Obavijesti

Promo sadržaj

Peugeot summer edition uz uštedu do 34.500 kn

Peugeot summer edition uz uštedu do 34.500 kn
3

Jedinstvena ponuda za odmah dostupne Peugeot 308, 3008, 508 i 5008 uz uštedu do 34.500 kn, uz 0% kamata, besplatno servisiranje i produljeno jamstvo!

Peugeot je pripremio posebnu ponudu za bogato opremljene Peugeot 308, 508 te SUV 3008 i 5008. Dostupni su odmah uz uštedu od 18.400 do 34.500 kn do kraja kolovoza 2020.

Uz navedene pogodnosti nudimo i mogućnost kupnje ovih modela uz Peugeot financiranje putem financijskog leasinga prema modelu 1/3, uz 0 % fiksnu godišnju kamatnu stopu za financiranje u EUR.

Svi kupci ovih elegantnih modela, 308, 508, 3008 i 5008 na poklon dobivaju i produljeno 4-godišnje jamstvo, koje uključuje 2 godine tvorničkog i produljeno jamstvo za 3. i 4. godinu ili 80.000 km. Četiri godine servisiranja ili 80.000 km obuhvaća redovno servisiranje prema planu održavanja.

Također, sve fizičke osobe pri kupnji vozila Peugeot na poklon dobivaju i članstvo u klubu vjernosti Peugeot Zauvijek, koji je namijenjen vlasnicima vozila marke Peugeot svih godišta i nudi niz pogodnosti s kojima omogućava povoljnije održavanje u mreži ovlaštenih servisa.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve