Obavijesti

Promo sadržaj

PEVEC kupio nekretninu na Kukuljanovu

PEVEC kupio nekretninu na Kukuljanovu
1

PEVEC d.d., prvi hrvatski trgovački lanac, sklopio je ugovor o kupoprodaji s OTP Aventin d.o.o. i tako postao vlasnikom nekretnine u industrijskoj zoni Bakar KUKULJANOVO na kojoj ima svoj prodajni centar

PEVEC d.d., prvi hrvatski trgovački lanac, sklopio je ugovor o kupoprodaji s OTP Aventin d.o.o. i tako postao vlasnikom nekretnine u industrijskoj zoni Bakar KUKULJANOVO na kojoj ima svoj prodajni centar. 

– Iznimno sam zadovoljan što smo nakon gotovo jednogodišnjeg pregovaranja uspjeli realizirati ovaj projekt i nekretninu, koja je prije stečaja bila u vlasništvu kompanije, ponovno vratiti kompaniji – istaknuo je predsjednik Uprave PEVECA Jurica Lovrinčević. 

Inače, radi se o nekretnini ukupne površine 37.652 četvornih metara s objektom na tri nivoa od po 15.000 četvornih metara. Nekretnina je kupljena kreditnim zaduženjem kod poslovne banke. 

Više pročitajte ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve