Obavijesti

Promo sadržaj

Pevecov veseli vrt na Floraartu i za najmlađe posjetitelje

Pevecov veseli vrt na Floraartu i za najmlađe posjetitelje
6

Na najvećoj međunarodnoj vrtnoj izložbi u ovom dijelu Europe, Pevec je i ove godine svoj izložbeni prostor prilagodio djeci i odraslima, a može ga se posjetiti svaki dan od 9 do 21 sat

Kada je tvrtka Duh počela razmišljati o tome kako bi trebao izgledati Pevecov prostor na Floraartu, koji se održava od 16. - 21. svibnja na Bundeku, krenuli su od pitanja što bi posjetitelji izložbe voljeli imati u svojem vrtu. Zajednički cilj Peveca i tvrtke izvođača prostora na izložbi prije svega bio je da potaknu kreativnost koja je skrivena u svakoj osobi. „Ljudi su zaboravili kako nakon cjelodnevnog sjedenja u autu ili uredu fizička aktivnost krijepi tijelo i smanjuje stres, a kreativnost veseli srce“, kazali su iz tvrtke Duh te nadodali kako se jednostavnim i dostupnim materijalima može stvoriti vrt iz bajke. 

 


Svjesni su i činjenice da ljudi vole napraviti nešto za svoju dušu, ali za to često nemaju vremena. Stoga su se odlučili otkriti par tajni svojeg zanata. Djelatnici tvrtke Duh naglasili su kako je kod vrta najvažnija dobra baza. „Važno je odrediti koje će biljke služiti kao ograda, odnosno one biljke koje trebaju vrt ili sakriti od nepoželjnih pogleda ili pak posebno privući poglede. Također, rubnjacima treba ograditi površine koje će se mijenjati iz sezone u sezonu. One se mogu gledati kao svojevrsna slikarska platna koja se ispunjavaju biljkama ovisno o godišnjem dobu ili aktualnim  trendovima“, dodali su iz Duha.

Po završetku radova na Pevecovov vrt dobio je ruralni karakter koji je slika i prilika pozitivnog i vedrog vrtlara, a gotovo svi materijali korišteni za izradu vrta došli su iz njihovih trgovina. 


U sklopu Floraarta Pevec je organizirao i zabavu za najmlađe, pa su tako za djecu organizirane radionice tijekom sva tri  dana.

U petak od 16 – 19 h djeca će imati priliku učiti o presađivanju sadnica te će se svi prisutni moći okušati u ukrašavanju posuda s cvijećem raznim likovnim tehnikama. Organizirana je i zajednička zabava za djecu i roditelje presađivanje cvijeća s povezom na očima. Drugog dana izložbe od 11 do 13 h, odnosno od 16 do 19 h djeca će moći naučiti kako se rade odljevi od gipsa, dok će u nedjelju u istim terminima imati priliku isprobati popularni facepainting –  oslikavanje lica motivima cvijeća. 

Inače, još od 2006. Floraart okuplja brojne domaće i strane izlagače, a izložbu posjeti više od 100 tisuća posjetitelja na više od 300 tisuća m2 otvorenog prostora i dvije tisuće m2 zatvorenog prostora. U sklopu izložbe za posjetitelje organizirana su brojna tematska predavanja, dok su važan dio i Natjecanja izlagača, Hrvatski skup florista, Natječaj za najljepši kućni vrt i Međunarodno natjecanje učenika srednjih škola.

 

Prvi sajam cvijeća održan je 1966. na Gornjem Gradu u organizaciji Večernjeg lista. Prijelomni trenutak Sajam je doživio 1992. kada je promijenio ime u današnji Floraart, a organizaciju je preuzela tvrtka Zrinjevac. U sklopu izložbe organizira se i prigodna prodaja cvijeća i sadnica. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve