Obavijesti

Promo sadržaj

Philip Morris Zagreb predan razvoju talenata i kulture uključivosti

Philip Morris Zagreb predan razvoju talenata i kulture uključivosti
2

Philip Morris Zagreb i ove je godine prošao kroz iscrpnu analizu svojih procesa upravljanja zaposlenicima u sklopu projekta Certifikat Poslodavac Partner

Philip Morris Zagreb i ove je godine prošao kroz iscrpnu analizu svojih procesa upravljanja zaposlenicima u sklopu projekta Certifikat Poslodavac Partner te je još jednom demonstrirao stratešku orijentiranost svog HR-a, razvijenost procesa regrutiranja, selekcije i upravljanja učinkom zaposlenika, kao i predanost usavršavanju zaposlenika i brizi za njihovu dobrobit i zadovoljstvo. Prestižni certifikat Poslodavac Partner uručio im je Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke SELECTIO koja Certifikat dodjeljuje već 14 godina. 

Iznimno smo ponosni što smo petu godinu zaredom dobitnici certifikata Poslodavac Partner. Kompanija smo koja se u potpunosti transformira, kako bismo ostvarili smjelu viziju stvaranja svijeta bez dima. U toj transformaciji naši zaposlenici igraju ključnu ulogu te upravo oni svojom predanošću, profesionalnošću i inovativnošću doprinose uspjehu i Philip Morris Zagreb čine sjajnim mjestom za rad“, istaknula je Anita Letica, predsjednica Uprave, prilikom uručenja Certifikata.

Stalo nam je do toga da nas ljudi percipiraju kao poželjnog poslodavca i da naši zaposlenici osjećaju da su jednako vrijedni, da ih se jednako podržava te da svi imaju priliku kontinuirano učiti i razvijati se. Ovo je velika godina za nas, dobitnici smo i Equal Salary Certifikata, koji potvrđuje jednakost plaća za muškarce i žene koji rade na istim poslovima, a zajedno s certifikatom Poslodavac Partner potvrđuju našu predanost kvalitetnom upravljanju ljudskim potencijalima te su nam pokazatelj da smo na pravom putu“, izjavio je Marin Mlinarić, direktor odjela ljudskih potencijala i organizacijske kulture za Hrvatsku i Sloveniju.

Philip Morris Zagreb osobito se tijekom certifikacije istaknuo time što u fokus stavljaju upravljanje svojim talentima te time što imaju izrazito kvalitetno razrađene programe za njihov razvoj, u koje se uključuje cijeli menadžment. U Hrvatskoj svi zaposlenici imaju svoje individualne razvojne planove te su svi u protekloj godini bili uključeni u barem neki od oblika dodatnog usavršavanja. Inače, Philip Morris svojim zaposlenicima nudi obilje raznovrsnih prilika za razvoj – među ostalim, različite interne i eksterne edukacije, rad u projektnim timovima, prilike za sudjelovanje na konferencijama, coaching, mentorske programe, on-line edukacije te mogućnost pohađanja doktorskih studija i MBA programa. 

Trenutno je 66 nositelja Certifikata u Hrvatskoj, Albaniji, Austriji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Kosovu, Makedoniji, Rusiji, Sloveniji i Srbiji. Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve