Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Pernar prijeti: "Napravit ću do sad neviđeni politički incident"

Saborski zastupnik Živog zida na društvenim je mrežama objavio sadržaj elektroničke pošte koju je poslao na premijerovu adresu. Kaže da nema osobno nema ništa protiv Plenkovića

Komentari 316 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - stifler_1
    stifler_1

    Tako i treba dosta je bilo udaranja po sirotinji, dok se gazde cuvaju.

    47 Četvrtak, 16.03.2017. u 20:39
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: navedi jednu, samo jednu deložaciju koja je uspješno spriječna uz pomoć živog zida. Nisam simpatzer niti jedne pol. stranke. Oni su se na tim deložacjiama dobro izreklamirali i tu priča završava,ono što on priča to i ptice na grani znaju. ...prikaži još! u. Nemaju nikakvu ideju,nikakav program, nemaju ništa osim priča o kriminalu u Hrvatskoj politici i nekakvim teorijama zavjere , a te priče znamo i bez njega i ž.z.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:06
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ne da mi se sada trazit, pa cu ti rec da su ljudi ostajali duze u svojim kucama sto puno znaci jer je razlika velika oces zavrsit na cesti danas ili za 6 mjeseci. I uvijek je bolje borit se ...prikaži još! nego sutit i napustit kucu koja ti je uzeta zbog duga od 2000kn. Nemaju ideju i program? Jesi ga uopce procitao imas na njihovj stranici.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:16
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: nisu spriječili niti jednu deložaciju samo su jadne ljude još više zakopali sa dodatnim troškovima deložacije. puno ljudi se žalilo na njih i nazivalo ih prevarantima jer se poslije nisu javljali kada su ih oštećenici zvali da im saniraju štetu, ...prikaži još! a u stranci su imali stotine hiljada crnog novca za sebe a nisu htjeli nadoknadit dodatne troškove deložacije koje su izazvali ovršenima pa su obitelji nastradale još više.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:20
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Cak i da su se zalili u sto sumnjam. Ljudi sami zovu zivi zid, ja ga osobno nebi zvao nego onaj tko kupi moju kucu ili stan nebi prezivio noc.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:27
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: zovu ga oni koji ga nisu probali. koji su ga probali proklinju ga kao lažova i prevaranta.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:32
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ne bih bas rekao onaj covjek s apartmanima koje su ovrsili on je u stranci. Kako njemu nisu nabili vece troskove?

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:35
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: svima se nabijaju veći troškovi zbog pernara jer murja i ovrhovoditelj moraju više puta organizirati deložaciju izlaziti na teren i sl. pernar je prevarant koji se okoristio tuđom nevoljom da uđe u sabor da se uhljebi profesionalni neradnik.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:37
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Neka dolaze kolko oce. Sta obitelji koja ide sutra na ulicu znaci da ce morat platit troskove? Sutra ce zivit na ulici.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:44
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: nek im pernar plati troškove na njihovoj se muci uhljebio. nek pokaže da je čovjek. neće? kolko je dao za deložirane? ništa? a kolko im je troška napravio svojim odgodama koje je prouzročio a ni jednu deložaciju nije na kraju spriječio!

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:48
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Mozda nije na krwju ali je privremeno a to puno znqci ljudima.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:52
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: ne znači im ništa jer su završili na ulici a pernar u saboru i zaboli ga za te ljude kojima je nabio čak i dodatne troškove pa pobjegao.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:54
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Za razliku od hdza i sdp koji ih je izbacivao iz kuce zivi zid je to pokusao sprijecit

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:58
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: Stipe Petrina žestoko se putem Facebooka obrušio na Ivana Sinčića i Živi zid optuživši ih da svojim sprečavanjem deložacija nisu ljudima ništa pomogli već su im, tvrdi Petrina, samo nabili dodatne troškove. Te dodatne troškove, optužuje Petrina, obećali su platiti, ...prikaži još! ali to na kraju nisu učinili. http://www.index.hr/black/clanak/petrina-sincic-je-sprecavanjem-delozacija-prevario-ljude-nabio-im-troskove-a-sad-im-se-ne-javlja/885252.aspx

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:02
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: ŽZ je išao an deložacije da skupe jeftine političke poene i na na tuđoj nevolji se uhljebe.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:02
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: To sam ti vrc odgovorio

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:06
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: kolko te plaćaju u ŽZ da ih braniš? kolko vas ima neradnika i kriminalaca kokošara koji se povlačite po sudovima za sitan kriminal a koji ste članovi ŽZ?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:08
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ne olacaju me nisam cak ni clan

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:16
    • Default avatar - TomislavZubovic

      TomislavZubovic: oazaoaza HDZov trol!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:27
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: pernar je bio član HDZ-a! Hvalio je Sanadera! Pernar je varalica i populist!,.,

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:29
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Do not feed the troll!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 01:49
    • Default avatar - TomislavZubovic

      TomislavZubovic: Koliko utječeš na mišljenje komentatora vidi se po tvojim minusima, Pernar možda je čudljivog ponašanja ali Živi zid nije samo Pernar, dosta je bilo bacanja sirotinje na cestu!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 02:22
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Cak 15 minusa bas me zanima koji su ti ljudi koji zele da se sirotinja i dalje baca na cestu dok se oni cuvaju.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 08:25
    • Avatar zeljkopž

      zeljkopž: "Koliko utječeš na mišljenje komentatora vidi se po tvojim minusima,".... Da, broj minusa kojeg ste mu dali očit je i jasan znak kako je pogodio u centar, u "osinjak".Taj sdrpov klaunčić osim prevare i pljačke naj jednijih i naj siromašnijih. ...prikaži još! Izopačeni lopov koji je na pozicije došao pljačkajući, varajući i uništavajući njslabije i naj jadnije. Jedva čekam lokalne izbore. Također bih izuzetno volio da taj sdrpov klaunčić u saboru izvede čime se prijeti.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 09:18
    • Default avatar - TomislavZubovic

      TomislavZubovic: zeljkopž: o kojem ti Sdpovom klaunčiču pričaš, Živi zid nije SDP niti će biti jer imaju sličnu politiku sa HDZOM, niti su ti mladi ljudi lopovi znamo tko je pokrao milijune, prevaru i krađu su činili HDZ i SDP skupa, ...prikaži još! a ovi sada samo nastavljaju! samo ti glasaj za njih i dalje , još malo vozit ćeš se najskupljim autocestama na svijetu. a do sad je veču cestarinu na autocestama imala jedino Francuska, plačat ćeš veće poreze, skuplje energente..

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 10:29
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Imaju istu politiku kao hdz* ne slicnu. Nemoj uooce odgovarat na njegove komentare nema smisla

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 10:35
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: zašto opsjenar ne kaže naivcima da on ne može promijeniti ovršni zakon? zašto laže svoje sljedbenike? zato što će prodavanjem magle sebi osigurati uhljebništvo još naredne četiri godine. i zašto ne povede narod na ulicu? od saborskog igrokaza ne bu ...prikaži još! nikaj. a ne bu ni od ulice i to opsjenar zna jer dokle god njegovi kompići pupovac i sdp ne odluče da zakon treba promijeniti opsjenar se može praviti mesija do sudnjega dana što mu i odgovara dobivat će glasove prevarenih očajnika, a reza će bit ništa!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 10:36
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ne moze jer nije na vlasti logicno. Jel ti bar malo razmisljas ili? Ne povede narod na ulicu? A tko je radio prosvjrde prije 6 godina? A o ovome da je iz sdpa necu ni komentirat.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:02
    • Avatar --- DAVOR ---

      --- DAVOR ---: Ovršni zakon pomoću javnih bilježnika i Hanžekovića koji je od toga napravio biznis je NEUSTAVAN I PROTUZAKONIT odlučio je Europski sud i ne može se u članicama EU provodit na takav način odn. samo je sud nadležan o odlukama ovrhe!! ...prikaži još! Sada bi svi ovršeni i deložirani na taj način poput primjera udruge FRANAK (koja je također tražila povrat nezakonito nabijenih kamata) tražiti sudskim putem RETROGRADNO povrat ovršenih sredstava i nekretnina (deložirani) pošto je sve ponavljam rađeno PROTUZAKONITO!! Na taj način možete stat Hanžekoviću na kraj, UPROPASTIT ga! Blokirani,ŽIVI ZID,udruga Franak da podrže te ljude stvorila bi se kritična masa za to provest. ŽIVI ZID godinama govori o tome a pljuju ihi nazivaju demagozima.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:13
    • Avatar --- DAVOR ---

      --- DAVOR ---: oazaoaza Mnoge banke su odustale od ovrha jer im je jeftinije nego negativna reklama kojom ih se provlači po novinama. ŽIVI ZID brani samo one koji su iskaatareni od strane banaka i kojima se brani JEDINI DOM a ne one ...prikaži još! koji su digli milijune kredita pa hlade jaja sad kad treba to vratit. Za dug od 7 kuna su slali prijetnje ovrhom pošto su ti "dugovi" narasli nabijanjem kamata na kamatinu kamatu u troškove provedbe ovrhe itd itd Čisti primjer lihvarenja. Malo se raspitajte i razmislite prije nego sudite i prosuđujete.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:16
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: ja neću održavat ni ŽZ ni franak, neka se sude! šta ja imam za njih izlazit na ulicu? neka se parniče i putem suda traže svoja prava!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:17
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Nemoras imat kredit ni dugove trenutno ali svremeno cemo ti i ja doc na red. Cistim logickim razmisljanjem ne treba ti ni pernar da bi to shvatio.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:21
    • Avatar --- DAVOR ---

      --- DAVOR ---: sutra se i ti možeš nač u sličnoj potrebi a da toga nisi ni svjestan, misliš da ne možeš ali i te kako možeš.. npr. izgubiš osobnu, neko u tvoje ime otvori firmu a to je u našem Apsurdistanu moguće, ...prikaži još! nabije ti dugove i voaaalaa eto ti ovrhe a to dokaži da to nisi ti kad je osobna tvoja a i pretplatu na mobitele su tako isfuravali pa se ljudi bakčaju godinama i tisuće kuna potroše dok ne dokažu da su prevareni. To za firmu se dogodilo novinakri jednoj iz emisije PROVJERENO. Nema nedodirljivih, kriminalci ne biraju ljude ni načine.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:22
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: kako nije napravio incident,obzirom da imaju na osnovu čega, u svezi riječkog Rad-ing-a,tu nisu zainteresirani da zaštite onu koja je prijavila umreženi SDP-e kriminal i korupciju,onu koju 8 godina blate,šikaniraju,istražuju,prisluškuju,mrcvare po montiranim sudskim procesima,a sve u svrhu zaštite omiljenih mu ...prikaži još! SDP-e lopova? U ovom slučaju ga ne interesira korupcija pravosuđa,dorha,policije,porezne uprave i drugih nadležnih tijela.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:25
    • Avatar delaware

      delaware: Pernar laje na krivo drvo,ako imas hrabrosti kako pricas,odi u Rijeku i laji na SDp-e . U HR. Dr. Saboru im se ulizujes,a SDpe drzi Dorh,Uskok i sudstvo ,nista se nije promijenilo od Mesica Racana i Josipovica...

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:29
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Misliš da imaš nekretninu u svojem vlasništvu? Zabluda. Mi smo svi razvlašteni, moramo plaćati da bismo u njima živjeli. Ne platiš neku usranu pričuvu jer si izgubio posao? Marš van! Uvođenjem poreza na nekretnine poskupljuju ''stanarine'' u vlastitom stanu. Ne ...prikaži još! platiš? Onda marš van! "Europski sud je poručio hrvatskom pravosuđu i zakonodavcu da "hibridna nadležnost sudovanja" javnih bilježnika nije "europska stečevina". Hrvati, u svojoj Hrvatskoj možete prevoditi žedne preko vode svoje građane, ali hrvatske građane na radu i boravištu u EU nećete. Hibrid Fina, hibrid javni bilježnici, hibrid ovrhe i cijeli ovršni zakon. Hibrid do hibrida. Žrtve pohlepne kamarile sustava, njeni građani. Za reći ostaje, SRAMOTA. Drugo čitanje prijedloga Ovršnog zakona već mjesecima ne dolazi na dnevni red sabora. Pitam se, zašto? Heh, malo je nezgodno brutalnom većinom, javno izglasavati pljačku svojih građana pred lokalne izbore. Problem ove zemlje nisu političari, nego VI koji ih podržavate jer strepite nad mrvicama koje još imate! Izdajete zemlju za sitniš? To bi bila definicija izdaje.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:34
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ovo nema smisla sto si rekao da sdpe drzi dorh uskok i sudstvo. Ako ih sdp drzi zasto se onda hadezeovci nisu procesuirali? Zasto bi sdp stitio hdz?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @stifler, jedni druge drže za jaja.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:39
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ja to znam da stite jedni druge jer i jedni i drugi vode istu politiku.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Smrt hdzsdpovcima i sloboda narodu!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 15:05
    • Avatar opetsAmtu

      opetsAmtu: Pirlo, izvikivati ovakve parole nije umjesno....

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 16:28
    • Avatar zeljkopž

      zeljkopž: Ha, ha. al baš mi milo gledat do jućer zagrižene sdrpove jurišnike kako sad pljuju po sebi , partiji i svemu što su zastupali. Ha, ha. Ako ništa drugo hvala Pernaru zbog toga. Jednostavno neprocjenjivo.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 16:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zlo se treba unistiti. I zato svu hdzsdpovci i njihovi glasaci trebaju krepat. Radi njih drugi ne zive normalno. Ovih komentarom ih pozivam ako imaju imalo casti da izvrse samoubojstvo.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 16:36
    • Avatar opetsAmtu

      opetsAmtu: jel me netko tražio?... Haaahaha... stoprofilaš jurebuzlic priziva da pozovem Admina...... ADMINE, korisnik jurebuzlic je lažni profil ...

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 16:38
    • Avatar zeljkopž

      zeljkopž: Ha, ha, ha, ha....

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 16:40
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Pirlo svaka cast. Da nema tih antihrvata odavno bi bolje zivjeli.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 16:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Stifler, dan-dva prije napisao sam kako funkcionira hdz i sdp, te kako stite jedni druge. Dobio sam zuti :D. O tome se ipak nesmije pricati, a nisam im napisao nikakvu uvredu u komentaru.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 17:06
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: A tko je ta gospođa i zašto je došlo do deložacije.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 20:33
  • Avatar macor11
    macor11

    Zasto mu se i mostovci ne pridruze? Zar oni nisu prije izbora obecavali da ce narod od delozacija zastititi. Posebno one koji imaju jednu jedinu nekretninu.Al eto. Glavno da Petrovu prvu nekretninu taj isti narod financira.

    3 Četvrtak, 16.03.2017. u 21:50
    • Avatar zgb2zoran

      zgb2zoran: most je sve snage upro na rušenje hdz-a, j.b. se njima za obične ljude, oni rade na sebi

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 22:56
    • Avatar zeljkopž

      zeljkopž: Zašto bi se most pridružio izopačenom pljačkašu i uništavatelju? NA svoje pozicije došao je "gazeći po leševima"! Zašto bi se mostovci pridruživali tom sdrpovom klaunćiću?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 09:24
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: to je bilo prije izbora...heloooo!!!! za hdz i most obećanja ne važe poslije izbora,tad im ovčice više ne trebaju

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 10:22
  • Avatar maxim m
    maxim m

    naprid pernaru,ti si glas malog napaćenog čovika!

    8 Četvrtak, 16.03.2017. u 21:43
    • Default avatar - meri_22

      meri_22: Koji glas??Omg!

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 22:53
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: ZASTUPNIK Stipe Petrina žestoko se putem Facebooka obrušio na Ivana Sinčića i Živi zid optuživši ih da svojim sprečavanjem deložacija nisu ljudima ništa pomogli već su im, tvrdi Petrina, samo nabili dodatne troškove. Te dodatne troškove, optužuje Petrina, obećali su ...prikaži još! u platiti ali to na kraju nisu učinili.. http://www.index.hr/black/clanak/petrina-sincic-je-sprecavanjem-delozacija-prevario-ljude-nabio-im-troskove-a-sad-im-se-ne-javlja/885252.aspx

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:04
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: pernar je bio član HDZ-a! Hvalio je Sanadera! Pernar je varalica i populist!,

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:27
    • Default avatar - mali od kužina

      mali od kužina: noćna smjena vidim...

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 08:02
    • Avatar zeljkopž

      zeljkopž: maxim m, izopačeni lopov koji je na pozicije došao pljačkajući i varajući naj jadnije i naj siromašnije??? Kako je to on po tebi "glas malog napaćenog čovika" ????

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 09:21
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Ova nije ni glas malog niti napaćenog. On je glas onog tko se preinvestirao ili prezadužio. Pernar i ekipa nisu nikoga deložacije spasili ali su se tim projektom "naslikavanje pred deložaciju" dovelo ih je u Sabor i sada misle da ...prikaži još! a bi trebali još popuniti saborske klupe svojim guzicama....... Pogledajte kome oni dolaze na deložaciju.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 20:42
    • Avatar zeljkopž

      zeljkopž: Istvan_ .. zato su počeli pikirat na nekad sdrpovu emigraciju u srbiji kniđe i krajišnike izbjegli za vrijeme Oluje. Od tud i njegove pročetničke izjave kako bi privukao te glasače, jer samo zahvaljujući njima mogu uspjeti. Baš me zanima jesu ...prikaži još! li ih uspjeli animirati.

      Odgovori Subota, 18.03.2017. u 11:22
    • Avatar Sokol ga nije volio

      Sokol ga nije volio: on je glas onih koji su istog kvocjenta ili čak i nižeg kao i on ,ali sreća da takovih nema puno

      Odgovori Subota, 18.03.2017. u 13:10
  • Avatar siroce777
    siroce777

    možes misliti koji će to biti spektakl posjet srednjoj medicinskoj školi,voli mlade medicinarke

    Petak, 17.03.2017. u 11:04
  • Avatar siroce777
    siroce777

    može li mi netko reći sto je dotićni dobra napravio,svercao se u tramvaju,jede za vrijeme zasjedanja sabora,isao u srpsku skupštinu,sjedi kad svira himna,posjeta nenajavljeno srednjim školama,bježanje sa tv emisija,tipkanje na mobitel i to je za vas reformator

    5 Petak, 17.03.2017. u 11:07
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Tko jr pokrenuo spas imunoloskog? Zivi zid. A sta on iz opozicije i moze napravit? A sta su dobrog napravili hdz i sdp zadnjih 26 godina?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 12:11
    • Default avatar - ZelenaHrvatska

      ZelenaHrvatska: A tko je za tebe dobar reformator ili političar,netko iz HDZ ili SDP,koji nas već 20g kradu,prodaju državnu imovinu,uhljebljuju svoje jatake,unište sve čega se dotaknu,samo ti njih podržavaj i blati ovog mladog momka koji jedini se usudi reci stvari zbog ...prikaži još! kojih ostali nesmiju ni zucnit,jebali te svi ti tvoji političari u guzicu glpavu!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 14:11
    • Default avatar - 7rudar7

      7rudar7: svi su isti i sdp i hdz,hns,most,živi zid,bitno da su oni sebe uhljebili

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 18:32
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Stifler spas imunološkog nisu pokrenuli oni a i da jesu šta su još napravili.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 20:44
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Nego tko je skupljao potpise da se osnuje povjerenstvo? Pricekaj malo tek su danas izglasani clanovi i predsjednik tog povjerenstva

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 20:55
  • Avatar SAINT
    SAINT

    pa ne deložira plenki nikoga nego sud , valjda se ne smije mješat u sudske odluke , ovoga pernara će zatvorit ,a valjda mu je to i cilj radi lokalnih izbora......................

    Petak, 17.03.2017. u 12:22
  • Avatar santol1
    santol1

    Dakle, u Saboru sjedi osoba (cirkusant!) koji ne poznaje princip trodiobe vlasti. Kada bi Plenković i mogao, a ne može i ne smije definitivno, uticati na sudbenu vlast, prekršio bi Ustav RH. To traži od njega "saborski zastupnik". Da krši ...prikaži još! zakon! Postoji li u ovoj zemlji itko (gdje je sada pijani grbin i bauk!?) tko brani i štiti Ustav RH? Zašto se ne oglasi Predsjednica kojoj je zaštita Ustava RH temeljna zadaća!?

    5 Petak, 17.03.2017. u 10:56
    • Avatar santol1

      santol1: P.S. takvi pernari su i doveli do ovakvog stanja gdje se ljude izbacije na ulicu. A "lupači minusa" rade prekovremeno...

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 10:57
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nije ti dobro? Pernar je kriv? E, to još nismo čuli. Gdje je trodioba vlasti kada Plenković za ruku Cvitana dovede u sabor? Politiku kreira onaj tko ima većinu u saboru, dakle Plenković putem stranačke stege. No, možda je u ...prikaži još! tvom svemiru drukčije, to ne znam. Zašto drugo čitanje prijedloga Ovršnog zakona već mjesecima ne dolazi na dnevni red u saboru?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:07
    • Avatar santol1

      santol1: Hmm, vjerojatno si nešto "pametno" napisao kad te ignoriralo...

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:10
    • Default avatar - arwin

      arwin: Trodioba vlasti vrijedi samo za stoku sitnog zuba. Ako to do sada nisi shvatio onda spadaš u one krupnog zuba ili si .udala.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 14:35
    • Avatar santol1

      santol1: Misliš kao onaj što te napravio? Meni se takve greške ne mogu dogoditi.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 15:32
  • Avatar Istvan Serekesz
    Istvan Serekesz

    A tko je ta gospođa i zašto bi zbog nje trebala vlada pasti.

    Petak, 17.03.2017. u 20:36
  • Avatar muskarac
    muskarac

    svi smo mi K+

    Petak, 17.03.2017. u 09:00
  • Avatar sarkastican
    sarkastican

    zasto je deloziraju?

    5 Četvrtak, 16.03.2017. u 22:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ostala bez posla, duguje 2.000 kn za kurčevu pričuvu, dug je s kamatama narastao na 40.000.... kuća vrijedna 650.000 kn ide na bubanj. I to je to. Sljedeći...? Jedan po jedan, svi ćemo ostati na ulici.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 01:57
    • Avatar siroce777

      siroce777: mislim erazmo da lažes

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:41
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @siroce, koji dio...?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:42
    • Avatar siroce777

      siroce777: sve do jedan

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ispravka: "Zbog 2000 kuna za pričuvu došlo je do pokretanja ovrhe, tu je još iznos uvećan za 12.000 kuna kamata, sudskih i bilježničkih troškova. Sveukupno je dug u vremenu dražbe narastao na 60.000 kuna, dok je nekretnina procijenjena na 650.000 kuna"

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:59
  • Avatar oazaoaza
    oazaoaza

    "Problem ŽZ su ekonomske dogme i bajke napisane u Pernarovim knjigama. Ima dobrih ljudi u ŽZ, ali se ponašaju kao sekta i bez racionalnog razmišljanja vjeruju u neke potpuno netočne konstatacije koje iznosi Pernar. Ekonomski program im je isti kao ...prikaži još! i kod HDZ&SDP-a. Jedina je razlika je izvor novca. HDZ&SDP se zadužuju kod banaka i dijele novac proračunskim korisnicima, a ŽZ bi novac štampao i dijelio proračunskom korisnicima. ŽZ ne vidi problem prevelikog broja ljudi na rashodovnoj strani proračuna. Pernar javno kaže (ima snimka): „…..država će puštati nezaduženi novac u opticaj, onako, hajmo reći, dosta, ono, da imate para….“ Tko ne bi volio takvog političara. Dijeliti će pare narodu, a narod će trošiti i uživati. Sada to rade birači koji su postavili HDZ&SDP na vlast, ako se izabere ŽZ onda će i njihovi birači dobivati novac i trošiti. Rad, proizvodnja i stvaranje nisu u sferi njihovog razmatranja. Kada se na FB stranicama ŽZ pokuša komentirati problematika takve ekonomske politike odmah ide blokada. Nema demokratske rasprave i dijaloga. Samo blokiranje svih onih koji se usude taknuti u dogme na kojima počiva ekonomski program Živog zida. . Zamislimo da ŽZ osvoji vlast. Isti ti ljudi zbog kojih se danas zadužujemo, dobivali bi vreće svježe štampanog novca iz Sinčićeve i Pernarove štamparije. Običan narod koji nije korisnik proračuna proživljavao bi i dalje istu agoniju kao i sada uz HDZ&SDP, ali uz veliku inflaciju i devalvaciju."

    2 Četvrtak, 16.03.2017. u 23:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Al' ga nasra'!

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 01:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Evo i ja kojem se Pernar nesvida bas, mogu vec reci da si sendvic placenik i usta ti smrde, a to ti je zato sto u kokolinde nikad svjezi parizer neces imat :D

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 14:58
  • Avatar Plehan
    Plehan

    Taj se bolesnik prijeti,a da ja to objavim javno policija bi meni odmah pokucala na vrata.

    Petak, 17.03.2017. u 10:36
  • Avatar Nowhere_Man
    Nowhere_Man

    U svim komentarima se prvo vrši nekakva dojmovna karakterizacija osobe koja nešto kaže, a vrlo rijetko je važno što i zašto nešto kaže. Tako je u ovom slučaju Pernar i dalje majmun, redikul, idiot, budala bez da itko komentira to ...prikaži još! o što je rekao i argumentirano obrazloži zašto je Pernar u ovom slučaju majmun, budala, redikul i idiot.

    35 Četvrtak, 16.03.2017. u 20:51
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Zato sto govori istinu.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 20:52
    • Avatar ExcessZG

      ExcessZG: Ako postoji deložacija onda vjerojatno postoji i dug i zato je Pernar id..t. U razvijenim zemljama postoji pravna sigurnost i ako nekome posudiš novac, država će te zaštiti ako ti se novac ne vraća. Pernara proglašavate herojem zato što štiti ne platiše

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 20:59
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Excess hoce li delozirat todorica iz njegove vile sad kad dugovi dolaze na naplatu? Ajd da i to vidimo hahahahahaha, a sto se tice drugih zemalja kljucna rjec je RAZVIJENA zemlja, hrvatska nije ni R od razvijene tako da glupo ...prikaži još! gledat razvijene zemlje i hrvatsku, u kojoj stanovi i kuće zjape prazne, a ljude se tjera van, druga prica bi bila da je sve puno i da ce tu kucu netko uzet a i ta delozirana kuca ce zjapit prazna godinama. Hrvatsku se treba usporedjivat sa zemljama drugog ili treceg svjeta a ne prvog tako da pisaj u vodu propalo.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 21:08
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Zasto su todoricu oprastali milijune? a sirotinji se prodaje stan od 600 000kn za 200 000kn a ona ostatak nece dobit.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 21:10
    • Avatar ExcessZG

      ExcessZG: Miko i stifler, upravo zato ćemo ostati nerazvijeni jer vi radite razliku između ovih i onih, lijevih i desnih. Naravno da se ne treba ni Todoriću opraštati, ali Pernar se ne bori protiv Todorića i ne blokira ulaze u Konzume, ...prikaži još! on skuplja političke poene na jeftin i ljigav način, a vi to pušite

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 21:54
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: radije cu to pusit nego brda i doline od hdz i sdpa i njihovih satelita

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 22:02
    • Avatar Glasna

      Glasna: excess...slazem se kako iza svake ovrhe postoji dug......mi smo neodgovoran i politicki nepismen narod.......proci ce jos dugo vremena dok ne shvatimo sto je demokracija, dok ne shvatimo da prava ne idu bez obaveza, sloboda bez odgovornosti.....a sto se tice skupljanja ...prikaži još! politickih poena na jeftin i ljigav nacin, pa zar to ne rade i ostali?

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 22:04
    • Avatar ExcessZG

      ExcessZG: Glasna, drago mi je da se slažemo. Jedino, za mene, "ako to rade i ostali" nije opravdanje. Ako drugi lažu, kradu i ne znam šta još, to nije opravdanje za Pernara. Ostaje samo činjenica da ga nije briga za te ...prikaži još! e male ljude nego samo za političke poene, i to na krivi način. Ako novac posudiš, moraš ga i vratiti. Ne možeš biti vlasnik stana koji ne možeš platiti. Vrlo je jednostavno i po meni pošteno.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 22:34
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Znaci po tebi je posteno prodat kucu od 600 000kn za 200 000kn zbog duga od 2000kn?

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 22:39
    • Avatar ExcessZG

      ExcessZG: Stifler, po meni je pošteno vratiti posuđeno. Ja ne vjerujem da se nekoga deložiralo radi jedne neplaćene rate kredita. Na kraju krajeva, hrvatsko pravosuđe nije baš tako brzo. U startu se svi stavljaju na stranu "jadnih ljudi" koje zločesta banka ...prikaži još! izbacuje. Možda su ljudi neradnici, možda pijanci, a možda su nažalost ostali bez posla u nekoj sumnjivoj privatizaciji. Ne ulazim u to. Al posuđeno s mora vratiti. Kako uzmeš kredit i obavezu od 30 godina?! Možda ćeš ostati bez posla, možda ćeš doživjeti saobraćajku pa nećeš moći raditi, sve su to ljudske sudbine, ali i rizik koji preuzimaš kod dizanja kredita. Kao što poduzetnik preuzme rizik kad otvori novu pečenjaru. Jbg, možda ostane bez svega i mora na cestu. Žalosno al je tako i tako mora biti. Da nema toga, te "sigurnosti", banka nikome nikada ne bi dala kredit, pa većina ne bi nikada došla do stanova.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:08
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Ma da politicki poeni a do sada bili na 100 delozacija a niti jedna nije osvanula u novinama niti na tvu, kakvo je to onda skupljanje poena?? Ovaj mu je slucaj vjerovatno zapeo za oko pa hoce napravit cirkus u ...prikaži još! saboru, a sto se tice ne placanja kredita to si u pravu ne platis ajde van samo sto je drzava kriva tu jer ti nije nista osigurala tj posao, nigdi posla, a ako nemas posao kako ces platit kredit? Zivite u drzavi di one koji duguju milijune i dalje zive u svojim vilama a one koji duguju nekoliko tisuca kuna se tjera van iz kuća, da je zakon isti za sve nebi rjeci rekao ali kad nije onda se treba borit za ove siromašne da se ni njih ne izbaci van.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:17
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: klaun prijeti čime? da će opet šutit 10 minuta? njemu je dobro uhljebio se ovo je samo predstava za javnost na kojoj skuplja jeftine političke poene jer j svima jasno da on ne može nikakav incident izazvat kojeg saborska straža ...prikaži još! ne može riješit u 30 sekundi.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:23
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: U ovom slucaju nije banka nego rezije. Za koje kamate rastu eksponencijalno. Da te pitam slazem se u neku ruku s tim da se morq vratitm al zasto se na sirotinji pokazujjr snaga dok se todoricu npr oprastaju milijuni. Zakon ...prikaži još! on ovdje vrijedi samo za "smrtnike" dok ovi na vlasti i njihovi prijatelji smiju radit sta oce

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:23
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Oazaoaza zasto nisi odgovorio na proslom komentaru? Di si nesto

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:25
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: nisu spriječili niti jednu deložaciju samo su jadne ljude još više zakopali sa dodatnim troškovima deložacije da bi oni skupili jeftine političke poene kako bi prošli u sabor i uhljebili se na visoku plaću bez rada i odgovornosti! puno ljudi ...prikaži još! se žalilo na njih i nazivalo ih prevarantima jer se poslije nisu javljali kada su ih oštećenici zvali da im saniraju štetu, a u stranci su imali stotine hiljada crnog novca za sebe a nisu htjeli nadoknadit dodatne troškove deložacije koje su izazvali ovršenima pa su obitelji nastradale još više

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:26
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Reci mi kako se strada jos vise kad te izbace na ulicu?

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:32
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: tako što ti pernar poveća troškove ovrhe koje moraš dodatno platiti! a se ne javlja na telefon iako je rekao jednoj familiji da će im pokriti troškove koje je on prouzročio!

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:35
    • Avatar ExcessZG

      ExcessZG: Slažeš se "u neku ruku" da se posuđeno treba vratiti. Kad se to onda posuđeno ne treba vratiti? A pitanje zašto na sirotinji pokazuju mišiće je pravo pitanje, a odgovor je, zato što narod (uključujući mene) nema ili muda ili ...prikaži još! želje da se suprotstavi onima na vrhu, da izađe na ulice. A Pernar nek ide pred kuće premijerima i onda ću ga cijeniti jer riba smrdi od glave i tamo je vrh moći. Ovo je, ponavljam, farsa za neuke, iliti one koji nažalost ništa ne razumiju.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:37
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: "A Pernar nek ide pred kuće premijerima i onda ću ga cijeniti jer riba smrdi od glave i tamo je vrh moći. Ovo je, ponavljam, farsa za neuke, iliti one koji nažalost ništa ne razumiju." ++++++++++++

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:40
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ne treba se vratit onda kada to nije moguce. Jer novac ne postoji da svi vrate kredite. Jernje tako sustav postavlje. Da ide pred kuce bi bilo pretjerano, ali za ovaj kaos u saboru ako ce ga sad napravit svaka ...prikaži još! cast i treba ga biti sto vise sve dok ne pocnu radit svoj posao.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:41
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Kako mozes platit troskove ovrhe ako nemas ni za dug? Onda je logicno da se ides borit jer nemasnsta za izgubit. Jedino bi papci spustili glavu i otisli bez borbe

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:42
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: klaun ne može napravit kaos kojeg saborska straža ne može riješit za 30 sekundi. kakav kaos ovaj klaun može napravit? plakat? klečat na koljenima da mu ne ukinu imunitet da ga hanžek ne opere po džepu na sudu?

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:44
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: ako nemaš platit dug ne ideš se borit nego ideš u zatvor.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:44
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Vidli smi kako saboraka straza to rjesava tqko sto uzimaju mobitele danjavnost ne vidi kako je zabranjena sloboda govora. Znamo tko u ovoj drzavi ide u zatvor svi koji se protive sustavu pa cak i ona baka od 90 godina ...prikaži još! koja nije imala za platit rezije pa je isla u zatvor.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:47
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: pa iza pernara stoji sustav (sdp) koji ga čuva od suda i hanžekovićeve tužbe i neda da mu se skine imunitet. dokel god bude radio protiv hdz-a sdp će ga čuvati. licemjer, a kao bori se protiv političara koji rade ...prikaži još! protiv naroda, a sdp mu je zaštitnik.

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:50
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Po kojoj logici bi sdp cuvao nekoga tko je protiv njih?

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:53
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: pernara nikad nisam čuo ni jednu jedinu riječ protiv sdp-a

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:55
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Poslao sam ti linkove danas pa nisi odgovorio

      Odgovori Četvrtak, 16.03.2017. u 23:58
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: Stipe Petrina žestoko se putem Facebooka obrušio na Ivana Sinčića i Živi zid optuživši ih da svojim sprečavanjem deložacija nisu ljudima ništa pomogli već su im, tvrdi Petrina, samo nabili dodatne troškove. Te dodatne troškove, optužuje Petrina, obećali su platiti ...prikaži još! ali to na kraju nisu učinili. http://www.index.hr/black/clanak/petrina-sincic-je-sprecavanjem-delozacija-prevario-ljude-nabio-im-troskove-a-sad-im-se-ne-javlja/885252.aspx

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:00
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: pernara sam slušao bezbroj puta i NIKAD nije spomenuo sdp u rangu pljačke. NIKAD. a te tvoje linkove nema šanse da gledam i da se trujem tim nitkovom. ne gledati ga je stvar osobne mentalne higijene. nisam ga nažalost jednom vidio na tv.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:01
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Slusao si ga bezbroj puta a nema sanse da gledas i trujes se pa sam sebi skaces u usta

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:04
    • Avatar oazaoaza

      oazaoaza: nisam budala pernr je sdp kujica nikad ni riječi o sdp pljački

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:07
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: Ocito je da nisi cuo kad je govorio o tome.

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 00:17
    • Avatar delaware

      delaware: Pernar laje na krivo drvo,ako imas hrabrosti kako pricas,odi u Rijeku i laji na SDpe . U HR. Dr. Saboru im se ulizujes,a SDpe drzi Dorh,Uskok i sudstvo ,nista se nije promijenilo od Mesica Racana i Josipovica..

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:30
    • Default avatar - stifler_1

      stifler_1: To nema smisla. Jer zasto bi sdp onda stitio hadezeovce?

      Odgovori Petak, 17.03.2017. u 11:38
  • Avatar luna5
    luna5

    on je nama interesantniji od todoriča pa mu se smijemo a ovaj gad nas guzi godinama a nama smiješno ,

    Četvrtak, 16.03.2017. u 21:30
  • Avatar --- DAVOR ---
    --- DAVOR ---

    Ovršni zakon pomoću javnih bilježnika i Hanžekovića koji je od toga napravio biznis je NEUSTAVAN I PROTUZAKONIT odlučio je Europski sud i ne može se u članicama EU provodit na takav način odn. samo je sud nadležan o odlukama ovrhe!! ...prikaži još! Sada bi svi ovršeni i deložirani na taj način poput primjera udruge FRANAK (koja je također tražila povrat nezakonito nabijenih kamata) tražiti sudskim putem RETROGRADNO povrat ovršenih sredstava i nekretnina (deložirani) pošto je sve ponavljam rađeno PROTUZAKONITO!! Na taj način možete stat Hanžekoviću na kraj, UPROPASTIT ga!!

    Petak, 17.03.2017. u 11:10
  • Avatar Sokol ga nije volio
    Sokol ga nije volio

    Taj Pernar je stvarno psihijatrijski slučaj a i oni koji njegovo ponašanje toleriraju

    Subota, 18.03.2017. u 13:00
  • Avatar škver
    škver

    U lopovskoj državi, lopovi umreženi!!

    Petak, 17.03.2017. u 07:58
  • Avatar škver
    škver

    Čemu objava mob. dotične?

    Petak, 17.03.2017. u 07:55
  • Default avatar - BozidarDolenec
    BozidarDolenec

    Bravo treba napraviti pravi spektakl i pokazati europi i svijetu tko jei što je HDZ.

    Petak, 17.03.2017. u 08:03
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Vladu nije briga! Da je drugačije pod hitno bi promijenili lopovski Ovršni zakon!!

    Petak, 17.03.2017. u 07:05
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message