Pevec d.d., prvi hrvatski trgovački lanac, potpisao je ugovor o sponzorstvu s trofejnom hrvatskom plivačicom Dinom Levačić, prvom Hrvaticom koja je isplivala La Manche i havajski Moloka kanal
Pevec ponosni sponzor plivačice Dine Levačić
Nastavak je ovo kontinuiranog ulaganja u domaći sport, s naglaskom na pomoć mladim sportašima.
„Dinina postignuća prije svega su inspiracija za sve nas u Pevecu, konstantna želja za uspjehom i savladavanju morskih izazova u tako mladoj dobi nikog ne može ostaviti ravnodušnim. Iznimno smo ponosni na Dinu i zato smo je odlučili sponzorirati i doprinijeti savladavanju još većih, bržih i jačih izazova“ izjavio je tijekom potpisivanja ugovora Krešimir Bubalo, član uprave Pevec d.d.
Dina Levačić ima 23 godine, a njeno ime je već sada zapisano zlatnim slovima u povijest svjetskog plivanja. Prva je Hrvatica koja je preplivala La Manche, a ujedno je tek šesta osoba i druga žena u povijesti daljinskog plivanja koja je za 90 dana isplivala trostruku krunu daljinskog plivanja: mostove Manhattana u New Yorku, kalifornijski zaljev od otoka Cataline do San Pedra te La Manche.
„Želim se zahvaliti Pevecu na financijskoj potpori. Sponzorstvo moga sportskog puta svakako je jak vjetar u leđa prije svega za savladavanje 54 kilometra duge dionice od Visa do Splita, a zatim i 30 kilometra duge dionice kanala Tsugaru u Japanu što je moj četvrti plivački maraton od ukupno Sedam velikih svjetskih maratona koje namjeravam preplivati“ izjavila je naša dugoprugaška plivačica Dina Levačić.
„Pevec d.d. konstantno ulaže u razvoj sporta u Hrvatskoj, pa smo tako ranije ove godine postali glavni pokrovitelj Hrvatskog paraolimpijskog odbora, a nastavili smo i pokroviteljstvo Hrvatskog boksačkog saveza. Svim aktivnostima takvog karaktera dokazujemo kako smo društveno odgovorna kompanija koja njeguje domaće, često marginalizirane sportaše“ izjavila je direktorica sektora marketinga i korporativnih komunikacija Pevec d.d. Ivana Plemenčić.
Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sveGrupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta