koje je stvorio pri postanku svijeta. S tog stajališta uopće nije moguć sukob znanosti i vjere jer je svaka dokazana znanstvena istina automatski u skladu s vjerom. Na to je ukazivao i papa Ivan Pavao II. ………..Evo, sad si dobio zaista iscrpno mišljenje Crkve. Samo, meni je neobično da si za sukob vjere i znanosti uzeo Kopernika i Galilea koji su relativno dobro prošli, a ne Giordana Bruna koji je izgubio glavu. Ali eto, tako djelje Duh Sveti. Bruno je osuđen na lomaču više zbog svoga panteizma - hereze, nego zbog znanstvenih spoznaja.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 07:35
    • Avatar x00x

      x00x: A Galileo znanstveni dokaz nije imao! a postoje znanstveni dokazi da postoji bog?

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 08:12
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Postoje, ali su još u tajnosti. Jednako kao i dokazi o Velikom prasku.

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 14:16
    • Avatar x00x

      x00x: opaaa povlacis se? crkva postoji vise 2000 godina i jos drze u tajnosti ...zanimljivo

      Odgovori Četvrtak, 04.04.2019. u 23:19
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Pa neki dokazi su već javno pokazani, ali ih vi niste u stanju shvatiti. Kao što slijep čovjek nije u stanju shvatiti svjetlost.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 13:20
    • Avatar x00x

      x00x: Postoje, ali su još u tajnosti....okazi su već javno pokazani,...ajd se odluci... malo si kontradiktoran

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 15:43
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Kontradiktorna sam? Zaista? Rekoh da su dokazi u tajnosti kao dokazi o velikom prasku. Zar su dokazi o Velikom prasku doista u tajnosti? Ili tvoj komentar o kontradiktornosti znači da ih u stvari nema?

      Odgovori Subota, 06.04.2019. u 15:30
    • Avatar x00x

      x00x: ja nisam rekao da postoji veliki prasak ti jesi da postoji bog.. tako da molm JEDAN konkretan dokaz

      Odgovori Subota, 06.04.2019. u 22:58
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Nisi rekao da postoji Veliki prasak? Tko je rekao da si ti rekao da postoji Veliki prasak? Koja je tvoja teorija nastanka svemira? Znači, vjeruješ da je svemir stvorio Bog?

      Odgovori Nedjelja, 07.04.2019. u 00:14
    • Avatar x00x

      x00x: opaaa... preskacemo pitanja na koja nemamo odgovor? evo ponovit cu .. tako da molm JEDAN konkretan dokaz... dakle ja nemam za veliki prasak i zato ne tvrdim da je tako bilo..sad ti

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:46
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Jedan dokaz? Dokumentarac na YouTubeu pod nazivom Istraga o Tvorcu./// The Case For a Creator. Film je po vlastitoj knjizi snimio bivši uvjereni antiteist, vrlo poznati istraživački novinar, Lee Strobel . Nakon toga možeš pogledati i Istragu o Kristu ...prikaži još! i Istragu o vjeri. A kao šećer na kraju, guglaj Euharistijska čuda. Možeš i Gospa od Guadalupe. Ali, znaš što? Nema tih dokaza koji će čovjeku slijepom od rođenja dokazati da svjetlost postoji i koliko je sjajna i lijepa, ako on za to ne želi čuti i ne želi vjerovati ljudima koji mu to svjedoče svojim iskustvom.. Isti je slučaj sa iskustvom Boga. On je svjetlost svijeta za one koji ju žele vidjeti. Za dobrovoljno slijepe, nikakvi dokazi nisu dovoljni. Onima koji vide srcem, dokazi nisu potrebni.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 15:13
    • Avatar x00x

      x00x: imas 7 knjiga koje potvrdjuju da je postojao harry potter..a mozes pogledati imas i filmove o njemu....pitao sam tvoj dokaz, a ne rekla kazala

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 16:02
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Možda nisi pročitao, ili si previdio, pa ponavljam: "Nema tih dokaza koji će čovjeku slijepom od rođenja dokazati da svjetlost postoji i koliko je sjajna i lijepa, ako on za to ne želi čuti i ne želi vjerovati ljudima koji ...prikaži još! mu to svjedoče svojim iskustvom.. Isti je slučaj sa iskustvom Boga. On je svjetlost svijeta za one koji ju žele vidjeti. Za dobrovoljno slijepe, nikakvi dokazi nisu dovoljni. Onima koji vide srcem, dokazi nisu potrebni." Ponudila sam ti dobre dokumentarce i članke pune znanstvenih činjenica. Za tebe je znanost Harry Potter. Ti vjeruješ samo u znanost koja potvrđuje tvoje teorije, bez obzira što su to samo teorije. Ne vjeruješ u neovisne znanstvene studije ni znanstvene analize konkretnih tvari. Što očekuješ da ti kažem da sam se fotografirala s Bogom i da ću fotku objaviti na portalu? Meni dokazi Boga ne trebaju, ja Ga poznajem na način koji ti nikako ne možeš shvatiti. I da ti objašnjavam sto godina ti ne bi shvatio. Kao što je daltonist slijep za boje, tako si ti slijep za Boga i da prođeš pored Njega, ti Ga ne bi prepoznao. Susresti Boga je milost koju treba željeti i za nju moliti. On se nikome ne nameće na silu. Tek kad Ga doista budeš želio upoznati, bez sprdanja i izrugivanja, upoznat ćeš Ga i ja ti neću biti potrebna. Možeš Mu se osobno obratiti, ako si hrabar. On te čuje.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:25
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Ponudit ću ti još jedan filmić, istinito svjedočanstvo slijepoga čovjeka. Običnoga, maloga čovjeka. Također je na You Tubeu. Zove se "Euharistijsko čudo". Pažljivo slušaj i prati što čovjek govori.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:33
    • Avatar x00x

      x00x: pogledaj si zeitgeist imas tri dijela, al za tebe je prvi najvazniji

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 08:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Zlato, katolička nas vjera upravo uči da živimo sadašnji trenutak. Prošlost je prošla i neće se vratiti, a za budućnost nismo sigurni hoće li doći. S Bogom živim upravo sad. On mi pomaže da se osjećam dobro upravo sad, u ...prikaži još! sadašnjem trenutku, da iz prošlosti ne vučem utege i terete, niti da na budućnost gledam kao na prijetnju. Ja sam odlično, imam mir, mnogo ljubavi i duboke radosti. Ja već danas živim dio Božjega kraljevstva- Pa što ti misliš, da nisam pogledala (bolje rečeno poslušala) Zeitgeist već odavno? Taj metalni glas koji nas nastoji nečemu poučiti, osobito onome što već znamo...bezosjećajan, hladan... Ti "sugestivni zvukovi" , bljeskovi, slike razaranja… Nisam impresionirana. Nema na mene nekoga utjecaja. Ratove i razaranja i svaku vrstu zla uvijek su započinjali ljudi koji su to radili u svoje ime, a Boga koristili kao paravan iza kojega su se skrivali. Još su mi gori oni koji su Boga u kojega ne vjeruju optuživali za sva zla na svijetu, a oni samo bez vjere su ih činili neviđeno mnogo. Bog želi čovjeku samo dobro. Moj duh dovoljno snažan da se odupre ovoj vašoj materijalističkoj propagandi. Čovjek nije samo biće koje vidi, čuje, pipa, njuši... On je u prvom redu biće koje ljubi i želi biti ljubljeno, a ljubav nam samo Bog daje. Ja sam tvoj prijedlog pogledala bez straha i predrasuda. A ti moj?

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 16:24
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: P. S. Uvijek je materijalizam bio uzrok svega zla. Pod materijalno ubrajam sve ono što je promjenjivo i sklono propadanju, prepoznatljivo ljudskim osjetilima: Ljudske osobe, tjelesna ugoda, stvari, biljke, životinje, voda, hrana, zemlja zrak, novac, moć, slava... Uvijek su ...prikaži još! se oko toga vodili ratovi, uvijek je netko želio nešto od toga, sebi prisvojiti i polagati pravo, drugima oteti, gomilati... Rat za duhovne sfere je nevidljiv, on se vodi u drugoj dimenziji, ali tu se ratuje za nepropadljive i vječne stvari, kao što su ljubav, mir, sklad, istina, radost, vječni život u skladu s Bogom... Duhovni rat sotona prikriva onim materijalnim, ali u tom je duhovnom ratu on zauvijek gubitnik i to zna. Zato želi uvjeriti ljude da je ono materijalno važnije od duhovnog i time ih pridobiva za ratove u kojima on pobjeđuje. Zato vi uvijek ratujete s nama na razini vidljivog i opipljivog, ali uništivog, a mi s vama na razini nevidljivog i neopipljivog, ali i neuništivog.

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 16:47
    • Avatar x00x

      x00x: kako onda objasnjavas da u crkvenim redovima ima toliko zla?

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 17:01
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 00x: Prvo, koliko to zla? Ni manje ni više nego igdje drugdje u ljudskom društvu, samo se Crkvu drži pod povećalom i broji joj se samo zlo, a dobro se previđa. To je zato što od čovjeka mnogo manje truda ...prikaži još! zahtijeva usmjerenost na materijalno, nego usmjerenost na duhovno. Katoličku Crkvu čini milijardu i dvjesto milijuna ljudi. Kroz svu povijest katoličanstva bilo ih je mnogo, mnogo više. Neki od tih ljudi, na žalost, našli su se tu ne svojom voljom, nego stjecajem okolnosti, neki svojom voljom, ali iz interesa, neki tuđom voljom kako bi ostvarili nečije interese, a neki su tu vlastitom voljom i iz ljubavi, vjere i poznavanja Boga koji im je na prvom mjestu . Samo ovi treći živjet će duhovnim životom i materijalno im neće biti prioritet. Jer, tko jednom upozna živoga Boga, tome je jedini cilj života vječnost provesti s Njim. A to ne ide kroz materijalno. Nijedan svećenik ili laik koji čini zlo na bilo koji način, ne poznaje Boga, niti će se s njim sjediniti , ako se ne pokaje za svoja djela.

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 17:24
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Ispravak: *Samo ovi posljednji...a ne treći...živjet će duhovnim životom...

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 21:45
    • Avatar x00x

      x00x: ok, ajd mi pojasni nesto... znaci ja ubijem covjeka, pokajem se i idem u raj?

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 22:17
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Što za tebe znači "pokajem se"?

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 22:50
    • Avatar x00x

      x00x: odem u ispovjedaonicu i pop kaze grijesi su ti oprosteni... a ja u novu turu kamatarenja cist ko suza

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 10:11
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: S tom namjerom se ne ide u ispovjedaonicu. Ispovijed ne vrijedi ako nismo krenuli na nju sa čvrstom odlukom da više nećemo griješiti. Ali, istina, ima i takvih. Gdje su ljudi tu su i njihove materijalističke strasti koje sotona ...prikaži još! jako ažurno gura. Kao što sam gore napisala. Ali, vidim da se osjećaš moćno jer vas je u ovom trenu ovdje mnogo i da si počeo opet sa izrugivanjem pa nemam potrebu više se truditi uvažavati tvoje komentare. lijep ti pozdrav i Božji blagoslov! Nadam se da ćemo popričati nakon tvoga obraćenja.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:47
    • Avatar x00x

      x00x: ne izrugujem nego pitam konkretno... nakon ispovjedi svecenik kaze da su mi grijesi odrijeseni jel tako? dakle on je mene odrijesio grijeha pred bogom, dakle ja sam cist bez obzira na moju namjeru dolaska

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:54
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Ne, nisi čist. Svećenikove riječi nemaju efekta ako si išao na ispovijed s namjerom da i dalje činiš isto. Svećenik izgovara formulu odrješenja u ime Božje, ali nije sveznajući, iako ima i manji broj svećenika koji imaju dar ćitanja ...prikaži još! srca i znaju specifične grijehe sasvim nepoznatih ljudi prije nego što su izrečeni. No, Bog je iznad svećenika i Bog je iznad svećenika i On će povući svoj blagoslov i oprost osobi koja se nije iskreno ispovjedila. Ista je stvar kod nekih vrlo teških grijeha kod kojih je osoba izopćena iz Crkve, iako se ona može ispovjediti i čak pričestiti, jer svećenik ne može znati da ona nije u dobroj vjeri. Međutim, ona je u Božjim očima teški grješnik i ako se do smrti istnski iskreno ne pokaje i ne ispovijedi sve te grijehe, neće se dobro provesti u vječnosti. To se naziva "Grijesi protiv Duha Svetoga" za koje je Isus rekao da se neće oprostiti. Nadalje, ni oni koji su se iskreno ispovjedili i kojima su grijesi oprošteni, nisu time sve riješili. Treba odslužiti vremenite kazne na ovom svijetu ili poslije smrti u Čistilištu, kako bi očistili posljedice grijeha. Tako da oni koji su činili vrlo teške grijehe, iako im je oprošteno i na koncu će u Raj, ipak trebaju provesti toliko vremena u mukama čistilišta, koliko su zaslužili svojim grijesima.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 21:17
    • Avatar x00x

      x00x: al po tome se svecenik ogrijesio o bozju zapovijed..ne reci lazna svjedocanstva, jer je rekao da su grijesi oprosteni a nisu

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 23:40
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Ne možeš se ogriješiti o Božju zapovijed ako ne zna istinu. Svećenik odrješuje vjernike pod pretpostavkom da su oni na ispovijedi u dobroj vjeri, da su "kupili ulaznicu" za odrješenje. . Je li prodavač ulaznica u kinu lažljivac ako ...prikaži još! kaže da više nema slobodnih mjesta, jer su prodane sve ulaznice, ali ne zna da netko od onih koji su kupili ulaznice nije došao i sjedalo je prazno? On to mjesto ne smije ponovo prodati, iako je prazno. Tako je sa ispovijedi. Čovjek je iskoristio svoju ulaznicu (ispovijed), ali svojom voljom nije zauzeo mjesto. Svećenik tu nije kriv.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 15:06
    • Avatar x00x

      x00x: pa kako onda svecenik uopce moze dijeliti oprost ako nema nacina da zna jel neko u dobroj vjeri? a i cemu svecenik ako se timozes sam pokajati u miru svoga doma, ako to zaista mislis?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 18:25
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Svećenik dijeli oprost u ime Božje svakome za koga procijeni da se iskreno ispovjedio i pokajao. Međutim, osoba koja se ispovjedila sama poništava taj oprost, jer jako dobro zna da je lagala i da je ispovijed nevažeća. Takva ispovijed ...prikaži još! u stvari nema smisla. Taj je išao na ispovijed samo da ga dugi vide, a možda i sa nekim mnogo gorim namjerama. Ova zabluda o kajanju kod kuće najčešće služi kao opravdanje onima koji ne idu u crkvu, a pogotovo na ispovijed. To je pokušaj smirivanja savjesti. Ova tvrdnja nije posve netočna, ona važi za sve lakše grijehe za koje nije potrebno ići na ispovijed. Oproštenje lakših grijeha može se od Boga dobiti i osobnim kajanjem ili kajanjem na početku svete mise. Naravno, to kajanje ne smije biti samo «izverglano» radi reda, nego izrečeno iskreno. Ipak, Isus je stvorio sakrament pomirenja. Ako netko misli da nije, nego da je to Crkva izmislila, neka otvori Ivanovo evanđelje i u 20. poglavlju pročita 22. i 23. redak. Naime, osim svakodnevnih ružnih sitnica (laki grijesi), postoje i teški i veoma ozbiljni grijesi. Oni zahtijevaju ispovijed jer su ozbiljni i jer nas odvajaju od Boga i Crkve koja je zajednica Isusovih prijatelja. Učinivši teški grijeh, nije dovoljno u svojoj se sobi pokajati – i nikom ništa. Treba uspostaviti pokidane veze i s Bogom i s Crkvom. Teški grijeh ne odvaja nas samo od Božje ljubavi, nego nas čini nedostojnim članovima Isusove Crkve, odvaja nas od Crkve koja je zajednica onih koji pripadaju Bogu.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 22:00
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Osim toga, stid koji osjećamo kad se ispovijedamo pred čovjekom pomaže nam da se lakše oslobodimo toga grijeha i da ga više ne činimo. Upravo zbog stida cijeli je cirkus nastao sa onim člankom u kojem je don Josip ...prikaži još! Radič dao popis grijeha.. Ako misliš da nije grijeh to što činiš, zašto te onda stid o tome govoriti na ispovijedi? Kažu da je sotona vrlo lukav: kad činiš grijeh, oduzme ti stid, a kad taj grijeh trebaš ispovjediti, onda ti ga vrati.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 22:09
    • Avatar x00x

      x00x: kome se ispovjedi svecenik nakon sto pipka malu djecicu?

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 09:19
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Voliš spomenuti pipkanje male dječice. Samo sam se pitala kad ćeš doći do trenutka kad više nećeš moći izdržati, a da ne spomeneš tu sliku o kojoj maštaš. Sad te ostavljam tvojim maštarijama. Bb!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 15:15
    • Avatar x00x

      x00x: nazalost, ja mogu kako ti kazes ''mastati'' al nekoj djecici je to surova realnost... al vidim nemas neki odgovor u vjeri na to pitanje? evo, ja cu pitati..kako to da takvog ''bozjeg poslanika'' pog na licu mjesta ne spali za ...prikaži još! takvo djelo pod njegovim ''okriljem''

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 18:30
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Jednako tako kao što na licu mjesta ne spali tebe koji Boga izruguješ i ismijavaš Njegove sakramente. Jednostavan odgovor: Bog ljubi svu svoju djecu i daje im šansu da se poprave i pokaju iskreno za svoje grijehe dokle god ...prikaži još! su na ovom svijetu. Svatko će dobiti zasluženu kaznu za ono što čini. Netko još na ovom svijetu, a netko na onom drugom. Bog najbolje zna kome što treba. I dok je Bog hodao zemljom, Njegovi poslanici činili su grijehe, ali ih On nije napustio. Pedofilija je teška psihička bolest. Slažeš se da bi Bog trebao spaliti sve psihičke bolesnike?

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:20
    • Avatar x00x

      x00x: a zasto onda ne brine za tu djecicu koja ce ostatak zivota biti u agoniji.. mnogi od zrtava pedofilije se i ubiju (znaci pocine grijeh) na koji h je netko drugi nagnao svojim grijehom? i ti mislis da postoji oprost ...prikaži još! za nekoga ko na takav nacin zlostavalja malu neduznu djecu(nevezano daj je pop ili nije, pedofil opcenito)? ja NE

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 11:45
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Pitaj Ga! Neće proći mnogo vremena i moći ćeš Ga pitati sve što te zanima. Ja znam da je On dobar i da se brine za sve, ali niti imam volje niti vremena odgovarati na pitanja nekome kojega moji ...prikaži još! moji odgovori u stvari uopće ne zanimaju. Pitat ćeš Gospodina kad dođe vrijeme i dobit ćeš mnoge odgovore. Pripremi se na to da će te biti sram.

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:45
    • Avatar x00x

      x00x: na pitanje zasto postoje pedofili, koje je on stvorio me nikad nece biti sram

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 08:05
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Bog je sve stvorio dobro. Pedofil se ne rađa, nego postaje kroz životne okolnosti. Bog nije kriv ni za jedan grijeh.

      Odgovori Srijeda, 17.04.2019. u 14:28
    • Avatar x00x

      x00x: to je znanstveno dokazano il?

      Odgovori Srijeda, 17.04.2019. u 17:02
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Naravno.

      Odgovori Srijeda, 17.04.2019. u 19:16
    • Avatar x00x

      x00x: Pedofil se ne rađa, nego postaje kroz životne okolnosti..potkrijepi mi molim te znanstvenim istrazivanjem... ne kazem da nisi u pravu samo potkrijepi

      Odgovori Četvrtak, 18.04.2019. u 00:53
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Guglaj: Imam sudsku odluku: "Lijek za Parkinsona učinio ga homoseksualcem i kockarom? Istraživanje?" "Is pedophilia a sexual orientation?"

      Odgovori Petak, 19.04.2019. u 02:33
    • Avatar x00x

      x00x: hahah lijek za parkinsona ucinio ga kockarom hahahha

      Odgovori Petak, 19.04.2019. u 08:53
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Dokazao na sudu.

      Odgovori Petak, 19.04.2019. u 16:41
    • Avatar x00x

      x00x: evo novih dogadjaja pa me zanima, kako je bog dopustio stradavanje tolio svojih vjernika na sri lanci?

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:49
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Nisu to novi događaji. Krćani stradavaju svakoga dana svuda po svijetu, ali većinu toga portali uopće ne bilježe. Kako je Bog to dopustio? Jednako kako je dopustio stradanje svoga sina na križu. Ti su ljudi mučenici i već na ...prikaži još! Nebu uživaju neizmjernu sreću i mole za tebe i mene. Hej, imaš jedno svjedočanstvo mladića sličnog tebi. "Boris Biško - Svjedočanstvo". Ako ti je dosadno, uči od njega, ja nemam vremena.

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 14:15
    • Avatar x00x

      x00x: po cemu se to razlikuje od 70 djevica koje cekaju na nebu?

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 14:46
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Po tome što ne moraš nekoga ubiti da bi došao na nebo i dobio djevice, niti moraš sebe ubiti. Samoubojstvo je u kršćanstvu teški grijeh.

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 15:11
    • Avatar x00x

      x00x: pa ne moraju ni oni.. imaju pravo izbora.. isto ko sto kazes i da pop ima izbor dal ce sluziti bogu l pipkat malu djecicu (kao onaj u BIH,pune su novine, da ne bude da izmisljam)

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 21:27
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Svatko ima pravo izbora, da. I ti imaš pravo izabrati pravu istinu, ili "istinu" koja tebi odgovara.To što su nečega pune novine, ne znači da je automatski istina. Bile su pune novine i Dinamovog igrača i njegovih cura koje ...prikaži još! su ga prijavile za zlostavljanje, pa se ispostavilo da su prijave bile lažne. Fratra iz BIH također brani druga grupa štićenica doma i objašnjava da su ove koje su ga prijavile bile problematične i da se osvećuju. Najlakše je čovjeka oblatiti na naslovnicama, a kad mu se dokaže nevinost, to poslije demantiraju u nekom kutiću kojega nitko ne vidi. Današnji mediji uništili su život mnogim dobrim ljudima, osobito svećenicima, zbog senzacionalizma i ljudi poput tebe koji vjeruju svemu što pročitaju. A što se tiče "djevica", islam uči da je dobro ono što oni čine da bi zadobili te djevice. Tako da njima taj njihov izbor nije grijeh. U tome je razlika. U kršćanstvu, ako ubiješ nevine ljude, ma koje vjere bili, čeka te pakao. U Islamu, ako ubiješ nevjernike, čekaju te djevice. Pa ti biraj.

      Odgovori Srijeda, 24.04.2019. u 07:51
    • Avatar x00x

      x00x: al kaj nisi nedavno rekao da je sve to isti bog?

      Odgovori Ponedjeljak, 29.04.2019. u 14:32
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Nisam. Rekla sam da oni ne priznaju Isusa i Duha Svetoga. Njihov je Bog krnji. Nije trojedin. To je kao kad bi za tebe postojala samo voda od 1 do 99 stupnjeva Celzijevih, a ono iznad i ispod toga ...prikaži još! više ne bi bila voda. Jasnije?

      Odgovori Utorak, 30.04.2019. u 19:38
    • Avatar x00x

      x00x: nije...jer upravo si potvrdila da ima vise bogova (Njihov je Bog krnji. ), a biblija kaze da je samo jedan bog

      Odgovori Utorak, 30.04.2019. u 22:09
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Ah džabe tumačiti. Ili nije?

      Odgovori Srijeda, 01.05.2019. u 12:12
    • Avatar x00x

      x00x: prekrisi prvo pravilo svoje vjere da je samo jedan bog i onda meni nesto nije jasno? ne kuzim

      Odgovori Srijeda, 01.05.2019. u 19:26
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Je li ti ikad itko pokušao objasniti zašto se kršćanstvo, židovstvo i islam nazivaju "abrahmskim religijama"? Ako nije, pointeresiraj se, pa nećeš tvrditi ono što nisam napisala. da, Bog je jedan.

      Odgovori Četvrtak, 02.05.2019. u 02:40
    • Avatar x00x

      x00x: Njihov je Bog krnji. ... jesi

      Odgovori Četvrtak, 02.05.2019. u 08:15
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Bog je jedan, ali Ga ni židovi ni muslimani ne prepoznaju u cijelosti. Jasnije? Ne, nije. Ali, bit će

      Odgovori Petak, 03.05.2019. u 01:38
    • Avatar x00x

      x00x: a zasto mislis da je tvoja istina prava a njihova kriva... jer i zidivi i muslimani misle da je tvoj bog krivi a njihov pravi

      Odgovori Petak, 03.05.2019. u 11:07
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Zato što je istina samo jedna. Mnogi židovi i muslimani su se u to već uvjerili i prešli na kršćanstvo.

      Odgovori Petak, 03.05.2019. u 16:49
    • Avatar x00x

      x00x: mnogi krscani su presli na islam... nije neki argument

      Odgovori Petak, 03.05.2019. u 22:20
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: O, i te kako je argument! Na islam su prešli mnogi mlaki kršćani. Uglavnom svjedoče l kako se u njihovim obiteljima kršćanstvo nije živjelo. Nasuprot tome, muslimani koji prelaze na kršćanstvo bili su praktični vjernici, a njihov prelazak na kršćanstvo ...prikaži još! može ih koštati glave, jer je na njih otvorena fetva: za izdaju oni trebaju biti ubijeni, čak i od vlastitih obitelji. malo znaš o obraćenjima. A što se židova tiče, guglaj: Rabin koji je pronašao Mesiju!

      Odgovori Nedjelja, 05.05.2019. u 03:29
    • Avatar x00x

      x00x: na krscanstvo su presli mlaki muslimani koji nisu ni zivjeli u vjeri, a na islam su presli pravi krscani koji su spoznali pravoga boga odnosno alaha... opet, po cemu je tvoja istina istinitija od ove koju sam ja napisao

      Odgovori Nedjelja, 05.05.2019. u 12:36
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Po tome što je činjenica. Postoje stotine svjedočanstva. Treba imati snažan poticaj za postati kršćaninom kad znaš da ćeš zbog toga ostati bez obitelji ili će te vlastita obitelj proganjati do smrti. Mnogo pratim te stvari i to je jednostavno ...prikaži još! istina. Koji god kršćanin postane musliman, kaže da se kršćanska vjera u njegovoj obitelji nije istinski živjela. Koji god musliman postane kršćanin govori o tome kako je bio spreman život dati za Alaha dok nije upoznao živog Isusa.

      Odgovori Nedjelja, 05.05.2019. u 15:38
    • Avatar x00x

      x00x: koliko je samo krscana postalo ateisti u zadnje vrijeme razmisljajuci svojoj glavom i gledajuci sto se u crkvi desava i da to nema veze s bogom kako god da se zvao

      Odgovori Nedjelja, 05.05.2019. u 19:05
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Mlaki kršćani koji nisu upoznali živoga Isusa, niti znaju što je Crkva. Poznaju ono izvanjsko, ne poznaju ono duboko i otajstveno. Njihova volja. Neki od njih će se vratiti, neki neće. Ja mogu samo moliti za sve njih. Da ...prikaži još! se vjera temelji samo na "razmišljanju svojom glavom", ne bi se zvala vjerom. "Blago onima koji ne vidješe, a vjeruju!". Pitanje vjeruje li netko Bogu uli ne vjeruje, ništa ne mijenja na stvarnosti. U konačnici, svi će znati da je kršćanstvo istinito. Neki će zbog toga biti jako radosni, a neki neće. Svatko prema vlastitoj vjeri. “Neka vam bude po vašoj vjeri” (Mt 9,29).

      Odgovori Ponedjeljak, 06.05.2019. u 00:54
    • Avatar x00x

      x00x: neznam jel vise zalosno ili opasno koliko ti je ispran mozak

      Odgovori Ponedjeljak, 06.05.2019. u 10:40
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x:Ne brini, za tebe može biti samo žalosno, jer me ne uspijevaš obratiti, a za mene opasno što sam kršćanka. Kršćani će sve više biti divljač za odstrel. To znam i toga sam svjesna. Većina ljudi pojma nema koliko kršćana ...prikaži još! dnevno strada zbog svoje vjere. Od mene ti ne prijeti opasnost, osim ako opasnošću ne smatraš što za tebe molim. Božji blagoslov!

      Odgovori Ponedjeljak, 06.05.2019. u 21:46
    • Avatar x00x

      x00x: zalosno je i opasno sto mislis da je samo tvoja istina prava... ima kroz povijest dosta takvih licnosti sa slicnim stavom, a znamo sto se dogodilo zbog toga. a kad si vec napomenula, od tebe prijeti opasnost svakome ko misli drukcije od tebe

      Odgovori Utorak, 07.05.2019. u 14:20
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Aha, dakle, ja sam opasna jer mislim da je samo moja istina prava? Ako pristanem na to da je samo TVOJA istina prava, prestat ću biti opasna? Pa, u zadnjih šezdesetak godina mnogo je više ljudi stradalo od ateista, nego ...prikaži još! od kršćana, tako da... Mene se zaista ne trebaš bojati. Mene su učili da i neprijatelje treba ljubiti Kršćani su ti koji su danas progonjeni.

      Odgovori Utorak, 07.05.2019. u 15:20
    • Avatar x00x

      x00x: pitaj sto o krscanstvu misle stari indijanci, africka plemena i ostali kojima su krscani prenosili svoju istinu

      Odgovori Utorak, 07.05.2019. u 21:39
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Ajmo ispočetka! Haj, haj... Kome su antiteisti komunisti prenosili svoju istinu u 20. stoljeću (93 milijuna ubijenih ljudi u miru) i što konkretno dobro nam je antiteisstički komunizam ostavio u svijetu, od umjetnosti, kulture i sličnog? P.S. Kršćanski misonari ...prikaži još! su prvi koji su pomagali afričkim plemenima da se prehrane, dovedu vodu u sela, školuju djecu... Američki indijanci istrijebili s se u međusobnim ratovanjima i žrtvovanjima vlastite djece. A ostali...? Tko su ostali? Islamisti su tek danas došli do Grenlanda. Dok su ih kršćani zaustavljali, nisu mogli dalje od granica Hrvatske.

      Odgovori Utorak, 07.05.2019. u 22:06
    • Avatar x00x

      x00x: dobro si to rekla... i hitler je imao samo jednu istinu i samo je njegova bila tocna... a ovo ostalo ajd procitaj malo dalje od glasa koncila

      Odgovori Utorak, 07.05.2019. u 22:12
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: x00x: Mislim da ti trebaš čitati malo dalje od naslova u Indexu i 24 sata. aravno, nisam ni pčekivala da ćeš mi odgovoriti na pitanja. Odgovora na to nema u vašim priručnicima. P.S. Ovdje smo od 1. travnja. Ako te ...prikaži još! zanima što je vjera ikako djeluje na ljude, idi na koncert u Arenu u subotu. Požuri, ima još samo nekoliko ulaznica. Odoh sad drugom društvu, ovdje postaje ponavljajuće i monotono. Bb!

      Odgovori Utorak, 07.05.2019. u 22:31
    • Avatar x00x

      x00x: sretno u nasilnom pokrstavanju nevjernika

      Odgovori Srijeda, 08.05.2019. u 09:48
  • Avatar Prčvarnica
    Prčvarnica

    znači i ovaj prodaje europu bez ispaljenog metka, papa i soroš imaju istog šefa za islamizaciju europe

    1 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 07:15
  • Avatar Pinochetov helikopter
    Pinochetov helikopter

    Hoce li sad ljevicari i liberali postat vjernici obzirom da je ovaj papa po njihovoj mjeri?

    1 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:49
    • Default avatar - EricP

      EricP: Hoće li liberali postati vjernici? Pa neki već jesu vjernici, samo je kukuruzoglavom desničaru u Hrvatskoj to nejasno.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:49
  • Avatar St. Jimmy
    St. Jimmy

    Zanima me.... koliko je migranata do sad primio Vatikan?

    1 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 07:04
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    ajd, Papa ne bulazni gluposti. I ja sam katolik, ali po ovome se distanciram od tebe. Treba zatvoriti granice, podići zidove i bodljikavu žicu protiv muslimanskih migranata. Jer ako ih se pusti, za 50-ak godina će se tako namnožiti da ...prikaži još! će tvoju katedralu sv. Petra pretvoriti u džamiju.

    1 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 07:48
  • Default avatar - SveJeUzalud
    SveJeUzalud

    ......Papa dragi ti zivis medju zidovima I zicim I spavas na zlatu, lovi I bogatstvu.....a samo znas davati blagoslove I biti u misloma sa potrebitima......

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:52
  • Default avatar - nistajasno
    nistajasno

    Dobar prijedlog Papa Franjo....za drzavu Vatikan!

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:58
  • Default avatar - kali.linux23
    kali.linux23

    Ne seri.

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:18
  • Default avatar - Maya Maya
    Maya Maya

    Neka ih uzme sebi u Vatikan

    1 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 09:02
    • Default avatar - TORNADO1

      TORNADO1: A zašto su naši ljudi bižali iz Vukovara, Škabrnje, Drniša, Knina itd.itd i što da ih nitko nije htjeo primiti. Koji ste vi svi primitivci i ponovit će van se sve to i sjećat cete se ovih Papinih stavova, ali ...prikaži još! i će vam kasno biti. I djeci van i braći sa sestrama i starim i nemoćnim. Fuj od takovih ljudi i Papa dize ruke od takve žgadije. Zato cete imati 6 milijuna Kineza, koji sve kupuju,slikaju i ne dolaze ka izbjeglice, nego kao nove gazde sa kapitalom. Za njh je to 0,4 % njihova puka a za nas sve i ukupno- Kineska većina u parlamentu, sa Budinim vjeroučenjem i jezikom u školama. Većina zakone donosi i parlament bira...USKORO... " U ZLU SE NE POVEDI I U DOBRU NE PONESI". To je vjernički pristup a vi ste daleko od toga u svom pokvarenom mozgu.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:31
  • Avatar gol i bos
    gol i bos

    Licemjer jbt

    1 Ponedjeljak, 01.04.2019. u 07:31
    • Default avatar - alice111

      alice111: baš...a oplakuje i moli za žrtve! licemjerno uhavćen u laži! sramota što se predstavlja kao službenik božiji! da na misi rukne bomba terorista baš me zanima kako bi onda pričao?! sramota!

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 07:49
  • Avatar SvPetar_1
    SvPetar_1

    "umjesto toga zatražio socijalnu pravdu i ispravljanje svjetske gospodarske neravnoteže." - Vatikan je jedna od najbogatijih zemalja na svijetu. Zašto papa ne osiromaši svoju državu, oporezuje rad Crkve, pa da ispravimo svjetsku gospodarsku neravnotežu. Političari i crkvenjaci su krpelji na ...prikaži još! a koži radnog naroda.

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:48
  • Avatar Wyoming
    Wyoming

    Svasta! To nije posao Crkve. Sigurnost pojedinih drzava zbog ilegalnih upada i migracija nije posao drzave Vatikan, nego sluzbenih vlasti i naroda u tim drzavama kamo dolaze u invaziji migranti.

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:29
  • Default avatar - Grobnichanka
    Grobnichanka

    Papu ne mogu smislet.. To je covjek koji nije od Boga kako se prikazuje.. Na njegovim misama na youtubu pjeva se Luciferu a ljudi glupi i nista ne kuze...

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:54
  • Default avatar - EricP
    EricP

    Sigurno ljubi prsten Sorošu...a koliko čujem, s Marsa mu isto dolaze ljubiti ali ne ruku nego guzicu...takav je običaj.

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:46
  • Default avatar - Barak
    Barak

    onaj tko tebe slobodno si moze stavit omcu oko vrata

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:51
  • Default avatar - TORNADO1
    TORNADO1

    A zašto su naši ljudi bižali iz Vukovara, Škabrnje, Drniša, Knina itd.itd i ...što da ih nitko nije htjeo primiti i pomoći. Koji ste vi svi primitivci i nevjernici a sebe smatrate Isusovim sljednicima, u kojem njegovom postupku i učenju ...prikaži još! ste pročitali svoje komentare??? ponovit će van se sve to i sjećat cete se ovih Papinih stavova, ali će vam kasno biti. I djeci van i braći sa sestrama i starim i nemoćnim. Fuj od takovih ljudi i Papa dize ruke od takve žgadije ka vi Zato cete imati 6 milijuna Kineza, koji sve kupuju,slikaju i znaju di dolaze ali, ne dolaze ka izbjeglice, nego kao nove gazde sa kapitalom, jer ovo je kapital odnos i društvo bez socijale po kojoj pljujete. Za njih Kineze to nije niti 1% njihova puka, točnije 0,4 % njihova puka a za nas sve i ukupno- to je Kineska većina u parlamentu, sa Budinim vjeroučenjem i jezikom u školama. Većina zakone donosi i parlament bira...USKORO..ćete vidjeti. Zaboravili ste ili nikad i niste znali..." U ZLU SE NE POVEDI I U DOBRU NE PONESI". To je vjernički pristup a vi ste daleko od toga u svom pokvarenom mozgu.

    Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:42
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message