Obavijesti

Promo sadržaj

PIKni pravu stvar za sebe s 25 posto manje soli

PIKni pravu stvar za sebe s 25 posto manje soli
2

Smanjenjem udjela soli u svojim proizvodima, PIK Vrbovec podržava Strateški plan za smanjenje prekomjernoga unosa kuhinjske soli koji provode Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Hrvatsko društvo za hipertenziju

Bez pojačivača okusa, umjetnih bojila, glutena i soje, s 25 posto manje soli. Upravo su to, uz prepoznatljiv okus i vrhunsku kvalitetu, glave odlike PIK narezaka i najbolji odabir za sve koji paze na prehranu i brinu o svom zdravlju.

U tijeku je nova kampanja PIKni pravu stvar za sebe kojom PIK Vrbovec nastavlja s podizanjem svijesti potrošača o važnosti preporučenoga dnevnog unosa soli koji iznosi 5 do 6 grama što je znatno manje od hrvatskoga prosjeka koji prema istraživanjima iznosi 11,6 grama kuhinjske soli dnevno po osobi. Ovi podaci govore o pretjeranom soljenju hrane i prevelikom konzumiranju proizvoda koji ponekad skriveno sadrže sol. 

Stoga je PIK Vrbovec kao lider suvremenih trendova na domaćem i regionalnom tržištu mesa i mesnih prerađevina ponudio zdraviju alternativu, upravo kroz svoje proizvode sa smanjenim udjelom soli, među kojima je i široka paleta PIK narezaka. Time PIK aktivno podržava Strateški plan za smanjenje prekomjernoga unosa kuhinjske soli putem hrane, koji provode Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Hrvatsko društvo za hipertenziju.

Prof. dr. sc. Bojan Jelaković, predsjednik Hrvatskoga društva za hipertenziju tim je povodom izjavio:Najveći udio prekomjerne količine kuhinjske soli unosimo putem gotovih i polugotovih prehrambenih proizvoda .U proteklih petnaest godina, koliko Hrvatsko društvo za hipertenziju nastoji raznim aktivnostima smanjiti ukupan unos kuhinjske soli, ostvareni su određeni pozitivni pomaci. Naši građani znatno su svjesniji o štetnostima prekomjernoga unosa kuhinjske soli i veći broj njih vjeruje da bi se mogli priviknuti na manje slanu hranu. Proizvodima s manjim udjelom kuhinjske soli PIK Vrbovec je jedan od svijetlih primjera prehrambene industrije o tome kako se može i treba mijenjati tehnološke procese s krajnjim ciljem pozitivnoga djelovanja na zdravlje stanovništva. Nadam se da će njihov primjer slijediti i ostale prehrambene industrije kako bi bile društveno odgovorne.“ Iz PIK Vrbovca dodaju kako su ovim projektom uspjeli stvoriti dodanu vrijednost za potrošače, dok su istovremeno podignuli ljestvicu kvalitete iznad konkurencije.

Jeste li znali?

Najveća se količina soli u organizam unese nesvjesno kroz hranu, stoga se preporučuje čitati deklaracije i birati proizvode s manjim udjelom soli. Prekomjeran unos soli u organizam vrlo je često razlog uzroka dijabetesa, pretilosti, srčanih, bubrežnih i plućnih bolesti. Smanjenje unosa soli na preporučenu dnevnu dozu pomaže u smanjenju krvnog tlaka i rizika od srčanožilnih bolesti, te moždanog i srčanog udara. Ako bi se potrošnja soli smanjila na preporučenu količinu, globalne procjene ističu kako bi se moglo spasiti preko 2,5 milijuna života godišnje.

Kako smanjiti prekomjeran unos soli?

Najveću količinu soli u organizam unosimo nesvjesno kroz hranu, a uz nekoliko jednostavnih trikova moguće je ograničiti prekomjeran unos soli: kod pripreme jela veliku žlicu za dodavanje soli zamijenite manjom, probajte hranu prije soljenja, maknite soljenku sa stola, poigrajte se začinima koji će nadomjestiti sol te uobičajena jela učiniti drugačijima, no prije svega zdravijima i na kraju, čitajte deklaracije i birajte proizvode s manjim udjelom soli.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta